Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja ollut Tinderissä 8 kuukautta, saanut 2 matchia

Vierailija
22.10.2018 |

Joista toinen on botti ja toinen ei ole vastannut mitään aloitukseeni.

Kommentit (865)

Vierailija
121/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei baarista naisia löydä.

Tein kaiken mitä on ehdotettu: kävin salilla baariperjantaina, jonka jälkeen suihkun kautta kottiin. Baariin piti pukeutua hyvin, joten ajattelin tuoda sinkkuuttani esiin ja ostin paidan jossa lukee isolla teksti "SINKKU". Menin pöytään istumaan, join kaljaa. Naisia baarissa oli, mutta yksikään ei lähestynyt minua. Luulin hetkeni koittaneen kun eräs nainen lähestyi pöytääni mutta hän pyysikin yhtä tuoleista lainaan omaan porukkaansa.

Join kaljani. menin kotiin ja aamulla heitin salikortin roskikseen. Aivan turhaa touhua!

Vierailija
122/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä.

Itse olen 40+ eronnut yhden lapsen etäisä. Tinder oli eron jälkeen ahkerassa käytössä. Matchejä tipahteli päivittäin.

Erovuosien Tindersaldona muutama hyvä seurustelusuhde ja lopputuloksena 12 vuotta nuorempi vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ytuyutru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Top 20% panee ja 80% jää luu käteen naisten takia. Karua mutta totta.

Naisten syy? Naisten syy että ruma mies ei kiinnosta? Ok.

80% miehistä rumia?

Okcubin tutkimuksen mukaan komeita miehiä on siinä 1% paikkeilla , joten ei ihme ettei miehet pärjää tinderissä paitsi se alfasakki. Kaverini joka on naisten mieleen paneskeli itsensä töistä pois, kun sai niin paljon matchejä tinderissä. Naiset todellakin suosivat vain parasta miesten kymmenystä ja hyötyykö siitä lopulta muut kuin alfat? Betat katkeroituu, naisetkaan ei lopulta saa näitä alfoja omikseen vaan joutuvat seksirkusvuosien jälkeen kuitenkin tyytymään betan , joka ei oikein jaksa sytyttää. Naisista ei ollut kantamaan omaa vastuutaan seksuaalisesta vapautumisesta.

Juuri tuon mainitsemasi OkCupidin "tutkimuksen" mukaan myös "betat" saavat naisia. Siitä huolimatta että naiset arvioivat 80% miehistä ulkonäöltään keskivertoa epäviehättävämmiksi, he kuitenkin viestittelivät myös niille miehille, joita eivät pitäneet hyvännäköisinä. Miksi jätit tämän seikan mainitsematta vaikka tuohon tutkimukseen vetosit?

Oleellisin ja häiritsevin seikka tuossa on se, että naisten käsitys miesten ulkonäöstä yleensä on noinkin epärealistinen, kun sen pitäisi noudattaa luonnollista keskijakaumaa. Lieneekö viihdemaailman vaikutusta, niitä Fabioita kun kaiket päivät tuijottelee niin katoaa käsitys siitä että kaikki miehet eivät näytä siltä.

Ja silti lähes kaikki miehet on parisuhteessa viimeistään kolme-nelikymppisinä. Naisten ei pitäisi ikinä suostua vastaamaan siihen mikä on heidän mielestään hyvännäköinen mies, koska miehillä ei näköjään ole riittävästi kapasiteettia erottaa ihannekuvat ja todellisuus. Ei ihme että elämä menee päin prinkkalaa instamisseistä haaveillessa.

Oletko kuullut naisesta, joka kestää kuulla totuuden kun mies kertoo minkänäköisistä naisista pitää? En minäkään :D

Mutta tuossa samassa tutkimuksessa sentään miesten arviot naisten ulkonäöstä noudattivat suunnilleen sitä mitä voisi odottaakin keskimäärin, joten paljon realistisemmalta pohjalta me katselemme naisia kuni toisinpäin.

124/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä  olen tinderissä. Hyvännäköinen pitkä treenattu mies. Ikää 33

Hukun niihin mätseihin vaikka olen tiukkana milloin pyyhkäsen oikealle.

Jos laittaa tinderin päälle niin siinä on aika pian taulussa +99 tykkää sinusta.

Miehet: Jos olet lapseton niin kirjoita se siihen profiiliin.

Tinderin ongelma on se, että siellä ei jaksa kirjoitella oikein yhtään mitään kellekkään ja menee jutuissa sekasin jos kirjoittelee monelle yhtä aikaa.

Kyllä mulla lukee, että olen lapseton. Oma kokemus, että taitaa olla enemmän itselle haittaa kuin hyötyä.

Sulla on vähän eri ongelmat Tinderin kanssa kuin mulla ;) Ei ole tuollaista ongelmaa, että tulisi runsaudenpula keskusteluissa. Onkohan 5 mykkää mätsiä tullut keväästä. Itse antanut varmasti satoja tykkäyksiä.

En tosin kyllä olekkaan hyvännäköinen, erityisen pitkä tai treenattukaan.

Minkä ikäinen olet?

Tottakai nainen ottaa mielummin lapsettoman miehen kuin sellasen joilla on lapsia.

varsinkin nämä +30 naiset joilla ei ole omia lapsia.

Kokemuksen mukaan yli 30v yksinhuoltajatkin.

kukaan ei oikeesti halua siihen uusioperhekuvioo, exiä yms.

Kuten nimimerkistä voit päätellä niin 35v, kohta 36v. Minun ikäisillä naisilla on yleensä jo lapsia ja lapsettoman miehen kokevat outona tai kykenemättömänä tulemaan toimeen lasten kanssa. Tälläinen on mun kokemus.

sulla on kaksi tindermatsia.

usko alfaa ja kerro että olet lapseton. Johonkin lauseeseen piilotat sen.

Älä kerro jos olet reilusti alle 180cm.

jos oot 178 tai 179 niin laita että oot 180.

Mitkä ihmeen kaksi tindermatsia? Kyllä mulla lukee lapseton ihan profiilitekstissä. Olen tasan 180cm ilman valehtelemistakin, mutta eikö tuo ole aika normi keskipituus nykyään.

Vierailija
125/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyutyurtyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat löytäneet parisuhteen tinderistä ja ovat yhdessä hyvin tavallisen näköisten miesten kanssa. Osa miehistä on myös reilusti ylipainoisia. Useiden "rumien" miesten ongelma on se ettei osata ottaa kuvia tai pukeutua. Ei minua haittaa jos on extrapainoa tai jos naama ei ole niin kuin adoniksella, mutta jos ei pysty pukeutumaan siististi ja ottamaan kohtuullista kuvaa itsestään niin en kyllä swaippaa oikealle.

Tinder-miehen kanssa treffeille meno on välillä aikamoista uhkapelaamista, koska lisäävät niin huonoja kuvia. Usein on käynyt niin, että kun olen mennyt treffeille ja miehellä on profiilikuvana huonossa valossa otettu kömpelö selfie, niin oikeassa elämässä mies onkin oikein komea. Kuvia pitäisi olla useampi ja niiden pitäisi kertoa jotain sinusta ihmisenä. Tykkäätkö harrastaa, samoilla metsässä, katsoa teekuppi kädessä elokuvaa? Ota kuva, missä teet aktiivisesti jotain! Tinderissä saa matcheja myös rumat ja tavallisen näköiset ihmiset jos osaa käyttää sosiaalista mediaa.

Tämä!

Tavismiesten heikko menestys Tinderissä ei johdu ulkonäöstä, vaikka he tätä itselleen ja toisilleen selittävätkin, vaan tunneälyn ja viestintätaitojen puutteesta. Jos mies ei yhtään tajua, minkälaisia viestejä hänen laittamansa kuva välittää muille, on todennäköistä ettei hän ole kovin kiva parisuhdekumppani, koska tuo tajuamattomuus seuraa myös parisuhteeseen. Sellainen tyyppi on usein itsekeskeinen ja ikävä (tahattomasti), koska ei osaa miettiä asioita toisen osapuolen näkökulmasta. Mitä enemmän ikää tulee, sitä selvemmin joukosta alkavat erottua ne miehet, joilla on empatiakykyä ja kykyä asettua toisten asemaan, ja jotka ovat myös aktiivisesti kehittäneet tätä taitoa elämänsä aikana. Nämä miehet yleensä myös pukeutuvat kivasti eivätkä näe pukeutumista turhana hienosteluna. 

Täsmälleen samantasoisella ulkonäöllä on siis mahdollista menestyä todella hyvin tai todella huonosti, riippuen siitä osaako kertoa itsestään muille ymmärrettävästi, erityisesti visuaalisin keinoin. Ne miehet, jotka ovat sokeita tälle asialle, eivät tietenkään pysty tajuamaan missä se vika oikeasti on, vaan syyttävät kaikesta ulkonäköä ja naisten oletettua pinnallisuutta.

Mikä hitto siinä pukeutumisessa on niin tärkeää? Niiden vaatteiden kanssako naiset haluavat parisuhteen? Pitäähän toki olla ehjät ja puhtaat vaatteet, sen ymmärrän mutta en sitä muuta lisäarvoa minkä se mukamas ihmiselle antaa kumppanina. Vai onko se taas yksi kiertotie tiedustella miehen varallisuutta, katsotaan että onko kallista merkkivermettä päällä..

Tuossahan kirjottaja kertoo selvin sanoin mikä siinä on niin tärkeää. Siistit ja tilanteeseen sopivat vaatteet viestivät tunneälyn olemassaolosta. Ja lisäisin itse elämänhallinnasta ja siitä että mies on tosissaan ja valmis kompromisseihin kumppanin kanssa. Helppoahan se olisi naisellakin pieruverkkareissa esiintyä mutta suurin osa haluaa silti viestiä että on valmis tsemppaamaan toisen takia. Mutta kaikin mokomin, hirttäydy tuohon varallisuuden vatkaamiseen. Taatusti naiset ei menetä mitään sussa.

Tunneälyn? Mitä helvetin tunneälyä se on, että pukeutuu hienosti? Eihän se ole kuin tyylitajua, ja sekään ei mene aina kohdilleen vaikka kuinka panostat, koska joku nainen tykkää yhdestä tyylistä ja toinen toisesta. Siinä sinulle tunneälyä. Missä on se oikea tunneäly, sitä peräänkuulutan naisissa? Tuijotetaan jotain vaatteita mutta ei osata kohdata ihmistä jos ei ole kuvissa täydellisesti esitettynä.

Ei jeesus kuinka taukkeja te olette. Ei kukaan etsi HIENOSTI pukeutuvaa, vaan tyyppiä, joka on samalla aaltopituudella itsensä kanssa. Sen niistä vaatteista, hiuksista ja kodista näkee. Miten joku ei ole koskaan edes tajunnut tätä?

Minulla ei ole ongelmia pukeutua siististi tai saada treffejä, kiitos vaan. Silti ärsyttää tuollaisten pinnallisten asioiden tuijottaminen. Tunneäly, hahhah.

Oot ihan yössä tän asian suhteen.

Vierailija
126/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus kuinka taukkeja te olette. Ei kukaan etsi HIENOSTI pukeutuvaa, vaan tyyppiä, joka on samalla aaltopituudella itsensä kanssa. Sen niistä vaatteista, hiuksista ja kodista näkee. Miten joku ei ole koskaan edes tajunnut tätä?

Toi uppos mulla tonne lainaukseen sisään. Tää on se pointti pukeutumisen tutkimisessa. Ei kukaan etsi mitään hienoutta, hienostelua. Tai no jos on sellaista rakastava snobi, ehkö sitten. Mutta siinäkin tapauksessa etsii itsensä kanssa samalla aaltopituudella olijaa.

Vierailija
127/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyutyurtyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat löytäneet parisuhteen tinderistä ja ovat yhdessä hyvin tavallisen näköisten miesten kanssa. Osa miehistä on myös reilusti ylipainoisia. Useiden "rumien" miesten ongelma on se ettei osata ottaa kuvia tai pukeutua. Ei minua haittaa jos on extrapainoa tai jos naama ei ole niin kuin adoniksella, mutta jos ei pysty pukeutumaan siististi ja ottamaan kohtuullista kuvaa itsestään niin en kyllä swaippaa oikealle.

Tinder-miehen kanssa treffeille meno on välillä aikamoista uhkapelaamista, koska lisäävät niin huonoja kuvia. Usein on käynyt niin, että kun olen mennyt treffeille ja miehellä on profiilikuvana huonossa valossa otettu kömpelö selfie, niin oikeassa elämässä mies onkin oikein komea. Kuvia pitäisi olla useampi ja niiden pitäisi kertoa jotain sinusta ihmisenä. Tykkäätkö harrastaa, samoilla metsässä, katsoa teekuppi kädessä elokuvaa? Ota kuva, missä teet aktiivisesti jotain! Tinderissä saa matcheja myös rumat ja tavallisen näköiset ihmiset jos osaa käyttää sosiaalista mediaa.

Tämä!

Tavismiesten heikko menestys Tinderissä ei johdu ulkonäöstä, vaikka he tätä itselleen ja toisilleen selittävätkin, vaan tunneälyn ja viestintätaitojen puutteesta. Jos mies ei yhtään tajua, minkälaisia viestejä hänen laittamansa kuva välittää muille, on todennäköistä ettei hän ole kovin kiva parisuhdekumppani, koska tuo tajuamattomuus seuraa myös parisuhteeseen. Sellainen tyyppi on usein itsekeskeinen ja ikävä (tahattomasti), koska ei osaa miettiä asioita toisen osapuolen näkökulmasta. Mitä enemmän ikää tulee, sitä selvemmin joukosta alkavat erottua ne miehet, joilla on empatiakykyä ja kykyä asettua toisten asemaan, ja jotka ovat myös aktiivisesti kehittäneet tätä taitoa elämänsä aikana. Nämä miehet yleensä myös pukeutuvat kivasti eivätkä näe pukeutumista turhana hienosteluna. 

Täsmälleen samantasoisella ulkonäöllä on siis mahdollista menestyä todella hyvin tai todella huonosti, riippuen siitä osaako kertoa itsestään muille ymmärrettävästi, erityisesti visuaalisin keinoin. Ne miehet, jotka ovat sokeita tälle asialle, eivät tietenkään pysty tajuamaan missä se vika oikeasti on, vaan syyttävät kaikesta ulkonäköä ja naisten oletettua pinnallisuutta.

Mikä hitto siinä pukeutumisessa on niin tärkeää? Niiden vaatteiden kanssako naiset haluavat parisuhteen? Pitäähän toki olla ehjät ja puhtaat vaatteet, sen ymmärrän mutta en sitä muuta lisäarvoa minkä se mukamas ihmiselle antaa kumppanina. Vai onko se taas yksi kiertotie tiedustella miehen varallisuutta, katsotaan että onko kallista merkkivermettä päällä..

Tuossahan kirjottaja kertoo selvin sanoin mikä siinä on niin tärkeää. Siistit ja tilanteeseen sopivat vaatteet viestivät tunneälyn olemassaolosta. Ja lisäisin itse elämänhallinnasta ja siitä että mies on tosissaan ja valmis kompromisseihin kumppanin kanssa. Helppoahan se olisi naisellakin pieruverkkareissa esiintyä mutta suurin osa haluaa silti viestiä että on valmis tsemppaamaan toisen takia. Mutta kaikin mokomin, hirttäydy tuohon varallisuuden vatkaamiseen. Taatusti naiset ei menetä mitään sussa.

Tunneälyn? Mitä helvetin tunneälyä se on, että pukeutuu hienosti? Eihän se ole kuin tyylitajua, ja sekään ei mene aina kohdilleen vaikka kuinka panostat, koska joku nainen tykkää yhdestä tyylistä ja toinen toisesta. Siinä sinulle tunneälyä. Missä on se oikea tunneäly, sitä peräänkuulutan naisissa? Tuijotetaan jotain vaatteita mutta ei osata kohdata ihmistä jos ei ole kuvissa täydellisesti esitettynä.

Minulla ei ole ongelmia pukeutua siististi tai saada treffejä, kiitos vaan. Silti ärsyttää tuollaisten pinnallisten asioiden tuijottaminen. Tunneäly, hahhah.

No niin. Sinulla ei ole ongelmia pukeutua siististi ja saada treffejä. Silti saat itkupotkuraivareita niiden puolesta jotka valitsevat homsuiset ja epäpukevat ja tilanteeseen sopimattomat vaatteet kuviinsa? Miksi et itse valitse kaksi numeroa liian pientä raidallista juhlakauluspaitaa ja yhdistä sitä harmaisiin pieruverkkareihin. Sillä laillahan saisit nimenomaan sellaisia naisia joista haaveilet. Ja minusta on hyvä asia että yksi tykkää yhdestä tyylistä ja toinen toisesta, sehän helpottaa ihan huomattavasti omanlaisen naisen löytymistä. Rockhenkinen pukeutuu rockhenkisesti, siististi. Pukumies pukeutuu pukumiesmäisesti siististi. Metsuriseksuaalilla on siisti ruutupaita.

Vierailija
128/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.

Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.

Itse en kyllä ikinä ole pystynyt päättelemään kenenkään huumorintajua tai huumorintajuttomuutta

vaatteista, ellei nyt ihan klovniksi pukeudu. Musiikkimaunkin suhteen vaatetus pätee lähinnä hevareihin, punkkareihin ja muihin alakulttuurien edustajiin. Sekään ei aina ole varmaa, sillä tunnen parikin ns. taviksen näköistä ihmiset jotka kuuntelevat vain ja ainoastaan sen sortin äärimetallia mitä muutama tuntemani ulkoisestikin hevarityypit eivät voi sietää.

Vierailija
129/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kaiken mitä on ehdotettu: kävin salilla baariperjantaina, jonka jälkeen suihkun kautta kottiin. Baariin piti pukeutua hyvin, joten ajattelin tuoda sinkkuuttani esiin ja ostin paidan jossa lukee isolla teksti "SINKKU". Menin pöytään istumaan, join kaljaa. Naisia baarissa oli, mutta yksikään ei lähestynyt minua. Luulin hetkeni koittaneen kun eräs nainen lähestyi pöytääni mutta hän pyysikin yhtä tuoleista lainaan omaan porukkaansa.

Join kaljani. menin kotiin ja aamulla heitin salikortin roskikseen. Aivan turhaa touhua!

Voi hyvä jumala. Menit baariin yksin dokaamaan ja odotit, ett naiset tulee lankeemaan jalkoihis, kuka on kiinnostunu jostain yksinäisestä sudesta, joka dokaa yksin baarissa.

No, ihmisä löytää elämäänsä parisuhteisiin ihan samoin kuin ystävyyssuhteisiin. Luonnollisesta elämästä, tuttavien kautta, luonnollisten mutkien kautta, jos ei ole yhtään ystäävä, jonka kanssa mennä baariin, melko murheellisen kuvan antaa utsestään. Kaikki väkisn etsiminen on väkisin etsimistä. Baariin menä.n viihtymään kaverien kanssa tai esim kuuntelemana lempibändiä ja siinö sivussa tutustutaan avaamalla suu.

Vierailija
130/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on vaan instahottiksille. Ei normaalit ihmiset voi siellä olla!

Afanan sanon, että välillä puistattaa näiden kaunottarien instatilit, jotka on täynnä beetamiesten kuolaamisia. Voi olla yksi syy, että monelle kaunottarelle jätetään vastaamatta.

Huomionkerjäys on epätovoista.

Vierailija
131/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä jumala. Menit baariin yksin dokaamaan ja odotit, ett naiset tulee lankeemaan jalkoihis, kuka on kiinnostunu jostain yksinäisestä sudesta, joka dokaa yksin baarissa.

No, ihmisä löytää elämäänsä parisuhteisiin ihan samoin kuin ystävyyssuhteisiin. Luonnollisesta elämästä, tuttavien kautta, luonnollisten mutkien kautta, jos ei ole yhtään ystäävä, jonka kanssa mennä baariin, melko murheellisen kuvan antaa utsestään. Kaikki väkisn etsiminen on väkisin etsimistä. Baariin menä.n viihtymään kaverien kanssa tai esim kuuntelemana lempibändiä ja siinö sivussa tutustutaan avaamalla suu.

tämäkin on täysin miehestä kiinni. Jos olet hyvännäköinen fiksun oloinen kundi ja yksin baarissa niin vientiä riittää ilman että teet mitään aloitetta mihinkään suuntaan.

Vierailija
132/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.

Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.

Itse en kyllä ikinä ole pystynyt päättelemään kenenkään huumorintajua tai huumorintajuttomuutta

vaatteista, ellei nyt ihan klovniksi pukeudu. Musiikkimaunkin suhteen vaatetus pätee lähinnä hevareihin, punkkareihin ja muihin alakulttuurien edustajiin. Sekään ei aina ole varmaa, sillä tunnen parikin ns. taviksen näköistä ihmiset jotka kuuntelevat vain ja ainoastaan sen sortin äärimetallia mitä muutama tuntemani ulkoisestikin hevarityypit eivät voi sietää.

No, sinä et pysty. Moni pystyy. Ei tässä mistään bändipaidoista tai goottityyleistä puhuta. Kyllä mä näen, kuka diggaa esim jazzista, tietyt valinnat, jotka lukee, kun itse osa genreä. Ei tietenkään ihan satavarmaa, mutta aika lähelle pääsee.

Et tajua kaikkea. Huumoriaki on klovniksi pukeutuminen? Huh huh. Sen juuri näkee tietyissä valinnoissa, tajuaako tyyppi saman kuin itse. Vaikea selittää, ellet ole koskaan tarkkaillut asiaa,

Vierailija
133/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää sanaa alfa tai beta ylipäätään niin ehkä ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. Kummallista on se, etten ole kertaakaan kuullut yhdenkään ympärilläni olevista naisista käyttävän sanaa alfa kehuna. Kuitenkin monet miehet kuvittelevat sixpäkin näyttelyn, autoilla kehuskelun ja "jännämieheilyn" olevan jotenkin kannattavaa. Katsopas niitä miehiä ketkä ovat onnistuneissa parisuhteissa. Eipä ole niitä sixpäkeillä koristettuja kohumiehiä vaan ihan tavallisia Turoja, jotka kohtelevat naisia niin kuin ihmisiä. Ne ketkä täälläkin valittaa ettei matcheja tule, puhuvat että : "Mun alfa kaveri panee joka viikonloppu mutta minä en!! :(". Tuostakin näkee että mitä varten niitä naisia sitten lopulta toivotaan. Kyllä semmonen mentaliteetti missä naista ei kunnioiteta vaan kummasti paistaa profiileista ja keskusteluista läpi.

Vierailija
134/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

No on sinulla melkoiset luulot itsestäsi, kun kuvittelet näkeväsi vaatteista kaiken tuon, ei voi muuta sanoa. Täyttä potaskaa. Ennakkoluulot sinulla kyllä varmasti ovat huikeat. No myönnetään, että jos on selkeä bändipaita päällä niin se varmaan kertoo jotakin, ellei se ole laitettu ironiamielessä päälle, tai lainapaita kaverilta kun kaatui kahvit syliin.

Tuo kertoo enemmänkin vain siitä, miten valtavan paljon naiset laittavat luottoa aivan epäoleellisiin asioihin kumppania valitessaan. Katsotaan vaatteita, niistä näkee mikä tyyppi miehestä sisältä löytyy. Joopa joo. Eipä ihmekään, että naiset eivät tunnista kusipäätä siinä missä muut miehet näkevät sen heti kun on muutama sana vaihdettu. Naiset katovat vain, että onpas kivat vaatteet. Mutta ehkä se on teillä biologiassa tai jotain, ette mahda itsellenne mitään.

Vierailija
135/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä  olen tinderissä. Hyvännäköinen pitkä treenattu mies. Ikää 33

Hukun niihin mätseihin vaikka olen tiukkana milloin pyyhkäsen oikealle.

Jos laittaa tinderin päälle niin siinä on aika pian taulussa +99 tykkää sinusta.

Miehet: Jos olet lapseton niin kirjoita se siihen profiiliin.

Tinderin ongelma on se, että siellä ei jaksa kirjoitella oikein yhtään mitään kellekkään ja menee jutuissa sekasin jos kirjoittelee monelle yhtä aikaa.

Kyllä mulla lukee, että olen lapseton. Oma kokemus, että taitaa olla enemmän itselle haittaa kuin hyötyä.

Sulla on vähän eri ongelmat Tinderin kanssa kuin mulla ;) Ei ole tuollaista ongelmaa, että tulisi runsaudenpula keskusteluissa. Onkohan 5 mykkää mätsiä tullut keväästä. Itse antanut varmasti satoja tykkäyksiä.

En tosin kyllä olekkaan hyvännäköinen, erityisen pitkä tai treenattukaan.

Minkä ikäinen olet?

Tottakai nainen ottaa mielummin lapsettoman miehen kuin sellasen joilla on lapsia.

varsinkin nämä +30 naiset joilla ei ole omia lapsia.

Kokemuksen mukaan yli 30v yksinhuoltajatkin.

kukaan ei oikeesti halua siihen uusioperhekuvioo, exiä yms.

Kuten nimimerkistä voit päätellä niin 35v, kohta 36v. Minun ikäisillä naisilla on yleensä jo lapsia ja lapsettoman miehen kokevat outona tai kykenemättömänä tulemaan toimeen lasten kanssa. Tälläinen on mun kokemus.

sulla on kaksi tindermatsia.

usko alfaa ja kerro että olet lapseton. Johonkin lauseeseen piilotat sen.

Älä kerro jos olet reilusti alle 180cm.

jos oot 178 tai 179 niin laita että oot 180.

Mitkä ihmeen kaksi tindermatsia? Kyllä mulla lukee lapseton ihan profiilitekstissä. Olen tasan 180cm ilman vaihtelemistakin, mutta eikö tuo ole aika normi keskipituus nykyään.

usko nyt kerrankin puhetta ja laita että sulla ei ole lapsia siihen profiiliin.

sen jälkeen se tindet mätsin todennäköisyys paranee. Nykypäivän yh naisetkin haluaa lapsettoman miehen. puhumattakaan lapsettomista miehistä.

mieti nyt, miksi lapseton nainen haluaisi mihinkään uusiperhekuvioon jossa on jotain epämääräistä.

naiset haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä.

en minäkään halua vakavaa parisuhdetta naisen kanssa jolla on lapsia ennestään.

t: lapseton mies

Vierailija
136/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää sanaa alfa tai beta ylipäätään niin ehkä ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. Kummallista on se, etten ole kertaakaan kuullut yhdenkään ympärilläni olevista naisista käyttävän sanaa alfa kehuna. Kuitenkin monet miehet kuvittelevat sixpäkin näyttelyn, autoilla kehuskelun ja "jännämieheilyn" olevan jotenkin kannattavaa. Katsopas niitä miehiä ketkä ovat onnistuneissa parisuhteissa. Eipä ole niitä sixpäkeillä koristettuja kohumiehiä vaan ihan tavallisia Turoja, jotka kohtelevat naisia niin kuin ihmisiä. Ne ketkä täälläkin valittaa ettei matcheja tule, puhuvat että : "Mun alfa kaveri panee joka viikonloppu mutta minä en!! :(". Tuostakin näkee että mitä varten niitä naisia sitten lopulta toivotaan. Kyllä semmonen mentaliteetti missä naista ei kunnioiteta vaan kummasti paistaa profiileista ja keskusteluista läpi.

nämä turot ovat niitä beetoja, jotka elättävät jonkun aikaa. Sen ekat 5 vuotta kun intohimoa vielä riittää.

todellinen huomio on kuitenkin jossain muissa miehissä.

Vierailija
137/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyutyurtyu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Oot ihan yössä tän asian suhteen.

Voi olla, olen ehkä odottanut naisilta vähän enemmän kuin mitä on tarjolla. No, on onneksi löytynyt poikkeusyksilöitäkin niin ei ole ihan yksin tarvinnut olla.

Vierailija
138/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi uppos mulla tonne lainaukseen sisään. Tää on se pointti pukeutumisen tutkimisessa. Ei kukaan etsi mitään hienoutta, hienostelua. Tai no jos on sellaista rakastava snobi, ehkö sitten. Mutta siinäkin tapauksessa etsii itsensä kanssa samalla aaltopituudella olijaa.

Kyllä aika äärimmäiseen pukeutumiseen pitää mennä, ennen kuin minä alkaisin ajatella että tuo ihminen ei ole kanssani samalla aaltopituudella. Mutta kaipa se riippuu ennakkoluuloisuuden asteesta. Eikös naisten pitänyt olla niitä avarakatseisempia tai jotakin?

Kerro nyt vaikka esimerkki siitä, millä tavalla pukeutuva mies on sellainen, josta sinä näet heti että hän ei ole sinulle sopiva? Eikä mitään risoja pieruverkkareita nyt tähän, kukaan ei tule sellaisissa treffeille.

Vierailija
139/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on alfalle loistava työkalua saada naisia.

Naiset ottaa itse yhteyttä---> juttelet normaaleita asioita kohteliaasti ja ilmaiset viesteissäsi että olet kinnosttunut hänestä

tapaaminen ja sen jälkeen meni miten meni.

Ei tarvi juosta baareissa  kännisten seassa, ei kuunnella känniurpojen juttuja, krapuloita ei ole.

rahaa säästyy ja jokainen tietää että kännimuijat on baareissa mitä on. Kaikenlaista draamaa tunnekuojuja yms.

Erittäin helppoa.

jne..

samaa mieltä. Baareissa palaa rahat ja vituttaa se kun urpot koittaa epätoivosina iskeä kaikkea.

Vierailija
140/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top 20% panee ja 80% jää luu käteen naisten takia. Karua mutta totta.

"Naisten takia", ou jee. Ilmaisenko minä niin, että sain autokaupassa huonoa palvelua miesten takia tai jäi korkeimman oikeuden tuomarin virka saamatta miesten takia. Siellä tinderissä jokainen on omilaan, ei siellä ole mitään velvoitetta kenelläkään antaa toisille armonpullia. Toivoisin vähän ryhdikkyyttä elämänasenteeseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi