Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottava mies

Vierailija
20.10.2018 |

Oon törmännyt ja tuntenut vetoa mieheen, joka on lähes aina rauhallinen, hiljainen, mutta kuitenkin samalla hauska ja rehti. Kunnes sitten kävimme yhdessä baarissa viime viikonloppuna, ja silloin mies muuttui aivan toisenlaiseksi ajauduttuaan riitatilanteeseen toisen miehen kanssa, ja alkoi rähinöimään ja käymään häneen käsiksi. Vaikka tämä toinen mies kyllä provosoi kovasti, niin tämä on pistänyt mietityttämään ja mietin, että kannattaako tätä miestä tapailla, kun muuttuu hetkessä täysin toisenlaiseksi. Antakaapas vinkkejä mitä tehdä, kahden kesken juttu kyllä toimii edelleen, mutta tämä tapaus on saanut minut jopa pelkäämään vähän miestä, vaikka ihana pakkaus pääosin onkin...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikainenhan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi voi.. pitäisi antaa jännä miehen provosoida. Ette te naiset ymmärrä näitä asioita.

Teiltä puuttu pallit.

Vierailija
4/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuomioita menneisyydessä?

Vierailija
5/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo unohda kaikki miehet ja pysy kotonasi ben and jerryn parissa....

Vierailija
6/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuomioita menneisyydessä?

Mulla on kun on päälle käyty ja olen puolustautunut. Mitä sitten? Meinasitko naulata ristille?

Vierailija
7/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap itelles pippelityttö tai ihan nainen.

Vierailija
8/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Mies puolusti kunniaansa ärähtämällä, ja se onkin huono juttu? Ainahan naiset sanovat kuinka haluavat turvallisen miehen joka tarvittaessa kykenee puolustamaan heitä.

Itse en seurustele kenenkään kanssa, mutta lupaan että jos joku baarin öykkäri tissiposki kävisi minulle urputtamaan, niin tämäkin rauhallinen mies muuttuisi hetkessä piinkovaksi taistelijaksi. Sellaista se meillä miehillä on koska testosteroni ja vuosituhantinen historia.

Vierailija
9/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioitko provosoida sitä jatkossa vai mikä huolestuttaa?

Vierailija
10/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en jäisi katselemaan. Rähinäviinaan juovat miehet saattavat käydä kenen tahansa kimppuun. Myös sinun.

Isäni on selvinpäin mitä mukavin ihminen, mutta kännissä muuttuu ihan erilaiseksi. Haukkuu, huorittelee ja käy väkivaltaiseksi. Äitini otti eron hänestä. Sen jälkeen uusi vaimo sai kärsiä. En ikinä lähtisi tuollaisen kelkkaan.

Vierailija
11/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon törmännyt ja tuntenut vetoa mieheen, joka on lähes aina rauhallinen, hiljainen, mutta kuitenkin samalla hauska ja rehti. Kunnes sitten kävimme yhdessä baarissa viime viikonloppuna, ja silloin mies muuttui aivan toisenlaiseksi ajauduttuaan riitatilanteeseen toisen miehen kanssa, ja alkoi rähinöimään ja käymään häneen käsiksi. Vaikka tämä toinen mies kyllä provosoi kovasti, niin tämä on pistänyt mietityttämään ja mietin, että kannattaako tätä miestä tapailla, kun muuttuu hetkessä täysin toisenlaiseksi. Antakaapas vinkkejä mitä tehdä, kahden kesken juttu kyllä toimii edelleen, mutta tämä tapaus on saanut minut jopa pelkäämään vähän miestä, vaikka ihana pakkaus pääosin onkin...

Luultavasti oli mustasukkainen.

Vierailija
12/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas. Alkoholi vahvistaa sen luontaista käyttäytymistä, eli on osittain väkivaltainen myös selvinpäin. Älä hae tälläistä jännitystä elämään, kadut sitä jälkikäteen.

Vierailija
13/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo-Petteri kirjoitti:

Aioitko provosoida sitä jatkossa vai mikä huolestuttaa?

Sitähän ne naiset etsii juuri, miestä mitä hallita, sättiä ja riidellessä hakata. Menee sormi suuhun kun mies lyöäkin takaisin sellaisen koukun, että äm-mä lentää keittiön kaapin sisään kattiloiden sekaan.

Vierailija
14/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Mies puolusti kunniaansa ärähtämällä, ja se onkin huono juttu? Ainahan naiset sanovat kuinka haluavat turvallisen miehen joka tarvittaessa kykenee puolustamaan heitä.

Itse en seurustele kenenkään kanssa, mutta lupaan että jos joku baarin öykkäri tissiposki kävisi minulle urputtamaan, niin tämäkin rauhallinen mies muuttuisi hetkessä piinkovaksi taistelijaksi. Sellaista se meillä miehillä on koska testosteroni ja vuosituhantinen historia.

Käsiksi käyminen ei ole ärähtämistä. Varoisin miestä koska kännissä väkivaltainen.

Vierailija
15/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt ainakin jonkin aikaa vielä katsella, jos pidät miehestä. Kaikille ei alkoholi sovi, muistan erään tutkimuksen, jossa suomalaisilta löydettiin geeni, joka reagoi alkoholin kanssa juuri noin..eräänlainen rähinägeeni siis. Olen itse nainen ja mullakin on taipumus humalassa reagoida voimakkaasti positiivisesti ja negatiivisesti, en siis käy tietenkään kehenkään kiinni tms. mutta provosoituna voin olla piikikäs. Ota puheeksi miehen kanssa hänen käytöksensä, kerro, että käytös hämmentää ja pelottaa.

Vierailija
16/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsiksi käyminen ei ole ärähtämistä. Varoisin miestä koska kännissä väkivaltainen.

Tähän haluisin vielä ap:na lisätä, että mies kyllä rauhoittui nopeasti tilanteen jälkeen, ja oli poissa tolaltaan pitkään. Tuntui katuvan tätä kovasti.

Vierailija
17/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kaikkien uusien miesten kanssa yhtä kikkaa. Heti suhteen alussa kunnon känni ihmistenilmoilla, sillä saa aika nopeasti esiin sen, mitä selvinpäin peitellään aluksi. Ihan toimiva tapa on ollut.

Vierailija
18/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kaikkien uusien miesten kanssa yhtä kikkaa. Heti suhteen alussa kunnon känni ihmistenilmoilla, sillä saa aika nopeasti esiin sen, mitä selvinpäin peitellään aluksi. Ihan toimiva tapa on ollut.

Kohtasin vuosia sitten teininä miehen, joka olis selvinpäin väkivaltainen ja humalassa "leppoisa". Tosin varoitusmerkkejä oli ilmassa alusta lähtien.

Vierailija
19/19 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen alfa ei edes noteeraa räksyttävää miestä.Koska se räksyttäjä on pelkkä mitättömyys.