Olen mies ja ollut Tinderissä 8 kuukautta, saanut 2 matchia
Joista toinen on botti ja toinen ei ole vastannut mitään aloitukseeni.
Kommentit (865)
Vierailija kirjoitti:
Tinderi on kyllä meille taviksille sama, kun laittais loton vetämään ja toivoo voittoa. Kaverini hoitaa joka vkloppu eri naisen tinderistä. Se mut sinne sai, kun kehu paikkaa. Eipä meillä muilla natsaile. Sanoin siitä parille naiskaverille, että miten siellä tinderissä pitää olla, kun ei tule mätsejä ja tää yks hoitaa joka vkloppu uuden. Naiset sano suoraan, että kato sen ulkonäköä ja pukeutumista. Ne sano, että jos olisivat itse tinderissä vielä ja se tulisi vastaan, niin sen kuva pysäyttää automaattisesti klikkaa auki se profiili. Sen ulkonäkö erottuu massasta ja sen kuvat on hienoja, mutta samalla huolettomia. Näiden naisten mielestä siinä on jotain mielenkiintoista ja siksi sillä niitä naisia on paljon. Ja se osaa puhua ja kuunnella.
Käsi sydämellä: oletko itse kiinnostunut naisista, joiden ulkonäkö ei erotu massasta ainakaan edukseen, joilla on huonot kuvat, jotka väkisin väännetyn oloiset vielä ja joka ei osaa puhua eikä kuunnella. Et tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderi on kyllä meille taviksille sama, kun laittais loton vetämään ja toivoo voittoa. Kaverini hoitaa joka vkloppu eri naisen tinderistä. Se mut sinne sai, kun kehu paikkaa. Eipä meillä muilla natsaile. Sanoin siitä parille naiskaverille, että miten siellä tinderissä pitää olla, kun ei tule mätsejä ja tää yks hoitaa joka vkloppu uuden. Naiset sano suoraan, että kato sen ulkonäköä ja pukeutumista. Ne sano, että jos olisivat itse tinderissä vielä ja se tulisi vastaan, niin sen kuva pysäyttää automaattisesti klikkaa auki se profiili. Sen ulkonäkö erottuu massasta ja sen kuvat on hienoja, mutta samalla huolettomia. Näiden naisten mielestä siinä on jotain mielenkiintoista ja siksi sillä niitä naisia on paljon. Ja se osaa puhua ja kuunnella.
Käsi sydämellä: oletko itse kiinnostunut naisista, joiden ulkonäkö ei erotu massasta ainakaan edukseen, joilla on huonot kuvat, jotka väkisin väännetyn oloiset vielä ja joka ei osaa puhua eikä kuunnella. Et tietenkään.
:)
Vierailija kirjoitti:
Kuvat painavat enemmän kuin ulkonäkö. Jos kuvassa nököttää naama peruslukemilla autossaan kuskin paikalla, menee heti mulla hylätyksi. Tulee fiilis, ettei tyypillä ole omia ajatuksia ja vaikka toivon hänelle silkkaa hyvää, olen itse varsin luova ja kekseliäs, niin turha siinä yrittää mitään. Jos kuva on hauska tai tyylikäs jollain tapaa, persoonallinen, tyyppi kiinnostaa.
Arvostan myös pituuden kertomista. En haluaisi sen vaikuttavan, kemia on tärkeempää ja olenkin ollut pitkässä parisuhteessa itseäni paljonkin lyhemmän miehen kanssa. Mut kun oon itse aika pitkä nainen, niin moni mies jotenkin jumittaa siinä. Niin jos kuvista tulee olo, että tyyppi on lyhyt, muttei kerro sitä, en ehkä jaksa alkaa tapaamaan. Aluksi tein niin ja tyypit olivat todlela paljon mua pienempiä, melkein napaan. Kahviteltiin ystävällisesti, mutta ei sen jälkeen pidetty yhteyttä. Pettymys olis jäänyt kokematta, jos se lukis jotenkin profiilissa.
Ja sitten on myös niin, ettei naisilla ole mikäön jatkuva flaksi. Kaikki tuntemani kauniitkin naiset ovat sydämensä särkeneet ja olleet yksinään, ovat nytkin moni heistä.
Pituuden tai muiden mittojen kertominen profiilitekstissä on varmaan suurimpia yksittäisiä turn offeja
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset yleensä kiinnostuvat ihmisestä, jossa on jotain mielenkiintoista. Vai minkä perusteella niitä sydämiä pitäisi antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohdutan sua ap sillä tavalla, että kun on kaunis ja fiksu nainen, niin vaihtoehdot on silloinkin todella vähissä.
Jos on omien vanhempiensa mielestä kaunis ja fiksu, niin se ei välttämättä ole totuus muiden mielestä. Ylimielisyys ja kylmyys silmissä sammuttaa kiinnostuksen heti, lämpö ja ystävällisyys silmissä taas herättää mielenkiinnon ja kuvien ihmisen pystyy helposti kuvittelemaan ystäväkseen.
Oikeasti kaunis, fiksu ja mukava nainen saa helposti samanlaista seuraa. Tiedän mistä puhun.
Saa seuraa vaikka kuinka paljon, mutta fiksuja vaihtoehdot on silloinkin vähissä. Ohis.
Itsellä oli tinder joskus pari vuotta sitten. Käytin sitä kaks viikkoa ja sain 6 mätsiä. Kukaan niistä ei vastannu mitään niin poistin koko sovelluksen.
Vierailija kirjoitti:
Siksikö matchit jää roikkumaan? Jos on vähän aikaa viestitelty ja oon ilmoittanut, etten oo kuitenkaan kiinnostunut tutustumaan sen kummemmin, niin alkaa tulla whatsupissa solvausviestiä. Jos laittaa eston, viestiä tulee instassa ennen kuin siellä ehtii estää. Ja näin siis viiskymppisiltä hyvin toimeentulevilta ukoilta...
Äijät on just tuommosia. Luulevat, että match tarkoittaa naimisiinmenoa.
Olen perheellinen poikamies. Onko Tinder hyvä seuran etsintäkanava salaiseen käyttöön. Eli niin, ettei vaimo saa tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lainaamasi, mutta mua haittaisi vain toi "ei osaa puhua eikä kuunnella". Sitä ominaisuutta ei kuitenkaan kuvista näe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat painavat enemmän kuin ulkonäkö. Jos kuvassa nököttää naama peruslukemilla autossaan kuskin paikalla, menee heti mulla hylätyksi. Tulee fiilis, ettei tyypillä ole omia ajatuksia ja vaikka toivon hänelle silkkaa hyvää, olen itse varsin luova ja kekseliäs, niin turha siinä yrittää mitään. Jos kuva on hauska tai tyylikäs jollain tapaa, persoonallinen, tyyppi kiinnostaa.
Arvostan myös pituuden kertomista. En haluaisi sen vaikuttavan, kemia on tärkeempää ja olenkin ollut pitkässä parisuhteessa itseäni paljonkin lyhemmän miehen kanssa. Mut kun oon itse aika pitkä nainen, niin moni mies jotenkin jumittaa siinä. Niin jos kuvista tulee olo, että tyyppi on lyhyt, muttei kerro sitä, en ehkä jaksa alkaa tapaamaan. Aluksi tein niin ja tyypit olivat todlela paljon mua pienempiä, melkein napaan. Kahviteltiin ystävällisesti, mutta ei sen jälkeen pidetty yhteyttä. Pettymys olis jäänyt kokematta, jos se lukis jotenkin profiilissa.
Ja sitten on myös niin, ettei naisilla ole mikäön jatkuva flaksi. Kaikki tuntemani kauniitkin naiset ovat sydämensä särkeneet ja olleet yksinään, ovat nytkin moni heistä.
Pituuden tai muiden mittojen kertominen profiilitekstissä on varmaan suurimpia yksittäisiä turn offeja
Ehkä jollekin. Säästää vaivalta tai pettymykseltä.
Kerron esimerkin. Tuttu, kiva ja hauska hetero-kundi matcheja, mutta tavattuaan heidät homma viilenee. Tiedän ihan tarkkaan hetero-naisena, että miksi. Hän on ihan komean näköinen, kivat hyvin leikatut hiuksetkin, kuvat ja jutut hauskoja. Mutta kuvissa ei näy hänen kroppansa. Hän on sillai menninkäismäinen, pää hieman isohko, lyhyet raajat. Ihan ok näköinen mies, MUTTA jos olet nähnyt ne tinder-kuvat, odotat komeavartaloista tai keskivertovartaloista miestä. Jolloin hän on muuta kuin kuvittelit, mistä seuraa pettmys.
En kehtaa, henno sanoa tätä hänelle. Olen sanonut, että pitäis näkyä koko kroppa, että saa sun tyylistä kuvan. TYyli onkin tärkeä, mutta se kropan yleiskuva tärkeämpi.
Tällä kundilla on ollut elämässään ihan hyvät tyttöystävät, ei hän mikään hylkiö ole. Baarissa löytyy seuraa ihan ok. Mutta hän ei ole se kaikkein komein. Jos hän markkinoi itseään kasvoillaan komea-kategoriassa, käy näin. Pitää olla realisti ja pohtia miltä näyttää. Totta kai tuntemattomasta ihmisestä panee merkille ulkonäön ja tyylin yhdistelmän.
Itse esim tunnen kiusausta pitää pari v vanhoja kuvia, sillä kasvot ja tyyli edelleen sama. Mutta olen hieman lihavampi. Jos laitan ne hoikemmat kuvat, aiheutan yllätyksen tavatessa. Laitan siis nykyiset. Kroppa pitää näyttää, siis vaatetettuna. Ihmiset etsivät usein suurin piirtein itsensä pituista. Ei aina, mutta monesti.
Ei se kaikille naisillekaan ole helppoa. Tiedän että tähän tullaan huutamaan valehtelijaa tai ties mitä, mutta olin 2-3kk Tinderissä ja sain kymmenisen matchia.
Itse olin toki valikoiva - esim. muskelien näyttelijät, S&M-kuvat, alkoholikuvat, alaviistosta otetut sierainkuvat, "näytän sarjamurhaajalta", "etsin pientä kivaa", "varattu hakee jännitystä", jne jne. laitoin pois. Tyyppiäni ovat esim. ulkoilevat, koiralliset, matkustavat, silmälasipäiset, parrakkaat, ruutupaitaiset. Annoin kuitenkin tykkäksiä kymmeniä kertoja enemmän kuin mitä niitä itse sain.
Ilmeisesti en miellytä tätä tyyppiä, josta itse pidän. Ainakaan kuvien perusteella. En ole kaunis, tiedän, mutta en kyllä erityisen rumakaan. Minulla oli pari kolme jonkun kaverin ottama kuvaa, joissa hymyilen tai olen matkustamassa.
No sain kuitenkin edes 10 matchia. Aloitin keskustelun jokaisen kanssa. No mitä luulette, että tapahtui? Puolet ei vastannut, 3 hiipui muutaman viestin jälkeen, 2 jutteli - mutta ei halunnut nähdä.
Ei tässä selostuksessa tainnut muuta pointtia olla kuin että ei tämä ole helppoa kaikille naisillekaan. Toivottavasti kaikki kumppania kaipaavat sellaisen löytävät.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt sen Tinderin kanssa pelleileminen. Se on hyvännäköisten temmellyskenttä, jossa Laasasen laki todellakin pätee, halusivatpa naiset sitä tai eivät. Naisia tapaa iltalukiossa, baarissa, partiossa, puolueessa, seurakunnassa (siellä vasta tapaakin!),töissä ja lähes missä tahansa, missä molempia sukupuolia on fyysisesti paikalla. Jos on hyvä kirjoittamaan, niin vanha kunnon chat voi yhä olla ihan toimiva ratkaisu. Jos ei ole hyvä näyttämään hyvältä, on varmaankin syytä mennä johonkin, missä pätee muut edut. Ja niissä asia todella voi mennä niin, että ulkonäkökriteereistä joustetaan. Ei minullakaan tällä naamalla ja habituksella olisi fiksua ja kaunista vaimoa, ellen edes nuorena olisi ollut fiksu.
Ja opetelkaa tanssimaan! Tansseissakin käy nuoria naisia, ja hyvällä tanssijalla kuuluu olevan kysyntää. Taitava laulaja on kysytty. Mitä vielä...? On niitä mahdollisuuksia kuitenkin muitekin, kuin some.
Hyvä hyvä! Ininä ja valitus pois. Kaikki pitäisi nykyään ulkoistaa jollekin taholle, jopa kumppanin haku. Luovu ennakkoluuloistasi ja mene ulos maailmaan tapaamaan ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikille naisillekaan ole helppoa. Tiedän että tähän tullaan huutamaan valehtelijaa tai ties mitä, mutta olin 2-3kk Tinderissä ja sain kymmenisen matchia.
Itse olin toki valikoiva - esim. muskelien näyttelijät, S&M-kuvat, alkoholikuvat, alaviistosta otetut sierainkuvat, "näytän sarjamurhaajalta", "etsin pientä kivaa", "varattu hakee jännitystä", jne jne. laitoin pois. Tyyppiäni ovat esim. ulkoilevat, koiralliset, matkustavat, silmälasipäiset, parrakkaat, ruutupaitaiset. Annoin kuitenkin tykkäksiä kymmeniä kertoja enemmän kuin mitä niitä itse sain.
Ilmeisesti en miellytä tätä tyyppiä, josta itse pidän. Ainakaan kuvien perusteella. En ole kaunis, tiedän, mutta en kyllä erityisen rumakaan. Minulla oli pari kolme jonkun kaverin ottama kuvaa, joissa hymyilen tai olen matkustamassa.
No sain kuitenkin edes 10 matchia. Aloitin keskustelun jokaisen kanssa. No mitä luulette, että tapahtui? Puolet ei vastannut, 3 hiipui muutaman viestin jälkeen, 2 jutteli - mutta ei halunnut nähdä.
Ei tässä selostuksessa tainnut muuta pointtia olla kuin että ei tämä ole helppoa kaikille naisillekaan. Toivottavasti kaikki kumppania kaipaavat sellaisen löytävät.
Juuri tämä. Mistä on tullut tää ihme luulo, että kaiki naiset löytävät noin vainnkivan,luotettavan miehen tai että kaikki naiset voivat vain valita? Kuten joku täällä sanoi, jos olet yli 25, et kyllä tunne kauheesti kauniitakaan naisia, jotka eivät olisi sydäntä särkeneet ja yksinkin joskus olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lainaamasi, mutta mua haittaisi vain toi "ei osaa puhua eikä kuunnella". Sitä ominaisuutta ei kuitenkaan kuvista näe
Mut jotenkin vaan se kaveri saa naisia koska osaa "puhua ja kuunnella"?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole läskinainenfetissiä, niin vaikeaksi kyllä menee. :(
M32
Tai tavallisennäköinen nainen -fetissiä? Naisen pitäisi olla tosi hyvän näköinen ja lisäksi sillä pitäisi olla tylsämiesfetissi ja erityispointsit saisi jos tykkäisi uhriutuvasta ja ruikuttavasta miehestä. Ymmärrän että on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole helppoa kaikille naisille, vain 99 %:lle...
Syynä voi olla huono profiilikuva. Moni mies vaan nappaa jostain alaviistosta jonkun yrmyn kuvan ja parhaassa tapauksessa vielä arskat päässä. Moni luonnossa hyvännäköinen mies näyttää selfieissä ihan kamalalta. Esim mun oma mies :D
Vierailija kirjoitti:
Siksikö matchit jää roikkumaan? Jos on vähän aikaa viestitelty ja oon ilmoittanut, etten oo kuitenkaan kiinnostunut tutustumaan sen kummemmin, niin alkaa tulla whatsupissa solvausviestiä. Jos laittaa eston, viestiä tulee instassa ennen kuin siellä ehtii estää. Ja näin siis viiskymppisiltä hyvin toimeentulevilta ukoilta...
Mitä jaat puhelinnumerot ja instatiedot heti kaikille!! Ei ihme, että tyypit luulee sun oikeasti kiinnostuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole läskinainenfetissiä, niin vaikeaksi kyllä menee. :(
M32
Tai tavallisennäköinen nainen -fetissiä? Naisen pitäisi olla tosi hyvän näköinen ja lisäksi sillä pitäisi olla tylsämiesfetissi ja erityispointsit saisi jos tykkäisi uhriutuvasta ja ruikuttavasta miehestä. Ymmärrän että on vaikea löytää.
Taviksena voin sanoa, että se ei todellakaan ole noin kuten naiset luulee. Ihan tavallisista naisista tykkäilet ja oman ikäisistä niin ei siellä vaan mätsejä tule. Nuo ap:n ilmoittamat luvut on ihan todellisia itsellekkin. No tylsähän kyllä olen myönnetään.
Kuvien pitää kertoa sinusta. Yksi kuva, jossa kasvot selvästi, yksi jossa kroppa selvästi. Ei siis alasti, mutta että saa kuvan siitä, miltä näytät. Nämä kuvat kertovat myös luonteestasi, maustasi, tyylistäsi, harrastukistasikin ehkä. Yksi kuva, joka kertoo jotain elämästäsi. Jos esim tykkäät koirista, kuva koirastasi tai kuva, jossa olet koiran kanssa. Tai jos olet fudismiehiä tai vaikka sellisti, niin sitten niitä.
EHDOTON EI:
-epäselvät suttuiset kuvat
-kuvat, joissa exä tms joku muu nainen, äiti tai ylipäänsä muita ihmisiä
-kuvat, joissa näkyvät lapsesi, kuvat eivät kuulu julkisuuteen
-tökerösti photoshopatut kuvat
-kännikuvat
-kikkelikuvat
-kuvat, joissa näkyy sotkuinen koti tai muu paikka
Näitä kaikkia tulee vastaan, samoin omaisuudella tai lomakohteella pätemistä.
tinder on visuaalinen juttu. Kuvien pitää olla kivoja, hyvälaatuisia, iloisenpuoleisia. Jos et osaa ikäänkuin lukea kuvia eli kertoa kuvalla, et erotu joukosta eduksesi. Sekään ei välttämättä ole huono asia, mun kohdalla on. En etsi hyvännäköistä, mutta mun täytyy tuntea, että ollaan jotenkin samalla aaltopituudella.