Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja ollut Tinderissä 8 kuukautta, saanut 2 matchia

Vierailija
22.10.2018 |

Joista toinen on botti ja toinen ei ole vastannut mitään aloitukseeni.

Kommentit (865)

Vierailija
181/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

komeita miehiä ei kannata oikeestaan kenenkään naisen havitella.

he saa naisilta niin paljon huomiota, että pettäminen on tosiasia.

tai jos ei petä niin tuut jossain vaiheessa hulluksi mustasukkaisuutesi ja epävarmuutesi kanssa.

tyytykää turoihin.

samasta syystä erittäin kauniit naiset jätetään väliin parisuhdemielessä.

Olin aikoinaan parisuhteessa  sosiaalisen, pitkän ja komean miehen kanssa. Jotain kertoo se, että miehelle  muutkin miehet huomautteli siitä säännöllisesti.

Tulin hulluksi kun mies oli jossain. Töissä, iltaa viettämässä tai missä vaan.

Mies ei koskaan pettänyt ja oli kunnollinen mutta epävarmana ei oo kiva olla.

Vierailija
182/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trytryety kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jeesus kuinka taukkeja te olette. Ei kukaan etsi HIENOSTI pukeutuvaa, vaan tyyppiä, joka on samalla aaltopituudella itsensä kanssa. Sen niistä vaatteista, hiuksista ja kodista näkee. Miten joku ei ole koskaan edes tajunnut tätä?

Toi uppos mulla tonne lainaukseen sisään. Tää on se pointti pukeutumisen tutkimisessa. Ei kukaan etsi mitään hienoutta, hienostelua. Tai no jos on sellaista rakastava snobi, ehkö sitten. Mutta siinäkin tapauksessa etsii itsensä kanssa samalla aaltopituudella olijaa.

Kyllä aika äärimmäiseen pukeutumiseen pitää mennä, ennen kuin minä alkaisin ajatella että tuo ihminen ei ole kanssani samalla aaltopituudella. Mutta kaipa se riippuu ennakkoluuloisuuden asteesta. Eikös naisten pitänyt olla niitä avarakatseisempia tai jotakin?

Kerro nyt vaikka esimerkki siitä, millä tavalla pukeutuva mies on sellainen, josta sinä näet heti että hän ei ole sinulle sopiva? Eikä mitään risoja pieruverkkareita nyt tähän, kukaan ei tule sellaisissa treffeille.

Toisin sanoen olet äärimmäisen huono lukemaan ihmisiä -> huonoa seuraa normaalille naiselle. Kannattaa katsella jotain asperger-tapauksia, joita ei niin kiinnosta viestinnän sanattomat tasot (tosin tunnen pari sellaistakin AS-naista joille tämä ei ole lainkaan yhdentekevä asia..). Sun jutut kuulostaa naisen näkökulmasta ihan yhtä pahalta kuin nainen, joka kyselee mikä siinä seksissä nyt on miehille niin tärkeää. Se nyt vain on ihan älyttömän tärkeä asia onnellisuuden kannalta, ja sillä sipuli. 

Se, että on valikoiva tulevan elämänkumppaninsa suhteen, ei ole ennakkoluuloisuutta. Ei onnellista suhdetta pysty muodostamaan ihan kenen tahansa vastaantulijan kanssa, vaikka tämä kuinka olisi kaikin puolin ok ihminen. Sinä sen sijaan olet pahasti ennakkoluuloinen väittäessäsi, että valikoivat naiset ovat jotenkin heikkotasoisia. Asia on täysin päin vastoin: mitä enemmän naisella on kysyntää, sitä enemmän valinnanvaraa, ja sitä valikoivampi kannattaa olla. Niidenkin naisten, joilla ei ole ollenkaan kysyntää, kannattaa silti olla valikoivia ainakin tiettyjen tärkeimpien perusjuttujen suhteen, koska jos niistä kriteereistä joustaa, päätyy suurella todennäköisyydellä alistavaan tai jopa väkivaltaiseen parisuhteeseen. Jokainen nainen voi paremmin yksin kuin tuollaisessa suhteessa. Ja se tunneäly on juuri yksi näistä tärkeistä perusasioista. 

Olen itse asiassa erittäin hyvä lukemaan ihmisiä ja aika monesta näkee, että ei olla kotona niissä muodikkaissa vaatteissa, mutta pakko on pelata peliä koska kaikki tuijottavat vain niitä. Aika ankeaa on elämän sisältö. Seksi ja vaatetyylit ovatkin ihan rinnastettavia asioita, oletko tosissasi? Siitäkö se naisen onnellisuus ihan oikeasti lähtee, että miehellä on tweediä päällä? Ja teille on annettu äänioikeuskin, ajatella.

Puhut paljon elämänkumppanin valinnasta ja onnellisesta suhteesta, mutta et kuitenkaan puhu niistä, vaan vaatteista? Oletko tosiaan noin pihalla? Kyllähän tämä toisaalta selittää avioerotilastot aika hyvin. Kaarlen kanssa ei ollutkaan hyvä olla pidemmällä juoksulla, vaikka osasi kyllä treffeille vetää oikeanlaiset rytkyt selkään. Kumma juttu.

Tässähän avautuu ihan uusi naistutkimuksen alue. Minulle on ihan uutta, että ennen kaikkea miehen vaatteet ratkaisevat kun kumppania  haetaan. Eiväthän naiset ole lintuja kummempia parinhaussaan, katsovat vain että kenen sulat kiiltävät kauniimmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7567567 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat löytäneet parisuhteen tinderistä ja ovat yhdessä hyvin tavallisen näköisten miesten kanssa. Osa miehistä on myös reilusti ylipainoisia. Useiden "rumien" miesten ongelma on se ettei osata ottaa kuvia tai pukeutua. Ei minua haittaa jos on extrapainoa tai jos naama ei ole niin kuin adoniksella, mutta jos ei pysty pukeutumaan siististi ja ottamaan kohtuullista kuvaa itsestään niin en kyllä swaippaa oikealle.

Tinder-miehen kanssa treffeille meno on välillä aikamoista uhkapelaamista, koska lisäävät niin huonoja kuvia. Usein on käynyt niin, että kun olen mennyt treffeille ja miehellä on profiilikuvana huonossa valossa otettu kömpelö selfie, niin oikeassa elämässä mies onkin oikein komea. Kuvia pitäisi olla useampi ja niiden pitäisi kertoa jotain sinusta ihmisenä. Tykkäätkö harrastaa, samoilla metsässä, katsoa teekuppi kädessä elokuvaa? Ota kuva, missä teet aktiivisesti jotain! Tinderissä saa matcheja myös rumat ja tavallisen näköiset ihmiset jos osaa käyttää sosiaalista mediaa.

Tämä!

Tavismiesten heikko menestys Tinderissä ei johdu ulkonäöstä, vaikka he tätä itselleen ja toisilleen selittävätkin, vaan tunneälyn ja viestintätaitojen puutteesta. Jos mies ei yhtään tajua, minkälaisia viestejä hänen laittamansa kuva välittää muille, on todennäköistä ettei hän ole kovin kiva parisuhdekumppani, koska tuo tajuamattomuus seuraa myös parisuhteeseen. Sellainen tyyppi on usein itsekeskeinen ja ikävä (tahattomasti), koska ei osaa miettiä asioita toisen osapuolen näkökulmasta. Mitä enemmän ikää tulee, sitä selvemmin joukosta alkavat erottua ne miehet, joilla on empatiakykyä ja kykyä asettua toisten asemaan, ja jotka ovat myös aktiivisesti kehittäneet tätä taitoa elämänsä aikana. Nämä miehet yleensä myös pukeutuvat kivasti eivätkä näe pukeutumista turhana hienosteluna. 

Täsmälleen samantasoisella ulkonäöllä on siis mahdollista menestyä todella hyvin tai todella huonosti, riippuen siitä osaako kertoa itsestään muille ymmärrettävästi, erityisesti visuaalisin keinoin. Ne miehet, jotka ovat sokeita tälle asialle, eivät tietenkään pysty tajuamaan missä se vika oikeasti on, vaan syyttävät kaikesta ulkonäköä ja naisten oletettua pinnallisuutta.

Mikä hitto siinä pukeutumisessa on niin tärkeää? Niiden vaatteiden kanssako naiset haluavat parisuhteen? Pitäähän toki olla ehjät ja puhtaat vaatteet, sen ymmärrän mutta en sitä muuta lisäarvoa minkä se mukamas ihmiselle antaa kumppanina. Vai onko se taas yksi kiertotie tiedustella miehen varallisuutta, katsotaan että onko kallista merkkivermettä päällä..

Tuohon sitten takerruit kaikista muista asioista mitä mainittiin. Ja tämähän nyt varmasti riippuu naisesta, mutta itse kiinnitän huomiota pukeutumiseen koska nautin siitä. Omassa perheessäni on tapana pukeutua hyvin esim. juhlatilaisuuksiin tai illallisiin. Sillä osoitetaan kunnioitusta emännälle ja isännälle ja tuodaan tilaisuuten sen ansaitsemaa arvokkuutta. Tähän ei tarvita paljoa rahaa tai merkkivaatteita nykypäivänä, mutta pientä arkista vaivannäköä kyllä. Jos tinderprofiili on otettu pieruverkkareissa, niin ehkä tyyppi ei ole sellainen kenet toisin näytille silloin kun muut perheeni miehet istuu jouluna pöydän ääressä siistit vaatteet päällä. Ja rahaahan ei siihen tarvita, että vaihtaa kollarit siisteisin farkkuihin ja hyvin istuvaan villapaitaan. Henkkamaukastakin löytyy mielestäni oikein hienoja ja tyylikkäitä vaatteita miehille edulliseen hintaan. (Kuten suurimmasta osasta miesten alueista kaupoissa.)

Tietysti on naisia ketä pukeutuminen ei kiinnosta, mutta sanoisin heidän olevan vähemmistössä. Ja tosiaan, ei tarvitse olla miltään catwalkilta paennut, muuta siistit ajanmukaiset ja tilanteeseen sopivat vaatteet voisi olla päällä.

Et varmaan huomannut kohtaa, jossa kerroin että ymmärrän kyllä perussiistin pukeutumisen, siitähän sinäkin tuossa puhut. Kukaan ei oikeasti käytä pieruvekkareita profiilissa tai treffeillä tai juhlissa, te vain nyt väistelette sitä asiaa että perussiisti ei riitä teille, koska koko pukeutumisasia on aivan liian keskiössä jostain syystä. Mitä siinä on oikeasti takana? tiedättekö itsekään?

Kyllä siellä profiileissa on todella paljon siistimättömiä risupartoja ja pukinpartoja, alakautta huonossa valaistuksessa otettuja profiilikuvia, kuvia otettu kollarit jalassa, jalat levällään ja KOFF kädessä. Sen takia näitä vinkkejä sanon koska paljon tällaisia profiileja tulee vastaan. Itse laitan sydämiä ihan tavallisille miehille. En supersixpäk puku päällä tömisteleville triathlonisteille. Ja kyllä matcheissäni on suurin osa juuri niitä tavallisia arkisia miehiä, joita ylilauta varmasti haukkuisis "Beta- miehiksi". Ja ainoastaan tällaisia miehiä minä ja liki kaikki ystäväni ovat tapailleet. 

Ainoastaan yksi ystäväni tapailee vain ja ainoastaan täydellisen näköisiä sali/sixpäk miehiä, mutta hän on itsekin missin näköinen ja kokoinen ja keikistelee vain ja ainoastaan merkkivaatteissa. Kyllä minäkin perusnättinä jään huomaamatta, jos hänen vieressä seison baarissa. Myös todella moni hyvin arkisen näköinen mies tavoittelee häntä ja jättää monia mukavia tyttöjä huomioimatta. 

Jos matchejä ei tule, niin kentiäs omat kriteerisi ovat vähän turhan korkealla tai sitten profiilissasi on vain muuten jokin näistä isommista perusmokista.

Vierailija
184/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää sanaa alfa tai beta ylipäätään niin ehkä ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. Kummallista on se, etten ole kertaakaan kuullut yhdenkään ympärilläni olevista naisista käyttävän sanaa alfa kehuna. Kuitenkin monet miehet kuvittelevat sixpäkin näyttelyn, autoilla kehuskelun ja "jännämieheilyn" olevan jotenkin kannattavaa. Katsopas niitä miehiä ketkä ovat onnistuneissa parisuhteissa. Eipä ole niitä sixpäkeillä koristettuja kohumiehiä vaan ihan tavallisia Turoja, jotka kohtelevat naisia niin kuin ihmisiä. Ne ketkä täälläkin valittaa ettei matcheja tule, puhuvat että : "Mun alfa kaveri panee joka viikonloppu mutta minä en!! :(". Tuostakin näkee että mitä varten niitä naisia sitten lopulta toivotaan. Kyllä semmonen mentaliteetti missä naista ei kunnioiteta vaan kummasti paistaa profiileista ja keskusteluista läpi.

Perus Turot kelpaa naisille kun on ensin säntäilty seksisirkuksessa alfojen kanssa ja törmätty siihen seinäksi sanottuun totuteeteen, että ei kelpaakaan suhteeseen alfan kanssa. Sitten tyydytään betaan eli perus Turoon. Muttä tässä onkin se suurin ja epäreiluin kusetus. Turo on vartonut vuoroaan kun tuleva morsian on pyörinyt siinä s.karusellissa. Turo saa alfan jäljiltä käytetyn version ja senkin vain siksi kun Alfa ei kelpuuta naista.

Turha kuvitella saavasi naista jatkossakaan, niin kauan kuin pidät heitä esineinä.

Mikä tuossa sellaiseen viittaa?

Kysytkö ihan tosissasi? 

Seksinukke on esine ja siitä voidaan sanoa että se on "käytetty", jos se on ollut jonkun toisen omaisuutta aikaisemmin. Nainen on ihminen, jota ei voi omistaa ja joka itse valitsee olla parisuhteessa tai harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa. Mies, joka on vähänkään kiinnostunut naisen seksuaalisesta menneisyydestä (pl. kiinnostus siltä pohjalta mitä kivaa inspiraatiota menneistä voi saada nykyiseen suhteeseen, tmv.), on naista esineellistävä urpå, joka ei pärjää parisuhteessa. Esineellistäjät kun eivät osaa ottaa toista ihmistä huomioon sillä tavalla kuin parisuhteessa kuuluu.

Oliko riittävän selvästi kerrottu?

Vierailija
185/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää sanaa alfa tai beta ylipäätään niin ehkä ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. Kummallista on se, etten ole kertaakaan kuullut yhdenkään ympärilläni olevista naisista käyttävän sanaa alfa kehuna. Kuitenkin monet miehet kuvittelevat sixpäkin näyttelyn, autoilla kehuskelun ja "jännämieheilyn" olevan jotenkin kannattavaa. Katsopas niitä miehiä ketkä ovat onnistuneissa parisuhteissa. Eipä ole niitä sixpäkeillä koristettuja kohumiehiä vaan ihan tavallisia Turoja, jotka kohtelevat naisia niin kuin ihmisiä. Ne ketkä täälläkin valittaa ettei matcheja tule, puhuvat että : "Mun alfa kaveri panee joka viikonloppu mutta minä en!! :(". Tuostakin näkee että mitä varten niitä naisia sitten lopulta toivotaan. Kyllä semmonen mentaliteetti missä naista ei kunnioiteta vaan kummasti paistaa profiileista ja keskusteluista läpi.

Perus Turot kelpaa naisille kun on ensin säntäilty seksisirkuksessa alfojen kanssa ja törmätty siihen seinäksi sanottuun totuteeteen, että ei kelpaakaan suhteeseen alfan kanssa. Sitten tyydytään betaan eli perus Turoon. Muttä tässä onkin se suurin ja epäreiluin kusetus. Turo on vartonut vuoroaan kun tuleva morsian on pyörinyt siinä s.karusellissa. Turo saa alfan jäljiltä käytetyn version ja senkin vain siksi kun Alfa ei kelpuuta naista.

En ole alkup.kirjoittaja, mutta:

Entä sitten? Lopputuloksena sekä alfa että beta ovat päässeet bylsimään ja mieskunta jäi voitolle. Beta sai vielä parisuhteenkin siihen päälle. Mikä tässä on sellaista, että pitää tästäkin vielä kitistä?

nokun kaikki beetat ei kelpaa mihinkään rooliin :(

Vierailija
186/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Lukekaa nyt vaikka tätä palstaa.

Miehet eivät saa matcheja. Naiset kertovat ensin kuin vientiä riittää, ja sitten poraavat kun meininki olikin Pump & Dump.

= Tinder on paikka josta suositut pelimiehet hakevat helppoa seuraa naisista jotka kuvittelevat olevansa suosittuja koska saavat matcheja komeiden miesten kanssa.

Tavismiehelle siellä ei ole mitään.

Vierailija
187/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yteyrtyty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.

Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.

Itse en kyllä ikinä ole pystynyt päättelemään kenenkään huumorintajua tai huumorintajuttomuutta

vaatteista, ellei nyt ihan klovniksi pukeudu. Musiikkimaunkin suhteen vaatetus pätee lähinnä hevareihin, punkkareihin ja muihin alakulttuurien edustajiin. Sekään ei aina ole varmaa, sillä tunnen parikin ns. taviksen näköistä ihmiset jotka kuuntelevat vain ja ainoastaan sen sortin äärimetallia mitä muutama tuntemani ulkoisestikin hevarityypit eivät voi sietää.

No, sinä et pysty. Moni pystyy. Ei tässä mistään bändipaidoista tai goottityyleistä puhuta. Kyllä mä näen, kuka diggaa esim jazzista, tietyt valinnat, jotka lukee, kun itse osa genreä. Ei tietenkään ihan satavarmaa, mutta aika lähelle pääsee.

Et tajua kaikkea. Huumoriaki on klovniksi pukeutuminen? Huh huh. Sen juuri näkee tietyissä valinnoissa, tajuaako tyyppi saman kuin itse. Vaikea selittää, ellet ole koskaan tarkkaillut asiaa,

Moni näköjään LUULEE pystyvänsä päättelemään. Sehän tässä vika onkin. Päätellää liikaa eikä oteta selvää. Mistä sinä näet, kuka diggaa jazzista? Aikuiset ihmiset harvoin viestittelevät musiikkimaustaan pukeutumisellaan, se on enemmän teinien hommaa.

No hei, jos on joku sisäpiirin juttu mistä asian harrastaja näkee heti kuvasta että toi diggaa jazzista, niin millä lailla se on sulta pois?

Ei se olekaan, mutta haluan ihan oikeasti tietää, että mistä vaatteista tunnistaa jazz-ihmisen? Niin kovia väitteitä täällä heitetään.

Vierailija
188/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutrruy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

trytryety kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jeesus kuinka taukkeja te olette. Ei kukaan etsi HIENOSTI pukeutuvaa, vaan tyyppiä, joka on samalla aaltopituudella itsensä kanssa. Sen niistä vaatteista, hiuksista ja kodista näkee. Miten joku ei ole koskaan edes tajunnut tätä?

Toi uppos mulla tonne lainaukseen sisään. Tää on se pointti pukeutumisen tutkimisessa. Ei kukaan etsi mitään hienoutta, hienostelua. Tai no jos on sellaista rakastava snobi, ehkö sitten. Mutta siinäkin tapauksessa etsii itsensä kanssa samalla aaltopituudella olijaa.

Kyllä aika äärimmäiseen pukeutumiseen pitää mennä, ennen kuin minä alkaisin ajatella että tuo ihminen ei ole kanssani samalla aaltopituudella. Mutta kaipa se riippuu ennakkoluuloisuuden asteesta. Eikös naisten pitänyt olla niitä avarakatseisempia tai jotakin?

Kerro nyt vaikka esimerkki siitä, millä tavalla pukeutuva mies on sellainen, josta sinä näet heti että hän ei ole sinulle sopiva? Eikä mitään risoja pieruverkkareita nyt tähän, kukaan ei tule sellaisissa treffeille.

Toisin sanoen olet äärimmäisen huono lukemaan ihmisiä -> huonoa seuraa normaalille naiselle. Kannattaa katsella jotain asperger-tapauksia, joita ei niin kiinnosta viestinnän sanattomat tasot (tosin tunnen pari sellaistakin AS-naista joille tämä ei ole lainkaan yhdentekevä asia..). Sun jutut kuulostaa naisen näkökulmasta ihan yhtä pahalta kuin nainen, joka kyselee mikä siinä seksissä nyt on miehille niin tärkeää. Se nyt vain on ihan älyttömän tärkeä asia onnellisuuden kannalta, ja sillä sipuli. 

Se, että on valikoiva tulevan elämänkumppaninsa suhteen, ei ole ennakkoluuloisuutta. Ei onnellista suhdetta pysty muodostamaan ihan kenen tahansa vastaantulijan kanssa, vaikka tämä kuinka olisi kaikin puolin ok ihminen. Sinä sen sijaan olet pahasti ennakkoluuloinen väittäessäsi, että valikoivat naiset ovat jotenkin heikkotasoisia. Asia on täysin päin vastoin: mitä enemmän naisella on kysyntää, sitä enemmän valinnanvaraa, ja sitä valikoivampi kannattaa olla. Niidenkin naisten, joilla ei ole ollenkaan kysyntää, kannattaa silti olla valikoivia ainakin tiettyjen tärkeimpien perusjuttujen suhteen, koska jos niistä kriteereistä joustaa, päätyy suurella todennäköisyydellä alistavaan tai jopa väkivaltaiseen parisuhteeseen. Jokainen nainen voi paremmin yksin kuin tuollaisessa suhteessa. Ja se tunneäly on juuri yksi näistä tärkeistä perusasioista. 

Olen itse asiassa erittäin hyvä lukemaan ihmisiä ja aika monesta näkee, että ei olla kotona niissä muodikkaissa vaatteissa, mutta pakko on pelata peliä koska kaikki tuijottavat vain niitä. Aika ankeaa on elämän sisältö. Seksi ja vaatetyylit ovatkin ihan rinnastettavia asioita, oletko tosissasi? Siitäkö se naisen onnellisuus ihan oikeasti lähtee, että miehellä on tweediä päällä? Ja teille on annettu äänioikeuskin, ajatella.

Puhut paljon elämänkumppanin valinnasta ja onnellisesta suhteesta, mutta et kuitenkaan puhu niistä, vaan vaatteista? Oletko tosiaan noin pihalla? Kyllähän tämä toisaalta selittää avioerotilastot aika hyvin. Kaarlen kanssa ei ollutkaan hyvä olla pidemmällä juoksulla, vaikka osasi kyllä treffeille vetää oikeanlaiset rytkyt selkään. Kumma juttu.

Tässähän avautuu ihan uusi naistutkimuksen alue. Minulle on ihan uutta, että ennen kaikkea miehen vaatteet ratkaisevat kun kumppania  haetaan. Eiväthän naiset ole lintuja kummempia parinhaussaan, katsovat vain että kenen sulat kiiltävät kauniimmin.

Eli et vain tajua.

Yllättymiseni aste:

Vierailija
189/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

yteyrtyty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.

Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.

Itse en kyllä ikinä ole pystynyt päättelemään kenenkään huumorintajua tai huumorintajuttomuutta

vaatteista, ellei nyt ihan klovniksi pukeudu. Musiikkimaunkin suhteen vaatetus pätee lähinnä hevareihin, punkkareihin ja muihin alakulttuurien edustajiin. Sekään ei aina ole varmaa, sillä tunnen parikin ns. taviksen näköistä ihmiset jotka kuuntelevat vain ja ainoastaan sen sortin äärimetallia mitä muutama tuntemani ulkoisestikin hevarityypit eivät voi sietää.

No, sinä et pysty. Moni pystyy. Ei tässä mistään bändipaidoista tai goottityyleistä puhuta. Kyllä mä näen, kuka diggaa esim jazzista, tietyt valinnat, jotka lukee, kun itse osa genreä. Ei tietenkään ihan satavarmaa, mutta aika lähelle pääsee.

Et tajua kaikkea. Huumoriaki on klovniksi pukeutuminen? Huh huh. Sen juuri näkee tietyissä valinnoissa, tajuaako tyyppi saman kuin itse. Vaikea selittää, ellet ole koskaan tarkkaillut asiaa,

Moni näköjään LUULEE pystyvänsä päättelemään. Sehän tässä vika onkin. Päätellää liikaa eikä oteta selvää. Mistä sinä näet, kuka diggaa jazzista? Aikuiset ihmiset harvoin viestittelevät musiikkimaustaan pukeutumisellaan, se on enemmän teinien hommaa.

Itse uskallan kyllä myös väittää ettei mun vaatetuksesta pysty päättelemään musiikkimakua mitenkään.

Ei minunkaan, jatkuvasti arvaillaan että olen metallimusiikin ystävä, eikä mene sinne päinkään.

Vierailija
190/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät saa matcheja. Naiset kertovat ensin kuin vientiä riittää, ja sitten poraavat kun meininki olikin Pump & Dump.

= Tinder on paikka josta suositut pelimiehet hakevat helppoa seuraa naisista jotka kuvittelevat olevansa suosittuja koska saavat matcheja komeiden miesten kanssa.

tavismiesten kannattaa tutustua naisiin jossain pikkuhiljaa. Työpaikoilla harrastuksissa yms.

Kaikessa rauhassa. Toki voi olla, että sekään ei auta.

Mitä sille voi jos on ruma. Naaman muuttaminen on kauhean vaikeata.

Vierailija
191/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan posketonta selittelyä taas kerran palstanaisilta. "Haluan hyvin pukeutuvan miehen, koska se on merkki empatiasta."

Ei luoja sentään! 😂

Vierailija
192/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

465645645 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä  olen tinderissä. Hyvännäköinen pitkä treenattu mies. Ikää 33

Hukun niihin mätseihin vaikka olen tiukkana milloin pyyhkäsen oikealle.

Jos laittaa tinderin päälle niin siinä on aika pian taulussa +99 tykkää sinusta.

Miehet: Jos olet lapseton niin kirjoita se siihen profiiliin.

Tinderin ongelma on se, että siellä ei jaksa kirjoitella oikein yhtään mitään kellekkään ja menee jutuissa sekasin jos kirjoittelee monelle yhtä aikaa.

Kyllä mulla lukee, että olen lapseton. Oma kokemus, että taitaa olla enemmän itselle haittaa kuin hyötyä.

Sulla on vähän eri ongelmat Tinderin kanssa kuin mulla ;) Ei ole tuollaista ongelmaa, että tulisi runsaudenpula keskusteluissa. Onkohan 5 mykkää mätsiä tullut keväästä. Itse antanut varmasti satoja tykkäyksiä.

En tosin kyllä olekkaan hyvännäköinen, erityisen pitkä tai treenattukaan.

Minkä ikäinen olet?

Tottakai nainen ottaa mielummin lapsettoman miehen kuin sellasen joilla on lapsia.

varsinkin nämä +30 naiset joilla ei ole omia lapsia.

Kokemuksen mukaan yli 30v yksinhuoltajatkin.

kukaan ei oikeesti halua siihen uusioperhekuvioo, exiä yms.

Kuten nimimerkistä voit päätellä niin 35v, kohta 36v. Minun ikäisillä naisilla on yleensä jo lapsia ja lapsettoman miehen kokevat outona tai kykenemättömänä tulemaan toimeen lasten kanssa. Tälläinen on mun kokemus.

sulla on kaksi tindermatsia.

usko alfaa ja kerro että olet lapseton. Johonkin lauseeseen piilotat sen.

Älä kerro jos olet reilusti alle 180cm.

jos oot 178 tai 179 niin laita että oot 180.

Mitkä ihmeen kaksi tindermatsia? Kyllä mulla lukee lapseton ihan profiilitekstissä. Olen tasan 180cm ilman vaihtelemistakin, mutta eikö tuo ole aika normi keskipituus nykyään.

usko nyt kerrankin puhetta ja laita että sulla ei ole lapsia siihen profiiliin.

sen jälkeen se tindet mätsin todennäköisyys paranee. Nykypäivän yh naisetkin haluaa lapsettoman miehen. puhumattakaan lapsettomista miehistä.

mieti nyt, miksi lapseton nainen haluaisi mihinkään uusiperhekuvioon jossa on jotain epämääräistä.

naiset haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä.

en minäkään halua vakavaa parisuhdetta naisen kanssa jolla on lapsia ennestään.

t: lapseton mies

Ei minulla ainakaan tule lapsen mukana mitään epämääräistä, ihan selkeät sävelet on exän kanssa eikä muissa asioissa olla yhteydessä kuin lapseen liittyvissä.

Mutta kaipa tuo olisi kokeilun arvoinen. Miten se sitten pidemmällä aikavälillä hoituu, onko tarkoitus ujuttaa jossain sopivassa välissä se totuus sitten peliin, koska paljastuuhan se lapsi väkisin lopulta?

tottakai lapsista kerrotaan jos sellaisia on.

lapsettomuus on hyvä tuoda esille jos olet yli 30. sen ikäisistä ihmisistä iso osa miettii oikeesti perheen perustamista ja suurin osa haluaa luoda perheen puhtaalta pöydältä.

oikeesti kaikki asumiskuviot, exät siinä nurkissa on vaan paskaa.

ja ei niiden vieraiden lapsien kanssa kaikki tykkää olla. sad but true.

No jos minulla on lapsi joka toinen viikonloppu ja exä ei näy elämässä mitenkään, ei luulisi olevan ylitsepääsemätöntä paskaa. Enemmän minua haittaisi vaikka koiran rytmin mukaan eläminen.

Mutta joo, kaikki eivät halua elämäänsä muiden lapsia ja sen ymmärrän kyllä.

Vierailija
193/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtytrytrytry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ytuyutru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Top 20% panee ja 80% jää luu käteen naisten takia. Karua mutta totta.

Naisten syy? Naisten syy että ruma mies ei kiinnosta? Ok.

80% miehistä rumia?

Okcubin tutkimuksen mukaan komeita miehiä on siinä 1% paikkeilla , joten ei ihme ettei miehet pärjää tinderissä paitsi se alfasakki. Kaverini joka on naisten mieleen paneskeli itsensä töistä pois, kun sai niin paljon matchejä tinderissä. Naiset todellakin suosivat vain parasta miesten kymmenystä ja hyötyykö siitä lopulta muut kuin alfat? Betat katkeroituu, naisetkaan ei lopulta saa näitä alfoja omikseen vaan joutuvat seksirkusvuosien jälkeen kuitenkin tyytymään betan , joka ei oikein jaksa sytyttää. Naisista ei ollut kantamaan omaa vastuutaan seksuaalisesta vapautumisesta.

Juuri tuon mainitsemasi OkCupidin "tutkimuksen" mukaan myös "betat" saavat naisia. Siitä huolimatta että naiset arvioivat 80% miehistä ulkonäöltään keskivertoa epäviehättävämmiksi, he kuitenkin viestittelivät myös niille miehille, joita eivät pitäneet hyvännäköisinä. Miksi jätit tämän seikan mainitsematta vaikka tuohon tutkimukseen vetosit?

Oleellisin ja häiritsevin seikka tuossa on se, että naisten käsitys miesten ulkonäöstä yleensä on noinkin epärealistinen, kun sen pitäisi noudattaa luonnollista keskijakaumaa. Lieneekö viihdemaailman vaikutusta, niitä Fabioita kun kaiket päivät tuijottelee niin katoaa käsitys siitä että kaikki miehet eivät näytä siltä.

Ei siinä "tutkimuksessa" edes kysytty niiltä naisilta keitä he pitävät hyvännäköisinä, vaan keistä he ovat kiinnostuneita. Miesten tekemä tilastointi, jossa on joko tahallaan tai mieskatseen harhauttamana väärinymmärretty, että naiset arvioivat nimenomaan ulkonäköä, vaikka missään ei ole noin oikeasti sanottu.

No sitten on asiat vielä huonommin. Vain 20% miehistä on siis naisten mielestä tavoittelun arvoisia? Eikös tämä todista laasalaisteorian ihan oikeaksi?

Kyse oli miehistä, jotka saivat (melkein) kaikilta naisilta yhteydenottoja. Jokainen noista heihin yhteyttä ottaneista naisista otti yhteyttä myös moniin muihin miehiin. Kuinka hemmetin vaikeaa tämä on tajuta? Jokainen naisen tekemä yhteydenotto oli myös harkittu ja tosissaan tehty, toisin kuin miesten yhteydenotot, jotka olivat aivotonta hakuammuntaa. 

Vierailija
194/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trytryety kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse seuraan aikaani edes jollakin tasolla niin minua kyllä häiritsee, jos mies kulkee 25 vuotta sitten muodista menneissä leveälahkeisissa housuissa tai on kasvattanut itselleen hoitamattoman 20 senttisen pukinparran, joka oli viimeksi muodissa 90- luvulla. En vain pidä esim. hoitamatonta ylikasvanutta partaa viehättävänä. En todellakaan odota että miehen tulisi astua paikalle puku päällä täydellisen sliipattuna, mutta alle 10 vuotta vanhat farkut ja siisti huppari ei nyt mielestäni ole liikaa vaadittu. Olen myös itse perheestä, jossa illalliselle ja sukujuhliin puetaan paremmat vaatteet päälle tilaisuuden juhlistamiseen. Haluan että aikuinen mies osaa itse pukeutua asiallisesti.

https://www.google.fi/search?biw=1280&bih=721&tbm=isch&sa=1&ei=eALPW_rP…:

https://www.google.fi/search?q=neck+beard&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved…:

Toi voi sopia sulle, muttei ehkä kaikille naisille. Jotkut naiset tykkää just siitä pukinparrasta, tai että mies pukeutuu retrosti, tai et sillä on kirppisvaatteet, tai joku muu. Tietysti se rajaa pois suuren osan tavisnaisista, mutta elämä on valintoja.

Mun mielestä kaikkein tyhmintä mitä mies voi tehdä on kuunnella naisten neuvoja. Pitää uskoa omaan juttuun. Omaa persoonaa ei voi feikata.

Vierailija
195/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole alkup.kirjoittaja, mutta:

Entä sitten? Lopputuloksena sekä alfa että beta ovat päässeet bylsimään ja mieskunta jäi voitolle. Beta sai vielä parisuhteenkin siihen päälle. Mikä tässä on sellaista, että pitää tästäkin vielä kitistä?

Onko tämä joku vitsi?

Olisitko sinä naisena tyytyväinen jos saisit 44-vuotiaana miehen ja perheen, oltuasi ennen sitä kaikille miehille näkymätön? Saithan lopulta mitä halusit, olisit tyytyväinen.

Rautalangasta väännettynä:

Ikävuodet 16-28 alfat ja (nuoret ja kauniit) naiset pitävät hauskaa. Beta ei saa mitään.

Sitten beta saa pullahtaneen naisen joka on kyynistynyt tultuaan pumpatuksi ja dumpatuksi. Nyt vähemmän hauskaksi muuttunut arkinainen haluaa betan olevan ahkera ja todistavan että on olemassa kunnon miehiä.Sillä välin alfa valitsee haluamansa kauniin ja hauskan naisen parisuhteeseen, tai jatkaa vielä hauskanpitoa.

Betalle jää kuviossa vain rippeet kakusta.

Ikävuodet 16-28 ovat tärkeimmät. Jos silloin jää ilman, diili on yksinkertaisesti p*ska.

Vierailija
196/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

trytryety kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse seuraan aikaani edes jollakin tasolla niin minua kyllä häiritsee, jos mies kulkee 25 vuotta sitten muodista menneissä leveälahkeisissa housuissa tai on kasvattanut itselleen hoitamattoman 20 senttisen pukinparran, joka oli viimeksi muodissa 90- luvulla. En vain pidä esim. hoitamatonta ylikasvanutta partaa viehättävänä. En todellakaan odota että miehen tulisi astua paikalle puku päällä täydellisen sliipattuna, mutta alle 10 vuotta vanhat farkut ja siisti huppari ei nyt mielestäni ole liikaa vaadittu. Olen myös itse perheestä, jossa illalliselle ja sukujuhliin puetaan paremmat vaatteet päälle tilaisuuden juhlistamiseen. Haluan että aikuinen mies osaa itse pukeutua asiallisesti.

https://www.google.fi/search?biw=1280&bih=721&tbm=isch&sa=1&ei=eALPW_rP…:

https://www.google.fi/search?q=neck+beard&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved…:

Toi voi sopia sulle, muttei ehkä kaikille naisille. Jotkut naiset tykkää just siitä pukinparrasta, tai että mies pukeutuu retrosti, tai et sillä on kirppisvaatteet, tai joku muu. Tietysti se rajaa pois suuren osan tavisnaisista, mutta elämä on valintoja.

Mun mielestä kaikkein tyhmintä mitä mies voi tehdä on kuunnella naisten neuvoja. Pitää uskoa omaan juttuun. Omaa persoonaa ei voi feikata.

Jaa, paska foorumisofta sotki quoten.

Vierailija
197/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ertertwert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyutyurtyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat löytäneet parisuhteen tinderistä ja ovat yhdessä hyvin tavallisen näköisten miesten kanssa. Osa miehistä on myös reilusti ylipainoisia. Useiden "rumien" miesten ongelma on se ettei osata ottaa kuvia tai pukeutua. Ei minua haittaa jos on extrapainoa tai jos naama ei ole niin kuin adoniksella, mutta jos ei pysty pukeutumaan siististi ja ottamaan kohtuullista kuvaa itsestään niin en kyllä swaippaa oikealle.

Tinder-miehen kanssa treffeille meno on välillä aikamoista uhkapelaamista, koska lisäävät niin huonoja kuvia. Usein on käynyt niin, että kun olen mennyt treffeille ja miehellä on profiilikuvana huonossa valossa otettu kömpelö selfie, niin oikeassa elämässä mies onkin oikein komea. Kuvia pitäisi olla useampi ja niiden pitäisi kertoa jotain sinusta ihmisenä. Tykkäätkö harrastaa, samoilla metsässä, katsoa teekuppi kädessä elokuvaa? Ota kuva, missä teet aktiivisesti jotain! Tinderissä saa matcheja myös rumat ja tavallisen näköiset ihmiset jos osaa käyttää sosiaalista mediaa.

Tämä!

Tavismiesten heikko menestys Tinderissä ei johdu ulkonäöstä, vaikka he tätä itselleen ja toisilleen selittävätkin, vaan tunneälyn ja viestintätaitojen puutteesta. Jos mies ei yhtään tajua, minkälaisia viestejä hänen laittamansa kuva välittää muille, on todennäköistä ettei hän ole kovin kiva parisuhdekumppani, koska tuo tajuamattomuus seuraa myös parisuhteeseen. Sellainen tyyppi on usein itsekeskeinen ja ikävä (tahattomasti), koska ei osaa miettiä asioita toisen osapuolen näkökulmasta. Mitä enemmän ikää tulee, sitä selvemmin joukosta alkavat erottua ne miehet, joilla on empatiakykyä ja kykyä asettua toisten asemaan, ja jotka ovat myös aktiivisesti kehittäneet tätä taitoa elämänsä aikana. Nämä miehet yleensä myös pukeutuvat kivasti eivätkä näe pukeutumista turhana hienosteluna. 

Täsmälleen samantasoisella ulkonäöllä on siis mahdollista menestyä todella hyvin tai todella huonosti, riippuen siitä osaako kertoa itsestään muille ymmärrettävästi, erityisesti visuaalisin keinoin. Ne miehet, jotka ovat sokeita tälle asialle, eivät tietenkään pysty tajuamaan missä se vika oikeasti on, vaan syyttävät kaikesta ulkonäköä ja naisten oletettua pinnallisuutta.

Mikä hitto siinä pukeutumisessa on niin tärkeää? Niiden vaatteiden kanssako naiset haluavat parisuhteen? Pitäähän toki olla ehjät ja puhtaat vaatteet, sen ymmärrän mutta en sitä muuta lisäarvoa minkä se mukamas ihmiselle antaa kumppanina. Vai onko se taas yksi kiertotie tiedustella miehen varallisuutta, katsotaan että onko kallista merkkivermettä päällä..

Tuossahan kirjottaja kertoo selvin sanoin mikä siinä on niin tärkeää. Siistit ja tilanteeseen sopivat vaatteet viestivät tunneälyn olemassaolosta. Ja lisäisin itse elämänhallinnasta ja siitä että mies on tosissaan ja valmis kompromisseihin kumppanin kanssa. Helppoahan se olisi naisellakin pieruverkkareissa esiintyä mutta suurin osa haluaa silti viestiä että on valmis tsemppaamaan toisen takia. Mutta kaikin mokomin, hirttäydy tuohon varallisuuden vatkaamiseen. Taatusti naiset ei menetä mitään sussa.

Tunneälyn? Mitä helvetin tunneälyä se on, että pukeutuu hienosti? Eihän se ole kuin tyylitajua, ja sekään ei mene aina kohdilleen vaikka kuinka panostat, koska joku nainen tykkää yhdestä tyylistä ja toinen toisesta. Siinä sinulle tunneälyä. Missä on se oikea tunneäly, sitä peräänkuulutan naisissa? Tuijotetaan jotain vaatteita mutta ei osata kohdata ihmistä jos ei ole kuvissa täydellisesti esitettynä.

Minulla ei ole ongelmia pukeutua siististi tai saada treffejä, kiitos vaan. Silti ärsyttää tuollaisten pinnallisten asioiden tuijottaminen. Tunneäly, hahhah.

No niin. Sinulla ei ole ongelmia pukeutua siististi ja saada treffejä. Silti saat itkupotkuraivareita niiden puolesta jotka valitsevat homsuiset ja epäpukevat ja tilanteeseen sopimattomat vaatteet kuviinsa? Miksi et itse valitse kaksi numeroa liian pientä raidallista juhlakauluspaitaa ja yhdistä sitä harmaisiin pieruverkkareihin. Sillä laillahan saisit nimenomaan sellaisia naisia joista haaveilet. Ja minusta on hyvä asia että yksi tykkää yhdestä tyylistä ja toinen toisesta, sehän helpottaa ihan huomattavasti omanlaisen naisen löytymistä. Rockhenkinen pukeutuu rockhenkisesti, siististi. Pukumies pukeutuu pukumiesmäisesti siististi. Metsuriseksuaalilla on siisti ruutupaita.

En ymmärrä, mitä tarkoitat että hakisin jotain muunlaisia naisia kuin mitä ihan normaalilla pukeutumisellani saan? Taidat ihan tarkoituksella ymmärtää väärin. Tyylejäkin on vaikka kuinka paljon ihan ilman tuollaisia lokerointejakin. Eri materiaaleja, värejä, yhdistelmiä riippumatta siitä oletko rockmies, liikemies vai metsuri. Se on ihan tuurikauppaa sitten, että osuu juuri sen naisen mielestä oikeat värit ja muut. Omituisen jäykkää lokerointia kyllä muutenkin. "Sinä olet tyyppiä x, sinun kuuluu pukeutua tavalla y tai muuten sinusta ei ole hyväksi kumppaniksi parisuhteeseen." Eipä ihmekään, että pariutuminen on niin vaikeaa nykyään. Miehet eivät edes ymmärrä mitä peliä pelataan. Me kun haluaisimme vain tavata jonkun mukavan ja omaan silmään nätin naisen, siinä kaikki. Sillä naisella ei aina tule olemaan täydellinen varustus päällä ja se on ihan ok, ei ole kovin oleellista jos on hyvä nainen. Tai en tiedä voinko puhua muiden miesten puolesta, ehkä heistäkin valtaosa katsoo ensimmäisenä naisesta, että onko pukeutuminen harmoniassa ja väreillä ja tyyleillä lähetetty viesti oikeanlainen, että voisi harkita kumppaniksi.

Onkohan hieman ylitulkintaa liikkeellä. Ei ole mitään tiettyä väriä tai tyyliä, joka olisi "kielletty" jos pukeutuminen on siistiä ja ajanmukaista. Voi olla rokahtava tai liikemies tai metsuri. Se on minulle aivan sama kunhan vaan vaatetus on suurinpiirtein ok. Se että mies ei osaa pukeutua asiallisesti ei tarkoita ettei hän sovellu parisuhteeseen, mutta silloin on turha odotella että kedon kaunein kukkanen tulee kysymään treffeille. Tiedän kyllä myös huonosti pukeutuvia ihmisiä ketkä ovat vakituisissa parisuhteissa. He nyt vain sattuvat olemaan parisuhteessa usein myös naisten kanssa jotka eivät niin vaatteista ja tyylistä välitä. Monille naisille on itsestäänselvää että profiilikuvaan panostetaan ja laittaudutaan, treffeille yritetään pukeutua nätisti ja käyttäydytään asiallisesti. Täällä on nyt yksittäisiä miehiä jotka valittavat "Miksi en voi pukeutua niin kuin aina?". No voit kyllä, mutta jokainen mies jonka kanssa olen itse ollut treffeillä, komea tai ei, on panostanut laittamalla siistit vaatteet päälle. Tämä sisältyy jo ihan peruskäytöstapoihin. Jos mies ei ollenkaan panosta profiilikuvaan, vaatetukseen tai ylipäätänsä mihinkään, niin miksi ihmeessä minulla olisi jotenkin velvollisuus kiinnostua hänestä? Minä ainakin panostan ihmisiin joista olen kiinnostunut. Jos ei edes ensitreffeillä tai profiilikuvassa jaksa panostaa laittamalla asialliset vaatteet päälle niin huhhuh. 

Ja tässäkin vielä takerrutaan johonkin yhteen vinkkiin tai yksityiskohtaan. Jos tutustun mieheen joka pukeutuu huonosti ja kasvattaa risupartaa, mutta on muuten kaikin puolin ihana niin mikäs siinä! Mutta deittisovelluksissa ensimmäinen asia mitä nähdään on valitettavasti ulkonäkö. Silloin siihen kannattaa käyttää se 15 min aikaa, että valitsee kivat kuteet päälle ja kampaa hiukset.

No on varmaan nyt ylitulkintaa molemmista suunnista. Minä olen koko ajan olettanut, että kaikilla on joku taju perussiististä pukeutumisesta. Ei siitä olekaan kyse, vaan siitä että kun sekään ei riitä, koska kuvitellaan että pukeutumisesta voidaan lukea jotain syvällisempää kumppanin kelpaamattomuudesta, jos ei satu juuri omaa lempiväriä olemaan päällä. Jos minulla on treffeillä ihan normaalit siistit farkut ja kauluspaita, sekin on jonkun naisen mielestä merkki siitä, että olen huono mies ja kumppani, vaikka vaatteillani ei ole sisäisten ominaisuuksieni kanssa mitään tekemistä. Tämä on se, mitä vastaan minä nyt raivoan. Sellainen lapsellinen kuvitelma siitä, että nainen pystyisi minusta tuon perusteella lukemaan paskaakaan.

Vierailija
198/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet. laittakaa joskus tinder säätönne niin että olette naisia...

ja katotte vähän mitä miehiä siellä tinderissä on. (heteromiehiä näette),

pyyhkäsette vaan vasemmalle. näätte kokonaiskuvaa vähän.

saman naisille toisinpäin.

Vierailija
199/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti on keskustelua lukiessa noussut esille minkä takia naista ei oikeasti löydy.

Aluksi puhutaan, että olen kaikin puolin hyvä ja asiallinen mies. Viesteissä kuitenkin takerrutaan jokaiseen arkiseen perusasiaan ja kyseenalaistetaan sitä, että naiset toivovat perussiistiä pukeutumista. Tästä saadaan jollakin ihmeellä pääteltyä, että naiset ovat: empatiakyvyttömiä, kylmiä, haluavat oikeasti miesmallin catwalkilta, haluavat pyöriä ympäri baaria harrastamassa seksiä "alfamiesten" kanssa ja ties mitä muuta. Lopuksi vielä paljastaa todellisen naisvihansa ja sovinisminsa kyseenalaistamalla naisten äänioikeuden. Miksi ihmeessä edes haluaisit parisuhteeseen naisen kanssa, jos selkeästi heitä noin syvästi vihaat.

Onneksi enemmistö on ihan tavallisia miehiä, jotka kohtelevat naisia oikein hyvin.

Vierailija
200/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tavismiesten kannattaa tutustua naisiin jossain pikkuhiljaa. Työpaikoilla harrastuksissa yms.

Kaikessa rauhassa. Toki voi olla, että sekään ei auta.

Mitä sille voi jos on ruma. Naaman muuttaminen on kauhean vaikeata.

Työpaikalla ollaan töissä ja harrastuksissa ollaan harrastamassa. #metoo #antakaamunollarauhassa

Kyllä se nyt vaan on niin, että naiset ovat ulkoistaneet treffailunsa netin panosovelluksiin ilman että edes tajuavat sitä ja sen takia meillä on Suomessa miljoona sinkkutaloutta ja suomalainen kulttuuri on pikkuhiljaa kuolemassa pois.

Oliko vanhoina hyvinä aikoina edes teoriassa mahdollista, että korkeakoulutettu hyvässä työpaikassa oleva raitis mies oli sinkku vain sen takia koska naama ei ollut kuin keskitasoa ja ei osannut naurattaa naisia? No ei ollut. Nykyään näitä tyyppejä on jokainen suunnittelutoimisto täynnä. 

Kyllä todella pahalta näyttää nyt...