Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

My heritage dna-testi

Vierailija
23.10.2018 |

Teetin testin itselleni ja miehelle. Yllärinä oli että itse olen 64% skandinaavi ja 34% suomalainen, alle 2% eskimo/inuiitti. Miehellä 70%suomalainen 28% skandinaavi ja alle 2% eskimo/inuiitti. Minkälaisia tuloksia olette saaneet?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todelliset pölvästit jakavat DNA:nsa näille organisaatioille. Tulokset ovat epäluotettavia, eikä kukaan voi tietää tai taata mihin käyttöön DNA lopulta päätyy ja miten sitä hyödynnetään kaupallisesti ja oikeusteknisesti. Tämä heritage-vedätys on todella suuren luokan kusetus johon haksahtavat pääosin uteliaat naiset.

Vierailija
62/86 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain todelliset pölvästit jakavat DNA:nsa näille organisaatioille. Tulokset ovat epäluotettavia, eikä kukaan voi tietää tai taata mihin käyttöön DNA lopulta päätyy ja miten sitä hyödynnetään kaupallisesti ja oikeusteknisesti. Tämä heritage-vedätys on todella suuren luokan kusetus johon haksahtavat pääosin uteliaat naiset.

Mutta kun naapurin Lissukin sanoi olevansa kuninkaallista sukua ja Mauno-serkku Tsingis-kaanin jälkeläinen! Pakko panna paremmaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
64/86 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan teettänyt eri firmoilla? Ovatko tulokset samat? Vai käyttävätkö firmat samaa testilaboratoriota?

Onko kukaan teettänyt tuon pari kertaa niin, että ensin omalla nimellä, ja sitten jonkun kaverin nimellä (hän teettää sen puolestasi). Onko vastaus sama?

Vierailija
65/86 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haaveet kaatuu kirjoitti:

99 % homo ja 1 % persu.

Tyypillinen eloapinan geeniperimä.

Altistunut liian pitkään homokaasulle ja valomadoille?

Vierailija
66/86 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pölvästit ovat niitä jotka luulevat näkevänsä vedätyksiä ja kusetuksia joka puolella.

Vierailija
67/86 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä prosenttimäärillä saa laitta braidsit?

Vierailija
68/86 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pölvästit ovat niitä jotka luulevat näkevänsä vedätyksiä ja kusetuksia joka puolella.

Paljonko maksoit siitä, että luovutit oman geeniperimäsi tiedot kaupalliseen tietopankkiin, johon sinulla ei ole mitään kontrollia eikä mitään mahdollisuutta vaikuttaa miten sitä hyödynnetään mm. kaupallisesti ja juridisesti seuraavien vuosien ja vuosikymmenien aikana teknologioilla joita ei ole vielä kaikkia edes olemassa?

Nainen on maailman uteliain ja helpoiten höynäytettävä olento.

Vierailija
69/86 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin mukaan en ole mitään sukua isälle saatikka äidille. Pillusta olen varmaan tullut, mutta epävarmaksi meni, että kenenkä.

Vierailija
70/86 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

98,5% suomalainen ja 1,5% inuiitti.

tutkiskeltiin testiä ja inuiittisuus tarkoitti saamelaisuutta, am i right..?

jos venäläisyys olisi näkynyt, olisin varmaan ollut 4 tai 6 prosenttia.

yllätyin kun en ollut skandinaavi, vaikka ruotsista ja norjasta on kyllä sukua.

tosiaan kun sitten taas tutkiskeltiin, näkyi norja sitten vähän (pohjois norja)

Vierailija
71/86 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on Savossa sukujuuria, niin tuo inuiitti näkyy.

Vierailija
72/86 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on Savossa sukujuuria, niin tuo inuiitti näkyy.

Veikkaan että pohjoisesta tulee alunperin mutta Savon kautta mullakin. 

Vierailija
73/86 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

96% neandertalilainen ja 4% votjakki

Vierailija
74/86 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inspiroivaa, Suomi täynnä läheisempiä tai kaukaisempia sukulaisia. Muualtakin maailmasta löytyy.

Suomalaisen lisäksi ripaus inuiittia minussakin.

Minä olin kovin ällistynyt, kun tyttäreni oli 49 % suomalainen, 49 % skandinaavi ja 2 % inuiitti.

Mistä nämä inuiitit ovat lähtöisin?

Vierailija
75/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoit siitä, että luovutit oman geeniperimäsi tiedot kaupalliseen tietopankkiin, johon sinulla ei ole mitään kontrollia eikä mitään mahdollisuutta vaikuttaa miten sitä hyödynnetään mm. kaupallisesti ja juridisesti seuraavien vuosien ja vuosikymmenien aikana teknologioilla joita ei ole vielä kaikkia edes olemassa?

Nainen on maailman uteliain ja helpoiten höynäytettävä olento.

Totta, kohta vak.yhtiöt maksaa niistä ja sitten ette saakaan jotain vakuutusta, kun teillä on perimässä mahd saada joku tauti.

Vierailija
76/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin englantilaiselle puolisolleni 23andMe (amerikkalainen firma muistaakseni) geenitestin lahjaksi.

My heritagesta olin lukenut paljon negatiivista palautetta joten päätin kokeilla tätä.

Tulos oli aika ylimalkainen, olin kuitenkin hankkinut vain edullisimman vaihtoehdon ja se näkyi siinä ettei briteistä ole kyseisellä firmalla kovin laajaa geenipankkia.

Tietty, jos olisi maksanut paremmasta setistä, niin ehkä tuloskin olisi ollut laajempi.

Tulos oli 98% british ja ne loput pari prosenttia lähi-itä (joka isä-dnan puolelta hyvin yleinen) ja sitten jotain pohjois-saksa/balttia.

No, täytyy myöntää että oli vähän pettynyt olo.

Otetaan kyllä joskus uudestaan ja kunnon testillä sitten meidät molemmat.

Vierailija
77/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, piti lisätä että aluejako oli mielenkiintoinen. Eurooppalaisia ei oltu juurikaan eritelty mutta suomalaisilla oli oma sarakkeensa. Tämä siis 23andMe ja postino. 76

Vierailija
78/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inuiiteilla ja suomalaisilla samat kantajuuret.

Vierailija
79/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös 2,5 % tätä intiaanigeeniä, siis mesoamerikkalaista. Ihmettelen, mistä se on peräisin oikeasti? DNA-matcheissäkin on paljon latinoita, mutta pienellä prosentilla joten todennäköisesti eivät ole mitään oikeaa sukua.

Vierailija
80/86 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kloonia pukkaa kirjoitti:

"Teetin testin itselleni ja miehelle. Yllärinä oli että itse olen 64% skandinaavi ja 34% suomalainen, alle 2% eskimo/inuiitti. Miehellä 70%suomalainen 28% skandinaavi ja alle 2% eskimo/inuiitti. Minkälaisia tuloksia olette saaneet?"

Te ihan oikeesti annoitte ainutkertaisen dna-tietonne jollekin ulkomaiselle firmalle...`?

Ihmiselämä on liian lyhyt että klooneista pitäisi murehtia. Jos semmoisia tulee minun jälkeeni niin ei minua kiinnosta.

Voi hyvät hyttyrät, klooneistako kuvittelet muiden olevan huolissaan. Ei jestas sentään.