Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?

Vierailija
20.10.2018 |

Onko ollut sellaista?

Kommentit (1128)

Vierailija
641/1128 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä tyttönä olin korviani myöten ihastunut ritari ässään 😂

Vierailija
642/1128 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragnar, Vikings-sarjasta <3

Jesse, Breaking Bad <3

Erik, True Blood <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1128 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Scofield

Vierailija
644/1128 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta: Esimerkiksi Bridget Jonesin Mark, Harry Potter, Montgomeryn Emilia-sarjan Teddy sekä Järki ja tunteet Mark.

Vierailija
645/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis, our girl issä näytellyt Luke Pasqualino

Vierailija
646/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on monta: Esimerkiksi Bridget Jonesin Mark, Harry Potter, Montgomeryn Emilia-sarjan Teddy sekä Järki ja tunteet Mark.

Tarkoitin tietysti Markia Ylpeys ja ennakkoluuloa -teoksesta.

Vierailija
647/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana Dawson's Creekin Dawson, Tohtori tuli kaupunkiin se mies, johon tohtori rakastui, Salkkareiden Saku Salin, Ally McBealin Gil Bellows.

Vierailija
648/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin ihastunut Elfquest-sarjan päähenkilöön, jonka suomenkielinen nimi taisi olla Terä. Se on sellainen lihaksikas pitkähiuksinen, ja hiukset aina ponnarilla.

Muistin tuon yhtenä päivänä, kun tajusin yhtäkkiä, että mieheni on ulkonäöltään ihan samanlainen - lihaksikas ja vaaleat hiukset ponnarilla. :D

Vierailija
649/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää; Steve Brady (Mirandan lapsen isä)

Vierailija
650/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geraint Wyn Davies! Oli Forever Knight -nimisen vampyyrisarjan pääosassa 90-l alussa ja olin kuolettavasti rakastunut häneen (ja koko sarjaan)

Vierailija
651/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Sails -sarjan Charles Vane ja myös Rackham. Kaksi täysin erilaista tyyppiä. Vane on paskiainen ja silti kuuma, Rackham nyt vaan on kaikinpuolin kuuma ja myös fiksu ja vähemmän paskiainen.

Vierailija
652/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOTR:n Aragorn.

Vierailija
653/1128 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOTR:n Aragorn.

Sekä Tudors Charles Brandon 1. Duke of Suffolk

And many more

Vierailija
654/1128 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Darcy is da one and only ;P

Vierailija
655/1128 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakashi ja Kakuzo.

Vierailija
656/1128 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dean Winchester Supernatural, Spartacus-sarjasta Agron, Nasir ja Duro ( ainakin), Ryan O`Reily ja Miguel Alvarez OZ,  Cook ja Freddie Skins-sarjasta,  Shameless sarjan Mickey. Sitten nämä uusimmat. Yksi päivä vaan ihastuin Sons of Anarchy- sarjan Juiceen ja vielä näinkin myöhässä. Ja sitten yksi ensimmäisistä kotimaisista. Ihastuin Tuntemattoman sotilaan Riitaojaan ja Lehtoonkin ( sori hyvä mielikuvitukseni). Nyt menee jo ihan ohi aiheesta, mutta ehkä voin sen tässä paljastaa. Seuraan tosi paljon urheilua ja nyt olen ihan täysin rakastunut Puolan mäkihyppääjä David Kubackiin. Itkin ilosta, kun hän voitti kultaa monien vaiheiden jälkeen  ja muutenkin rakastan koko puolan mäkijoukkuetta. Iloitsen aina, kun saavat mitalin ja nyt onkin ihan huippua, kun vielä Kamil Stoch sai myös mitalin. Hetken uskoin jo ihmeisiin, kun kaikki meni juuri niinkuin iloin toivonut ja vielä sympaattinen Stefan Kraft pronssille :) Ja olen siis aika nuori.

Tästä vanhasta viestistäni puuttuu vielä rakkaita :) Eli lisäisin vielä Mad Maxin Max, Aarreplaneetan Jim Hawkins, Hitman elokuvan ( 2007) Agentti 47  sekä Gaspard Ulliel  ja Rob Raco ( riverdale) ihan missä roolissa vaan. 

Ja täytyy vielä jatkaa tuota urheilijalistaa. Jos joku on seurannut ampumahiihtoa niin huomasi, että eilen voitti miehissä eräs ukrainalainen. Monille varmaan täysin tuntematon, mutta itse olen seurannut häntä jo aika pitkään. Hän on  Dmytro Pidruchnyi  eli " kotkansilmä" johon olen ihastunut ja tietysti iloitsin taas kun sattui ihme ja hän voitti, kun muut missasivat laukaukset. Iloa lisäsi se, että toinen rakas oli 6:s eli Latvian Andrejs  Rastorgujevs  "peikkoni", jota olen seurannut aina Sothista saakka. On yksi pitkäaikasemmista ihastuksen kohteistani.  Itkin ilosta, kun onnittelivat toisiaan maalissa.  Rakastan heitä ihan todella paljon, vaikka ovatkin varattuja perheellisiä. Onneksi saan silti aina kannustaa heitä. Minua eivät kiinnosta ne muut tähdet vaan kannustan vaan heitä uskollisesti.  Tosin pari muuta tyyppiä on joista pidän ( Lukas Hofer,  Ondrej Moravec,  Sergey Semenov  ) mutta heitä  kaikkia ei ole nyt maailman cupissa ollut.

Tavallisen hiihdon puolella ei oikeastaan ole ihastuksen kohteita.  Kannustan  venäjän Alexander Bolshunovia,  kanadan  Alex Harveya,  britti Andrew Musgravea ja muitakin venäläisiä.  Olen vähän Norja/ Ruotsi vastainen. Muissa lajeissa ei ehkä enää ole mitään ihastuksen kohteita. Ja parempi lopettaa ennen kuin kirjoitan  pitkän listan mäkihyppääjistä. Nikita Gusevin mainitsen vielä jääkiekon puolelta ja sitten lopetan. Toivon, ettei kukaan pahastu kun meni taas aiheesta ohi. Kiitos jos jaksoit lukea pitkän selostukseni :)

Oi, ihana Bolshu, Alexander the Great! Eli täällä toinen Bolshunovin kannattaja. Keli kun keli, matka kun matka, tyyli kun tyyli, niin aina on Sasha Sanya kärjessä - ja aina siellä on joku vtun norskiturska kiusana, turskan naama vain vaihtuu. Sprintteri Kläebon pystyi viime kaudella voittamaan vain Bolshu (tosin puolivahingossa), keskimatkojen taitajienn Röethen ja Sundbyn kovin vastus ja kaatajakin oli Bolshu, ja pitkien matkojen Hålund sain niellä Oslon 50 km:llä karvasta kalkkia Bolshun juottamana. 

Toivottavasti kusee purkkiin vain sallittuja aineita ja jatkaa vielä pitkään norjalaisten kiusana, kun muista ei siihen tunnu olevan. Ja eihän Bolshu ole kuin 23-vuotias ja sillä on jo 8 arvokisamitalia plakkarissa, heh. Tuossa iässä vasta yleensä hiihtopuolella on 'lupaava tulokas', ainakin Suomessa, mutta Kläebo ja Bolshu ovat hönkäisseet nuorten puolelta suoraan huipulle. 

Vierailija
657/1128 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Younger sarjan Josh

Vierailija
658/1128 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tex Willer.

Vierailija
659/1128 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Chatterleyn rakastaja. Riistanvartija Mellors.

Vierailija
660/1128 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damon Salvatore (Ian Somerhalder) Vampyyripäiväkirjoissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi