Sain merkittävän tunnustuksen työssäni, mutta mies ei ilahtunut?
Odotin innolla, että pääsen kertomaan ilouutiset mieystävälleni. Innosta piukeana sain hänet viimein puhelimen päähän ja kerroin ilouutiset. Me ei asuta yhdessä, joten piti päästä soittamaan heti.
Mies ei ilahtunut lainkaan?? Hän kyllä sanoi iloisia asioita, mutta äänestä kuuli, että hän ei ollut oikeasti iloinen. Tunnustukseen liittyy sellainen juhlallisuus johon minut tietysti kutsuttiin, ja mies tokaisi vaan: siellä tietysti vedetään sitten hirmu kännit. Toinen huolen aiheensa oli: sinne laittaudut sitten varmaan tosi nätiksi?
Mitä helvettiä???? Mikä saa miehen sanomaan näitä asioita hetkellä, kun mä olen ihan pää pilvissä! Ei mua kiinnosta mitä laitan tapahtumassa päälleni, vaan se että ylipäätään sain tällaisen meriitin!
Mies sanoi olevansa ylpeä minusta, mutta äänensävy ei ollut ilahtunut. Nyt fiilis on vähän erikoinen, en oikein kehtaa iloita tästä enää miehen kuullen.
Jostain syystä odotin sellaista jee nyt juhlitaan -kommenttia, mutta sen sijaan mies tuntuikin kehittävän riidan tyhjästä... sanoi puhelun päätteeksi tosi ilkeästi.
Niin varmaan onkin. Siispä pitää kunnioittaa aikuisen miehen vaistoa, itsehän hän itsensä tuntee. Sen sijaan ei ole syytä kunnioittaa hänen valintaansa, Miksi hän valitsee oman napansa eikä piittaa naisen navasta hittojakaan? Eikö hän välitä siitä, että naisesta tulisi hänen kanssaan onneton? Vai onko se niin itsestään selvää minkä tahansa naisen kanssa, että oma napa ainut napa?
Se että mies on oikeassa ei tarkoita, että nainen olisi väärässä. En tiedä tarkoititko sitä, mutta yllättävän monista tuntuu olevan ok, että naiset kahlaavat pallomeressä. Niin monta palloa on molemmissa jaloissa.