Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja ollut Tinderissä 8 kuukautta, saanut 2 matchia

Vierailija
22.10.2018 |

Joista toinen on botti ja toinen ei ole vastannut mitään aloitukseeni.

Kommentit (865)

Vierailija
101/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä tahattoman komiikan kommenttiketju. Naiset antamassa Tinder vinkkejä.

Naisten omat profiilit koostuvat muokatuista selfieistä ja ylimielisistä teksteistä: turha ottaa yhteyttä, jos oot tällanen ja tällanen ja jos otat niin sun on paras olla tosi nokkela ja älykäs samalla, kun minä vastaan vaan juu tai joo.

Vierailija
102/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämö on kyllä ihan höpöhöpöä nämä kommentit, että naisillakin vaikeaa tinderissä.

T: N40 ja melkein heti tuli Tinderiltä ilmoitus: Onnittelut olet saanut yli 500 tykkäystä. Asun ihan keskikokoisessa suomalaiskaupungissa, en missään metropolissa, mikä selittäusi 500 tykkäystä heti. Ja superlikeja tuli joka päivä ( alkupäivinä) n.10-15.

Et älkää viitsikö paapoa miehiä, ja sanoa, että koitappa ottaa parempi kuva jne. Se on ihan eri maailma naiselle, kuin miehelle.

Onko se paapomista kun suuret määrät naisia kertoo että jättävät mätsejä antamatta nimenomaan surkeiden kuvia takia. Kun ei se mee niin että nainen päättää antaa 10 mätsiä ja sitten kymmenen parasta kuvaa voittaa vaikka kuvat olis miten paskoja. Jos ei ole kelvollisia kuvia, ei tule mätsejäkään. Sitten on hiljaista ja tyhjää.

Tuo surkeista kuvista puhuminen ei ole kovin neutraalia. Asian voi kääntää myös niinpäin, että toisilla on suurempi kapasiteetti nähdä hienoutta kuvissa kuin toisilla. 

Naiset eivät varmaankaan mahda perusnegatiiviselle biologialleen mitään ja on tavallaan turhaa syyllistää naisia siitä, koska sillä tavalla ei saa tuloksia eikä aitoa neuvottelematonta kiinnostusta, mutta ihan yhtä hedelmätöntä on moittia ja epäinhimillistää miehiä vedoten kuvitteelliseen huonouteen; tasoa voi ehkä aina nostaa, mutta laihat tulokset eivät ole todiste huonoudesta. Myös tasokkaalle miehelle hyvine kuvineen kyseessä on numeropeli, jossa pitää kestää valtava määrä pettymyksiä yhden onnistumisen perässä. 

Tinderin kaltaiset palvelut ovat hyvin naisellisia molemmille sukupuolille, koska ne perustuvat passiivisuuteen ja turvallisuushakuisuuteen, mikä on myös hauraille miehille näennäisesti hyvä asia jos he eivät vielä kestä sataa suoraa torjuntaa. Ongelma on tietysti se, että suoraan lähestyvä katuojien mies on monesti paremmassa asemassa kuin passiivisesti sovelluksessa odottava miesmalli. Sovelluksiin ei siis kannata laittaa liikaa odotuksia, vaan antaa niiden surista taustalla kuten lottorivien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdutan sua ap sillä tavalla, että kun on kaunis ja fiksu nainen, niin vaihtoehdot on silloinkin todella vähissä.

Jos on omien vanhempiensa mielestä kaunis ja fiksu, niin se ei välttämättä ole totuus muiden mielestä. Ylimielisyys ja kylmyys silmissä sammuttaa kiinnostuksen heti, lämpö ja ystävällisyys silmissä taas herättää mielenkiinnon ja kuvien ihmisen pystyy helposti kuvittelemaan ystäväkseen.

Oikeasti kaunis, fiksu ja mukava nainen saa helposti samanlaista seuraa. Tiedän mistä puhun.

Saa seuraa vaikka kuinka paljon, mutta fiksuja vaihtoehdot on silloinkin vähissä. Ohis.

Jokainen saa tietysti määritellä omalla tavallaan fiksuuden, mutta älykkyysosamäärää mittaria käyttäen jokaiselle fiksulle naiselle on vähintään kaksi miestä tarjolla, koska älykkyys jakautuu tällä tavalla sukupuolten kesken. 

Sama juttu jos käyttää kriteerinä rohkeudesta ja lujasta luonteesta kertovia henkisiä mittareita kuten yrittäjähalukkuutta; miesyrittäjiä on selvästi enemmän, vaikka naisissa olisi enemmän hallinnollisesti korkeammin koulutettuja. Koulutukseen ei liity stressin sietokykyä ja riskinottoa samalla tavalla kuin yrittämiseen, johon ei ole hallinnollisia koulutusvaatimuksia, vaan siinä on oman onnensa seppä ja vastuussa usein muistakin kuin omasta palkasta palkansaajan tapaan. 

Intohimoisesti urheiluun suhtautuvia on tietysti myös miehissä enemmän; nuorena kuolleita naisbodareita yms. on vähemmän, koska naiset harvemmin omistautuvat lajille yhtä paljon ja tämä koskee ihan kaikkia lajeja eli myös niitä, joissa ei kuolla nuorena eikä terveys reistaile pahemmin. 

Joskus näissä keskusteluissa menee ikävällä tavalla sekaisin se, miltä lanteissa tuntuu ja mikä ihmisen arvo on muilla mittareilla ja naisilla se menee sekaisin erityisen helposti, koska tarjontaa on niin paljon, että ei ole pakko pitää pahimpia mölyjä mahassa. Sellainen puhe on kuitenkin lopulta vain vallankäyttöä, jota mies ei saisi ottaa liian vakavasti, koska lihamarkkinat ovat ailahtelevampia ja menestys muualla elämässä ei mitenkään suoraan ole lunastettavissa parisuhdemarkkinoiden menestykseksi; ei ainakaan ilman tietynlaista markkinointia. 

On tässä tietysti sekin juttu, että naiset eivät ole samalla tavalla visuaalisia kuin miehet eivätkä reagoi kovin hyvin staattisiin kuviin toisin kuin miehet, jotka voivat usein masturboidakin liikkumattomille kuville. Naisen pitää monesti tuntea, että mies jotenkin täyttää kaikkia naisen aisteja yhtä aikaa elävässä ympäristössä. Naisilla on perusnuiva suhtautuminen vieraisiin miehiin, johon voi vaikuttaa pääasiassa vain avaamalla suunsa ja tykittämällä tunnekokemuksia aiheuttavia ja ennakkoluuloja korjaavia tietoja naisen aistikoneistoon. Muuten nainen jää helposti hautumaan luontaiseen pessimismiinsä. Vähän sama juttu kuin olisi kaupassa ja jättänyt aina jonkun tuotteen hyllylle, koska se vain näyttää jotenkin tarpeettomalta ja vähemmän kiinnostavalta. Mutta jos kauppias tulisi pirtsakkana kertomaan tuotteesta uusia asioita, paketti voisikin kohta olla kassahihnalla. 

Nämä sinun ulinat on kyllä aina ihan uskomattomia :D. Vaikka nyt tämä: "Sama juttu jos käyttää kriteerinä rohkeudesta ja lujasta luonteesta kertovia henkisiä mittareita kuten yrittäjähalukkuutta". Yrittäjän vaimolta voisit kysyä ja listasi voisi täydentyä vaikkapa rahanahdeudella, ylikasvaneella egolla, itsekkyydellä (perhe arvojärjestyksessä viimeisenä) ja häikäilemättömyydellä, pinnallisten asioiden kuten kellojen ja autojen yliarvostuksella jne jne. Kirjoitat miehistä aina niin kuin nämä olisivat jeesuksen seuraavia inkarnaatioita ja se vie sulta uskottavuuden.

104/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä  olen tinderissä. Hyvännäköinen pitkä treenattu mies. Ikää 33

Hukun niihin mätseihin vaikka olen tiukkana milloin pyyhkäsen oikealle.

Jos laittaa tinderin päälle niin siinä on aika pian taulussa +99 tykkää sinusta.

Miehet: Jos olet lapseton niin kirjoita se siihen profiiliin.

Tinderin ongelma on se, että siellä ei jaksa kirjoitella oikein yhtään mitään kellekkään ja menee jutuissa sekasin jos kirjoittelee monelle yhtä aikaa.

Kyllä mulla lukee, että olen lapseton. Oma kokemus, että taitaa olla enemmän itselle haittaa kuin hyötyä.

Sulla on vähän eri ongelmat Tinderin kanssa kuin mulla ;) Ei ole tuollaista ongelmaa, että tulisi runsaudenpula keskusteluissa. Onkohan 5 mykkää mätsiä tullut keväästä. Itse antanut varmasti satoja tykkäyksiä.

En tosin kyllä olekkaan hyvännäköinen, erityisen pitkä tai treenattukaan.

Minkä ikäinen olet?

Tottakai nainen ottaa mielummin lapsettoman miehen kuin sellasen joilla on lapsia.

varsinkin nämä +30 naiset joilla ei ole omia lapsia.

Kokemuksen mukaan yli 30v yksinhuoltajatkin.

kukaan ei oikeesti halua siihen uusioperhekuvioo, exiä yms.

Kuten nimimerkistä voit päätellä niin 35v, kohta 36v. Minun ikäisillä naisilla on yleensä jo lapsia ja lapsettoman miehen kokevat outona tai kykenemättömänä tulemaan toimeen lasten kanssa. Tälläinen on mun kokemus.

Vierailija
105/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta selkeää ja kivaa itsesinäköistä hyvälaatuista kuvaa. Kannattaa hymyillä kuvissa (sellainen hymy mikä tuntuu omalta ei siis tarvii olla jenkkihymy). Kannattaa välttää kuvissa mökötystä, humalaista olotilaa, aurinkolaseja ja mainoslippiksiä yms. Lisäksi lämminhenkinen tai vaikka hauska teksti, jossa kielioppi kunnossa. Kerro itsestäsi jotain muutakin kuin vaan, että olet huumorintajuinen ja sosiaalinen ihminen. Tuo esiin esimerkiksi elämän arvojasi tai minkälaisesta arjesta nautit. Kerro esimerkiksi lemmikeistäsi, harrastuksistasi, lempielokuvista/musiikista joku sananen. Voit myös kertoa, mikä tekee sinut iloiseksi. Muista myös että ei kaksimielisiä tai sovinistisia juttuja. Vältä myös ehdottomia ja vaativia ilmaisuja, että naiset eivät säikähdä tai ymmärrä sanojasi väärin. Älä myöskään luettele ihannenaisesi vaatimuslistaa!!!

Ole avoin kaikenlaisille naisille iästä, näöstä, koosta, kulttuurista ja välimatkasta riippumatta. Saatat yllättyä positiivisesti. :) Onnea matkaan!

Vierailija
106/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdutan sua ap sillä tavalla, että kun on kaunis ja fiksu nainen, niin vaihtoehdot on silloinkin todella vähissä.

Jos on omien vanhempiensa mielestä kaunis ja fiksu, niin se ei välttämättä ole totuus muiden mielestä. Ylimielisyys ja kylmyys silmissä sammuttaa kiinnostuksen heti, lämpö ja ystävällisyys silmissä taas herättää mielenkiinnon ja kuvien ihmisen pystyy helposti kuvittelemaan ystäväkseen.

Oikeasti kaunis, fiksu ja mukava nainen saa helposti samanlaista seuraa. Tiedän mistä puhun.

Saa seuraa vaikka kuinka paljon, mutta fiksuja vaihtoehdot on silloinkin vähissä. Ohis.

Jokainen saa tietysti määritellä omalla tavallaan fiksuuden, mutta älykkyysosamäärää mittaria käyttäen jokaiselle fiksulle naiselle on vähintään kaksi miestä tarjolla, koska älykkyys jakautuu tällä tavalla sukupuolten kesken. 

Sama juttu jos käyttää kriteerinä rohkeudesta ja lujasta luonteesta kertovia henkisiä mittareita kuten yrittäjähalukkuutta; miesyrittäjiä on selvästi enemmän, vaikka naisissa olisi enemmän hallinnollisesti korkeammin koulutettuja. Koulutukseen ei liity stressin sietokykyä ja riskinottoa samalla tavalla kuin yrittämiseen, johon ei ole hallinnollisia koulutusvaatimuksia, vaan siinä on oman onnensa seppä ja vastuussa usein muistakin kuin omasta palkasta palkansaajan tapaan. 

Intohimoisesti urheiluun suhtautuvia on tietysti myös miehissä enemmän; nuorena kuolleita naisbodareita yms. on vähemmän, koska naiset harvemmin omistautuvat lajille yhtä paljon ja tämä koskee ihan kaikkia lajeja eli myös niitä, joissa ei kuolla nuorena eikä terveys reistaile pahemmin. 

Joskus näissä keskusteluissa menee ikävällä tavalla sekaisin se, miltä lanteissa tuntuu ja mikä ihmisen arvo on muilla mittareilla ja naisilla se menee sekaisin erityisen helposti, koska tarjontaa on niin paljon, että ei ole pakko pitää pahimpia mölyjä mahassa. Sellainen puhe on kuitenkin lopulta vain vallankäyttöä, jota mies ei saisi ottaa liian vakavasti, koska lihamarkkinat ovat ailahtelevampia ja menestys muualla elämässä ei mitenkään suoraan ole lunastettavissa parisuhdemarkkinoiden menestykseksi; ei ainakaan ilman tietynlaista markkinointia. 

On tässä tietysti sekin juttu, että naiset eivät ole samalla tavalla visuaalisia kuin miehet eivätkä reagoi kovin hyvin staattisiin kuviin toisin kuin miehet, jotka voivat usein masturboidakin liikkumattomille kuville. Naisen pitää monesti tuntea, että mies jotenkin täyttää kaikkia naisen aisteja yhtä aikaa elävässä ympäristössä. Naisilla on perusnuiva suhtautuminen vieraisiin miehiin, johon voi vaikuttaa pääasiassa vain avaamalla suunsa ja tykittämällä tunnekokemuksia aiheuttavia ja ennakkoluuloja korjaavia tietoja naisen aistikoneistoon. Muuten nainen jää helposti hautumaan luontaiseen pessimismiinsä. Vähän sama juttu kuin olisi kaupassa ja jättänyt aina jonkun tuotteen hyllylle, koska se vain näyttää jotenkin tarpeettomalta ja vähemmän kiinnostavalta. Mutta jos kauppias tulisi pirtsakkana kertomaan tuotteesta uusia asioita, paketti voisikin kohta olla kassahihnalla. 

Nämä sinun ulinat on kyllä aina ihan uskomattomia :D. Vaikka nyt tämä: "Sama juttu jos käyttää kriteerinä rohkeudesta ja lujasta luonteesta kertovia henkisiä mittareita kuten yrittäjähalukkuutta". Yrittäjän vaimolta voisit kysyä ja listasi voisi täydentyä vaikkapa rahanahdeudella, ylikasvaneella egolla, itsekkyydellä (perhe arvojärjestyksessä viimeisenä) ja häikäilemättömyydellä, pinnallisten asioiden kuten kellojen ja autojen yliarvostuksella jne jne. Kirjoitat miehistä aina niin kuin nämä olisivat jeesuksen seuraavia inkarnaatioita ja se vie sulta uskottavuuden.

Mitä väliä sillä oikeastaan on millaiset arvot ihmisellä on, kunhan tuo verotuloja ja tarjoaa palveluita ja tuotteita, joita ihmiset arvostavat? Ei asiakkaiden ja laajemman yhteiskunnan tarvitse olla yrittäjän kaveri ja vaimo voi valittaa monestakin syystä. Yrittäjä voi olla myös sinkku, jolla ei ole valittavaa vaimoa. 

Vierailija
107/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä tahattoman komiikan kommenttiketju. Naiset antamassa Tinder vinkkejä.

Naisten omat profiilit koostuvat muokatuista selfieistä ja ylimielisistä teksteistä: turha ottaa yhteyttä, jos oot tällanen ja tällanen ja jos otat niin sun on paras olla tosi nokkela ja älykäs samalla, kun minä vastaan vaan juu tai joo.

Huonolla naisen profiililla löytyy mies. Huonolla miehen profiililla ei löydy naista. Jos mies haluaa naisen, mitä tehdä? Voi joko kuunnella naisia sen suhteen mikä vetoa naisiin tai päättää miten asioiden pitiäisi olla ja suuttua siitä kun ne eivät ole, ja jatkaa tumputusta.

Vierailija
108/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt sen Tinderin kanssa pelleileminen. Se on hyvännäköisten temmellyskenttä, jossa Laasasen laki todellakin pätee, halusivatpa naiset sitä tai eivät. Naisia tapaa iltalukiossa, baarissa, partiossa, puolueessa, seurakunnassa (siellä vasta tapaakin!),töissä ja lähes missä tahansa, missä molempia sukupuolia on fyysisesti paikalla. Jos on hyvä kirjoittamaan, niin vanha kunnon chat voi yhä olla ihan toimiva ratkaisu. Jos ei ole hyvä näyttämään hyvältä, on varmaankin syytä mennä johonkin, missä pätee muut edut. Ja niissä asia todella voi mennä niin, että ulkonäkökriteereistä joustetaan. Ei minullakaan tällä naamalla ja habituksella olisi fiksua ja kaunista vaimoa, ellen edes nuorena olisi ollut fiksu.

Ja opetelkaa tanssimaan! Tansseissakin käy nuoria naisia, ja hyvällä tanssijalla kuuluu olevan kysyntää. Taitava laulaja on kysytty. Mitä vielä...? On niitä mahdollisuuksia kuitenkin muitekin, kuin some.

Seurakunnasta puhutaan monesti hyvänä paikkana tavata naisia, mutta voikohan sinne mennä tällainen kirkkoon kuulumaton ateisti kuokkimaan?

Vierailija
109/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat painavat enemmän kuin ulkonäkö. Jos kuvassa nököttää naama peruslukemilla autossaan kuskin paikalla, menee heti mulla hylätyksi. Tulee fiilis, ettei tyypillä ole omia ajatuksia ja vaikka toivon hänelle silkkaa hyvää, olen itse varsin luova ja kekseliäs, niin turha siinä yrittää mitään. Jos kuva on hauska tai tyylikäs jollain tapaa, persoonallinen, tyyppi kiinnostaa.

Arvostan myös pituuden kertomista. En haluaisi sen vaikuttavan, kemia on tärkeempää ja olenkin ollut pitkässä parisuhteessa itseäni paljonkin lyhemmän miehen kanssa. Mut kun oon itse aika pitkä nainen, niin moni mies jotenkin jumittaa siinä. Niin jos kuvista tulee olo, että tyyppi on lyhyt, muttei kerro sitä, en ehkä jaksa alkaa tapaamaan. Aluksi tein niin ja tyypit olivat todlela paljon mua pienempiä, melkein napaan. Kahviteltiin ystävällisesti, mutta ei sen jälkeen pidetty yhteyttä. Pettymys olis jäänyt kokematta, jos se lukis jotenkin profiilissa.

Ja sitten on myös niin, ettei naisilla ole mikäön jatkuva flaksi. Kaikki tuntemani kauniitkin naiset ovat sydämensä särkeneet ja olleet yksinään, ovat nytkin moni heistä.

Pituuden tai muiden mittojen kertominen profiilitekstissä on varmaan suurimpia yksittäisiä turn offeja

Kyllä se vaan kuule helpottaa sinunkin elämääsi, kun ei tarvitse miettiä että oletko miestä päätä pidempi.

Vierailija
110/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat löytäneet parisuhteen tinderistä ja ovat yhdessä hyvin tavallisen näköisten miesten kanssa. Osa miehistä on myös reilusti ylipainoisia. Useiden "rumien" miesten ongelma on se ettei osata ottaa kuvia tai pukeutua. Ei minua haittaa jos on extrapainoa tai jos naama ei ole niin kuin adoniksella, mutta jos ei pysty pukeutumaan siististi ja ottamaan kohtuullista kuvaa itsestään niin en kyllä swaippaa oikealle.

Tinder-miehen kanssa treffeille meno on välillä aikamoista uhkapelaamista, koska lisäävät niin huonoja kuvia. Usein on käynyt niin, että kun olen mennyt treffeille ja miehellä on profiilikuvana huonossa valossa otettu kömpelö selfie, niin oikeassa elämässä mies onkin oikein komea. Kuvia pitäisi olla useampi ja niiden pitäisi kertoa jotain sinusta ihmisenä. Tykkäätkö harrastaa, samoilla metsässä, katsoa teekuppi kädessä elokuvaa? Ota kuva, missä teet aktiivisesti jotain! Tinderissä saa matcheja myös rumat ja tavallisen näköiset ihmiset jos osaa käyttää sosiaalista mediaa.

Tämä!

Tavismiesten heikko menestys Tinderissä ei johdu ulkonäöstä, vaikka he tätä itselleen ja toisilleen selittävätkin, vaan tunneälyn ja viestintätaitojen puutteesta. Jos mies ei yhtään tajua, minkälaisia viestejä hänen laittamansa kuva välittää muille, on todennäköistä ettei hän ole kovin kiva parisuhdekumppani, koska tuo tajuamattomuus seuraa myös parisuhteeseen. Sellainen tyyppi on usein itsekeskeinen ja ikävä (tahattomasti), koska ei osaa miettiä asioita toisen osapuolen näkökulmasta. Mitä enemmän ikää tulee, sitä selvemmin joukosta alkavat erottua ne miehet, joilla on empatiakykyä ja kykyä asettua toisten asemaan, ja jotka ovat myös aktiivisesti kehittäneet tätä taitoa elämänsä aikana. Nämä miehet yleensä myös pukeutuvat kivasti eivätkä näe pukeutumista turhana hienosteluna. 

Täsmälleen samantasoisella ulkonäöllä on siis mahdollista menestyä todella hyvin tai todella huonosti, riippuen siitä osaako kertoa itsestään muille ymmärrettävästi, erityisesti visuaalisin keinoin. Ne miehet, jotka ovat sokeita tälle asialle, eivät tietenkään pysty tajuamaan missä se vika oikeasti on, vaan syyttävät kaikesta ulkonäköä ja naisten oletettua pinnallisuutta.

Mikä hitto siinä pukeutumisessa on niin tärkeää? Niiden vaatteiden kanssako naiset haluavat parisuhteen? Pitäähän toki olla ehjät ja puhtaat vaatteet, sen ymmärrän mutta en sitä muuta lisäarvoa minkä se mukamas ihmiselle antaa kumppanina. Vai onko se taas yksi kiertotie tiedustella miehen varallisuutta, katsotaan että onko kallista merkkivermettä päällä..

Vierailija
111/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä  olen tinderissä. Hyvännäköinen pitkä treenattu mies. Ikää 33

Hukun niihin mätseihin vaikka olen tiukkana milloin pyyhkäsen oikealle.

Jos laittaa tinderin päälle niin siinä on aika pian taulussa +99 tykkää sinusta.

Miehet: Jos olet lapseton niin kirjoita se siihen profiiliin.

Tinderin ongelma on se, että siellä ei jaksa kirjoitella oikein yhtään mitään kellekkään ja menee jutuissa sekasin jos kirjoittelee monelle yhtä aikaa.

Kyllä mulla lukee, että olen lapseton. Oma kokemus, että taitaa olla enemmän itselle haittaa kuin hyötyä.

Sulla on vähän eri ongelmat Tinderin kanssa kuin mulla ;) Ei ole tuollaista ongelmaa, että tulisi runsaudenpula keskusteluissa. Onkohan 5 mykkää mätsiä tullut keväästä. Itse antanut varmasti satoja tykkäyksiä.

En tosin kyllä olekkaan hyvännäköinen, erityisen pitkä tai treenattukaan.

Minkä ikäinen olet?

Tottakai nainen ottaa mielummin lapsettoman miehen kuin sellasen joilla on lapsia.

varsinkin nämä +30 naiset joilla ei ole omia lapsia.

Kokemuksen mukaan yli 30v yksinhuoltajatkin.

kukaan ei oikeesti halua siihen uusioperhekuvioo, exiä yms.

Kuten nimimerkistä voit päätellä niin 35v, kohta 36v. Minun ikäisillä naisilla on yleensä jo lapsia ja lapsettoman miehen kokevat outona tai kykenemättömänä tulemaan toimeen lasten kanssa. Tälläinen on mun kokemus.

sulla on kaksi tindermatsia.

usko alfaa ja kerro että olet lapseton. Johonkin lauseeseen piilotat sen.

Älä kerro jos olet reilusti alle 180cm.

jos oot 178 tai 179 niin laita että oot 180.

Vierailija
112/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkölotto on miehillä karua peliä.

1 prosentti saa ne komeat kasvot ja pituuden.

joku saa komeat kasvot mutta jää lyhyeksi.

99% saa mitä saa.

Naisilla se menee taas niin, että vähintään 80% on jotenkin kauniita, moni vaan pilaa sen lihavuudella tms.

Vierailija
113/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ystäväni ovat löytäneet parisuhteen tinderistä ja ovat yhdessä hyvin tavallisen näköisten miesten kanssa. Osa miehistä on myös reilusti ylipainoisia. Useiden "rumien" miesten ongelma on se ettei osata ottaa kuvia tai pukeutua. Ei minua haittaa jos on extrapainoa tai jos naama ei ole niin kuin adoniksella, mutta jos ei pysty pukeutumaan siististi ja ottamaan kohtuullista kuvaa itsestään niin en kyllä swaippaa oikealle.

Tinder-miehen kanssa treffeille meno on välillä aikamoista uhkapelaamista, koska lisäävät niin huonoja kuvia. Usein on käynyt niin, että kun olen mennyt treffeille ja miehellä on profiilikuvana huonossa valossa otettu kömpelö selfie, niin oikeassa elämässä mies onkin oikein komea. Kuvia pitäisi olla useampi ja niiden pitäisi kertoa jotain sinusta ihmisenä. Tykkäätkö harrastaa, samoilla metsässä, katsoa teekuppi kädessä elokuvaa? Ota kuva, missä teet aktiivisesti jotain! Tinderissä saa matcheja myös rumat ja tavallisen näköiset ihmiset jos osaa käyttää sosiaalista mediaa.

Tämä!

Tavismiesten heikko menestys Tinderissä ei johdu ulkonäöstä, vaikka he tätä itselleen ja toisilleen selittävätkin, vaan tunneälyn ja viestintätaitojen puutteesta. Jos mies ei yhtään tajua, minkälaisia viestejä hänen laittamansa kuva välittää muille, on todennäköistä ettei hän ole kovin kiva parisuhdekumppani, koska tuo tajuamattomuus seuraa myös parisuhteeseen. Sellainen tyyppi on usein itsekeskeinen ja ikävä (tahattomasti), koska ei osaa miettiä asioita toisen osapuolen näkökulmasta. Mitä enemmän ikää tulee, sitä selvemmin joukosta alkavat erottua ne miehet, joilla on empatiakykyä ja kykyä asettua toisten asemaan, ja jotka ovat myös aktiivisesti kehittäneet tätä taitoa elämänsä aikana. Nämä miehet yleensä myös pukeutuvat kivasti eivätkä näe pukeutumista turhana hienosteluna. 

Täsmälleen samantasoisella ulkonäöllä on siis mahdollista menestyä todella hyvin tai todella huonosti, riippuen siitä osaako kertoa itsestään muille ymmärrettävästi, erityisesti visuaalisin keinoin. Ne miehet, jotka ovat sokeita tälle asialle, eivät tietenkään pysty tajuamaan missä se vika oikeasti on, vaan syyttävät kaikesta ulkonäköä ja naisten oletettua pinnallisuutta.

Mikä hitto siinä pukeutumisessa on niin tärkeää? Niiden vaatteiden kanssako naiset haluavat parisuhteen? Pitäähän toki olla ehjät ja puhtaat vaatteet, sen ymmärrän mutta en sitä muuta lisäarvoa minkä se mukamas ihmiselle antaa kumppanina. Vai onko se taas yksi kiertotie tiedustella miehen varallisuutta, katsotaan että onko kallista merkkivermettä päällä..

Tuossahan kirjottaja kertoo selvin sanoin mikä siinä on niin tärkeää. Siistit ja tilanteeseen sopivat vaatteet viestivät tunneälyn olemassaolosta. Ja lisäisin itse elämänhallinnasta ja siitä että mies on tosissaan ja valmis kompromisseihin kumppanin kanssa. Helppoahan se olisi naisellakin pieruverkkareissa esiintyä mutta suurin osa haluaa silti viestiä että on valmis tsemppaamaan toisen takia. Mutta kaikin mokomin, hirttäydy tuohon varallisuuden vatkaamiseen. Taatusti naiset ei menetä mitään sussa.

Vierailija
114/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Top 20% panee ja 80% jää luu käteen naisten takia. Karua mutta totta.

Naisten syy? Naisten syy että ruma mies ei kiinnosta? Ok.

80% miehistä rumia?

Okcubin tutkimuksen mukaan komeita miehiä on siinä 1% paikkeilla , joten ei ihme ettei miehet pärjää tinderissä paitsi se alfasakki. Kaverini joka on naisten mieleen paneskeli itsensä töistä pois, kun sai niin paljon matchejä tinderissä. Naiset todellakin suosivat vain parasta miesten kymmenystä ja hyötyykö siitä lopulta muut kuin alfat? Betat katkeroituu, naisetkaan ei lopulta saa näitä alfoja omikseen vaan joutuvat seksirkusvuosien jälkeen kuitenkin tyytymään betan , joka ei oikein jaksa sytyttää. Naisista ei ollut kantamaan omaa vastuutaan seksuaalisesta vapautumisesta.

Juuri tuon mainitsemasi OkCupidin "tutkimuksen" mukaan myös "betat" saavat naisia. Siitä huolimatta että naiset arvioivat 80% miehistä ulkonäöltään keskivertoa epäviehättävämmiksi, he kuitenkin viestittelivät myös niille miehille, joita eivät pitäneet hyvännäköisinä. Miksi jätit tämän seikan mainitsematta vaikka tuohon tutkimukseen vetosit?

Oleellisin ja häiritsevin seikka tuossa on se, että naisten käsitys miesten ulkonäöstä yleensä on noinkin epärealistinen, kun sen pitäisi noudattaa luonnollista keskijakaumaa. Lieneekö viihdemaailman vaikutusta, niitä Fabioita kun kaiket päivät tuijottelee niin katoaa käsitys siitä että kaikki miehet eivät näytä siltä.

Vierailija
115/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulkonäkölotto on miehillä karua peliä.

1 prosentti saa ne komeat kasvot ja pituuden.

joku saa komeat kasvot mutta jää lyhyeksi.

99% saa mitä saa.

Naisilla se menee taas niin, että vähintään 80% on jotenkin kauniita, moni vaan pilaa sen lihavuudella tms.

totta.

Kaksi hyvännäköistä ihmistä ei saa välttämättä kauniita lapsia.

Monet lapset on kauniita lapsina, mutta aikuisiän kynnyksellä rumia.

= valtaosasta miehiä tulee rumia tavalla tai toisella.

Vierailija
116/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ytuyutru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80% miehistä rumia?

Okcubin tutkimuksen mukaan komeita miehiä on siinä 1% paikkeilla , joten ei ihme ettei miehet pärjää tinderissä paitsi se alfasakki. Kaverini joka on naisten mieleen paneskeli itsensä töistä pois, kun sai niin paljon matchejä tinderissä. Naiset todellakin suosivat vain parasta miesten kymmenystä ja hyötyykö siitä lopulta muut kuin alfat? Betat katkeroituu, naisetkaan ei lopulta saa näitä alfoja omikseen vaan joutuvat seksirkusvuosien jälkeen kuitenkin tyytymään betan , joka ei oikein jaksa sytyttää. Naisista ei ollut kantamaan omaa vastuutaan seksuaalisesta vapautumisesta.

Juuri tuon mainitsemasi OkCupidin "tutkimuksen" mukaan myös "betat" saavat naisia. Siitä huolimatta että naiset arvioivat 80% miehistä ulkonäöltään keskivertoa epäviehättävämmiksi, he kuitenkin viestittelivät myös niille miehille, joita eivät pitäneet hyvännäköisinä. Miksi jätit tämän seikan mainitsematta vaikka tuohon tutkimukseen vetosit?

Oleellisin ja häiritsevin seikka tuossa on se, että naisten käsitys miesten ulkonäöstä yleensä on noinkin epärealistinen, kun sen pitäisi noudattaa luonnollista keskijakaumaa. Lieneekö viihdemaailman vaikutusta, niitä Fabioita kun kaiket päivät tuijottelee niin katoaa käsitys siitä että kaikki miehet eivät näytä siltä.

nämä netti-fabiotkin on todellisuudessa jotain ihan muuta. Photosoppia käytetään todella paljon kaikissa viihdemaailman julkaisuissa.

Vierailija
117/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ytuyutru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80% miehistä rumia?

Ja silti lähes kaikki miehet on parisuhteessa viimeistään kolme-nelikymppisinä. Naisten ei pitäisi ikinä suostua vastaamaan siihen mikä on heidän mielestään hyvännäköinen mies, koska miehillä ei näköjään ole riittävästi kapasiteettia erottaa ihannekuvat ja todellisuus. Ei ihme että elämä menee päin prinkkalaa instamisseistä haaveillessa.

Vierailija
118/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tuossahan kirjottaja kertoo selvin sanoin mikä siinä on niin tärkeää. Siistit ja tilanteeseen sopivat vaatteet viestivät tunneälyn olemassaolosta. Ja lisäisin itse elämänhallinnasta ja siitä että mies on tosissaan ja valmis kompromisseihin kumppanin kanssa. Helppoahan se olisi naisellakin pieruverkkareissa esiintyä mutta suurin osa haluaa silti viestiä että on valmis tsemppaamaan toisen takia. Mutta kaikin mokomin, hirttäydy tuohon varallisuuden vatkaamiseen. Taatusti naiset ei menetä mitään sussa.

Tunneälyn? Mitä helvetin tunneälyä se on, että pukeutuu hienosti? Eihän se ole kuin tyylitajua, ja sekään ei mene aina kohdilleen vaikka kuinka panostat, koska joku nainen tykkää yhdestä tyylistä ja toinen toisesta. Siinä sinulle tunneälyä. Missä on se oikea tunneäly, sitä peräänkuulutan naisissa? Tuijotetaan jotain vaatteita mutta ei osata kohdata ihmistä jos ei ole kuvissa täydellisesti esitettynä.

Minulla ei ole ongelmia pukeutua siististi tai saada treffejä, kiitos vaan. Silti ärsyttää tuollaisten pinnallisten asioiden tuijottaminen. Tunneäly, hahhah.

Vierailija
119/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

retwtert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.

Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.

Vierailija
120/865 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on vaan instahottiksille. Ei normaalit ihmiset voi siellä olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän