Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva syntyy tällä viikolla ja mies ilmoitti haluavansa erota

Vierailija
08.05.2006 |

Mitä mä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömän törkeää hylätä viimeisillään oleva nainen.



Muista, että sinä jos kuka tästä selviät.

Muista, ettei elämä saa ikinä olla yhdestä miehenkutaleesta kiinni.

Suru helpottaa ajan myötä ja jonain päivänä saatat ihmetellä, mitä tässä miehessä oikein näit. :)

Iloitse vauvastasi, elä täysillä.

Tsemppiä, kyllä sinä pärjäät!

Vierailija
2/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäsi salaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Vierailija
4/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä antaisi miehen edes nähdä lastaan! ehkä olen sitten ankara ihminen mutta se olisi mun tapa kostaa!

Vierailija
5/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa kostaa lapselle hänen isänsä hölmöilyt?

Vierailija
6/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektioko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme tehneet paperit yhteishuollosta ja kaikkea (asuimme avoliitossa ja olimmme kihloissa). Sitten vaan ei napannutkaan.

Olipa kiva sitten olla yhteishuoltaja ihmisen kanssa joka teki todella monen asian kohtuuttoman mutkikkaaksi (vetosi oikeuksiinsa vaikka oli täysin unohtanut velvollisuutensa). Halusi hallita elämäämme eronkin jälkeen, aito kiinnostus lapseen puuttui. Nyt ei ole edes tavannut lasta enää vuosiin.



Sinä pärjäät lapsesi kanssa hyvin, muista se! Ekat vuodet voi olla rankkoja, mutta ne palkitsee! Voimia kovasti sinulle ja vauvalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi