Some räjähti jälleen kerran - Masked Singer avautui kauramaidosta
Joku tyyppi Masked Singeristä julkaisi mielipiteensä kauramaidosta somessa ja se räjähti.
.
.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010213463.html
Kommentit (11)
Olen kyllä Ilen kanssa niin samaa mieltä, kauramaito ei sovi yhtään kahviin.
Kauramaito on kahvissa tosi jees.
T. Raavas äijä.
Kaura on paikallaan puurossa ja myslissä, mutta kaikessa muussa se maistuu... no, kauralta.
Maitotuotteista saa kalsiumia ja proteiinia, mutta jos korvikkeita tehdään viljasta, niin mikä idea niiden syönnissä edes on? Se on kauraa, eikä maidoksi tai jogurtiksi muutu.
Yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta eikä mikään ole ehdoton totuus makuasioissa.
Mä en ymmärrä ihmisiä, joita muiden valinnat niin koskettaa. Varsinkin tällaisissa "elämää tärkeämmissä asioissa".
Mulla itsellä ei ole kaura- ym kasvimaitojen juojia vastaan yhtään mitään. Ostan kauravalmisteita joskus ruoanlaitoon, mutta kahviin mun pitää saada lehmän- tai vuohenmaitoa. En koe tästä yhtään huonoa omaatuntoa. Jos ei ole raakamaitoa saatavilla, niin otan kauoan luomumaidon. Paitsi lidlissä, jossa luomumaito tulee Saksasta ja tavallinen maito on kotimaista.
Aina ihmiset ei edes tiedä mikä on totta, vaan perustavat mielipiteet iltalehtien otsikoihin eikä itse vaivaudu ottamaan selvää. Tai sitten nähdään videoita jostain Amerikasta ja kuvitellaan, että se on totuus.
Kalman maku? Pitäisikö Ilen tutkituttaa suunsa. Jospa siellä hampaat ja ikenet mätänee.
Ihme ettei päivityksessä mainittu lapsiperheen arjesta mitään.
Kuka Ilen on pakottanut kauramaitoa kahviinsa laittamaan? Yleensä aikuiset ihmiset tekevät valintansa itse ja laittavat kahviinsa sitä mistä tykkäävät.
Olen kokeillut huvikseni kaikkia erilaisia muka maitoja, itse nimittäisin juomiksi. Eivät maistu minun kahvissani mutta jokainen voi tehdä niinkuin itse tykkää kunhan ei minulle moisia tarjoamaan rupea tai vääntämään niiden terveellisyydestä. Torjun myös tofun ja soijan kaikissa muodoissa. Minulle riittää silti herkullisia ja terveellisiä ruokia vaikka kuinka. Kaipa tämä joku Ilekin sanoi vain oman makumielipiteensä. Miksi siitä joku some räjähtää? Pitäisikö taas kerran kaikkien olla samanlaisia Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut huvikseni kaikkia erilaisia muka maitoja, itse nimittäisin juomiksi. Eivät maistu minun kahvissani mutta jokainen voi tehdä niinkuin itse tykkää kunhan ei minulle moisia tarjoamaan rupea tai vääntämään niiden terveellisyydestä. Torjun myös tofun ja soijan kaikissa muodoissa. Minulle riittää silti herkullisia ja terveellisiä ruokia vaikka kuinka. Kaipa tämä joku Ilekin sanoi vain oman makumielipiteensä. Miksi siitä joku some räjähtää? Pitäisikö taas kerran kaikkien olla samanlaisia Suomessa?
Aikuinen mies julistaa somessa "yök en tykkää". Miksi ihmeessä? Kuka häntä on vaatinut kauramaitoa käyttämään?
Some on räjähtänyt jo niin monta kertaa että on melkoinen ihme kun se vielä toimii.
Josku se jyrähtää kuin ukkonen ja tuohtuu kuin tuohivirsu.
Mutta asiallisesti ottaen, nuo keltaisen lehdistön otsikot ovat p**s**stä.