Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** HAAHUT VKO 19 ***

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)

[b]Hannele-81[/b] Oulusta. Tuulimunaraskaus todettiin rv 12+ ja kaavittiin 03/06

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 33-v ja aviomies 33-v. 10-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]maria80[/b] minä olen vm 80 ja mies 73, lapset; poika ' 97 ja tytöt ' 99 ja ' 04, neljännelle annettiin lupa tulla 04/05. Tärppi tulikin toisesta kierrosta, mutta onnea kesti vain rv:lle 15+4, jolloin todettiin sikiön sydämen pysähtyneen.

[b]memmuli24[/b] Olen kesällä 26v täyttävä äippä pohjoisesta, mies kohta 27 ja esikoinen aikamoinen nassikka ;) kohta 1,5v. Spontaani keskenmeno 12/2005 rv 10+6.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Miikuko[/b] plussa 23.8.2005, la 4.5.2006

[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006

[b]petjuska[/b] plussa 8.9.2006, la ?.5.2006

[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006

[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la?

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la?

[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la?

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la?

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la?

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la?

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la?

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la?

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] Hannele-81

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 157/63; 25,6

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkut ja iltapalat

[b]Keinot:[/b] Ei herkkuja eikä tylsyyssyömistä, apuna kalorilaskenta

[b]Tavoite:[/b] -8 kg

[b]Nimimerkki:[/b] maria80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 174/83; 27,4; 0,91

[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa ja muut herkut ovat heikkouteni

[b]Keinot:[/b] Herkut ainostaan viikonloppuun, kahvihetken herkkuja myös vähemmäksi sekä päivittäisten lenkkien lisäksi myös n. kerran viikossa (tai kahdessa =)) uimahalliin ja/tai kuntosalille...

[b]Tavoite:[/b] 8-15 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Vierailija
2/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan ehtinyt koko viikonloppuna kirjoitella, kun nuo tytön 2-vuotissynttärit ovat pitäneet kiireisenä ;)...

Jumppäkärpänen; Toivottavasti reissu on onnistunut ja välttyisit paniikkikohtauksilta lentokoneessa!

katri72; toivottavasti menkat ovat pysyneet poissa! Toivottavasti uudet lääkkeet ovat tepsineet ja koiranne alkaisi toipumaan!

titi75; Onnittelut synttärin johdosta!

Pirskatti, että sulla alkaa jo täti näytellä merkkejään >| . Ymmärtäisi nyt vihdoin pysyä poissa. Toivottavasti saatte otettua ne kokeet, jotta selviäsi mistä tuo tiputtelu johtuu! Toivottavasti kyse ei olisi kuitenkaan endosta!

sani-74; No, voi pahus! Ilkeä tuo täti kun tuppaa paikkoihin minne ei ole haluttu! >| *lohtuhali*

pipsa79; mitenkäs sun oireet? Onkos väsymys vahvistunut tai tullut muita oireita? bd bd bd

Hannele-81; Onnittelut yllätyssiemenistä! Toivottavasti ne menkat nyt pian alkaisi, niin pääsisitte tositoimiin!

nippula; Jospa tuo näytteen antopelko on laittanut miehen tuottamaan jotain supersiittiöitä, jotta siltä välttyisi ;). Lupaavalta kuullostaa! bd bd bd Oletko malttanut olla vielä testaamatta? Plussasäteitä +++++++++++++++++

Ria73; Toivottavasti kuume pian laskee, jotta olo helpottuisi ainakin fyysisesti! Toivottavasti kaikki on jälkitarkastuksessa kunnossa!

ON: kp24/28-30 ja minä hätähousu en sitten malttanut olla enää testaamatta, kun (hölmö minä) menin tilaamaan niitä aconin kymppejä. Selitin itselleni tuota testaamista, kun rintoja aristaa (muka?) enemmän kuin aikaisimmissa kierroissa ja eilen vihloi tuonne vatsaan aika kovaakin kun asentoa vaihdoin. Ja sitten kun illalla lysähdin sohvalle ja osuin sellaiseen kovempaan kohtaan, tuntui se alavatsassa todella epämiellyttävältä. Tiedän, seli seli, mutta kun olen NIIIIN malttamaton. No, tulos; viivanpaikka tai haalean haalea haamu. Eli enpä järin viisaaksi tullut :\. No torstaina varmaan sitten testailen uudestaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pitkä rimpsu viestejä, joita en ollut ehtinyt lukea. Pitäisi yrittää käydä tiheämmin lukemassa palstaa, mut kun aina ei tosiaan jaksa tai ehdi.

Olen ollut tosi väsynyt taas, neuvolasta jo sanottiin, et jos jatkuu vielä kesäkuulle, kannattais sit ottaa yhteyttä. Verikokeissa kaikki normaalisti, eli kyllä kai väsymys sitten vaan kertoo, että km painaa päälle henkisesti. Paljon ajattelen koko ajan, mitä tapahtui. Päällisin puolin uskallan jo ajatella, että olen pääsemässä asian yli, mut kyllä tuolla syvemmällä sisimmässä melskaa tunteet vielä aika lailla. Pitäisi kai vaan yrittää nukkua pitkiä unia, et sais väsymyksen pois. Päätin, et jos tulee joku suunnaton masennus tässä, niin sitten menen kyllä puhumaan jollekin ammattityypille... Muuten yritän nyt jaksella itse.

Hannele81: Ei meillä mitään kovempaa yritystä ole ollut, ihan muutamia kertoja puuhailtu ilman ehkäisyä tosin. Mut nyt on ollu taas pitkään hiljaista, kun mä olen ollut niin väsynyt ja itkuinenkin. Ei huvita minkäänlainen puuhailu. Toivottavasti te pääsisitte pian tositoimiin, edelleen tätisäteitä yritän lähetellä sulle! Rankkaa mahtaa olla sullakin, jos miehen kanssa on eripuraa. Jaksuja vaan!

Ria73: Toivottavasti kaikki on hyvin siellä jälkitarkastuksessa ja paranisit nyt pian kuntoon. On sua jo koeteltu. Voimia sulle! Mulle ei ainakaan ennen viime viikkoista jälkitarkastusta kukaan kertonut ammattiavusta ja kun sitä on itse ollut niin heikko, ei ole osannut moista ajatellakaan. Ehkä siitä olisi voinut olla apua heti km:n jälkeen, nyt tuntuu, etten enää haluaisi ammattiauttajan kanssa avata asiaa uudelleen ihan auki taas.

Pipsa: Onnea valmistumisen johdosta!

Nonna: Hyvä, että munatorvet auki ja sait lääkkeet käyttöösi. Kiitos myös valaisevista tiedoista, mitä tarkoittaa pp ja PCO.

Maria80: Oli se hcg:kin laskenut ihan matalaksi, joten raskaus on nyt sitten tosiaan onneksi kokonaan loppunut. Helpotti se tieto ainakin, että nyt voi ajatella keskenmenneen raskauden olevan takana ja saa alkaa toivoa uutta. Sulle paljon plussasäteitä! Haamujen haamusta toivotaan sulle vahvaa viivaa++++++++++++++++

Katri: Pikaista parantumista sun koiralle. On se varmasti kurjaa nähdä oman rakkaan koirulin kärsivän. Jospa se kastraatio auttaisi, joko ootte meinannut koiran viedä sinne?

Titi: Tsemppiä sulle, et saisit annettua ne verikokeet. Toivottavasti toi sun kipuilu loppuu myös pian!

Sani: Kovasti jaksamista. Käy kertomas kuulumisia, jos/kun siltä tuntuu taas.

Täytyy yrittää nyt taas jaksaa uusi viikko. Jos menis nukkumaan joka ilta heti pojan mentyä unille. Se on vaan ikävää, kun mulla sit väsyneenä palaa pinna niin helposti eikä se tunnu kivalta. Pikkuinen ei saa kärsiä siitä, et äiti on taas väsynyt. Ehkä se tästä...

Aurinkoista viikkoa kaikille! Toivottavasti mahdollisimman monen piinailu päättyisi nyt siihen plussaan. +++++++

Lizie kp15

Vierailija
4/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria: Kyllä ne menkat ovat vielä pysyneet poissa. " Enää" niiden pitäisi pysyä n. 1½ viikkoa poissa. Tai voi olla, että hieman vähemmänkin. Vielä vain lasken sen mukaan, että sinne Cruziin päästäisiin. Mutta jos mennäänkin johonkin toiseen maahan, niin sitten lähtö voi ollakin eri päivänä ja sitten muuttuu myös nuo toiveet menkkojen alkamisajasta.

Koirulista. Nyt ollaan annettu noista uusista lääkkeistä 4 kpl. Eilen aamupäivällä tuli kyllä yksi veritippa, mutta sen jälkeen ei ole mitään tullut. Toisaalta se ei nyt välttämättä mitään tarkoita kun on aiemminkin ollut päivän tai parin paussia, ettei ole verta tullut lainkaan. Jotain se kyllä eilen illalla piipitteli, mutta en tiedä oliko just tuota vaivaa vaiko vain kyllästymistä tms.

Teillä taisi olla ne lapsen synttärit nyt viikonloppuna? Jos nyt siis oikein muistan mitä luin.... Kävikö paljon vieraita ja saiko mieleisiä lahjoja?

Lizie: On meillä koirulin kastrointiaika varattuna. Se on 24.5. eli ei enää loppujen lopuksi niin kovin kauaa ole. Sen kyllä pitäisi sitten auttaa tuohon eturauhasvaivaan. Ainakin niin eläinlääkäri lupaili. Muutamiksi tunneiksi pitää se sitten jättää eläinlääkärille ja joskus saman päivän iltapäivällä voidaan se hakea. Tietääkin taas kaulurin pitoa. Toisaalta vähän ikävä sen kaulurin kanssa. On tosi hiostava ja nyt talvella kun sitä jouduttiin tassuvaivan takia pitämään, niin sai sen pidosta ikävän korvatulehduksen. Voi vain kuvitella nyt näin kesän kuumuudessa, että mitä sen korvat taas tykkää.. =( Sitä joutuu vielä pitämään sitten 10 pvän ajan.

ON: Kuten tuossa jo Marialle vastailinkin, niin ei vieläkään menkkoja. Eikä edes ole siihen viittaavia tuntemuksiakaan ollut. Saa nähdä vain minkälaiset menkat tällä kertaa tulee. Viimeksihän ne oli tosi oudot. Ei ollut lähellekään normaaleja, kestivät vähemmän aikaa ja pääsääntöisesti tuli vain vähän ruskeaa tuhrua. Vain yhtenä päivänä tuli vähän enempi, eikä silloinkaan kovin paljoa.

Huomenna en ehdikään palstailemaan ennenkuin vasta illalla, kun olen koko päivän poissa kotoa. Lähden vanhempieni luo, kun saan synttärilahjani silloin. Tosin mun synttärit ei ole huomenna, vaan ylihuomenna. Sitten pitäisi lähteä kiertelemään Jumboakin äitini kanssa. Se kun pyysi mua taas kuskiksi, kun isääni ei kiinnosta kaupoissa kiertely yhtään. Taitaa muuten olla varmaankin aika tyypillistä ettei miehiä kiinnosta kierrellä kauppoja vaatteita katsomassa... =)

Jeps, mutta lämmin ja aurinkoinen päivä taas tulossa. Tänään taidankin pysytellä enempi sisällä. Sen verran kuitenkin paloi kasvot ja käsivarret eiliseltä, että kun aurinko osuu, niin alkaa saman tien vähän kirvellä. Muutenkin ovat koko ajan lämpimän tuntuiset, niin kädet kuin kasvotkin tuosta auringosta johtuen.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!!

Vierailija
5/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se testissä näkynyt oli haamu eikä mikään viivan paikka. Ja vielä että se viiva siitä vahvistuisi kunnon plussaksi! bdbdbdbd

Vierailija
6/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Tässä ennen kun perehdyn muiden viikonloppukuulumisiin niin kerron omat:

Viikonloppu meni tosi mukavasti, olen taas sitten kuitenkin saanut niitä siemeniä ja lisäksi sain ukolta synttärilahjaksi sellasen siemenkortin eli sellasen lahjakortin jolla saa 3 kertaa siemenannoksen! Eilen käytin jo ensimmäisen ;o)

Oon niin tohkeissani kun mieskään ei enää nipota. Vaikka mieluisinta tietysti ois jos alkais ne menkat niin sais alkaa jo yrityspuuhiin. Aikaa on kulunut. Sillon kun Valtterista sain plussan niin empä olis voinut kuvitella että 4 kk päästä tilanne on tämä.

HANNELE kp 56

Vierailija
7/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kyl toi aika hyvältä kuulostaa, toivotaan että viiva siitä vahvistuu!

Nyt en kerkee enempää taaskaan kommentoida kun tarttis mennä ruokaa laittamaan... Omat kuulumiset äkkiä.

Eli testi oli negatiivinen, kuten arvasinkin ja tässä nyt vaan sitten odotellaan menkkoja. Mehän ei tähän asti oo mitenkään kovasti " yritetty" mut nyt puheltiin miehen kans et seuraavassa kierrossa koitetaan kunnolla hyödyntää ovis ja katotaan mikä sitten on tulos.

Kävin ottamassa nyt sen tatuoinnin ja taas aattelin et kyl ihminen on tyhmä kun pitää itseään tälleen rääkätä. Koko selkä on ihan kipee ja mietin et en varmaan voi pariin viikkoon nukkua kuin mahallaan.. Eikä saa aurinkoa ottaa/hikoilla ja nyt ois just niin ihanat ilmat...

Tsemppiä ja plussasäteitä kaikille!!

T: Liliane kp 28/28-34

Vierailija
8/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstapaastoa olen taas pitänyt, ja lapsettomuushoidoissakin piti olla taukoa..

piti niin.

olen jonkun verran palstaillut tuolla lapsettomuuspuolella, sattuneesta syystä, aiemmin inseminaatioiden kk pinoissa, ja nyt sitten IVF viikko 18-pinossa.

nyt mun tilanne on niin, että viimekuussa suurin piirtein kahdenviikon varoitusajalla, mönkään menneen inseminaation jälkeen,(ei siis edes toteutunut) , päätettiinkin rynnistää meidän ekaan koeputkihoitoon (IVF) nyt vielä ennen L-polin kesälomaa..

alkuperäisen suunnitelman mukaan niin piti menetellä sitten ensvuoden alussa, mutta niin ne suunnitelmat muuttuu.. =)

no, munasolujen punktio oli keskiviikkona, ja perjantaina siirrettiin kaksi erinomaista alkiota. kolme saatiin pakkaseen.

täällä siis totisesti piinapäivät..

-ennis- pp3

Vierailija
9/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä sit kävi et e malttanu oottaa testausta huomiseen tai keskiviikkoon, tein sen tänään ja pettyä ei tarttenu kaks viivaahan sieltä tulla tupsahti.

Olo on mitä sekavin, ei taho vieläkään oikeen uskoa mitä on tapahtunu ja tietty pieni pelko on et jos jotain tapahtuu. Mut päiväkerrallaan eteenpäin.

Mutta saaneen täällä teän joukossa vielä tallustella hetken ja ottaa muut mukaani tuonne odotus-puolelle?

nippula

Vierailija
10/35 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tässä vähän aikaa ollut hiljaista, ettei ole paljoa uusia täältä päin tullut, niin tulin tässä porttia auki pitämään tuonne exien puolelle :)

Nyt ei kun kipin kapin sisään- nipsu...(sori en muista nikkiä) taisikin juuri olla plussannut- ONNEA!!

Eikun hirveästi plussaonnea teille kaikille ja tietenkin niitä peitonpöllyttelyintoja ;)

terveisin peebee ja hirrrveän iso masu rv 20+3

ps. la on 22.9. kun ei tuolla listassa näkynynnä...

Vierailija
11/35 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositosi paljon onnea plussauksen johdosta!! Ihana lukea pitkästä aikaa tällaisia uutisia! Tietenkin saat täällä meidän kanssa kirjoitella ihan niin kauan kuin susta siltä tuntuu.

T:Liliane

Vierailija
12/35 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaliimaa jatarrasukkia! =)

-e-

Vierailija
13/35 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea väsy jatkuu edelleen ja allergia jyllää tosi pahana. Kai ne liittyy vähän toisiinsakin.

Marialle onnittelut haamusta...eiköhän se siitä vahvistu plussaksi. Peukkuja pidän.

Nippulalle onnittelut plussasta ja turvallista masunkasvatusmatkaa.

Tulin just polttarisuunnitteluista...oon ihan kuitti, kun menin töihin jo 8 aamulla. Nyt pitäis vaan pestä maalit naamasta ja mennä petiin.

KP:istä ei ole hajuakaan..viikko sitten oli tasan 10 muistaakseni...oviksesta vielä vähemmän hajua, tuskin sitä on ollutkaan. Odottelen, et alkais menkat ja pääsisin clomeilemaan.

Täytyy sit vaan ilmoittaa miehelle, et pidetään seksiviikonloppu kun seksilomalle ei päästä kuten tuttavapariskunta teki... :)

Ihan puolikuollut ja vähäsanainen Nonna

Vierailija
14/35 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katri72; tytön synttärit meni ihan mukavasti. Vieraita kävi pitkin päivää, mutta ei ihan vain lähimmät sukulaiset ja muutama ystävä. Lahjojakin tyttö sai ihan kivasti, vaatteita aika paljon (mikä oli toivomuskin) sekä jonkin verran leluja (mm. liukumäen ja teltan). Liukumäki on ainakin ollut ihan " huippu" ;)

Toivottavasti sulla ei ole vielä menkat alkaneet!

Liliane; toivottavati kipu pian hellittää! Harmi, että testi oli negaa.

Enni-Maija; Mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Toivottavasti IVF toisi teille sen pitkään kaivatun plussan!

nippula; Paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan! Jää vain vielä vähäksi aikaa tälle puolelle vetelemään meitä muita mukaasi!

ON: kp 26/28-30. Olen pikkuhiljaa alkanut uskomaan, että ehkä kyseessä oli sittenkin pelkkä viivanpaikka. Välillä, näin jälkikäteen, olen ollut näkevinäni siinä viivassa myös väriä, mutta välillä viiva näyttää ihan värittömällä. Täältä luin haulla, että aika moni oli saanut tuohon aconiin noita viivanpaikkoja vaikka raskaana ei olisi ollutkaan. No huomenaamulla teen uuden testin, sittenhän siinä pitäsi jo olla väriäkin, jos raskaana olisin. Siihen asti jalat tukevasti maan kamaralla edetään...

Vierailija
15/35 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti käyn vilkaisemassa täällä viestejä... Väsymys on ehkä aavistuksen helpottanut, mut jotenkin pää on kuin sumussa koko ajan. Mikään ei oikein tunnu ihan oikeesti kiinnostavan. Vaikka on näin ihana kevätkin, olen jotenkin " poissaoleva" . Kaipaan kai sitä vauvaa... Ja nyt olen alkanut miettiä, että ehkä en olis ollut hyvä äiti kahdelle niin pienelle. Olenko hyvä äiti nytkään? Yritän kovasti, mutta tuntuu, että yritykses välillä jää. En vaan jaksa oikein mitään.

Hannele81: Vau, mikä idea tuo siemenkortti! Onnea sulle siitä. Edelleen menkkasäteitä lähettelen sulle....

Nippula: Onnea plussasta ja ihanaa odotusaikaa!!

Liliane: Pahoittelut negasta.

peebee: Tsemppiä ja onnea sulle odotukseen!! Masu alkaa jo varmaan olla aika iso...

maria80: Toivotaan sulle sitä plussaa! Mahdollista on... ++++++

Enni-Maija: Sulle kaikkea hyvää, toivotaan, että raskaus nyt onnistuisi.

Terv. Lizie kp17 sekavin tunnelmin

Vierailija
16/35 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippulalle paljon onnea plussasta! Onnellista masunkasvatusta sinulle.

Maria: Ei ole menkat vielä alkaneet.... onneksi. ;) Laskin tuossa, että jos tänään alkaisivat, niin sitten seuraavien pitäisi alkaa pari päivää ennen miehen loman alkua. Joten aika paljon pitäisi olla vielä myöhässä ennenkuin matka tulee onnistumaan.

ON: Eipä täällä mitään uutta. Mieskin muisti heti aamusta mun synttärit, ihme ja kumma. =) Yleensä olen saanut siitä vihjaista, mutta nyt muisti ihan itse. Saa nähdä tuleeko illalla taas se perinteinen lahja eli iso tummanpunainen ruusu. ;) Lisäksi olen saanut jo onnittelut parilta kaveriltakin.

Tuosta matkasta vielä sen verran, että jos nyt ei tule onnistumaan noiden menkkojen takia, niin sitten lähdetään risteilylle ja yritetään tuota matkaa sitten syyskuussa uudelleen, jolloin miehellä on se loman toinen osa.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
17/35 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lizie; Kyllähän tuo toipuminen ottaa aikansa. Surua kun ei voi hoputtaa. Anna itsellesi aikaa surra rauhassa, vaikka varmasti vaikeaa onkin, kun arkeakin täytyy pyörittää. Voimia vielä teille! Kyllä tekin saatte vielä sen nyytin syliinne!

katri72; Myöhästyneet onnittelut! Toivottavasti täti on ymmärtänyt pysyä vieläkin poissa! Vielä vähän lisää tädin karkotus säteitä ;) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Toivottavasti tepsii!

ON: tein siis tänään kp 27/28-30 sen uusinta testin ja plussahan sieltä pätkähti! Olo on lievästi sanottuna uskomaton! Enpä olisi ikinä voinut kuvitella, että tämä näin nopeasti kävisi. Tuntuu vähän epäoikeuden mukaiseltakin, kun täällä(kin) on teitä paaaljon pidempään yrittäneitä. Toivottavasti tekin pian saisitte sen kauan kaivatun plussan!

Onhan tässä vielä tietysti kemiallisen raskauden mahdollisuus, mutta jos menkat eivät ala viikonloppuna, niin voi jo hieman huokaista. Rv 8-9 olisi sitten se ultra (jos nyt edes sinne asti päästään), josta selviää onko tuolla masussa ihan oikeasti elämää.

Eli taitaisi olla pikku hiljaa listaemon vaihdon paikka! Vaikka en täältä nyt vielä tällä plussalla pois pääsisikään, voisi vaihdos tehdä terää. Halukkaita???

Vierailija
18/35 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maria80: Hei, tosi hienoa!! Jotenkin tuntui siltä, että kyllä se haamujen haamu vielä plussaviivaksi vaihtuu!! Kaikkea hyvää sulle odotukseen, eihän sitä koskaan tiedä, mitä tapahtuu, mutta nyt nauti plussasta! Ihana kuulla näin iloisia uutisia heti aamutuimaan! Onnea vielä kovasti ja tarrasukkia matkaan...

Uskon jotenkin, että meillekin olisi vielä vauva joskus luvassa, nyt vaan en haluaisi ehkä sittenkään tulla ihan vielä raskaaksi. Kun selviäisi tästä väsymyksestä ja surusta ensin. Arjen pyörittämisessä kyllä kummasti auttaa se, että talossa on 1,5-vuotias vipeltäjä, muuten olisin varmaan vielä enemmän pysäkillä. Ja toisaalta arjen pyörittäminen on aika kuntouttavaa, on jotain puuhasteltavaa koko ajan. Jos vaan olisi ollut mahdollista, olisin varmaan makoillut suklaalevyn kanssa sohvan pohjalla paljon pidempään. Nyt riitti pari päivää, kun huomasi, miten esikoinen alkaa olla äidin lepäilystä ahdistunut. Mutta mitä tahansa yhdessä teemmekään, mun ajatus on jossain muualla vähän koko ajan. En pysty elämään hetkessä, siinä se.

katri72; Myöhästyneet synttärionnittelut!

ON: Jonkunlainen pieni flunssakin tässä pukkaa vielä päälle, nenä ihan tukos nyt aamulla. Nukuin viime yön taas tosi huonosti, ihan kuin en jotenkin malttais nukkua, heräilin koko ajan. Sitten on vielä jotain ihmeellistä särkyä navan kohdalla ja alaselässä, ihan kuin menkkoja ennen. Menkkojen ei kuitenkaan pitäis vielä alkaa. Että tiedä taas tätä... (Sori, että on vähän masentavaa ja sekavaakin tekstiä ehkä, mutta tältä musta vaan tuntuu...)

Ehkä pitäis mennä aamiaiselle, Lizie kp18

Vierailija
19/35 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria: Ensin kun muistan, niin listaan voisi kohdalleni laittaa muutoksia. Eli oma ikäni nyt 34-v ja koiran ikä 11-v.

OIKEIN PALJON ONNEA VAHVISTUNEESTA PLUSSASTA!! =)

Kiitos tädin karkotussäteistä. Ainakin toistaiseksi on auttanut, kun vielä pysyvät poissa. ;)

Kiitos onnittelijoille!!

ON: Kuten tuossa jo Marialle kerroin, niin ei menkkoja vieläkään. Jipii!! =) Sain sitten mieheltä eilen sen ison ruusun, mutta tällä kertaa ei ollutkaan tummanpunainen, vaan sellanen kaksivärinen, jossa oli punaista ja aprikoosin väriä. Tosi erikoinen.

Pitkään kestää tuo kuumotus kasvoilla, mikä johtuu siitä viime sunnuntaisesta kun sain liikaa aurinkoa.

Meidän koira on lopultakin sitten parantunut. Saatiin eilen illalla pitkästä aikaa matotkin lattialle. Laitettiin ne silloin parisen viikkoa sitten rullalle, ettei matot tahriinnu vereen. Huomaa sen meidän koirassakin. On paljon pirteämpi ja eilen halusi oikein innokkaasti leikkiä.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!!

Vierailija
20/35 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussasta, nythän niitä alkoi " ropisemaan" !!! :) Vielä kun oon pitkään lukenut sunkin kirjoituksia, kun jouduitte kauan pitämään yritystaukoa ym, tosi hienoa että tärppäsi nopeasti!

Pidähän meille porttia auki ex-haahuihin sitten, mä ainakin oon PÄÄTTÄNY tulla perässä sinne ens kuussa :)

Ja vielä tarrasukkia paaaaljon matkaan!

T:Liliane, jolla pitäisi tänään menkat alkaa eikä viel näy

Ps. Niin joo, toi tatska ei enää niin paljon satu, enemmänkin kutisee..