Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain merkittävän tunnustuksen työssäni, mutta mies ei ilahtunut?

Vierailija
22.10.2018 |

Odotin innolla, että pääsen kertomaan ilouutiset mieystävälleni. Innosta piukeana sain hänet viimein puhelimen päähän ja kerroin ilouutiset. Me ei asuta yhdessä, joten piti päästä soittamaan heti.
Mies ei ilahtunut lainkaan?? Hän kyllä sanoi iloisia asioita, mutta äänestä kuuli, että hän ei ollut oikeasti iloinen. Tunnustukseen liittyy sellainen juhlallisuus johon minut tietysti kutsuttiin, ja mies tokaisi vaan: siellä tietysti vedetään sitten hirmu kännit. Toinen huolen aiheensa oli: sinne laittaudut sitten varmaan tosi nätiksi?
Mitä helvettiä???? Mikä saa miehen sanomaan näitä asioita hetkellä, kun mä olen ihan pää pilvissä! Ei mua kiinnosta mitä laitan tapahtumassa päälleni, vaan se että ylipäätään sain tällaisen meriitin!
Mies sanoi olevansa ylpeä minusta, mutta äänensävy ei ollut ilahtunut. Nyt fiilis on vähän erikoinen, en oikein kehtaa iloita tästä enää miehen kuullen.
Jostain syystä odotin sellaista jee nyt juhlitaan -kommenttia, mutta sen sijaan mies tuntuikin kehittävän riidan tyhjästä... sanoi puhelun päätteeksi tosi ilkeästi.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole sun puolella. Onko oikea?

Vierailija
2/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kun näette kasvotusten että mitä sieniä se on vetänyt? Normaalisti kun ei käyttäydytä noin kuin sieniä nauttineena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse tuollaista riippakiveä yhtään mihinkään, olet vapaa, menestyvä ja itsenäinen nainen.

Vierailija
4/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa olla perheen pää, vaikka teillä ei siis ilmeisesti perhettä olekaan. On tottunut siihen, että mies vie ja nainen vikisee (tai ainakin katsoo miestä ylöspäin). Nyt sinä loistat ja hän on siitä mustasukkainen.

Vierailija
5/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla mua vastaankaan, kun seurustellaan ja sen tyttöystävä sai kiitosta työstään valtakunnallisella tasolla?? Millainen ihminen EI ole ylpeä kumppanistaan?? Tää on ihan uusi tilanne, on seurusteltu alle vuosi, mutta mies on sanonut aiemmin olevansa ylpeä siitä työstä mitä teen. Nyt kun mut noteerattiin oikeasti, niin yhtäkkiä mut pitikin jotenkin painaa alas... sanoi tosi ilkeän kommentin puhelun lopuksi, tuli tunne että yritti saada mut paskalle mielelle. Onnistui siinä.

Vierailija
6/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen? Pelkää että nyt alat asumaan töissä ja vainoharhaisena kai olettaa että nyt työpaikan miehetkin huomaa sinut tai jotain. Nousiko palkkasi tms tämän meriitin vuoksi? Ehkä mies pelkää sinun elintason nousevan suuremmaksi kuin hänen? Jotkut pitävät tätä jotenkin uhkana tai käy miehen egolle. Enemmän kuitenkin kuulostaa että hän olis mustasukkainen sun työstä tai jotain. Kysyisin häneltä suoraan kun seuraavan kerran tapaatte että mikä juttu oli ja mitä hän on oikeasti hommasta mieltä?

Vierailija
7/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse tuollaista riippakiveä yhtään mihinkään, olet vapaa, menestyvä ja itsenäinen nainen.

No allekirjoitan! Nyt jopa tuon menestymisen, olen painanut duunia vuosia päästäkseni tähän ja kuvitellut, että musta ollaan ylpeitä. Kuka EI haluaisi, että kumppani menestyy työssään?? Oon ihan puulla päähän lyöty.

Vierailija
8/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen? Pelkää että nyt alat asumaan töissä ja vainoharhaisena kai olettaa että nyt työpaikan miehetkin huomaa sinut tai jotain. Nousiko palkkasi tms tämän meriitin vuoksi? Ehkä mies pelkää sinun elintason nousevan suuremmaksi kuin hänen? Jotkut pitävät tätä jotenkin uhkana tai käy miehen egolle. Enemmän kuitenkin kuulostaa että hän olis mustasukkainen sun työstä tai jotain. Kysyisin häneltä suoraan kun seuraavan kerran tapaatte että mikä juttu oli ja mitä hän on oikeasti hommasta mieltä?

Mun työt tulevat lisääntymään kyllä tämän myötä ja arvostus alalla, se on selvää. Tähän on pyritty. Tienataan tällä hetkellä saman verran, mä viime vuonna miestä enemmän. Yhteistä tulevaisuutta ajatellen olen ajatellut mun tienaamiseni ja menestymisen olevan yhteistä hyvää, kun yhteen muuttamisesta on ollut puhetta.  Mun työ on sellaista, että ei ole varsinaisesti työpaikan miehiä, vaan on päivittäin tapaamiani uusia ihmisiä ollut aina kuvioissa, sen ei pitäisi muuttua.

Vierailija
9/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen, tunnistan tuon kokemuksesta. Mieli pahottuu, kun itse on iloisena ja toinen lyttää juuri noin. Samalla kiukuttaa ja tuo syö lopulta itsetunnon.

Vierailija
10/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajunne eivät kohtaa - eli ehkä ette sovi toisillenne, mikä onkin parempi huomata nyt, kun ette vielä asu edes yhdessä, kuin sitten joskus 5 vuoden ja parin mukulan päästä...

Vierailija
11/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumalli haussa Suomi -ohjelmassa oli se eräs kehuttu mallikokelas, jonka riippakivi poikaystävä soitti ohjelmassa sille naiselle, että "nyt ei päästä Juha  Tapion keikalle yhyy" -puhelun. Muistaako joku?

Eivätkö miehet kestä naisensa menestymistä, miksi siitä ei olla ylpeitä, että oma nainen menestyy??

Vierailija
12/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen, tunnistan tuon kokemuksesta. Mieli pahottuu, kun itse on iloisena ja toinen lyttää juuri noin. Samalla kiukuttaa ja tuo syö lopulta itsetunnon.

Mistä tässä tilanteessa ollaan mustasukkaisia...? Teoriassa ymmärrän, että kateus myrkyttää, mutta miten omalla kumppanille voidaan olla kateellisia...?

Vierailija
13/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen ja naurettava mies.

Tunnustuksen olisi pitänyt mennä hänelle.

Vierailija
14/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työt tulevat lisääntymään kyllä tämän myötä ja arvostus alalla, se on selvää. Tähän on pyritty. Tienataan tällä hetkellä saman verran, mä viime vuonna miestä enemmän. Yhteistä tulevaisuutta ajatellen olen ajatellut mun tienaamiseni ja menestymisen olevan yhteistä hyvää, kun yhteen muuttamisesta on ollut puhetta.  Mun työ on sellaista, että ei ole varsinaisesti työpaikan miehiä, vaan on päivittäin tapaamiani uusia ihmisiä ollut aina kuvioissa, sen ei pitäisi muuttua.

Ehkäpä hän on tässä tapauksessa mustasukkainen siitä lisääntyvästä työajastasi, joka tarkoittaa todennäköisesti että teillä on vähemmän yhteistä aikaa. Tai yksinkertaisesti katkera kun saat tuollaisen huomioinnin ja olla esillä toisin kuin hän. vaikea sanoa, tuntuu niin oudolle. itse kun olen tottunut iloitsemaan oman kumppanin saavutuksista ja hän myös minun. Toivottavasti saatte puhumalla selvyyden tähän asiaan!

Vierailija
15/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin moni mies ei kestä menestynyttä naista. Etsi huolella se joka kestää. Kannustava puoliso on uranaisen tärkein onnistunisen elementti.

T. Naisjohtaja

Vierailija
16/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö mies muutoksista? Jos ei, niin voi olla että tuo tuli puun takaa ja häntä alkoi ahdistaa, mitä teidän elämälle tulee tapahtumaan. Tuletko olemaan töissä päivät pitkät ym. Ei mikään kivoin tapa reagoida, mutta muutosvastarintaiset ihmiset kaipaavat aikaa sulatella kuulemaansa.

Vierailija
17/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla mua vastaankaan, kun seurustellaan ja sen tyttöystävä sai kiitosta työstään valtakunnallisella tasolla?? Millainen ihminen EI ole ylpeä kumppanistaan?? Tää on ihan uusi tilanne, on seurusteltu alle vuosi, mutta mies on sanonut aiemmin olevansa ylpeä siitä työstä mitä teen. Nyt kun mut noteerattiin oikeasti, niin yhtäkkiä mut pitikin jotenkin painaa alas... sanoi tosi ilkeän kommentin puhelun lopuksi, tuli tunne että yritti saada mut paskalle mielelle. Onnistui siinä.

Sellainen, huono itsetuntoinen tyyppi joka kadehtii muita. Mustasukkainen. Eli ei kiva...

Vierailija
18/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee kilpailevansa kanssasi ja jäävänsä häviölle... sitten yrittää latistaa... ei hyvä.

Vierailija
19/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö mies muutoksista? Jos ei, niin voi olla että tuo tuli puun takaa ja häntä alkoi ahdistaa, mitä teidän elämälle tulee tapahtumaan. Tuletko olemaan töissä päivät pitkät ym. Ei mikään kivoin tapa reagoida, mutta muutosvastarintaiset ihmiset kaipaavat aikaa sulatella kuulemaansa.

Ei tykkää kyllä yhtään muutoksista, on aika hitaasti syttyvää sorttia. En yhdistänyt sitä tähän.

Jostain syystä vaan ei nyt kiinnostaisi miettiä, miten lohdutan surullista miesystävääni tämän tragedian keskellä. En vaan saa päähäni mahtumaan, että tästä tuli draamaa... odotin kehuja ja pusuhymiöitä.

Mies mököttää nyt, kuulemma ei jaksa viestitellä asiasta. Pitääkö olla huolissaan kun ei kiinnosta miehen mielen lepyttely nyt, vaan omat asiat? :/

Vierailija
20/101 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin moni mies ei kestä menestynyttä naista. Etsi huolella se joka kestää. Kannustava puoliso on uranaisen tärkein onnistunisen elementti.

T. Naisjohtaja

Siis mies on vitsillä heittänyt sellaisia asioita, että "sitten kun sä rikastut niin mä muutan sun luo palvelijaksi" ja muutenkin sanonut, että hän haluaa että puoliso on kunnianhimoinen. Olen olettanut näiden puheiden olevan totta. Nyt kun sitä menestystä sitten tulee, niin reaktio on tämä... en käsitä... miksi se on puhunut ihan toista aiemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä