Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Nuorena olin totaalisen rakastunut Beverly Hillsin Dylaniin.
RIP Luke Perry. <3
Vierailija kirjoitti:
Hartman Garse (Kaari Utrio: Vendela)
Tämä! 👆Luin kirja nuorena monta kertaa. Jos olisin saanut lapsen, tytön, olisi yhdeksi nimeksi tullut Vendela.
Lapsena:
-sarjakuvahahmot Yoko Tsuno, Natasa lentoemäntä
-tv-sarja Avaruusasema Alfan Maya (Catherine Schell)
Myöhemmmin:
-tv-sarja Dallas/Pamela (Victoria Principal)
-tv-sarja Midnight Caller/Devon King (Wendy Kilbourne, aivan ihana nainen...)
-tv-sarja Profiler//Rachel Burke (Jamie Luner, mmhh...)
-tv-minisarja Edge of darkness (alkuperäinen 80-luvulta), Emma Craven (Joanne Whalley)
Lisää tulisi vaikka kuinka paljon kun vähän muistelisi...
urhea nimisessä elokuvassa on merida niminen neitokainen. hänen tissejään olisi kiva päästä puristelemaan.
Vierailija kirjoitti:
urhea nimisessä elokuvassa on merida niminen neitokainen. hänen tissejään olisi kiva päästä puristelemaan.
Sehän oli vasta lapsi! Muutenkin on niin vastenmielinen ajatus, että miehiä kiihottavat seksuaalisesti lasten piirrettyjen hahmot. Katselevatko nämä omien lastensa kanssa viattomia lastenelokuvia ja fantasioivat seksuaalisesti niiden hahmoista? :(
Wesley Wyndam-Price! Edelleen saan pieniä väristyksiä aina kun katson, varsinkin Angel-aikojen jaksoja.
Sattumoisin Giles oli myös mun suosikkini. Tweed-takki tai kitara ja Freebird, kumpikin kelpaa.
Final fantasy X:n Auron oli eka pelihahmoihastus. Kelpais edelleen mun suojelijaksi....
Dana Scully oli taas ihan idoli ja girlcrush yhtä aikaa. Kopioin sen lookin monta vuotta.
Tohtoreista suosikkini on 11, ja tokana 12. Jep, olen ihan outo. Ihastuin myös Roryyn, ihan paras kumppani ever. Tohtori/Amy/Rory trio olis saanut vaeltaa universumia pari kautta lisää mun puolesta. Ahh sitä silmäkarkkia!
Fitz ratkaisee - Jane Penhaligon
Harry Potter - Hermione Granger (kirjassa, ei niinkään elokuvassa)
Miguel Alvarez (Oz), Anne Ricen vampyyri Armand, Heroesin Sylar, Penny Dreadfullista se pääosan hahmo (neiti Ives?), Dracula ja moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Lisbeth Salander.. uuh...
Elokuvista se Noomi Rapacen Lisbeth on niin seksikäs, että ei mitään rajaa.
Arthur (Bradley James) Merlinistä
Sekä jo mainitut Draco, Dean Winchester, Robin Hood (kettu), Rhett Butler ja Mies ilman nimeä (Clint Eastwood)
Vain muutaman mainitakseni.
Tuntemattoman sotilaan Hietanen on sairaan kuuma.
Lisbeth Salander!
Thanos. Hänessä on vaan sitä jotakin.
Lapsena Okalintujen se pappi ja Pieni talo preerialla -sarjan isä (Lauran isä).
Mr Darcy (Firth), Nathaniel Plimpton, Ted Mosby, Niles Crane. Teininä Olin toivottoman ihastunut Dragonlance kirjojen Raistliniin.
Tyrel Wellick (Mr. Robot- sarja)
Justified sarjan Raylan Givens on kyllä polttavan kuuma. Huh!