Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero - miten lapsen kuljetus tapaamisiin

Vierailija
20.10.2018 |

Eron tullessa, kuka kuljettaa lapsen tapaamisiin etävanhemman luo?
Onko ns. "normi" että lapsi tapaa etävanhempaa joka toinen viikonloppu? Miten tapaamiset yleensä menee aivan pienellä vauvalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan vanhempien kesken ja vahvistetaan lastenvalvojalla. Tai käräjillä jos menee tappeluksi. Fiksua on sopia silleen että molemmat joustavat, eli vuorotellen tai puoliväliin vastaan. Pientä vauvaa hoitaa yleensä lähivanhempi jota toinen tapaa kotona yhteisesti sovittuina aikoina.

Vierailija
2/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies tapasi alle kouluikäistä lastaan joka toinen viikonloppu, hän haki tämän perjantaina lapsen kotoa, 250 km päästä autollaan, ja toi sunnuntai-iltana takaisin kotiin.

Ei tietenkään vauvana. Vauvan tarvitsee olla äidillä, ja isän nähdä tätä lyhyempiä aikoja kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mun mies tapasi alle kouluikäistä lastaan joka toinen viikonloppu, hän haki tämän perjantaina lapsen kotoa, 250 km päästä autollaan, ja toi sunnuntai-iltana takaisin kotiin.

Ei tietenkään vauvana. Vauvan tarvitsee olla äidillä, ja isän nähdä tätä lyhyempiä aikoja kerralla.

Meillä tulee välimatka olemaan 450km, ja tiedän jo valmiiksi ettei lapsen isä tule kertaakaan tuota matkaa ajamaan. Onko minulla siis velvollisuus viedä lasta isälleen?

Ap

Vierailija
4/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaava vanhempi vastaa kuljetuksista. Toki kulut sitten elareissa huomioidaan. Mikäli mahdollista, sopikaa yksinhuoltajuudesta sinulle. Helpottaa elämää todella paljon.

Vierailija
5/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan etävanhempi huolehtii kuljetuksista. Tosin kuljetuskustannuksia vähennetään elareista.

Vierailija
6/6 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :)