Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiin takaisin

Vierailija
20.10.2018 |

Mitä pidätte sarjasta? Minua kiinnostaisi jutella roolihahmoista. Oisko seuraa?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan, miksi Ginon ja Annan avioliitto päättyi?

Gino halusi ennen kaikkea lapsia, ja Anna sitten tunnusti, ettei voi niitä saada. (Siihen aikaan Anna luuli vilpittömästi niin, sillä niin lääkäri oli hänelle sanonut vaikean keskenmenon jälkeen. Nythän sitten osoittautui, että lääkäri oli väärässä.)

Vierailija
22/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään, mutta olin jotenkin vähän pettynyt siihen, että Olivian pojan isäksi paljastui äidin isä.

Kun tuntuu, että tätä insestiaihetta tupataan nykyään joka paikkaa.

Tykkään näyttelijöistä, varsinkin miehistä ja tästä koirasta!

Minusta taasen oli hyvä, että insesti paljastui ja Georgien oikea äiti ei halunnut poikaa. Jotenkin tuli mieleen, että se Libbyn mies halusi pikkupojan pois kuvioista.

Niin minustakin. Teki vain sen vähän kierosti tai sitten oli niin jyrkän ehdoton. Lopputulos oli sitten se, että erosivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan, miksi Ginon ja Annan avioliitto päättyi?

Gino halusi ennen kaikkea lapsia, ja Anna sitten tunnusti, ettei voi niitä saada. (Siihen aikaan Anna luuli vilpittömästi niin, sillä niin lääkäri oli hänelle sanonut vaikean keskenmenon jälkeen. Nythän sitten osoittautui, että lääkäri oli väärässä.)

No, nyt sitten pamahti paksuksi homon kanssa! Kyllä elämä on arvaamaton.

Vierailija
24/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiinnostavimpia asioita tällä viimeisellä kaudella on, että Sarah alkaa vihdoin murtua. Hänhän on tähän asti ollut ihan käsittämätön vahva ihminen, vaikka hänen historiassaan on niin kauheita asioita keskitysleiristä lähtien.

Vaikka varmasti Sarah vielä toipuu. Jollakin kaudellahan esitettiin vilahdukselta pätkä tulevaisuudesta (nykyajasta), jossa Sarah eli tyytyväisenä vanhuksena siellä isossa talossa, johon lapsenlapsenlapsi (tai joku) tuli häntä haastattelemaan suvun menneisyydestä.

Vierailija
25/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Gino tulee takaisin tai Anna hänen luokseen matkustaa. Annakin hänet pariin kertaan viimejaksossa mainitsi. Alkavat taas leikkiä kotista, kun se "isätön" lapsikin on jo valmiina. Näin tähän sarjan loppuun annetaan Annan tarinalle hyvä päätös :)

Vierailija
26/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin olikin se haastattelu. Sarah oli vanha nainen ja sama näyttelijä, joka esittää Oliviaa haastatteli Sarahia. Oli pikku pätkä tässä kerran.

Onhan sillä Sarahilla tarina. Mutta vahvuudesta olen himppu verran eri mieltä. Noin niinkuin muutenkin ihmisillä voi olla kyky tai on pakko työntää asiat pois mielestään, mutta toki ne ovat alitajunnassa kuitenkin.

Ja kun ei voi valita kestääkö vai ei, silloin kestää pakosti.

Onhan maailmassa ihmisiä, jotka selvisivät juutalaisvainoista ja elivät ´toisen elämän`vaikkapa Amerikassa.

Vierailija
27/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että Anna ja Henry (joka on sen lapsen biologinen isä) menisivät moderniin kumppaniliittoon. Anna voisi silläkin lailla demonstroida ennakkoluulottomuuttaan, ja Henry saisi elää yhdessä niin kovasti kaipaamansa lapsen kanssa.

Vierailija
28/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Gino tulee takaisin tai Anna hänen luokseen matkustaa. Annakin hänet pariin kertaan viimejaksossa mainitsi. Alkavat taas leikkiä kotista, kun se "isätön" lapsikin on jo valmiina. Näin tähän sarjan loppuun annetaan Annan tarinalle hyvä päätös :)

Näin ei käy, kun lukee juonen kulkua vaikka tuolta ulukomaalaisilta sivuilta.

Vierailija
29/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minäkin luulen, että anna kaipaa kumppania kuitenkin. Saa nähdä, miten käy. Ja minkälainen loppu sarjalle on.

Vierailija
30/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Matt oli narsisti. Hyvä kun Olivia jätti sen. Veikkaan kuitenkin, että sen kanssa tulee vielä myöhemmin ongelmia.

Sarah on ihana. Kauheaa katsoa, kun traumat puskee nyt pinnalle. Roy on aivan omaa luokkaansa koiransa kanssa. Niin sympaattinen ja aito. Sille toivoisin vielä jotain hyvää tapahtuvaksi. Menettänyt jo kaksi vaimoa.

Vierailija
31/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se Matt oli narsisti. Hyvä kun Olivia jätti sen. Veikkaan kuitenkin, että sen kanssa tulee vielä myöhemmin ongelmia.

Sarah on ihana. Kauheaa katsoa, kun traumat puskee nyt pinnalle. Roy on aivan omaa luokkaansa koiransa kanssa. Niin sympaattinen ja aito. Sille toivoisin vielä jotain hyvää tapahtuvaksi. Menettänyt jo kaksi vaimoa.

Samaa mieltä.

Vierailija
32/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, älä vaan kerro enempää.

Vierailija
33/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin, että Anna ja Henry (joka on sen lapsen biologinen isä) menisivät moderniin kumppaniliittoon. Anna voisi silläkin lailla demonstroida ennakkoluulottomuuttaan, ja Henry saisi elää yhdessä niin kovasti kaipaamansa lapsen kanssa.

Eiköhän Henry ja Harry päädy suhteeseen?

Vierailija
34/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Se hautausmaakohtaus oli hyvä, ei liian dramatisoitu tai tunteellinen.

Mutta näyttelijä on hyvä. Joka kohtauksessa erittäin luonteva, mitä ei voi sanoa esim. Elisabethista. Mitäs mieltä hänestä. Täti oli homon kanssa naimisissa ties kuinka kauan ja sitten kun löysi rakkauden, menetti sen melko pian.

Vierailija
35/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, älä vaan kerro enempää.

En kerro.

Vierailija
36/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näyttelijä on hyvä. Joka kohtauksessa erittäin luonteva, mitä ei voi sanoa esim. Elisabethista. Mitäs mieltä hänestä. Täti oli homon kanssa naimisissa ties kuinka kauan ja sitten kun löysi rakkauden, menetti sen melko pian.

Elisabeth on ihan kamala, mutta siksi hahmona aivan loistava. Se on ärsyttävä ja omahyväinen ja mukamas aina oikeassa. Viihdyttävää.

Näyttelijällä kuitenkin aina samat ilmeet ja manööverit. Vois ehkä ilmentää rooliaan joskus ihan muulla tavalla.

Vierailija
37/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisabeth on ihan kamala, mutta siksi hahmona aivan loistava. Se on ärsyttävä ja omahyväinen ja mukamas aina oikeassa. Viihdyttävää.

Näyttelijällä kuitenkin aina samat ilmeet ja manööverit. Vois ehkä ilmentää rooliaan joskus ihan muulla tavalla.

Joo, niin on. Näyttely paistaa läpi joistakin kasvojenilmeistä, varsinkin hymy on joskus kamala, vai onko se tarkoituskin.

Onhan tähän sarjaan ympätty monenmoista asiaa. On juutalaisvainot, homous, lapsettomuus, insesti.

Vierailija
38/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carolyn ja se munaton mies on myös oikea aviopari.

Vierailija
39/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Elisabeth-matroonan näyttelijä on tosi hyvä. Se sen tekohymy on nimenomaan tarkoituksellinen, kun se antaa hienovaraisesti ymmärtää, että itse asiassa on ihan eri mieltä kuin keskustelukumppani tai että hienoisesti halveksuu sitä vastapuolta.

Ja sen "aina samat" - tietoisesti samat - ilmeethän on hiljalleen alkaneet muuttua, kun se on alkanut vähän luopua siitä rautakuorestaan. Kun on elämä opettanut. Nyt se jo myöntää itselleen (ja muille), että hänen ei aina tarvitse puuttua joka asiaan eikä kontrolloida kaikkia muita.

Vierailija
40/100 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän harmittaa kun Elisabeth oli viime kaudella jo suvaitsevaisempi Sarahia kohtaan mutta nyt taas ei voi muka samassa talossa asua _sellaisen_ kanssa. Monenlaista on sarjaan tupattu ja vähän liikaakin ehkä, alussa oli aidompaa ja koskettavampaa menoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme