Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain merkittävän tunnustuksen työssäni, mutta mies ei ilahtunut?

Vierailija
22.10.2018 |

Odotin innolla, että pääsen kertomaan ilouutiset mieystävälleni. Innosta piukeana sain hänet viimein puhelimen päähän ja kerroin ilouutiset. Me ei asuta yhdessä, joten piti päästä soittamaan heti.
Mies ei ilahtunut lainkaan?? Hän kyllä sanoi iloisia asioita, mutta äänestä kuuli, että hän ei ollut oikeasti iloinen. Tunnustukseen liittyy sellainen juhlallisuus johon minut tietysti kutsuttiin, ja mies tokaisi vaan: siellä tietysti vedetään sitten hirmu kännit. Toinen huolen aiheensa oli: sinne laittaudut sitten varmaan tosi nätiksi?
Mitä helvettiä???? Mikä saa miehen sanomaan näitä asioita hetkellä, kun mä olen ihan pää pilvissä! Ei mua kiinnosta mitä laitan tapahtumassa päälleni, vaan se että ylipäätään sain tällaisen meriitin!
Mies sanoi olevansa ylpeä minusta, mutta äänensävy ei ollut ilahtunut. Nyt fiilis on vähän erikoinen, en oikein kehtaa iloita tästä enää miehen kuullen.
Jostain syystä odotin sellaista jee nyt juhlitaan -kommenttia, mutta sen sijaan mies tuntuikin kehittävän riidan tyhjästä... sanoi puhelun päätteeksi tosi ilkeästi.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kateellinen, mustasukkainen ja lapsellinen. 

Lakkasin samasta syystä itse kertomasta samantyylisiä juttuja eksilleni. Jostain syystä miehet olivat aina eri miehiä, mutta suhteissamme dynamiikka oli aina sama eli keskittyi dissaamiseeni ja minun alasvetämiseeni. Aina jos soitin eksälle, niin minut vedettiin nopeasti alas maihin.

"Hei, tänään kävi -" ja se fiilis romuttui hetkessä. Olet kuitenkin sitä ja olet kuitenkin tätä. Ota vähän iisisti, sua kusetetaan. Jos kerroin että haluan lähteä kavereitten kanssa kaupungille, niin eksä löysi yhdeksän syytä miksi ei kannata ja kymmennen millä pilasi lopullisenkin tunnelman: "Lähden x:n kanssa salille yhdeksältä, tuu siis ajoissa kotiin et voit olla lasten kanssa" ja sellaiseen sävyyn et ihan kuin olisin aina vain baanalla. 

Mun sisko kyllä huomautti, että aika kova tämä miesystävä on mua dissaamaan, mutta mä olen pitänyt sitä huumorina. En ole tuntenut, että se mollaa. Mutta nyt odotin oikeasti jotain WAU-efektiä, kerrankin olisi ollut aihetta. Niin siellä se nyt murjottaa kämpillään. Itse olisin skumppapullon kanssa ovella jos miehelle kävisi noin!

Niin mäkin tekisin jos olisin miehesi! En mäkään tajunnut, että eksäni dissaa minua ennen kuin joku vanhempi ja fiksumpi naisihminen huomautti siitä. Sanoi vain, että olipa ilkeä mies ja hän näki huumorin läpi. Myöhemmin sen tajuaa vasta, että ne vitsit olivat verhottua kritiikkiä. Tämän takia arvostan huumorintajuttomia miehiä nykyisin...

Vierailija
42/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi parempi mies. Nykyinen miehesi kuulostaa kateelliselta ja katkeralta. Sellainen suhde, jossa ei kilpailla ja lannisteta vaan tuetaan ja nostetaan toista on terve, tässä nykyisessä tuo ei toteudu. Ei kukaan jaksa valittavaa riippukiveä vetää loputtomiin perässään. Onnea muuten saavutuksesta!

Jeeee kiitos. <3

Anonyyminäkin ilahduttaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole sun puolella. Onko oikea?

Miten se voi olla mua vastaankaan, kun seurustellaan ja sen tyttöystävä sai kiitosta työstään valtakunnallisella tasolla?? Millainen ihminen EI ole ylpeä kumppanistaan?? Tää on ihan uusi tilanne, on seurusteltu alle vuosi, mutta mies on sanonut aiemmin olevansa ylpeä siitä työstä mitä teen. Nyt kun mut noteerattiin oikeasti, niin yhtäkkiä mut pitikin jotenkin painaa alas... sanoi tosi ilkeän kommentin puhelun lopuksi, tuli tunne että yritti saada mut paskalle mielelle. Onnistui siinä.

No mä kerron millainen ihminen: narsisti.

Vierailija
44/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylenit Hesburgerin vuorovastaavaksi? 

Piruiluahan toi kommenttisi on, mutta mitäs sitten, vaikka olisinkin nyt Hesen vuorovastaava? Iso juttu se olisi silti, jos olisin sitä ennen ollut drive inin luukulla.

ap

Vierailija
45/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylenit Hesburgerin vuorovastaavaksi? 

Piruiluahan toi kommenttisi on, mutta mitäs sitten, vaikka olisinkin nyt Hesen vuorovastaava? Iso juttu se olisi silti, jos olisin sitä ennen ollut drive inin luukulla.

ap

Olet ihana <3 Ja oikea asenne. Ihmettelen miten miehesi ei arvosta sinua ja saavutuksiasi yhtään. - yksi aiempi kommentoija 

Vierailija
46/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi parempi mies. Nykyinen miehesi kuulostaa kateelliselta ja katkeralta. Sellainen suhde, jossa ei kilpailla ja lannisteta vaan tuetaan ja nostetaan toista on terve, tässä nykyisessä tuo ei toteudu. Ei kukaan jaksa valittavaa riippukiveä vetää loputtomiin perässään. Onnea muuten saavutuksesta!

Jeeee kiitos. <3

Anonyyminäkin ilahduttaa.

ap

Trolli ilahtuu sikamieskommenteista. 

Vierailija
47/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan voi oikeasti tietää, että mitä miehesi on tarkoittanut puheillaan ja mitä mieltä hän on menestymisestäsi. Ainoastaan miehesi sen tietää ja olisi varmaankin parempi jutella asiasta hänen kanssaan, kuin kysellä näiden keittiöpsykologien mielipiteitä.

Vierailija
48/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, ap! Nauti saavutuksestasi ja ole ylpeä itsestäsi, olet sen ansainnut.

Sitten miesystävääsi. Jos miesystäväsi ei pysty empatiaan, nauti asiasta itseksesi tai jonkun muun kanssa, mutta älä nyt vaan ala himmailemaan iloasi. Olette kuitenkin vasta seurusteluasteella ettekä ole olleet yhdessä edes yhtä kokonaista vuotta, joten kannattaa vakavasti harkita, jatkatko tuollaisen ihmisen kanssa, jookos?

Vierailija
49/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan voi oikeasti tietää, että mitä miehesi on tarkoittanut puheillaan ja mitä mieltä hän on menestymisestäsi. Ainoastaan miehesi sen tietää ja olisi varmaankin parempi jutella asiasta hänen kanssaan, kuin kysellä näiden keittiöpsykologien mielipiteitä.

No sainhan minäkin sen tunnustuksen ihmisiltä jotka eivät lainkaan tunne minua, luotan objektiivisten mielipiteiden antavan jonkinlaista suuntaa sille, mikä on oikein ja väärin. Minulla oli tämä tuntemus, että kaikki ei reaktiossa ole ihan kohdallaan, ja täällä esitettiin mielipiteitä siitä, että tuntemukseni oli aiheellinen.

Tietysti tämä on miehen ja minun välinen asia, mutta halusin kuulla, onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä ihmisillä on sanottavanaan. 

ap

Vierailija
50/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut, ap! Nauti saavutuksestasi ja ole ylpeä itsestäsi, olet sen ansainnut.

Sitten miesystävääsi. Jos miesystäväsi ei pysty empatiaan, nauti asiasta itseksesi tai jonkun muun kanssa, mutta älä nyt vaan ala himmailemaan iloasi. Olette kuitenkin vasta seurusteluasteella ettekä ole olleet yhdessä edes yhtä kokonaista vuotta, joten kannattaa vakavasti harkita, jatkatko tuollaisen ihmisen kanssa, jookos?

Joo, työpaikalla tätä huomenna juhlitaan, ei siinä mitään. Sitä vaan jakaisi nämä ilot aina ensimmäiseksi sen läheisimmän kanssa. :) 

Vierailija
51/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla mua vastaankaan, kun seurustellaan ja sen tyttöystävä sai kiitosta työstään valtakunnallisella tasolla?? Millainen ihminen EI ole ylpeä kumppanistaan?? Tää on ihan uusi tilanne, on seurusteltu alle vuosi, mutta mies on sanonut aiemmin olevansa ylpeä siitä työstä mitä teen. Nyt kun mut noteerattiin oikeasti, niin yhtäkkiä mut pitikin jotenkin painaa alas... sanoi tosi ilkeän kommentin puhelun lopuksi, tuli tunne että yritti saada mut paskalle mielelle. Onnistui siinä.

No mä kerron millainen ihminen: narsisti.

Narsisti näennäisesti kannustaa läheistään menestykseen, koska kuvittelee, että menestys nivoutuu jotenkin häneen (esim.kommentti siitä, että miesystävä voi sitten patsastella naisensa menestyksen valossa). Kun se menestymisen hetki sitten koittaa, eikä narsisti olekaan siinä keskiössä, niin ei se kykene ilahtumaan toisen puolesta. Narsisti ei ole koskaan iloinen toisen saavutuksista.

Vierailija
52/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnittelut saavutuksestasi! On herttaisen yhdentekevää, mikä menestyksen absoluuttinen mitta on, mutta jos asia on sinulle merkityksellinen ja tärkeä, pitäisi kumppanin tasapainoisessa suhteessa pystyä vilpittömästi iloitsemaan puolestasi.

Eli valitettavasti kyseessä on heikko mies, joka ei kestä menestyvää naista. Näitä on nähty omassa ja lähipiirin elämässä, alussa ja puheissa muka ollaan ylpeitä eteenpäin pyrkivästä naisesta, sitten kun nainen pääsee elämässä eteenpäin, alkaa murjotus ja dissaaminen. Tarvitset Miehen, et miesvauvaa.

Vierailija
53/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin onnittelut saavutuksestasi! On herttaisen yhdentekevää, mikä menestyksen absoluuttinen mitta on, mutta jos asia on sinulle merkityksellinen ja tärkeä, pitäisi kumppanin tasapainoisessa suhteessa pystyä vilpittömästi iloitsemaan puolestasi.

Eli valitettavasti kyseessä on heikko mies, joka ei kestä menestyvää naista. Näitä on nähty omassa ja lähipiirin elämässä, alussa ja puheissa muka ollaan ylpeitä eteenpäin pyrkivästä naisesta, sitten kun nainen pääsee elämässä eteenpäin, alkaa murjotus ja dissaaminen. Tarvitset Miehen, et miesvauvaa.

Mistä näitä miehiä sikiää? 

Vierailija
54/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä miehiä sikiää? 

Niistä perheistä, joissa poikien itsetunto nitistetään ja joissa miehen malli on ahdistavan kapea ja yksiulotteinen. Tekisi mieli sanoa se sana: tok-si-nen mas-ku-lii-ni-suus.

Vierailija
55/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ole iloinen, että miesvauva paljastui nyt. Jos teille olisi esim. ehtinyt siunaantua lapsia ja menestys alkaisi kolkuttelemaan ovellasi, voit olla varma että miesvauva sabotoisi uraasi kaikin keinoin; jos luvataan katsoa lapsia kun sinulla on työmenoa, viime hetkellä perutaan, jos on tilaisuus jossa saisit olla keskipisteenä, alkaisi kiukuttelu kotona ennen lähtöä ja kenties tilaisuudessa nolaisi sinut. Näitähän riittää.

Vierailija
56/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tämä aloitus kyllä ap:takin paljon. Omasta miehestä kirjoitetaan näin ilkeän sävyyn ja nähdään niin kapeasti koko miehen vastaus.

Mies saattoi olla huolissaan yhteisen ajan vähyydestä tän jälkee, häntä siis harmitti.

Sitte kaikki se uusi ja tuntematon tulevaisuus, mitä tästä seuraa jne...

Ap, ihmettelet miehesi reagointia, mutta kuinka ikävä olet itse häntä koht tääl!

Vierailija
57/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen henkisesti pieni ihminen. Laita se kierrätykseen.

Vierailija
58/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tämä aloitus kyllä ap:takin paljon. Omasta miehestä kirjoitetaan näin ilkeän sävyyn ja nähdään niin kapeasti koko miehen vastaus.

Mies saattoi olla huolissaan yhteisen ajan vähyydestä tän jälkee, häntä siis harmitti.

Ap, ihmettelet miehesi reagointia, mutta kuinka ikävä olet itse häntä koht tääl!

Ei tunnustus mitenkään vaikuta yhteiseen aikaamme.  Ei lisäävästi, ei vähentävästi.

ap

Vierailija
59/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnustus mitenkään vaikuta yhteiseen aikaamme.  Ei lisäävästi, ei vähentävästi.

ap

Miks haukut miestäsi sen selän takana tälläkin, oletko itse yhtään parempi?

Ehkä mies vastasi siksi niin, kun olet niin ilkeä ihminen!.

Kaikis meis on vikamme, älä ala miestäsi muuttaa, sinä rakastuit juuri tommoseen, mitä se oli alkuaikoina.

Vierailija
60/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Silloin kun toinen soittaa iloisesta saavutuksestaan, onnitellaan ja iloitaan hänen kanssaan, ei tuoda esiin omia huolia ja pelkoja murjottamalla ja piikittelemällä! Jos sellaisia tunteita on, niistä keskustellaan sitten myöhemmin sopivalla hetkellä. Eikä silloinkaan dissaamalla ja veetuilemalla.

Se tilannetaju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän