Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
allekirjoitan ton Dean Winchesterin. Siis ainut syy miksi katsoin edes Supernaturalia :D
Lisäänpä tähän nyt sitten hahmot Aaro Harjula (Samuli Vauramo) elokuvasta Käsky, Sam Witwicky(Shia LaBeouf) Transformersista ja Arthur (Joseph Gordon-Lewitt) elokuvasta Inception.
Lelumaan Niksu kun olin pikkulapsi (ei ole vitsi).
Kyllä jokaiselle löytyy ihailija xD
Vampyyripäiväkirjoista Klaus, Stefan ja Damon.
Kysymys kuuluu, että kuinkakohan monesti... no, tässä iässä ei toki enää kovin usein, joten viimeisimpänä varmaan sitten Poldark :D
Lapsena olin aivan pihkassa Prätkähiirien Turboon! <3 :D
Lapsena Joel Hallikaisen hahmo Pekko aikamiespoika -leffoissa. Ja toki myös Tuttu juttu -showssa se oli ihana. Kuurankukka oli paras biisi.
Vähän vanhempana olin rakastunut Fox Mulderiin.
Ja pari vuotta sitten ihastuin Rustin Cohleen True Detectivessä. Melko harvoin enää ihastun kehenkään fiktiiviseen hahmoon, joten yllätyin tästä.
Poirot. Yleensä en pidä karvoista naamassa tai missään mutta muuten hienostuneella menköön.
No menee hieman ohi aiheen koska kyseessä on playstation-peli, mutta fiktiivinen hahmo nyt kuitenkin. Olin lapsena ihan rakastunut Crash Bandicootiin :DD Tässä linkki jos joku ei tiedä:
https://www.google.com/search?q=crash+bandicoot&rlz=1C1CHZL_fiFI725FI72…:
Chernobyl sarjan Valeri Legasov / Jared Harris
En nyt niinkään siihen fiktiiviseen puoleen ihastunut (vaikka Hawkingia ihailenkin suuresti) vaan puhtaasti ulkonäköön ja näyttelijänlahjoihin: Eddie Redmayne. Mmh
Norrington Pirates of the Caribbeanista <3
James Bond ja Legolas ovat suuret rakkauteni. Salaihastus Napapiirin sankarit ja Pikku-Mikko.
James Fraser Outlanderista
Jack Sparrow oli yks suuri ihastus lapsena!
Aragorn Taru sormusten herrasta -leffassa
Peikkokuningas (david bowie) Labyrintissa
Pam Pam Pam Pamela voi kun sä oot sitte niin ihana ... ja sarja oli kasari Dallas !
Vierailija kirjoitti:
Kasarisarjan Robin Hood.
Oliko näyttelijä Sean Conneryn poika ?
Vierailija kirjoitti:
Sarah Young
Sarah oli Real Thing - ei fiktiivinen...
Iines Ankka - sillä on niin kihottavat pyrstösulat ja kirmailee ilman housuja
El Mariachi elokuvasta Desperado (näyt. Antonio Banderas). Teininä tuo oli kova sana :D