Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli vaan tehdä lapsi jonkun hyvägeenisen miehen kanssa ja dumpata se saman tien.

Vierailija
20.10.2018 |

Haluan lapsen mutten perhe-elämää miehen kanssa, elämä menee liian monimutkaiseksi kahden aikuisen taloudessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluan lapsen, mutta en naista.

Naiset voikin hakea keinohedelmöitystä, mies ei.

Eli naiset voi tehdä lapsia vaikka yksin, miehet ei.

Näin siksi koska sukupuolelliset erot.

Ei ole mitään syytä miksi nainen ei voisi mennä pakottaen vankilan uhalla armeijaan kuten miehetkin. 

Tasa-arvoa maailmaan, sitähän naiset haluaa. Paitsi silloin kun pitäs itse tehdä jotain toisin.

Vierailija
2/18 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun hyvägeenisen pitäisi heikentää sukulinjansa laatua siittämällä joku sinun kaltaisesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonko pitäisi olla terve malli lapselle? Että äippä vaan tässä ajatteli hankkia sut, lapsi kulta, jonkun randomijantterin laatuspermalla. Oli villi yö kun mamma hoonattiin kakkoseen, mutta palkintona sain sinut, rakas lapseni.

Meidän on parempi olla ilman isiä, usko pois lapseni. Miehet on pahoja, paitsi kyllä niitä panee. Kjäh kjäh.

Vierailija
4/18 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin dumpata voit, mut jos tämä hyvägeeninen tietää lapsesta... nii mitäs sitten, mitä teet jos hän rupeaa vaatimaan huoltajuutta tai yhteishuoltajuutta?

Vierailija
5/18 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia naisia on vielä oikeastikin olemassa, valitettavasti. 

Jos ap ei ole trolli, niin syöksy seinään

Vierailija
6/18 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hoitaminen yksin ei ole kovin helppoa. Sinulla ei ole ketään, kenen kanssa käydä läpi lapsen edistyminen ja vaikeudet. Kukaan ei ole samalla tavalla kiinnostunut lapsestasi kuin sinä (ja se toinen vanhempi olisi).

Vierailija
7/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oikeus rakastaviin ja läheisiin vanhempiin! Se on täysin toissijainen asia mitä sinä haluat. Kokeile vaikka kuvitella minkälainen olisi oma elämäsi ilman isää tai äitiä. Haluatko todella varastaa tämän lapseltasi?

Vierailija
8/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tietäisit ne hyvät geenit?

UlkoMUODON näet, mutta entä kehon sisältö ja pään sisältö?

Mistä sinä tietäisit mitkä geenit lapsi perii sinulta ja mitkä isältään?

Vierailija
9/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tietäisit ne hyvät geenit?

UlkoMUODON näet, mutta entä kehon sisältö ja pään sisältö?

Mistä sinä tietäisit mitkä geenit lapsi perii sinulta ja mitkä isältään?

Kyl mä tiedän, kun mä haluun ja mulla on oikeus. Entä lapsi onkin vammainen?

Vierailija
10/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnonvalinta josset lisäänny.

Vierailija
11/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonko pitäisi olla terve malli lapselle? Että äippä vaan tässä ajatteli hankkia sut, lapsi kulta, jonkun randomijantterin laatuspermalla. Oli villi yö kun mamma hoonattiin kakkoseen, mutta palkintona sain sinut, rakas lapseni.

Meidän on parempi olla ilman isiä, usko pois lapseni. Miehet on pahoja, paitsi kyllä niitä panee. Kjäh kjäh.

No jos lapsia haluaa niin ei kannata antaa miehen vaan kakkoseen hoonata.

Vierailija
12/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että hygieenisen 😂 , vielä monta kertaa. Olin ihan että nyt on kaikkien aikojen provo

Vierailija
13/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta itsekkyyttä hankkia lapsi yksin. Mä en ole millään muotoa kiitollinen äidilleni, että päätti minun ja isäni puolesta, että isä ei kuulu elämääni. Kyllä se satutti kasvaa ilman isää. Lapsi ei vielä ymmärrä tuollaisia päätöksiä, vaan ihmettelee, miksei itsellä ole isää, kun muillakin on.

Vierailija
14/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinun ei tarvitse siitä dumppaamisesta olla huolissasi, mies on jo mennyt menojaan, kun huomaat olevasi raskaana. 

Vierailija
15/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta hyvätkään geenit, kun käytännössä puolet periytyy sinulta.

Vierailija
16/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et saa lasta. Isä on yhtä tärkeä kuin äiti. Marttyyriäiti on myrkky lapselle.

Vierailija
17/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin auttaa asiassa. Nähdään prisman vessassa puoli kolme ja hoidetaan homma. Voin maksaa elareita n. 300e kuussa

Vierailija
18/18 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidin elämä ei ole helppoa. Suosittelen etsimään homoparin. Heidän kanssaan saa välillä vapaata lapsen hoidosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi