Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja ollut Tinderissä 8 kuukautta, saanut 2 matchia

Vierailija
22.10.2018 |

Joista toinen on botti ja toinen ei ole vastannut mitään aloitukseeni.

Kommentit (865)

Vierailija
81/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä minusta tykkää kukaan muuallakaan. Kyllä naisella täytyy olla päässä jotain vikaa jos haluaa tutustua muhun. En ole ansainnut mitään

Höpö höpö. Tottakai ansaitset, olettaen ettet ole ihminen joka tietoisesti tekee muille pahaa. Mutta itsetuntos täytyisi ensin saada kuntoon. Ainoa toimiva ohje johon ei kuitenkaan tunnu olevan ikinä mitään mielenkiintoa: hanki elämä jossa aidosti viihdyt. Matkan varrella joku nainen haluaa siihen mukaan.

Nuo nyt ovat semmoisia tyhjiä neuvoja. Ei noiden noudattaminen muuta sitä mihinkään sitä tosiasiaa että on vaan huono ja hyödytön ihminen. Kaikki voittavat kun pysyn hiljaa.

Vierailija
82/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  olen tinderissä. Hyvännäköinen pitkä treenattu mies. Ikää 33

Hukun niihin mätseihin vaikka olen tiukkana milloin pyyhkäsen oikealle.

Jos laittaa tinderin päälle niin siinä on aika pian taulussa +99 tykkää sinusta.

Miehet: Jos olet lapseton niin kirjoita se siihen profiiliin.

Tinderin ongelma on se, että siellä ei jaksa kirjoitella oikein yhtään mitään kellekkään ja menee jutuissa sekasin jos kirjoittelee monelle yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä suurin osa naisista on photosopannu kuviaan todella paljon. Livenä aivan erilaisia.

kymmenillä treffeillä käynnyt.

Vierailija
84/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Top 20% panee ja 80% jää luu käteen naisten takia. Karua mutta totta.

Naisten syy? Naisten syy että ruma mies ei kiinnosta? Ok.

80% miehistä rumia?

Okcubin tutkimuksen mukaan komeita miehiä on siinä 1% paikkeilla , joten ei ihme ettei miehet pärjää tinderissä paitsi se alfasakki. Kaverini joka on naisten mieleen paneskeli itsensä töistä pois, kun sai niin paljon matchejä tinderissä. Naiset todellakin suosivat vain parasta miesten kymmenystä ja hyötyykö siitä lopulta muut kuin alfat? Betat katkeroituu, naisetkaan ei lopulta saa näitä alfoja omikseen vaan joutuvat seksirkusvuosien jälkeen kuitenkin tyytymään betan , joka ei oikein jaksa sytyttää. Naisista ei ollut kantamaan omaa vastuutaan seksuaalisesta vapautumisesta.

lisäksi on eri asia olla komea netissä kuin livenä. Oikeesta kuvakulmasta hyvä kuva ja vähän suodattamia...

MUTTAA

Mies voi olla nettikuvissa hyvännäköinen, mutta livenä on sitten lyhyt, huono vartaloa, huono puheääni yms.

Vierailija
85/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämö on kyllä ihan höpöhöpöä nämä kommentit, että naisillakin vaikeaa tinderissä.

T: N40 ja melkein heti tuli Tinderiltä ilmoitus: Onnittelut olet saanut yli 500 tykkäystä. Asun ihan keskikokoisessa suomalaiskaupungissa, en missään metropolissa, mikä selittäusi 500 tykkäystä heti. Ja superlikeja tuli joka päivä ( alkupäivinä) n.10-15.

Et älkää viitsikö paapoa miehiä, ja sanoa, että koitappa ottaa parempi kuva jne. Se on ihan eri maailma naiselle, kuin miehelle.

Vierailija
86/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat painavat enemmän kuin ulkonäkö. Jos kuvassa nököttää naama peruslukemilla autossaan kuskin paikalla, menee heti mulla hylätyksi. Tulee fiilis, ettei tyypillä ole omia ajatuksia ja vaikka toivon hänelle silkkaa hyvää, olen itse varsin luova ja kekseliäs, niin turha siinä yrittää mitään. Jos kuva on hauska tai tyylikäs jollain tapaa, persoonallinen, tyyppi kiinnostaa.

Arvostan myös pituuden kertomista. En haluaisi sen vaikuttavan, kemia on tärkeempää ja olenkin ollut pitkässä parisuhteessa itseäni paljonkin lyhemmän miehen kanssa. Mut kun oon itse aika pitkä nainen, niin moni mies jotenkin jumittaa siinä. Niin jos kuvista tulee olo, että tyyppi on lyhyt, muttei kerro sitä, en ehkä jaksa alkaa tapaamaan. Aluksi tein niin ja tyypit olivat todlela paljon mua pienempiä, melkein napaan. Kahviteltiin ystävällisesti, mutta ei sen jälkeen pidetty yhteyttä. Pettymys olis jäänyt kokematta, jos se lukis jotenkin profiilissa.

Ja sitten on myös niin, ettei naisilla ole mikäön jatkuva flaksi. Kaikki tuntemani kauniitkin naiset ovat sydämensä särkeneet ja olleet yksinään, ovat nytkin moni heistä.

Pituuden tai muiden mittojen kertominen profiilitekstissä on varmaan suurimpia yksittäisiä turn offeja

Jos kuulut alfaporukkaan niin on hyvä ilmoittaa pituus siinä profiilitekstissä silleen normaalisti johku lauseeseen liitettynä. Siis jos olet yli 180cm.

Fakta on vaan se, että naisia kiinnostaa miehen pituus ja on paljon yli 170cm naisia.. He miettii kuitenkin, että paljonkohan mies on pitkä. Paljon helpompi lähestyä kun tietää,että toi on nyt pitkä mies.

Vierailija
87/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksikö matchit jää roikkumaan? Jos on vähän aikaa viestitelty ja oon ilmoittanut, etten oo kuitenkaan kiinnostunut tutustumaan sen kummemmin, niin alkaa tulla whatsupissa solvausviestiä. Jos laittaa eston, viestiä tulee instassa ennen kuin siellä ehtii estää. Ja näin siis viiskymppisiltä hyvin toimeentulevilta ukoilta...

Mitä jaat puhelinnumerot ja instatiedot heti kaikille!! Ei ihme, että tyypit luulee sun oikeasti kiinnostuneen.

Siis jos jakaa puhelinnumeron, niin sitten on oikeutettu stalkkaamiselle ja ahdistelulle? Jos miehet ajattelevat näin niin ehkä näin biseksuaalina on parempi siirtyä naisiin :D

Tuo oli mun kommentti mihin vastasit. Olen nainen. En todellakaan jaa sonetietojani ja puhelinnumeroa tinder matcheilla samantien. Kuka niin tekee! Varsinkin puh.nron. Pointtina oli se, että tietty miehet kuvittelevat siinä kohtaa tämän naisen olevan kiinnostunut, kun jakaa tuollaista tietoa.

Vierailija
88/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä suurin osa naisista on photosopannu kuviaan todella paljon. Livenä aivan erilaisia.

kymmenillä treffeillä käynnyt.

Yks tuttu nainen tuli just tinderissä vastaan jo toista kertaa. Meikki ja kuvakulma tekee ihmeitä naiselle. Kuvissa näyttää todella hyvältä, mutta todellisuus on aika kaukana. Kuvista saa mielikuvan uhkearintaisesta naisesta, mutta todellisuudessa uhkeaa on jokaikinen muukin paikka eikä rinnat enää pääse samoihin oikeuksiin. Varmasti saanut runsaasti hyvännäköisiä miehiä haaviinsa, mutta eipä näköjään ole pitkälle pötkinyt

Vierailija
89/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämö on kyllä ihan höpöhöpöä nämä kommentit, että naisillakin vaikeaa tinderissä.

T: N40 ja melkein heti tuli Tinderiltä ilmoitus: Onnittelut olet saanut yli 500 tykkäystä. Asun ihan keskikokoisessa suomalaiskaupungissa, en missään metropolissa, mikä selittäusi 500 tykkäystä heti. Ja superlikeja tuli joka päivä ( alkupäivinä) n.10-15.

Et älkää viitsikö paapoa miehiä, ja sanoa, että koitappa ottaa parempi kuva jne. Se on ihan eri maailma naiselle, kuin miehelle.

Kuinka monta pysyvää parisuhdetta olet löytänyt tinderistä?

Vierailija
90/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

betat laittaa kaikkiin tykkään, siinä toivossa että joku vastaisi. siitä tykkäysten määrästä ei kannata naisena olla imarreltu.

alfat on ronkeleita. Joskus alfat pyyhkäsee kaikkia oikeelle ja siivoo työtapaturmat jälkeenpäin.

(eli siis poistaa niitä mätsejä jotka ei kiinnosta),

alfa

Vierailija
91/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksikö matchit jää roikkumaan? Jos on vähän aikaa viestitelty ja oon ilmoittanut, etten oo kuitenkaan kiinnostunut tutustumaan sen kummemmin, niin alkaa tulla whatsupissa solvausviestiä. Jos laittaa eston, viestiä tulee instassa ennen kuin siellä ehtii estää. Ja näin siis viiskymppisiltä hyvin toimeentulevilta ukoilta...

Äijät on just tuommosia. Luulevat, että match tarkoittaa naimisiinmenoa.

Olipa typerä ja seksistinen kommentti. Oikea junttimaisen palstamamman perikuva olet.

Vierailija
92/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat löytäneet parisuhteen tinderistä ja ovat yhdessä hyvin tavallisen näköisten miesten kanssa. Osa miehistä on myös reilusti ylipainoisia. Useiden "rumien" miesten ongelma on se ettei osata ottaa kuvia tai pukeutua. Ei minua haittaa jos on extrapainoa tai jos naama ei ole niin kuin adoniksella, mutta jos ei pysty pukeutumaan siististi ja ottamaan kohtuullista kuvaa itsestään niin en kyllä swaippaa oikealle.

Tinder-miehen kanssa treffeille meno on välillä aikamoista uhkapelaamista, koska lisäävät niin huonoja kuvia. Usein on käynyt niin, että kun olen mennyt treffeille ja miehellä on profiilikuvana huonossa valossa otettu kömpelö selfie, niin oikeassa elämässä mies onkin oikein komea. Kuvia pitäisi olla useampi ja niiden pitäisi kertoa jotain sinusta ihmisenä. Tykkäätkö harrastaa, samoilla metsässä, katsoa teekuppi kädessä elokuvaa? Ota kuva, missä teet aktiivisesti jotain! Tinderissä saa matcheja myös rumat ja tavallisen näköiset ihmiset jos osaa käyttää sosiaalista mediaa.

Voiko kornimpaa olla, kuin joku lavastettu : katson tässä teekuppi kädessä elokuvaa-hetki 😂😂

Toivottavasti et ammatiksesi jaa parisuhdeneuvoja.

Vierailija
93/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä minusta tykkää kukaan muuallakaan. Kyllä naisella täytyy olla päässä jotain vikaa jos haluaa tutustua muhun. En ole ansainnut mitään

Höpö höpö. Tottakai ansaitset, olettaen ettet ole ihminen joka tietoisesti tekee muille pahaa. Mutta itsetuntos täytyisi ensin saada kuntoon. Ainoa toimiva ohje johon ei kuitenkaan tunnu olevan ikinä mitään mielenkiintoa: hanki elämä jossa aidosti viihdyt. Matkan varrella joku nainen haluaa siihen mukaan.

Nuo nyt ovat semmoisia tyhjiä neuvoja. Ei noiden noudattaminen muuta sitä mihinkään sitä tosiasiaa että on vaan huono ja hyödytön ihminen. Kaikki voittavat kun pysyn hiljaa.

Masennus puhuu. Hoidata masennuksesi pois ja mieti sen jälkeen uudestaan.

Vierailija
94/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfana. Kolme hyvää kuvaa tinderissä (arkisia).

En aloita keskusteluja kenenkään kanssa, naiset aloittaa. Kymmeniä keskustelunavauksia.

En jaksa vastailla kellekään, joskus poikkeus ja vastaan. Tinderissä on oikeestaan turha olla jos et ole oikealla asenteella liikenteessä.

siis jos sulla on säätöjä päällä normielämässä tms.

Alfamies ei tolla tinderillä saa nostatettua itsetuntoaan enempää sillä että tulee yhteydenottoja kokoa ajan, siihen kyllästyy.

Vierailija
95/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se paapomista kun suuret määrät naisia kertoo että jättävät mätsejä antamatta nimenomaan surkeiden kuvia takia. Kun ei se mee niin että nainen päättää antaa 10 mätsiä ja sitten kymmenen parasta kuvaa voittaa vaikka kuvat olis miten paskoja. Jos ei ole kelvollisia kuvia, ei tule mätsejäkään. Sitten on hiljaista ja tyhjää.

Vierailija
96/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdutan sua ap sillä tavalla, että kun on kaunis ja fiksu nainen, niin vaihtoehdot on silloinkin todella vähissä.

Jos on omien vanhempiensa mielestä kaunis ja fiksu, niin se ei välttämättä ole totuus muiden mielestä. Ylimielisyys ja kylmyys silmissä sammuttaa kiinnostuksen heti, lämpö ja ystävällisyys silmissä taas herättää mielenkiinnon ja kuvien ihmisen pystyy helposti kuvittelemaan ystäväkseen.

Oikeasti kaunis, fiksu ja mukava nainen saa helposti samanlaista seuraa. Tiedän mistä puhun.

Saa seuraa vaikka kuinka paljon, mutta fiksuja vaihtoehdot on silloinkin vähissä. Ohis.

Jokainen saa tietysti määritellä omalla tavallaan fiksuuden, mutta älykkyysosamäärää mittaria käyttäen jokaiselle fiksulle naiselle on vähintään kaksi miestä tarjolla, koska älykkyys jakautuu tällä tavalla sukupuolten kesken. 

Sama juttu jos käyttää kriteerinä rohkeudesta ja lujasta luonteesta kertovia henkisiä mittareita kuten yrittäjähalukkuutta; miesyrittäjiä on selvästi enemmän, vaikka naisissa olisi enemmän hallinnollisesti korkeammin koulutettuja. Koulutukseen ei liity stressin sietokykyä ja riskinottoa samalla tavalla kuin yrittämiseen, johon ei ole hallinnollisia koulutusvaatimuksia, vaan siinä on oman onnensa seppä ja vastuussa usein muistakin kuin omasta palkasta palkansaajan tapaan. 

Intohimoisesti urheiluun suhtautuvia on tietysti myös miehissä enemmän; nuorena kuolleita naisbodareita yms. on vähemmän, koska naiset harvemmin omistautuvat lajille yhtä paljon ja tämä koskee ihan kaikkia lajeja eli myös niitä, joissa ei kuolla nuorena eikä terveys reistaile pahemmin. 

Joskus näissä keskusteluissa menee ikävällä tavalla sekaisin se, miltä lanteissa tuntuu ja mikä ihmisen arvo on muilla mittareilla ja naisilla se menee sekaisin erityisen helposti, koska tarjontaa on niin paljon, että ei ole pakko pitää pahimpia mölyjä mahassa. Sellainen puhe on kuitenkin lopulta vain vallankäyttöä, jota mies ei saisi ottaa liian vakavasti, koska lihamarkkinat ovat ailahtelevampia ja menestys muualla elämässä ei mitenkään suoraan ole lunastettavissa parisuhdemarkkinoiden menestykseksi; ei ainakaan ilman tietynlaista markkinointia. 

On tässä tietysti sekin juttu, että naiset eivät ole samalla tavalla visuaalisia kuin miehet eivätkä reagoi kovin hyvin staattisiin kuviin toisin kuin miehet, jotka voivat usein masturboidakin liikkumattomille kuville. Naisen pitää monesti tuntea, että mies jotenkin täyttää kaikkia naisen aisteja yhtä aikaa elävässä ympäristössä. Naisilla on perusnuiva suhtautuminen vieraisiin miehiin, johon voi vaikuttaa pääasiassa vain avaamalla suunsa ja tykittämällä tunnekokemuksia aiheuttavia ja ennakkoluuloja korjaavia tietoja naisen aistikoneistoon. Muuten nainen jää helposti hautumaan luontaiseen pessimismiinsä. Vähän sama juttu kuin olisi kaupassa ja jättänyt aina jonkun tuotteen hyllylle, koska se vain näyttää jotenkin tarpeettomalta ja vähemmän kiinnostavalta. Mutta jos kauppias tulisi pirtsakkana kertomaan tuotteesta uusia asioita, paketti voisikin kohta olla kassahihnalla. 

97/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa tinderin päälle niin siinä on aika pian taulussa +99 tykkää sinusta.

Tinderin ongelma on se, että siellä ei jaksa kirjoitella oikein yhtään mitään kellekkään ja menee jutuissa sekasin jos kirjoittelee monelle yhtä aikaa.

Kyllä mulla lukee, että olen lapseton. Oma kokemus, että taitaa olla enemmän itselle haittaa kuin hyötyä.

Sulla on vähän eri ongelmat Tinderin kanssa kuin mulla ;) Ei ole tuollaista ongelmaa, että tulisi runsaudenpula keskusteluissa. Onkohan 5 mykkää mätsiä tullut keväästä. Itse antanut varmasti satoja tykkäyksiä.

En tosin kyllä olekkaan hyvännäköinen, erityisen pitkä tai treenattukaan.

Vierailija
98/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on alfalle loistava työkalua saada naisia.

Naiset ottaa itse yhteyttä---> juttelet normaaleita asioita kohteliaasti ja ilmaiset viesteissäsi että olet kinnosttunut hänestä

tapaaminen ja sen jälkeen meni miten meni.

Ei tarvi juosta baareissa  kännisten seassa, ei kuunnella känniurpojen juttuja, krapuloita ei ole.

rahaa säästyy ja jokainen tietää että kännimuijat on baareissa mitä on. Kaikenlaista draamaa tunnekuojuja yms.

Erittäin helppoa.

jne..

Vierailija
99/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla lukee, että olen lapseton. Oma kokemus, että taitaa olla enemmän itselle haittaa kuin hyötyä.

Sulla on vähän eri ongelmat Tinderin kanssa kuin mulla ;) Ei ole tuollaista ongelmaa, että tulisi runsaudenpula keskusteluissa. Onkohan 5 mykkää mätsiä tullut keväästä. Itse antanut varmasti satoja tykkäyksiä.

En tosin kyllä olekkaan hyvännäköinen, erityisen pitkä tai treenattukaan.

Minkä ikäinen olet?

Tottakai nainen ottaa mielummin lapsettoman miehen kuin sellasen joilla on lapsia.

varsinkin nämä +30 naiset joilla ei ole omia lapsia.

Kokemuksen mukaan yli 30v yksinhuoltajatkin.

kukaan ei oikeesti halua siihen uusioperhekuvioo, exiä yms.

Vierailija
100/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä mies saa ymmärrystä, mee mieluummin kirjottelemaan asiasta ylikselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä