Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Gilmoren tyttöjen Logan Huntzberger. Semisti ylimielinen mutta jotenkin niin IHANA.
90-luvun puolivälissä esitetty tv-sarja vampyyreista Kindred: The Embraced ja siinä Mark Frankelin esittämä Julian Luna. Ooh. RIP Mark, hän kuoli 1996 moottoripyöräonnettomuudessa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hobittileffojen kääpiöprinssi Thorin Oakenshield on pirun kuuma tapaus. Siskonpoikansa toki myös mutta kyllä eno vie tällä kertaa voiton.
Näyttelijänä ihana Richard Armitage.
Ooh, Richard, se ääni, ne silmät, se hymy... En kestä.
Ja Thorin on kyllä ehdottomasti minunkin mielestäni hotein hahmo, minkä olen missään elokuvassa tai sarjassa nähnyt.
Jonah Hauer-King näytteli roolihahmoa Laurie Laurence joulun alla tulleessa melko uudessa versiossa "Pikku naisia" .
Lapsena Birk elokuvasta Ronja Ryövärintytär
Vierailija kirjoitti:
Michael Fassbenderin esittämä Rochester Jane Eyre-leffassa. Fassbender on hottis myös Shame-leffassa, joskin kovin kompleksisella tavalla.
Fassbenderhän sai Shamen kuvauksissa lempinimen Fassmember, kun alastonkohtauksissa paljastui millainen patukka siellä jalkovälissä roikkui...
Lucifer Morningstar sarjasta Lucifer. Sekä Klaus Mikaelson ja Stefan Salvatore Vampyyripäiväkirjoista. Plus monia muita. Pienenä olin ihastunut salkkareiden Sakuun
Laura kirjojen (sekä sen tv sarjan) Tauski
The Strain sarjasta Gabriel Boliever. Teki vaikutuksen jo kirjassa, mutta myös sarjaan oli valittu loistava näyttelijä.
Walking dead sarjan Negan sekä Rick Grimes
Ncis sarjan Gibbs. Ncis Los Angeles sarjan Callen. Csi Miami sarjan Eric Delko. Bones sarjan Seeley Booth sekä James Aubrey. Olipa kerran sarjan Hook sekä David Nolan
Jamie Fraser Outlander - kirjoista ja sarjasta. Ihana mies
Ihan pienenä Aladdin. Ja itse asiassa vieläkin kun kuulen sen äänen (Suomi-dubin Sami Aarva) niin sydän hakkaa kovemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mainittu jo monta kertaa nää mun:
Captain Jack Sparrow
Don Draper
AragornLisäksi Black Widow (S. Johanssen)
Nuori Magneto
ja sitten en muista edes sarjan nimeä, mutta brittisarja 2000-luvun alusta (?) joka kertoi homomiesten ystävyydestä ja suhteista, siitä tehtiin myös jenkkiversio mutta olin aivan totaalisen ihastunut brittiversion päähenkilöön 😍
Sarjan nimi lienee Queer As Folk. Siitä on tosiaan kaksi versiota, UK ja myöhempi USA.
Samaa mieltä Gisbournesta!