Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Kirjan Jack Reacher, EI elokuvan.
LOTR-leffojen Frodo... Joo olin 11-vuotias :)
Vierailija kirjoitti:
Kirjan Jack Reacher, EI elokuvan.
Sama juttu minulla. Tom Cruise ei yhtään vastannut mielikuvaa kirjan hahmosta.
Exodus-kirjasta Ari Ben Caanan
50+
Mun ensi-ihastukseni oli Paluu tulevaisuuteen -leffan Michael J. Fox.
Olin 12-vuotias, kun se tuli teattereihin ja ihan lääpälläni etsin tuon jälkeen Suosikeista Michaelin kuvaa...
Tomppa Cruise Cocktailissa ja Top Gunissa. Monessa muussakin ollut ihku. Nyt se on perhana mennyt hänkin laittamaan botoxia naamaansa ja näyttää puunukelta :-( Olisi vaan näyttänyt ikäiseltään, hyvä se silti olisi ollut.
Edmond Dantès (Monte Criston kreivi).
Vierailija kirjoitti:
Mr Darcy Colin Firthin esittämänä
Tämä! Aaah :PP
Minulla on nyt uusi ihastus eli Downton Abbey sarjan palvelija Thomas Barrow. Tämä nyt ihan uusi juttu, kun aloin seurata sarjaa vasta tänä kesänä. Tiedän kyllä hänen pitävän enemmän miehistä, mutta muuten jotenkin samaistun hänen elämäänsä. Olemme molemmat vähän yksinäisiä sieluja :)
Ross Poldark. Ei kaipaa perusteluja.
Mä olen tähän ketjuun vastannut jo pariin kertaan, kun olen helppo ihastumaan.. näitähän riittää. ;)
Tuli loman alkajaisiksi ahmittua taas Terranova. Joten tällä hetkellä kuuminta hottia on Terranovan Jim Shannon. <3
Vierailija kirjoitti:
Tomppa Cruise Cocktailissa ja Top Gunissa. Monessa muussakin ollut ihku. Nyt se on perhana mennyt hänkin laittamaan botoxia naamaansa ja näyttää puunukelta :-( Olisi vaan näyttänyt ikäiseltään, hyvä se silti olisi ollut.
Aika vähän on laittanut. Kattelin just Netflixistä American Made ja ihastelin, että ihanaa kuinka antaa olla luonnontilassa. Tosin tuo on kyllä julkastu 2017, että onhan tässä ollut aikaa.
LM Montgomeryn Emilia-kirjojen Dean Priest (fiksu ja traaginen)
A Conan Doylen Sherlock Holmes (kirjoissa, ei siis sarjoissa tai elokuvissa)
Top Gun, se Tom Cruisen tyttöystävä siinä.
Makepiece (Glynis Barber) Taisteluparissa. On syntynyt näköjään 1955 ja itse olin sarjan esittämisaikaan -85-86 vasta 12-13 vuotias, eli ihastuin itseäni 18 vuotta vanhempaan naiseen.
Harry Potter...terv. ikuisesti ihastunut
Anna Janssonin kirjoista poliisi Maria Wern.
Niles Crane