Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan rakastunut Nelosella pyörivässä This Is Us- sarjassa olevaan Jackiin. Täydellinen ulkonäkö ja luonne.
Itse tykkään taas saman sarjan Kevinistä. Ja ihan ulkonäöllisesti myös, koska muistuttaa minua yhdestä ihmisestä. Voisi olla hänen vanhempi kaksoisolentonsa. Ja itsellä myös Nathan Misfits-sarjasta. Tuo sarjan Kevin ( justin hartley ) on varmaan vanhin ihminen johon olen ihastunut. On 42-vuotias. Ja itse vasta vähän yli 20-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nummelan ponitallin Repe Jussila
Nummelan ponitalli kirjat oli niin best! Lainasin kirjastosta kerran aikuisenakin, mutta ei tullut ihan samaa fiilistä enää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nummelan ponitallin Repe Jussila
Nummelan ponitalli kirjat oli niin best! Lainasin kirjastosta kerran aikuisenakin, mutta ei tullut ihan samaa fiilistä enää :D
Ihan sama mulla :D
Luin pari kirjaa nyt kun tytär alkoi lukea Nummelan ponitallia, mut jouduin todeta et en ehkä taida olla enää ihan kohderyhmää :D
Hobittileffojen kääpiöprinssi Thorin Oakenshield on pirun kuuma tapaus. Siskonpoikansa toki myös mutta kyllä eno vie tällä kertaa voiton.
Lapsena maailman ympäri 80 päivässä piirretyn animaatiosarjan Passepartout, taisi olla kissa tai karhu kyseisessä sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Hobittileffojen kääpiöprinssi Thorin Oakenshield on pirun kuuma tapaus. Siskonpoikansa toki myös mutta kyllä eno vie tällä kertaa voiton.
Näyttelijänä ihana Richard Armitage.
Pikkutyttönä olin todella lätkässä Taisteluplaneetta Galactican Apolloon.
Joku mainitsi Downton Abbey Matthew. Kelpaa tännekin.
Vampire diaries, Damon mulla kanssa :)
Ron Weasley (ei ihan ekoissa Pottereissa) ja ginger tukka...
Olen aivan rakastunut Babylon Berlin -sarjassa esiintyneeseen androgyyniin hahmoon nimeltä Nikoros, joka esittää sarjan nimikkokappaleen ”Zu Asche Zu Staub” ja mm. ampuu pistoolilla erään henkilön. On minusta seksikkäin ampumiskohtaus ikinä.