Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ilmoitti, että minulla on kaksi kuukautta aikaa löytää libidoni. Sen jälkeen hän ottaa eron

Vierailija
23.10.2018 |

Meillä on yhteisiä vuosia takana 14, ja kuten jokaisessa pitkässä suhteessa meillä on ollut omat vaikeat hetkemme. Aikaisemmin niistä on selvitty tahdonvoimalla, kumppanuudella ja molemminpuolisella arvostuksella. Vaikka rakkaus on toisinaan ollut hetken kadoksissa, halu pitää perhe kasassa on pitänyt meidät yhdessä.
Esikoisemme syntyi 7 vuotta sitten, jonka jälkeen oli suhteemme vaikeinta aikaa. Noin vuoden verran meillä kotona oli huono ilmapiiri ja jatkuvaa riitelyä. Silti meillä molemmilla oli haluja ja seksielämä luisti kaiken katkeruudenkin keskellä. Se olikin se liima, joka sai kannettua meidät tuon pikkuvauva-ajan yli. Synnytys oli tosi kamala ja traumaattinen (mikä oli osasyy minun huonoon olooni) ja mieheni ei osannut rakastaa vauvaa joka melkein tappoi hänen vaimonsa. Kun suhteemme parani ja tajusimme että rakkautta on yhä jäljellä, päätimme ettei toista lasta tule ja perheemme jää kolmipäiseksi.
Raskaustesti näytti kuitenkin positiivista neljä vuotta tämän päätöksen jälkeen, ja nyt meillä on puolitoista vuotias lapsi kotona. Hänet sain keisarinleikkauksella ja kaikki meni muutenkin paremmin kuin edellisellä kerralla. Kiinnyin tähän kuopukseemme todella paljon, sellaisella karhuemon voimalla, jota en oikeastaan osaa kuvailla.
Myönnän syyllistyneeni mieheni laiminlyömiseen, sillä lapsen syntymän jälkeen seksi ja läheisyys on ollut hyvin toissijaista. Olemme tehneet viimeiset puoli vuotta paljon töitä, ja olemme löytäneet taas yhteisen sävelen arjessa, rakastamme toisiamme ja nauramme yhdessä paljon. Mutta minun haluni ovat tipotiessään. Olemme harrastaneet seksiä kolme kertaa, joista yksi oli minun aloitteestani ja kaksi miehen. Tilanne on ymmärrettävästi hankala, sillä haluaisin haluta miestäni mutta seksi vain ällöttää.
Meillä oli lauantaina treffi-ilta, jonka päätteeksi mieheni ilmoitti kylmänviileästi että minulla (tai oikeastaan meillä, ei sälytä koko vastuuta minun harteilleni ) on kaksi kuukautta aikaa löytää ratkaisu tähän tilanteeseen, tai yhteinen tiemme päättyy tähän. Olen järkyttynyt, mutta en sinänsä yllättynyt. Ennen seksi oli meille molemmille tärkeää, nyt se ei ole minun prioriteettilistani kärjessä. En syytä miestäni sillä olen odottanutkin että milloin hän kyllästyy tilanteeseen.
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Rakastamme toisiamme ja lapsiamme valtavasti. Talous on molemmilla kunnossa, eli yksinkin pärjäisimme varmasti. Nyt onkin kyse siitä, kannattaako vielä yrittää.
kahden kuukauden aikaraja ahdistaa valtavasti. Mitä jos laitan peliin kaikkeni mutta en silti onnistu? Mitä tietä kannattaa lähteä yrittämään? En usko parisuhdeterapiaan, sitä kokeilin exäni kanssa ja turhauduin vain seksuaaliterapeutin lässytykseen. Voisiko avoin suhde tai lupa pettää toimia?
Vai pitäisikö vain tässä vaiheessa tajuta, että olemme niin eri tilanteessa seksihalujemme suhteen että kannattaa heittää pyyhe kehään ja antaa miehelle tilaisuus etsiä itselleen haluava nainen?

Pahoittelut hyvinkin epäselvästä tekstistä, olo on hyvinkin sekainen ja nuorempi lapsi pyörii jaloissa.

Kommentit (591)

Vierailija
521/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! kaksi kuukautta aikaa, sano sille et sulla on 2 sekuntia aikaa pyytää anteeksi tai se on siinä

Vierailija
522/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh on se ihme  onko sinulla ap kotitöitä joistaet suuremmin välitä vaikka kukkapekin kitkeminen, piipun nuohous, rännien putsaus, kellarin siivoaminen  mutta teet ne kuitenkin vaikket välitä

miksi joku vartin homma jossa ei tarvi rasittua on noinkin ylivoimainen, jos nyt suihinottoa ei lasketa hommaan

mieshän siinä joutuu koville kun joutuu nytkyttään edes taakse hiki päässä tosin jos lastia on paljon päällä pääsee minuutissa parissa maaliin sitten nostat vaan housusi ja jatkat tiskaamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena en eläisi suhteessa jossa ei ole seksiä. Toki elämäntilanteet huomioiden. Meillä 15v suhde ja toki on ollut hiljaisia kausia, liittyneet aina johonkin muuhun elämää rassaavaan tilanteeseen - on koettu keskenmenoja, saatu lapsia, oltu väsyneitä, läheisiä on kuollut jne. Nämä ovat aina menneet ohi ja seksittömistä kausista huolimatta on panostettu muuhun läheisyyteen. Enkä tietysti voi sanoa että seksitöntä aikaa on edes ollut, pisimmillään kuukausi ja ne olleet synnytysten jälkeen. Nykyään kun lapset nukkuu yönsä ja kotielämä on verrattain helppoa, on seksiä vähintään joka toinen päivä. Miksikö? Koska me rakastetaan toisiamme ja halutaan olla mies ja nainen.

Jos ap ei ole 1,5v lapsen syntymän jälkeen halunnut miestänsä, jotain on pielessä. Ja saan sen vaikutelman ettei vika ole miehessä. Minäkin eroaisin.

Vierailija
524/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi lakanoista. Ainakin Erin oli pudottanut omansa sinne.

Vierailija
525/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se paperi nyt vaan mitätöydy vaikka kihloissa ollessanne nainen oli halukas ja naimisissa ollessaan ei suostu koskaan seksiin.

Mutta on kuitenkin erittäin pätevä syy lopettaa seksitön avioliitto, jos ns. aviollisia velvollisuuksia ei enää suhteessa hoideta vuosikausiin, tai seksiä on vain muutaman kerran vuodessa.

Ei muuten toimivaa avioliittoa tai parisuhdetta tarvitse lopettaa, jos sen muuttaa avoimeksi.

En kyllä usko, että se parisuhde toimii muutenkaan mitenkään hyvin, jos seksi on loppunut. Toimeen voi tulla ja hoitaa yhteistä bisnestä (perhe), mutta tuskinpa siinä enää muuten mistään parisuhteesta voi puhua..

Vierailija
526/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan voi vuosikausia harjoittaa seksiä vain siksi että se olisi toiselle "rakkauden teko". Joko ne halut pitää yhdessä löytää takaisin tai sitten pitää erota. Minä erosin, joskaan exäni ei koskaan painostanut seksiin. Silti hän antoi hiljaisesti rivien välissä ymmärtää että voisin olla aktiivisempi sängyssä ja huomioida häntä enemmän. Kumma vaan kun hän ei yleensä huomioinut minua yhtään mitenkään. 

Erosin, ja seksi uuden kumppanin kanssa on aivan toisenlaista. Minun tuntemuksillani on merkitystä, ja myös siihen että minä saan kiinnitetään huomiota. Orgasmi ei tule joka kerta, eikä sen tarvitsekaan, mutta on käsittämätöntä miten exäni huolehti vain omasta mielihyvästään.

Nainen joka saa kotona taivaallista seksiä, ei kieltäydy seksistä, kuin silloin kun oikeasti on ne kuukautiset tai pää kipeä. Mutta nainen, joka kerta toisensa jälkeen tuntee olleensa vain toisen halujen täyttäjä, ilman tunnetta tai täyttymystä, tuntee itsensä hyvin yksinäiseksi.

Vaikka mulla on nyt hyvää seksiä, huomattavasti tärkeämpää on se että sen lisäksi on muutakin koskettelua ja hellyyttä. 

Vierailija
527/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan! Muutoin teidän suhde tulee loppumaan. Ymmärrän täysin miestäsi. Itse ilmoitin lopulta omalle miehelleni että se joko tekee ongelmalleen jotain tai etsin miehen joka haluaa mua!

Lopulta ukko lähti koska mä olin niin vihainen siitä ettei hän tehnyt mitään asialle!!

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteisiä vuosia takana 14, ja kuten jokaisessa pitkässä suhteessa meillä on ollut omat vaikeat hetkemme. Aikaisemmin niistä on selvitty tahdonvoimalla, kumppanuudella ja molemminpuolisella arvostuksella. Vaikka rakkaus on toisinaan ollut hetken kadoksissa, halu pitää perhe kasassa on pitänyt meidät yhdessä.

Esikoisemme syntyi 7 vuotta sitten, jonka jälkeen oli suhteemme vaikeinta aikaa. Noin vuoden verran meillä kotona oli huono ilmapiiri ja jatkuvaa riitelyä. Silti meillä molemmilla oli haluja ja seksielämä luisti kaiken katkeruudenkin keskellä. Se olikin se liima, joka sai kannettua meidät tuon pikkuvauva-ajan yli. Synnytys oli tosi kamala ja traumaattinen (mikä oli osasyy minun huonoon olooni) ja mieheni ei osannut rakastaa vauvaa joka melkein tappoi hänen vaimonsa. Kun suhteemme parani ja tajusimme että rakkautta on yhä jäljellä, päätimme ettei toista lasta tule ja perheemme jää kolmipäiseksi.

Raskaustesti näytti kuitenkin positiivista neljä vuotta tämän päätöksen jälkeen, ja nyt meillä on puolitoista vuotias lapsi kotona. Hänet sain keisarinleikkauksella ja kaikki meni muutenkin paremmin kuin edellisellä kerralla. Kiinnyin tähän kuopukseemme todella paljon, sellaisella karhuemon voimalla, jota en oikeastaan osaa kuvailla.

Myönnän syyllistyneeni mieheni laiminlyömiseen, sillä lapsen syntymän jälkeen seksi ja läheisyys on ollut hyvin toissijaista. Olemme tehneet viimeiset puoli vuotta paljon töitä, ja olemme löytäneet taas yhteisen sävelen arjessa, rakastamme toisiamme ja nauramme yhdessä paljon. Mutta minun haluni ovat tipotiessään. Olemme harrastaneet seksiä kolme kertaa, joista yksi oli minun aloitteestani ja kaksi miehen. Tilanne on ymmärrettävästi hankala, sillä haluaisin haluta miestäni mutta seksi vain ällöttää.

Meillä oli lauantaina treffi-ilta, jonka päätteeksi mieheni ilmoitti kylmänviileästi että minulla (tai oikeastaan meillä, ei sälytä koko vastuuta minun harteilleni ) on kaksi kuukautta aikaa löytää ratkaisu tähän tilanteeseen, tai yhteinen tiemme päättyy tähän. Olen järkyttynyt, mutta en sinänsä yllättynyt. Ennen seksi oli meille molemmille tärkeää, nyt se ei ole minun prioriteettilistani kärjessä. En syytä miestäni sillä olen odottanutkin että milloin hän kyllästyy tilanteeseen.

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Rakastamme toisiamme ja lapsiamme valtavasti. Talous on molemmilla kunnossa, eli yksinkin pärjäisimme varmasti. Nyt onkin kyse siitä, kannattaako vielä yrittää.

kahden kuukauden aikaraja ahdistaa valtavasti. Mitä jos laitan peliin kaikkeni mutta en silti onnistu? Mitä tietä kannattaa lähteä yrittämään? En usko parisuhdeterapiaan, sitä kokeilin exäni kanssa ja turhauduin vain seksuaaliterapeutin lässytykseen. Voisiko avoin suhde tai lupa pettää toimia?

