Kosin miestä ja miehen vastaus oli "no kai se on sitten pakko"
Olin järjestänyt hyvän hetken, takassa paloi tuli, molemmilla vapaapäivä, olimme syöneet hyvin ja juoneet viiniä. Sitten kysyin menisikö mies kanssani naimisiin. Tuo "no kai se on sitten pakko" vastaus jäi häiritsemään minua.
En koe olevani mikään pienestä niuhottava ja muutenkin olen rento enkä mikään tiukkapipo. Vielä kun tuo vastaus tuli vakavalla naamalla niin nyt mietin että kokeeko mies sen naimisiin menon nyt jotenkin pakollisena tai vastenmielisenä?
Kommentit (86)
Niinhän se varmaan olikin huumoria olevinaan. Voisi kuitenkin ajatella, että kerran eläissään sopisi pitää se huumorinkukka ruukussaan.
Terveisin vitsillä kosittu.
Vierailija kirjoitti:
Menkäähän naiset keskenänne naimisiin jos tahdotte jotain tarunomaista kosintaa.
Miehet voisivat mennä naimisiin keskenään, kun tuntuvat ajattelevan samanlaisella putkiaivoisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies vastaa tuolla tavalla? Aiotko itse jatkaa tuollaisessa suhteessa? Mikä ylipäätään sai sinut niin epätoivoiseksi, että kosit itse?
Eli mieskin on epätoivoinen jos kosii naista. Nämä asiat pätevät myös toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse toteaisin, että "Ei suinkaan, ei missään nimessä ole pakko." Ja ottaisin kosinnan takaisin.
Mä tein noin :D
Ehdotin romanttisissa mökkitunnelmissa miehelle sormusten vaihtoa. Hänpä vastasi siihen pitkällä hiljaisuudella, ja selittelemällä että hän ei kaipaa mitään sormuksia rakkautensa merkiksi, ja että hän on jo ollut naimisissa, eikä tiedä haluaako enää uudestaan mennä.
Siitähän sota syttyi, ja romanttisuus vaihtui aivan erityyliseksi, lähinnä jännitysdraamaksi :D
Tuosta muutama kuukausi eteenpäin ilmoitin miehelle että en halua enää jatkaa suhdettamme, koska olin jo alussa sanonut että tähtään vakavassa parisuhteessa yhteenmuuttoon ja naimisiinkin, ja olin luullut että mies on tämän ymmärtänyt. Yhteenmuuttoa hän olisi halunnut myös siirtää hamaan tulevaisuuteen. Tuossa vaiheessa olimme kuitenkin olleet yhdessä jo pari vuotta, joten jos hän ei siihen mennessä ollut niin varma kuin kykenee ylipäätään mistään varma olemaan, että haluaa olla juuri minun kanssani, niin kiitti mulle riitti.
seuraavana päivänä mies kosi, ja 3kk tuosta muutettiin yhteiseen asuntoon. :)
Eikö jäänyt vähän sellainen tunne, että kiristit miehen naimisiin? Kiva alku suhteelle.
Kyllä siinä vaiheessa, kun tekee päätöksen, että meillä on eri haaveet ja parempi erota, niin erotaan. Muuten se on vai kiristämistä, Kuten tässäkin ja hehkutetaan, että uhkasin erota ja ihanaa, mies kosi 3kk päästä :)
Ei jäänyt, emme ole naimisissa, kosittu "vasta". Lisäksi suhteen alku oli kyllä jo mennyt tuon kahden vuoden jälkeen reilusti ;)
En minä kiristänyt ketään, sanoin vain ettäen halua jatkaa tällaista suhdetta. Tein siis oman päätökseni, ja mies teki omansa. Kukaan ei pakottanut ketään mihinkään, vaan molemmat on vapaita tekemään omat ratkaisunsa.
Ja kun ensin uhkailit ja mies koukisti sormeaan, juoksit kieli pitkällä takaisin. Mies huomaa, että sinun uhkailusi ovat ihan tuuleen puhallettuja höpötyksiä ja ei tämän jälkeen enää ota sinua tosissaan. Voi myös joku riita nakata koko kiristyksesi kasvoillesi ja siinäpä sitten olet onnellinen, kun mies kosi, kun uhkasit erota, jos kosintaa ei tule.
Niin oli, törkeä vastaus.