Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1128)
Bram Stokerin Dracula, jota esittää Gary Oldman vuodelta 1992. Aivan ihana. Seksikäs. Houkutteleva. Koko elokuva on upea.
Buffyn Spike on edelleen kova sana näin nelikymppisenä :D
Bravestarr! Komea mies cowboyhattu päässään. 7-vuotias minä oli myyty. Silloin He-man menetti ykköspaikan listallani.
Olin myös ihastunut Angus McGyveriin. Sen jälkeen tuli Tähtiportti ja ihanasti harmaantunut kenraaliluutnantti Jack O’Neill ❤😘
Aragorn ja Legolas, mutta kumma kyllä ei näyttelijät vaan hahmot elokuvasta. Joku Viggo Mortensen ei iske muuten ollenkaan.
Paljon on mun ihastuksiani jo täällä nimetty, mutta kukaan ei ole tainnut vielä mainita suuramiraali Thrawnia
Vierailija kirjoitti:
Castiel, sattuu ihan ku tietää ettei koskaan sitä saa. :D
T. Naimisissa ja yhden lapsen äiti.
Haha, minä myös :D Tosin en ehkä osaisi valita Castielin ja Deanin välillä!
Listalla myös mm. Sherlock, Loki, David Tennantin Tohtori.
T. Toinen naimisissa oleva yhden lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tuo Lucifer, jota aika monikin täällä fanittaa? No, tiedän kyllä kuka, mutta siis, en nyt ihan usko, että monikaan on siihen Raamatun Luciferiin ihastunut. Eli, mistä elokuvasta/sarjasta/tms. on kyse?
Tv-sarja Lucifer (pääosassa Tom Ellis) ja kyllä se on nimenomaan se Lucifer. Sarja löytynee edelleen Netflixistä
Minulla taas Supernaturalin Lucifer, Mark Pellegrino.
Jaime Lannister (ei tv-versio)
Näitä on ollut vaikka kuinka :'D Legolas, Dean Winchester, Derek Hale etc. etc.
JESS MARIANO gilmoren tytöistä
No. Milo ventimiglia muutenkin kyllä.
Niitä on ollut vaikka ja kuinka elämän varrella, mutta viimeisin on Koskela tuntemattomasta sotilaasta Jussi Vatasen näyttelemänä.
(Olenko muuten melkein ensimmäinen joka mainitsee jonkun suomalaisen)
Muuten kyseinen näyttelijä ei ole väräyttänyt suuntaan tai toiseen, olen katsonut mm. putousta kun oli mukana ja nähnyt napapiirin sankarit, mutta Koskelasta sulin aivan täysin :D
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ollut vaikka ja kuinka elämän varrella, mutta viimeisin on Koskela tuntemattomasta sotilaasta Jussi Vatasen näyttelemänä.
(Olenko muuten melkein ensimmäinen joka mainitsee jonkun suomalaisen)Muuten kyseinen näyttelijä ei ole väräyttänyt suuntaan tai toiseen, olen katsonut mm. putousta kun oli mukana ja nähnyt napapiirin sankarit, mutta Koskelasta sulin aivan täysin :D
Ei ainakaan montaa suomalaista ole mainittu, ties vaikka olisit eka!
Ite en katso käytännössä lainkaan suomalaisia elokuvia tai tv-sarjoja, joten sen takia ei sieltä ihastuksia. Kotimaisia kirjoja luen jonkun verran (aika vähän), mutta en nyt muista, että kukaan olisi niissäkään saanut sydämen mitenkään erityisesti läpättämään.
Taivaan tulet, Aimo Peltoniemi. Mä olisin Raunina valinnut sen enkä tohtoria.