Taas pitää antaa miehelle vaikken yhtään halua
Milloin tän voi oikeasti lopettaa? Pitääkö vielä 70 vuotiaanakin ostaa jotain liukastetta, että yhdyntä onnistuu?
Tykkäsin seksistä joskus nuorempana 20 vuotta sitten, mutta tuhansien ja taas tuhansien kertojen jälkeen... En. Enää. Jaksa.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän mammojen miesparat ole kuulleet itsesaastutuksesta? Välillä sitä aina ihmettelee näin saamattomana sinkkumiehenä että minkälaisten miesten kanssa ne naiset aina onnistuvatkin pariutumaan.
On kuulleet, et sitten ole kuullut, että miehet raataa niska limassa elättääkseen perheensä, jotta vaimo voi maata siellä kodissa tekemättä mitään. Silloin kannattaa päästää mies menemään, jos ei aio antaa sitä ainoaa asiaa, mikä on miehelle plussaa avioliitossa.
Tämä.
Ei tartte. Sano suoraan. Anna miehellesi myös samalla tyydyttää perustarpeensa jossain muualla ts. älä ole itsekäs oman välintasi ja "oikeutesi vartaloasi kohtaan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästä miehesi menemään. Ilman seksiä voi olla sinkkunakin.
Ai että käskisin jättämään neljä lasta ja vaimonsa sen takia, kun vaimoa tympii seksi?
Voisi tuo vähän ihmetellä, että mitäs hittoa. Kuitenkin rakastetaan toisiamme. Vaikkei täällä kaikki ilmeisesti voi kuvitella, että rakastan vaikka seksi kyllästyttää.
Ap
Höpöhöpöhöpö 70v. enää mitään lapsia ole.
Todella huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että käskisin jättämään neljä lasta ja vaimonsa sen takia, kun vaimoa tympii seksi?
Voisi tuo vähän ihmetellä, että mitäs hittoa. Kuitenkin rakastetaan toisiamme. Vaikkei täällä kaikki ilmeisesti voi kuvitella, että rakastan vaikka seksi kyllästyttää.
ApHöpöhöpöhöpö 70v. enää mitään lapsia ole.
Todella huono provo.
Niinpä. Tuossa kohtaa purskahdin ja aamukahvit lensi tabletille. Täällä on viihdyttäviä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt vaan on sellaisia elukoita. Ei siinä ihminen mitään merkitse.
Tietenkään ei tarvi tehdä mitään mistä et pidä.
Ei tietenkään pidä tehdä mitä ei halua, mutta ei saa myös olettaa, että haluavan osapuolen pitäisi tyytyy olemalla ilman. Toinen päättää suhteessa, että seksi loppuu, niin sehän ei koske sitä toista. Ei sitä toiselta pois voi viedä.
Mä olen ratkaissut asian antamalla suuseksiä. Eikä sitäkään tarvi kovin usein. Tykkään tuosta miehestä kumminkin niin paljon, että ei tunnu yhtään ällöltä. Itsestään huolehtiva mies kun on. Loppujen lopuksi se on aika pieni vaiva laittaa päälle vähän jotain, mistä hän tykkää (eikä ole sen suhteen edes vaativainen, ei meillä mitään erikoishepeniä tarvita) ja sitten vaikka leikkiä hetkinen jotain superkuuliaista pikkuvaimoa polvillaan... ihan kivaa oikeastaan. Se kiitollinen ja rakastava katse hetki ennen täyttymystä on jotain oikeasti kaunista. Ja tuntuu hyvältä kokea, miten hän oikeasti mun kanssa nauttii. Ja kaikki se itseni kaipaama hellyys ja hyvänäpito, mitä saan vastalahjaksi ihanista hieronnoista alkaen. Mulla meni seksihalut vasten tahtoa kirurgin pöydälle, mutta en halua viedä toiselta nautintoa, kun kerran kumminkin itse pystyn sitä antamaan. Suuseksi (tai käsihommat) on mulle helpoin tapa, mutta tietty välillä käy muutkin jutut. Tämä sopii meille, tosi pitkään yhdessä olleelle parille, ja jokaisella on tietty omat juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi myös erota
Ei tämä nyt niin iso juttu ole, että hajottaisin perheen. Ap
Ei olekaan. Siksi sanot miehellesi, että hän saa oikeasti luvallasi hoitaa seksin kodin ulkopuolella. Et ehkä ymmärrä, mutta seksi on joillekin tärkeää. Tosin voi olla, että ukkosi haluaisi harrastaa sitä vain ja ainoastaan sinun kanssasi rakkaudesta johtuen ja kodin ulkopuolinen seksi ei käy hänelle. Silloin ero on väistämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vain elukoille seksi on tärkeää. Saastaisille elukoille.
Juu. Olen mieluusti elukka, grrr. Nuolen naaraani ja astun kuin koira ;).
Semmosta näkyy olevan, että seksiä vaan vaaditaan ja painostetaan, vaikka ensin itse henkisesti pahoinpidellään ja jätetään toisen tarpeet kokonaan huomiotta. Itsekin tykkäsin ennen kaikesta hellyydestä ja sänkyhommat kuului luonnollisesti asiaan, mutta kun toinen tarpeeks kauan satuttaa, niin väkisin se romanttinen tunne katoaa ja haluaa vain suojella omaa sydäntään toiselta.
Meillä mies joutuu antamaan usein. Olen halukas päällekäyvä naaras.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta näkyy olevan, että seksiä vaan vaaditaan ja painostetaan, vaikka ensin itse henkisesti pahoinpidellään ja jätetään toisen tarpeet kokonaan huomiotta. Itsekin tykkäsin ennen kaikesta hellyydestä ja sänkyhommat kuului luonnollisesti asiaan, mutta kun toinen tarpeeks kauan satuttaa, niin väkisin se romanttinen tunne katoaa ja haluaa vain suojella omaa sydäntään toiselta.
Tämä on tutta. Mies, joka ei huomioi, tai jopa huomioi muita (!) naisia kuvittelee saavansa kotona seksiä.
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tutta. Mies, joka ei huomioi, tai jopa huomioi muita (!) naisia kuvittelee saavansa kotona seksiä.
Ei saa.
Olen alakanut vihata tällaista miestä. Toivonut jopa hänen kuolemaansa. Siinä voi miettiä kuinka paljon seksi kiinnostaa ja tällainen äijä fyysisesti ”haluttaa”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No parisuhteeseen kuuluu seksi vielä 70-vuotiaanakin.
Jos mies on turn off eikä mielenkiintosi pysy yllä, niin olette ongelmissa. Miestä tuntuu kiinnostavan eli vaimossa ei ole vikaa.
Vaikuttaa siltä ettei vaimollakaan ole kaikki kotona, vaan elää jossain kuplassa asenteissaan.
Valtaosa eroista johtuu siitä että miehestä tulee iän myötä turn off ja joku toinen mies sytyttää.
Seksittömät parisuhteet eivät montaa vuotta pysy pystyssä.
Naisille silmänruokana nuoria miehiä mainoksiin ym. herättämään himoja. Miesten oma vika, kun näitä näkyy vähän.
Vierailija kirjoitti:
Naisille silmänruokana nuoria miehiä mainoksiin ym. herättämään himoja. Miesten oma vika, kun näitä näkyy vähän.
Voi jonne kuinka pihalla oletkaan. Harvempi nainen kaipaa kiihottumiseen visuaalista ärsykettä. Vielä vähemmän jotain pikkupoikia joista tulee pedarifiilis. Kun seksuaalisuus on tuolla tasolla, on ihmisyys levelillä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teidän mammojen miesparat ole kuulleet itsesaastutuksesta? Välillä sitä aina ihmettelee näin saamattomana sinkkumiehenä että minkälaisten miesten kanssa ne naiset aina onnistuvatkin pariutumaan.
On kuulleet, et sitten ole kuullut, että miehet raataa niska limassa elättääkseen perheensä, jotta vaimo voi maata siellä kodissa tekemättä mitään. Silloin kannattaa päästää mies menemään, jos ei aio antaa sitä ainoaa asiaa, mikä on miehelle plussaa avioliitossa.
Oletko kuullut että nykyään naisetkin käyvät töissä?
Tähän vastaa aivan toinen...
Tuon saa kuulla usein, on vain niin että tuon kolme kertaa enemmän tuloja talouteen kuin opettajana työskentelevä vaimo (10.000/3.000), koen että annan siinä osani. Tiettyä suhteellisuuden tajua haluaisin, tietää kenen tuloilla eletään.
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Jos ei sitä halua, niin voi elää ystävyyssuhteessa. Toki seksiä haluavalla osapuolella on silloin oikeus mennä.