Lue keskustelun säännöt.
Onko joku ollut paikalla oman asuntonsa esittelyssä? Siis niin, että välittäjäkin ollut paikalla?
14.05.2006 |
Miksi? Haluaisimme olla tulevassa näytössä, koska välittäjä tuntuu aikaansaamattomalta nuljakkeelta, tyypiltä, jolta täytyy asunto väkisin viedä käsistä jos sen aikoo ostaa. Minä itse en ainakaan ko. henkilöltä ostais yhtään mitään...
Kommentit (3)
... meillä on suhteita erääseen maanlaajiuseen ketjuun, tämä ihminen on ketjun ainoa välittäjä paikkakunnallamme. Suhdesiteet ovat sitä luokkaa, ettemme voineet ottaa välittäjää muusta firmasta vaikka tätä kyseistä ihmistä ei tunnettukkaan etukäteen.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaksi pariskuntaa korkeintaan kerrallaan, ai varmaan menisi läpi.
mä oon ollut muutamassa esittelyssä jossa omistajat on olleet kotona ja mun mielestä se ei oo kiva... ei pysty kommentoimaan ihan niin vapaasti kun muuten yms