Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy
Minulla Lucius Malfoy elokuvissa...
Lisäksi tykkäsin Pottereissa Kalkaroksesta ja Remuksesta, ja muita fiktiivisiä hahmoja ollut WITCH-sarjan Cedric (varmaan ensimmäinen miesihastukseni ikinä, jos ei lasketa Grandi-purkin kyljessä ollutta seikkailijamiestä), Hannibal-kirjan Margot Verger (varmasti osuutta asiaan sillä, mihin sävyyn hänet kuvattiin) ja lisäksi pari oman proosakirjallisuuteni hahmoa, joista on tullut liian tuttuja matkan varrella. En tiedä, lasketaanko mukaan, mutta olen seurailut youtubesta, kun ihmiset pelaavat tätä uutta Potter-mobiilipeliä, ja Madam Rakepick säväyttää kanssa just oikealla tavalla.
Fiktiivisessä maailmassa on myös se hassua, että tosielämässä en ole kuin kerran ollut ihastunut toiseen naiseen, mutta fiktiomaailmassa olen lääpällään miehiin ja naisiin suunnilleen yhtä paljon. Lisäksi se on outoa, että olen itse 20, mutta ihastuksen kohteet sukupuoleen katsomatta tuplasti vanhempia, myös tosielämässä.
Itse en ole koskaan ihastunut tosielämässä muihin kuin naisiin. En koe tosielämän miehiin mitään vetoa, mutta jostain syystä moni fiktiivisistä ihastuksistani on miehiä. Tämän takia pidin itseäni nuorempana heterona :D Luulen kyseen olevan siitä, että ne tv-miehet on sen verran kaukaisia ja saavuttamattomia, ettei minun tarvitse oikeasti pelätä joutuvani kontaktiin niiden kanssa!
Dean Winchester 💗, Dracula, Buffy, Angel, Dark Angel, Fox Mulder, Dale Cooper, Jon Snow, Boromir.
Ikää on 39 ja takana kohta 30 vuotta fantasiaa.
Johnny Deppin näyttelemä Saksikäsi Edward, Tom Hiddlestonen Loki Marvel-elokuvista, sekä Riverdalen Jughead Jones
Agentti Cooper
Fox Mulder
Pienenä se tarkkiksen kundi
Severus Kalkaros Alan Rickmanin esittämänä Harry Potter-elokuvissa. Sen lisäksi, että olen ihastunut häneen, niin hän on myös todella komea ja seksikäs sellaisena kuin on. Harmi vain, että Alan on kuollut, niin minulla ei ole mahdollisuutta saada häntä miehekseni ja esittämään minulle roolileikeissä Severusta.
Mulla kans viimeisimpänä Jamie Fraser ❤️ Iskee lujaa sekä sarjassa että kirjoissa 😍
Onko mainittu Mad Menin Don Draper? Herranjestas kuinka komea mies!!
Sama näyttelijä eli Jon Hamm jossain toisessa roolissa on ollut ihan tavis.
Aglaja Jepantsina, tuo miellyttävän pippurinen neitokainen!
Haaveilin pikku tyttönä Teini Mutantti Ninja Kilpikonnien Leonardosta ja Muumilaakson Nuuskamuikkusesta :D
Vierailija kirjoitti:
Onko mainittu Mad Menin Don Draper? Herranjestas kuinka komea mies!!
Sama näyttelijä eli Jon Hamm jossain toisessa roolissa on ollut ihan tavis.
Hän oli ihana! Hyvä sarja muutenkin!
Tosi elämässäkin kuuma, oletko nähnyt kuvia, joissa etumus hyvin esillä.
Mun mahikset Corto Malteseen hiipuu koko ajan, hän on nuorehko ja komea, itsellä 50v. lähestyy kuitenkin jo...
Jonathan Pine - The Night Manager
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draco Malfoy
Minulla Lucius Malfoy elokuvissa...
Lisäksi tykkäsin Pottereissa Kalkaroksesta ja Remuksesta, ja muita fiktiivisiä hahmoja ollut WITCH-sarjan Cedric (varmaan ensimmäinen miesihastukseni ikinä, jos ei lasketa Grandi-purkin kyljessä ollutta seikkailijamiestä), Hannibal-kirjan Margot Verger (varmasti osuutta asiaan sillä, mihin sävyyn hänet kuvattiin) ja lisäksi pari oman proosakirjallisuuteni hahmoa, joista on tullut liian tuttuja matkan varrella. En tiedä, lasketaanko mukaan, mutta olen seurailut youtubesta, kun ihmiset pelaavat tätä uutta Potter-mobiilipeliä, ja Madam Rakepick säväyttää kanssa just oikealla tavalla.
Fiktiivisessä maailmassa on myös se hassua, että tosielämässä en ole kuin kerran ollut ihastunut toiseen naiseen, mutta fiktiomaailmassa olen lääpällään miehiin ja naisiin suunnilleen yhtä paljon. Lisäksi se on outoa, että olen itse 20, mutta ihastuksen kohteet sukupuoleen katsomatta tuplasti vanhempia, myös tosielämässä.
Itse en ole koskaan ihastunut tosielämässä muihin kuin naisiin. En koe tosielämän miehiin mitään vetoa, mutta jostain syystä moni fiktiivisistä ihastuksistani on miehiä. Tämän takia pidin itseäni nuorempana heterona :D Luulen kyseen olevan siitä, että ne tv-miehet on sen verran kaukaisia ja saavuttamattomia, ettei minun tarvitse oikeasti pelätä joutuvani kontaktiin niiden kanssa!
Ihanasti analysoitu!
ohis
Game of Thronesin Khaleesi/Emilia Clarke <3
Teen Wolfin Stiles (Dylan O'Brien) en tiedä miksi :D
Kasvattitytön tarinssa Edmund Bertram
Anna Kareninan Leviniin. En ymmärrä mitä AK näki Vronskissa.
Jamie Fraser nyt viimeisimpänä, jessus! 😍