Vauva syntyy tällä viikolla ja mies ilmoitti haluavansa erota
Kommentit (7)
enkä antaisi miehen edes nähdä lastaan! ehkä olen sitten ankara ihminen mutta se olisi mun tapa kostaa!
kivaa kostaa lapselle hänen isänsä hölmöilyt?
olimme tehneet paperit yhteishuollosta ja kaikkea (asuimme avoliitossa ja olimmme kihloissa). Sitten vaan ei napannutkaan.
Olipa kiva sitten olla yhteishuoltaja ihmisen kanssa joka teki todella monen asian kohtuuttoman mutkikkaaksi (vetosi oikeuksiinsa vaikka oli täysin unohtanut velvollisuutensa). Halusi hallita elämäämme eronkin jälkeen, aito kiinnostus lapseen puuttui. Nyt ei ole edes tavannut lasta enää vuosiin.
Sinä pärjäät lapsesi kanssa hyvin, muista se! Ekat vuodet voi olla rankkoja, mutta ne palkitsee! Voimia kovasti sinulle ja vauvalle!
Aivan käsittämättömän törkeää hylätä viimeisillään oleva nainen.
Muista, että sinä jos kuka tästä selviät.
Muista, ettei elämä saa ikinä olla yhdestä miehenkutaleesta kiinni.
Suru helpottaa ajan myötä ja jonain päivänä saatat ihmetellä, mitä tässä miehessä oikein näit. :)
Iloitse vauvastasi, elä täysillä.
Tsemppiä, kyllä sinä pärjäät!