Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
C.S.I Miami-sarjan Horatio. Olin ehkä 16-vuotias. Aika karmeaa :'D
Taru Sormusten Herrasta: ensin Frodo (olin 11 kun näin leffan ensimmäisen kerran) ja myöhemmin Aragorn.
Beck: Gunvald
Pako: Michael Scofield
Jo Nesbøn dekkarien Harry Hole
...ja onhan näitä muitakin. Yleensä olen ainakin vähän ihastunut johonkin hahmoon, jos jaksan jotakin tv-sarjaa katsoa useamman tuotantokauden, tai lukea monta osaa jostakin kirjasarjasta.
Peter Quinn, Homeland. Olin murtunut monta päivää, kun menetti henkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dean Winchester Supernatural, Spartacus-sarjasta Agron, Nasir ja Duro ( ainakin), Ryan O`Reily ja Miguel Alvarez OZ, Cook ja Freddie Skins-sarjasta, Shameless sarjan Mickey. Sitten nämä uusimmat. Yksi päivä vaan ihastuin Sons of Anarchy- sarjan Juiceen ja vielä näinkin myöhässä. Ja sitten yksi ensimmäisistä kotimaisista. Ihastuin Tuntemattoman sotilaan Riitaojaan ja Lehtoonkin ( sori hyvä mielikuvitukseni). Nyt menee jo ihan ohi aiheesta, mutta ehkä voin sen tässä paljastaa. Seuraan tosi paljon urheilua ja nyt olen ihan täysin rakastunut Puolan mäkihyppääjä David Kubackiin. Itkin ilosta, kun hän voitti kultaa monien vaiheiden jälkeen ja muutenkin rakastan koko puolan mäkijoukkuetta. Iloitsen aina, kun saavat mitalin ja nyt onkin ihan huippua, kun vielä Kamil Stoch sai myös mitalin. Hetken uskoin jo ihmeisiin, kun kaikki meni juuri niinkuin iloin toivonut ja vielä sympaattinen Stefan Kraft pronssille :) Ja olen siis aika nuori.
Tästä vanhasta viestistäni puuttuu vielä rakkaita :) Eli lisäisin vielä Mad Maxin Max, Aarreplaneetan Jim Hawkins, Hitman elokuvan ( 2007) Agentti 47 sekä Gaspard Ulliel ja Rob Raco ( riverdale) ihan missä roolissa vaan.
Ja täytyy vielä jatkaa tuota urheilijalistaa. Jos joku on seurannut ampumahiihtoa niin huomasi, että eilen voitti miehissä eräs ukrainalainen. Monille varmaan täysin tuntematon, mutta itse olen seurannut häntä jo aika pitkään. Hän on Dmytro Pidruchnyi eli " kotkansilmä" johon olen ihastunut ja tietysti iloitsin taas kun sattui ihme ja hän voitti, kun muut missasivat laukaukset. Iloa lisäsi se, että toinen rakas oli 6:s eli Latvian Andrejs Rastorgujevs "peikkoni", jota olen seurannut aina Sothista saakka. On yksi pitkäaikasemmista ihastuksen kohteistani. Itkin ilosta, kun onnittelivat toisiaan maalissa. Rakastan heitä ihan todella paljon, vaikka ovatkin varattuja perheellisiä. Onneksi saan silti aina kannustaa heitä. Minua eivät kiinnosta ne muut tähdet vaan kannustan vaan heitä uskollisesti. Tosin pari muuta tyyppiä on joista pidän ( Lukas Hofer, Ondrej Moravec, Sergey Semenov ) mutta heitä kaikkia ei ole nyt maailman cupissa ollut.
Tavallisen hiihdon puolella ei oikeastaan ole ihastuksen kohteita. Kannustan venäjän Alexander Bolshunovia, kanadan Alex Harveya, britti Andrew Musgravea ja muitakin venäläisiä. Olen vähän Norja/ Ruotsi vastainen. Muissa lajeissa ei ehkä enää ole mitään ihastuksen kohteita. Ja parempi lopettaa ennen kuin kirjoitan pitkän listan mäkihyppääjistä. Nikita Gusevin mainitsen vielä jääkiekon puolelta ja sitten lopetan. Toivon, ettei kukaan pahastu kun meni taas aiheesta ohi. Kiitos jos jaksoit lukea pitkän selostukseni :)
Oi, ihana Bolshu, Alexander the Great! Eli täällä toinen Bolshunovin kannattaja. Keli kun keli, matka kun matka, tyyli kun tyyli, niin aina on Sasha Sanya kärjessä - ja aina siellä on joku vtun norskiturska kiusana, turskan naama vain vaihtuu. Sprintteri Kläebon pystyi viime kaudella voittamaan vain Bolshu (tosin puolivahingossa), keskimatkojen taitajienn Röethen ja Sundbyn kovin vastus ja kaatajakin oli Bolshu, ja pitkien matkojen Hålund sain niellä Oslon 50 km:llä karvasta kalkkia Bolshun juottamana.
Toivottavasti kusee purkkiin vain sallittuja aineita ja jatkaa vielä pitkään norjalaisten kiusana, kun muista ei siihen tunnu olevan. Ja eihän Bolshu ole kuin 23-vuotias ja sillä on jo 8 arvokisamitalia plakkarissa, heh. Tuossa iässä vasta yleensä hiihtopuolella on 'lupaava tulokas', ainakin Suomessa, mutta Kläebo ja Bolshu ovat hönkäisseet nuorten puolelta suoraan huipulle.
Se tunne kun löytää täältä oman typerän viestinsä. Kirjoitin siis nuo kaksi ensimmäistä pitkää raapustusta. Innostun kaikesta niin helposti ja se näkyy kun tuli näköjään viime talvena taas hehkutettua monia urheilijoita, osa vielä varmaan muille aika tuntemattomia. Hävettää hieman. Olen silti samaa mieltä ja todellakin iloitsin kun Sasha pärjäsi, mutta samalla kamalaa kun Kläebo vei sen isoimman potin. Itsellä on niin selvä ero kenestä urheilijasta pidän. Osa tosin "neutraaleja", mutta monet kuuluvat joka suosikkeihin tai inhokkeihin. Norjalaisia paljon siinä joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Nuori Josh Brolin ensin Arkajaloissa ja sitten kolahti oikein kovasti Pony Expressin nuorena Bill Hickokina. *huokaus* Sittemmin aikamiehenä ei enää ole vedonnut (pahis)rooleissaan.
Olinkin unohtanut Pony Express-sarjan jota katsolttiin juurikin näyttekijöiden takia:). Itseeni kolahti niistä se intiaani. Viimeksi viehätyin Johnny Deppin Grindelwaldista :DDDDD, erityisesti pitkätukkaisena versiona:).
Sirius Black on kyllä vastustamaton, fiktiivisenä hahmona. Tosielämässä minuun ei vetoa tämän tyyliset miehet yhtään, enkä myöskään tule heidän kanssaan toimeen. Se onkin fiktion hienous!
Vierailija kirjoitti:
Jamie Fraser Outlanderista
Minulla Black Jack Randall
Aaron Hotchner. Harmi että näyttelijä oli ilmeisesti mulkku kun sai potkut.
Xena ja Kolmas Kivi Auringosta -sarjan Sally kutkutteluvat lapsena, vaikka en tuolloin vielä tajunnatkaan olevani biseksuaali. Lisäksi myös Aragorn.
Kuningatar ja henkilääkäri (a royal affair) elokuvasta Johann Struensee. Vaikka perustuukin siis oikeaan henkilöön.
Mun uusin ihastus on Marvel-universumin Doctor Strange.❤
Vierailija kirjoitti:
Lapsena kävin ihan kuumana Pocahontasin John Smithiin! 😆
Minä myös! Meillä oli pihassa sellaisia isoja sammalpäällysteisiä kiviä jotka kuvittelin kallioiksi ja fantasioin mielessäni kuinka John Smith hyppii siellä kivillä ja lopuksi kiipeää pihamme korkeaan mäntyyn. Kerroin isälle, että olin nähnyt Johnin kiipeävän mäntyymme ja isä vaan nauroi eikä uskonut. Suutuin :(
Kaikki tietää varmaan james bond elokuvat, eli se j.bond.
Daryl Dixon.
Kyllä.