Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Draco malfoyn isä Lucius Malfoy. Uuh.
Vierailija kirjoitti:
James Hathaway Komisario Lewis-sarjassa ja Neito vanhassa linnassa-kirjan Mr Tilney (Jane Austen)
Hathaway myös mun ihastus!
Pilvilinna joka romahti eli Stieg Larssonin millenium trilogian kolmannen osan neurokirurgi. Se joka leikkasi Lisbeth Salanderin. Roolihahmon nimi oli muistaakseni Jonasson(?). Ensin ihastuin hahmoon kirjassa ja sitten elokuva-version hahmoon jota näytteli muistaakseni joku Akseli Morisse (?). Täysin epärationaalista, mulle ei ole koskaan käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vikatikin Mac
Oli muuten hyvä sairaala-sarja ja Mac komea. Katsoin just tällä viikolla Lara Croftin ja siinä taisi myös näytellä.
Puna-Will (80-luvun Robin Hood)
Sherlock Holmes (varsinkin alkuperäisten tarinoiden hahmo)
Tohtori Cox (Scrubs/Tuho-osasto-sarja)
Spike (Buffy)
11. Tohtori (David Tennant)
Rodney McKay (Stargate Atlantis)
Etsivä Miller Expanse-sarjasta
Henry Fordin Frank elokuvassa Huuliharppukostaja. Tai oikeastaan kaikki miespääosat elokuvassa.
Lapsena olin ihastunut Sepe Suteen.
Isompana transformersiin(ei piirretty vaan se, jossa niitä autoiksi muuttuvia robotteja ja oikeita ihmisiä).
Vierailija kirjoitti:
Henry Fordin Frank elokuvassa Huuliharppukostaja. Tai oikeastaan kaikki miespääosat elokuvassa.
Tarkoitin tietysti Henry Fondaa! 😂 Mikä lie aivopieru... Hauska ketju!
Vierailija kirjoitti:
Harriet Makepeace
Olivia Benson
Tässä olikin tv-historian kauneimmat naiset. Ja Kova laki on sarja johon en kyllästy ikinä. Dempseyn ja Makepeacen sarjasta mulla on kovin hatarat muistikuvat koska olin silloin lapsi.
Russell Crowe Gladiator -elokuvan päähenkilönä, mmmmm...
Ross Poldark ja Unelmien maan Jonathan Key aiheuttavat erittäin vakavia sydämentykytyksiä!
Ragnar, Vikings-sarjasta
Athelstan, Vikings
Ross, Poldark-sarjasta
Geillis Ramsey Mary Stewartin kirjassa Thornyhold.
Charles Bronson Deathwish-elokuvissa, ja muissakin.
Tuon Ginan kanssa Sydämen asialla sarjassa olisi kiva käydä ajelulla sillä Messerschith "autolla" jossakin nummien laidalla puron vieressä jos GreenGrass ei sattuisi katselemaan.
Tuo on jo vähän harvinaisempi valinta! :D
Ite en niin HC:lle lämmennyt, mutta pidin The Clone Wars -piirrossarjan Anakinista. Oletko nähnyt sitä, mitä tykkäät jos olet?