Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?

Vierailija
20.10.2018 |

Onko ollut sellaista?

Kommentit (1128)

Vierailija
201/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie Fraser nyt viimeisimpänä, jessus! 😍

Vierailija
202/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draco Malfoy

Minulla Lucius Malfoy elokuvissa...

Lisäksi tykkäsin Pottereissa Kalkaroksesta ja Remuksesta, ja muita fiktiivisiä hahmoja ollut WITCH-sarjan Cedric (varmaan ensimmäinen miesihastukseni ikinä, jos ei lasketa Grandi-purkin kyljessä ollutta seikkailijamiestä), Hannibal-kirjan Margot Verger (varmasti osuutta asiaan sillä, mihin sävyyn hänet kuvattiin) ja lisäksi pari oman proosakirjallisuuteni hahmoa, joista on tullut liian tuttuja matkan varrella. En tiedä, lasketaanko mukaan, mutta olen seurailut youtubesta, kun ihmiset pelaavat tätä uutta Potter-mobiilipeliä, ja Madam Rakepick säväyttää kanssa just oikealla tavalla.

Fiktiivisessä maailmassa on myös se hassua, että tosielämässä en ole kuin kerran ollut ihastunut toiseen naiseen, mutta fiktiomaailmassa olen lääpällään miehiin ja naisiin suunnilleen yhtä paljon. Lisäksi se on outoa, että olen itse 20, mutta ihastuksen kohteet sukupuoleen katsomatta tuplasti vanhempia, myös tosielämässä. 

Itse en ole koskaan ihastunut tosielämässä muihin kuin naisiin. En koe tosielämän miehiin mitään vetoa, mutta jostain syystä moni fiktiivisistä ihastuksistani on miehiä. Tämän takia pidin itseäni nuorempana heterona :D Luulen kyseen olevan siitä, että ne tv-miehet on sen verran kaukaisia ja saavuttamattomia, ettei minun tarvitse oikeasti pelätä joutuvani kontaktiin niiden kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dean Winchester 💗, Dracula, Buffy, Angel, Dark Angel, Fox Mulder, Dale Cooper, Jon Snow, Boromir.

Ikää on 39 ja takana kohta 30 vuotta fantasiaa.

Vierailija
204/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Deppin näyttelemä Saksikäsi Edward, Tom Hiddlestonen Loki Marvel-elokuvista, sekä Riverdalen Jughead Jones

Vierailija
205/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agentti Cooper

Fox Mulder

Pienenä se tarkkiksen kundi

Vierailija
206/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severus Kalkaros Alan Rickmanin esittämänä Harry Potter-elokuvissa. Sen lisäksi, että olen ihastunut häneen, niin hän on myös todella komea ja seksikäs sellaisena kuin on. Harmi vain, että Alan on kuollut, niin minulla ei ole mahdollisuutta saada häntä miehekseni ja esittämään minulle roolileikeissä Severusta.

Vierailija
207/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakashi Hatake

Vierailija
208/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans viimeisimpänä Jamie Fraser ❤️ Iskee lujaa sekä sarjassa että kirjoissa 😍

Vierailija
209/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mainittu Mad Menin Don Draper? Herranjestas kuinka komea mies!!

Sama näyttelijä eli Jon Hamm jossain toisessa roolissa on ollut ihan tavis.

Vierailija
210/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakkopoika Jai

Vierailija
211/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aglaja Jepantsina, tuo miellyttävän pippurinen neitokainen!

Vierailija
212/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin pikku tyttönä Teini Mutantti Ninja Kilpikonnien Leonardosta ja Muumilaakson Nuuskamuikkusesta :D

Vierailija
213/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mainittu Mad Menin Don Draper? Herranjestas kuinka komea mies!!

Sama näyttelijä eli Jon Hamm jossain toisessa roolissa on ollut ihan tavis.

Hän oli ihana! Hyvä sarja muutenkin!

Tosi elämässäkin kuuma, oletko nähnyt kuvia, joissa etumus hyvin esillä.

Vierailija
214/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mahikset Corto Malteseen hiipuu koko ajan, hän on nuorehko ja komea, itsellä 50v. lähestyy kuitenkin jo...

Vierailija
215/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonathan Pine - The Night Manager

Vierailija
216/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draco Malfoy

Minulla Lucius Malfoy elokuvissa...

Lisäksi tykkäsin Pottereissa Kalkaroksesta ja Remuksesta, ja muita fiktiivisiä hahmoja ollut WITCH-sarjan Cedric (varmaan ensimmäinen miesihastukseni ikinä, jos ei lasketa Grandi-purkin kyljessä ollutta seikkailijamiestä), Hannibal-kirjan Margot Verger (varmasti osuutta asiaan sillä, mihin sävyyn hänet kuvattiin) ja lisäksi pari oman proosakirjallisuuteni hahmoa, joista on tullut liian tuttuja matkan varrella. En tiedä, lasketaanko mukaan, mutta olen seurailut youtubesta, kun ihmiset pelaavat tätä uutta Potter-mobiilipeliä, ja Madam Rakepick säväyttää kanssa just oikealla tavalla.

Fiktiivisessä maailmassa on myös se hassua, että tosielämässä en ole kuin kerran ollut ihastunut toiseen naiseen, mutta fiktiomaailmassa olen lääpällään miehiin ja naisiin suunnilleen yhtä paljon. Lisäksi se on outoa, että olen itse 20, mutta ihastuksen kohteet sukupuoleen katsomatta tuplasti vanhempia, myös tosielämässä. 

Itse en ole koskaan ihastunut tosielämässä muihin kuin naisiin. En koe tosielämän miehiin mitään vetoa, mutta jostain syystä moni fiktiivisistä ihastuksistani on miehiä. Tämän takia pidin itseäni nuorempana heterona :D Luulen kyseen olevan siitä, että ne tv-miehet on sen verran kaukaisia ja saavuttamattomia, ettei minun tarvitse oikeasti pelätä joutuvani kontaktiin niiden kanssa!

Ihanasti analysoitu!

ohis

Vierailija
217/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thronesin Khaleesi/Emilia Clarke <3

Teen Wolfin Stiles (Dylan O'Brien) en tiedä miksi :D

Vierailija
218/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattitytön tarinssa Edmund Bertram

Vierailija
219/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Kareninan Leviniin. En ymmärrä mitä AK näki Vronskissa.

Vierailija
220/1128 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eddie "Fitz" Fitzgerald