Vai pitäisikö vain tässä vaiheessa tajuta, että olemme niin eri tilanteessa seksihalujemme suhteen että kannattaa heittää pyyhe kehään ja antaa miehelle tilaisuus etsiä itselleen haluava nainen?

Pahoittelut hyvinkin epäselvästä tekstistä, olo on hyvinkin sekainen ja nuorempi lapsi pyörii jaloissa.

Vierailija
528/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran yhdelle v...?ttua huutelevalle teinille sanonut, että onko se v....tu jäänyt synnytyksessä suuhun kiinni,kun pitää sitä jankuttaa. Hiljenipä.

Vierailija
529/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tuossa vaiheessa asioiden on jo annettu mennä liian pitkälle. Apua olisi pitänyt hakea jo silloin, kun ensimmäisen kerran halut hävisi ja seksittömyyttä oli takana vasta vähemmän aikaa. Ei tuollaisesta nousta, mies on selvästi jo toinen jalka ulkona suhteesta ja ap tuskin saa halujaan palaamaan pakon edessä. Erotkaa.

Vierailija
530/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena en eläisi suhteessa jossa ei ole seksiä. Toki elämäntilanteet huomioiden. Meillä 15v suhde ja toki on ollut hiljaisia kausia, liittyneet aina johonkin muuhun elämää rassaavaan tilanteeseen - on koettu keskenmenoja, saatu lapsia, oltu väsyneitä, läheisiä on kuollut jne. Nämä ovat aina menneet ohi ja seksittömistä kausista huolimatta on panostettu muuhun läheisyyteen. Enkä tietysti voi sanoa että seksitöntä aikaa on edes ollut, pisimmillään kuukausi ja ne olleet synnytysten jälkeen. Nykyään kun lapset nukkuu yönsä ja kotielämä on verrattain helppoa, on seksiä vähintään joka toinen päivä. Miksikö? Koska me rakastetaan toisiamme ja halutaan olla mies ja nainen.

Jos ap ei ole 1,5v lapsen syntymän jälkeen halunnut miestänsä, jotain on pielessä. Ja saan sen vaikutelman ettei vika ole miehessä. Minäkin eroaisin.

Miehenä allekirjoitan tämän. Kyllä minäkin jaksoin odottaa, ja oli useampi kuukausi ilman seksiä, ja pärjättiin, mutta kuitenkin keskusteltiin miksi ei maistu ja annettiin toiselle tilaa. Nämä tarinat että vuosia ilman...ei hyvää päivää, todellakin on parempi erota. 

Vierailija
531/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ihmettä että jos nainen jää ns osattomaksi seksissä niin voivotellaan täällä että ex ei huolehtinut minusta ollenkaan vaan omasta mielihyvästään

mites kelkka toisinpäin mies jää osattomaksi lahnan kanssa joka ei ota suihin ei puristele kasseja imiessä ei taivu 69 asentoon ei anna takaapäin sivusta ja kort´nerista

moottorilehden siuvillako mies avautuu asiasta?

suomi popin juha kertoi että jokainen huolehtikoon omasta orgasmistaan  osuu hyvin

Vierailija
532/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä haluan muistuttaa että seksi ja seksuaalisuus eivät ole toistensa synonyymejä. Neitsytkin voi kokea itsensä seksuaaliseksi olennoksi ja seksuaalista tyydytystä on mahdollista saada ilman yhdyntää tai orgasmia. Itse ainakin herkkänä saan seksuaalisia kokemuksia pienistäkin asioista kun taas monet tarvitsevat rajumpaa fyysistä kontaktia. 

Vierailija
533/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusiränni kirjoitti:

on se ihmettä että jos nainen jää ns osattomaksi seksissä niin voivotellaan täällä että ex ei huolehtinut minusta ollenkaan vaan omasta mielihyvästään

mites kelkka toisinpäin mies jää osattomaksi lahnan kanssa joka ei ota suihin ei puristele kasseja imiessä ei taivu 69 asentoon ei anna takaapäin sivusta ja kort´nerista

moottorilehden siuvillako mies avautuu asiasta?

suomi popin juha kertoi että jokainen huolehtikoon omasta orgasmistaan  osuu hyvin

Niin, no jos se noin menee niin en tiedä mihin tuossa miestä tarvii ylipäätään. Siistimpääkin yksin.

Vierailija
534/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi popin Juhako myönsi olevansa huono pano?

Vierailija
535/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos on jotain traumoja niin sit on eri asia mutta miksei tuota voi ajatella kuten tiskaamista. Ei huvittais mutta se on joskus tehtävä kun kotitaloutta hoitaa. Ei tiskaamistakaan voi moneksi kuukaudeksi lopettaa jos ei huvita.

Kun tiskaa vaikkei huvita on myöhemmin iloinen että hoiti sen askareen.

Pitää olla kyllä miehellä päässå vikaa jos riittää että saa rynkyttää naisen päällä ja ei haittaa vaikka nainen joutuu mlettimään vaikka kauppalistaa jotta kestää asian.

Vierailija
536/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos on jotain traumoja niin sit on eri asia mutta miksei tuota voi ajatella kuten tiskaamista. Ei huvittais mutta se on joskus tehtävä kun kotitaloutta hoitaa. Ei tiskaamistakaan voi moneksi kuukaudeksi lopettaa jos ei huvita.

Kun tiskaa vaikkei huvita on myöhemmin iloinen että hoiti sen askareen.

Pitää olla kyllä miehellä päässå vikaa jos riittää että saa rynkyttää naisen päällä ja ei haittaa vaikka nainen joutuu mlettimään vaikka kauppalistaa jotta kestää asian.

Jokaiselle maksullisia käyttävälle turskalle tällainen kelpaa: puhkipantu halveksiva reikä. En ihan tajua miten naiset ja miehet edes jaksavat yrittää yhteiselämää näin erilaisista ”lähtökohdista”. Mieshän ei oikeasti ole edes ihminen.

Vierailija
537/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, vaikka gynekologille! Paljon on tehtävissä, ihan hormonaalisia keinoja. Olette varmaan jo kaikki kotikonstit, liukkarit ja Vagisanit kokeilleet?

Olihan se aika äärimmäisesti sanottu mieheltäsi, mut toisaalta, seksi on tärkeä asia. Tsemppiä ap, kyllä ne halutkin siitä, ja sinä itse iloitset niistä eniten kunhan ne palaa <3

Vierailija
538/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että tuossa vaiheessa asioiden on jo annettu mennä liian pitkälle. Apua olisi pitänyt hakea jo silloin, kun ensimmäisen kerran halut hävisi ja seksittömyyttä oli takana vasta vähemmän aikaa. Ei tuollaisesta nousta, mies on selvästi jo toinen jalka ulkona suhteesta ja ap tuskin saa halujaan palaamaan pakon edessä. Erotkaa.

Äläs nyt lannista, totta kai "tuollaisesta" normiasiasta noustaan, jos vain halutaan! 

Vierailija
539/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kone pesee tiskit, jokainen syötyään osa ne sinne laittaa 5v lähtien  sitten tyhjennys vuoroperiatteella kuten siivous ja lattian pesu

missä kohti alkoi väsyttään?

Vierailija
540/591 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi ei rakasta sinua ja perhettänne. Ajattele, hän on valmis rikkomaan ja heittämään kaiken romukoppaan vain sen takia, ETTEI SAA SEKSIÄ SINULTA! Mieti nyt oikeasti. Haluatko olla tuollaisen kanssa edes? Jos sinua ei haluta niin ei haluta, ei halua voi väkisin luoda ja pakottaa. Kauhea tilanne sinulla :(