Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa sinut lähtemään hiukset likaisina ihmisten ilmoille?

Vierailija
21.10.2018 |

Ymmärrän, että esim. masennus ja muut sairaudet saavat ihmisen unohtamaan oman hygieniansa tärkeyden.

Kiinnitin huomiota asiaan, kun katselin Maajussille morsianta. Osalla oli aivan likaiset hiukset, kai maaseudullakin on suihkut. Vielä tietävät, että heitä kuvataan telkkariin ja ovat etsimässä miestä.

Toinen paikka, jossa pääsee katselemaan ihmisiä on lastenvaunu junassa. Olen useasti kiinnittänyt huomiota miten äideillä on välillä aivan järkyttävän likaiset hiukset. Kuitenkin muut vaatteet ihan siistejä, joten mistään syrjäytyneistä ei ole kyse.

Teen työkseni rekrytointia enkä ikinä palkkaisia henkilöä, joka tulisi haastatteluun pesua vailla olevilla hiuksilla.

Haluaisin kysyä teiltä, joille on ihan Ok lähteä ulos, kauppaan, työpaikalle tai minne vaan, että mikä se syy on? Miksi hiuksiaan ei voi pestä niin, että bussissa takana istuva henkilö ei joudu haistelemaan sitä rasvan hajua.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiltä= hipiltä

Vierailija
142/145 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun pesen hiuksia, niin niitä lähtee irti niin paljon, että pesen ne siis niin harvoin kuin mahdollista. Mielummin hiuksia päässä kun puhdas kalju. N 58

Naisilla estrogeenin väheneminen iän myötä aiheuttaa hiusten lähtöä. Suosittelen lääkärillä käymistä. Saisit estrogeenilisää syötäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sattumoisin sellainen voittoisa yhdistelmä kuin hennot pehmeät suorat hiukset ja rasvoittuva iho.

Näin ollen hiukset näyttävät puhtaanakin helposti likaisilta, jos olen ollut yhtään tuulessa (eli saapunut yhtään minnekään nähtäville) tai jos en ole juuri harjannut luonnonharjaksella. Mulle on oikeasti huomautettu "likaisista hiuksista", johon olen ollut että kiitos, pesin hiukset kolme tuntia sitten.

Vierailija
144/145 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta tietysti suihkussa pesen pitkät hiuksenikin, sairaanhoitajan työssä pahat hajut tarttuu.

Vierailija
145/145 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohut päätämyöten menevä tukka joka näyttää puhtaanakin likaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan