Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Ihana punapää-skotti Jamie Fraser!
Ja Jon Snow Game of Thronesista.
The nanny - sarjan Mr Sheffield
Gerard Butlerin oopperan kummitus ysärimusikaalista.
Lordi Peter Wimsey L. L. Sayersin kirjoista, Mr Darcy ja Colonel Brandon Austen-leffoista... ja Dr Luka Kovac Teho-ostastosta... <3
Aladdin, tämä Mena Massoudin näyttelemä.
Stranger Thingsin Jonathan Byers ja... Tää on musta jotenkin nolo, mutta teini-ikäisenä olin aivan lääpällään Kuumien kinkkujen (80-luvun leffa Fast times at Ridgemont high) Bradiin. Häntä näytteli Judge Reinhold.
Hauskaa huomata miten moni on maininnut Prätkähiiret :D Vinski oli kanssa oma varhaisteini-iän ihastukseni.
Klaani sarjan Lex (Caleb Ross)... Never forget...
Mika Aaltola Ulkopoliittisesta instituutista.
Ai niin, piti olla fiktiivinen hahmo. Mutta ihku kuiteskin.
Nuorempana oli mm. Anna ja Emilia, Deanna Troi, NKOTB:n Jonathan.
AIkuisempana ainakin True Bloodin seksikkäät vampyyrit. Maku on muuttunut vähän tuhmemmaksi iän myötä.
Perhe on pimahtanut-sarjan Joey oli suuri ihastuksen kohde. Jossain vaiheessa Joeyn näyttelijä vahtui ja se oli ihan kamalaa.
En tiedä, muistaako muut tätä sarjaa, mutta minulle se oli 11-vuotiaana henki ja elämä.
Jake Peralta! Miten tätä ei oo mainittu 😅❤️
Fox Mulder, Dale Cooper, Chuck Bass, Barney Stinson (lähinnä varmaan lauluäänensä takia ihastuin - ja olin pettynyt kun sain tietää et NPH on homo... koska mullahan olis muuten ollu tosi hyvät tsäänssit 😂😂😂)
James Hathaway, John Bacchus, Jimmy Perez, nuori Morse. Huomaatteko kaavan? 😅
Jack Sparrow! Olen nelikymppinen täti.
Joskus 80-luvulla tv:stä tuli Taistelupari niminen sarja. Dempsey oli jenkki ja Makepeace britti. Makepeace oli niin kuuma pakkaus, että ihastuin siihen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
No menee hieman ohi aiheen koska kyseessä on playstation-peli, mutta fiktiivinen hahmo nyt kuitenkin. Olin lapsena ihan rakastunut Crash Bandicootiin :DD Tässä linkki jos joku ei tiedä:
https://www.google.com/search?q=crash+bandicoot&rlz=1C1CHZL_fiFI725FI72…:
Sieluntoveri! Mäkin olin 😂
Nuorempana Artemis Fowl kirjojen Artemis:) Onhan noita muita ollut paljonkin mutta ne on jo täällä lueteltu useampaan kertaan. Taidan ihastua joka toisessa sarjassa tai leffassa tai kirjassa johonkin😂 ei väliä olenko parisuhteessa vai en...
Jack Sparrow nAm!
Aki Nikkinen uUh!