Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömien matkustelu, onko oikein?

Vierailija
20.10.2018 |

Miehen ystävä kävi kylässä ja kehuskeli, että ovat vaimonsa kanssa lähdössä viettämään uutta vuotta kahdeksi viikoksi Teneriffalle.

Miettikää: Olen tuntenut nuo ihmiset ehkä viiden vuoden ajan. Vähän alle nelikymppisiä. Mies ollut koko tuon ajan työtön, vaimo tehnyt jonkun pienen ajan jotakin. Terveitä, ei mitään juoppoja, ei vain ilmeisesti ole työhaluja. Asuvat löysinä vuokralla, ei lapsia, ei autoa, eivät ilmeisesti kykene sitoutumaan velvotteisiin.

Hieman katkeraksi vetää omassa talossa asuvana lapsiperheen äitinä. Vaikka ollaan keskituloisia, ei meillä ole juuri vara matkustaa. Talo ja autot tuovat aina yllätyksiä. Ja koululaisten lomien aikana matkat ovat kalliita.

Mitä olette muut mieltä? Onko tilanne teistä ok ja onko tuo luvallista? Tekisi melkein mieli käräyttää pari johonkin.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mainitsi että ko pariskunta ei juo. Olisiko sitten parempi että he pysyttelisivät kotosalla ja ryyppäisivät ne rahat jotka nyt käyttävät matkaan?

Vierailija
182/182 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap valittaa, että  hänestä tehtiin syyllinen. Syyllinen niinkuin mihin? 

Olen itse kokenut senkin, että kun sain toistaiseksi voimassa olevan työpaikan, sekin otti päähän muutamaa tyyppiä. Siinä kyseessä oli kyllä selkeä kateus, sillä alallani on kohtuulliset palkat ja sain alani palkkaa, eli parempaa kuin nämä itseään työttömiä ylempänä pitävät tyypit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla