Kosin miestä ja miehen vastaus oli "no kai se on sitten pakko"
Olin järjestänyt hyvän hetken, takassa paloi tuli, molemmilla vapaapäivä, olimme syöneet hyvin ja juoneet viiniä. Sitten kysyin menisikö mies kanssani naimisiin. Tuo "no kai se on sitten pakko" vastaus jäi häiritsemään minua.
En koe olevani mikään pienestä niuhottava ja muutenkin olen rento enkä mikään tiukkapipo. Vielä kun tuo vastaus tuli vakavalla naamalla niin nyt mietin että kokeeko mies sen naimisiin menon nyt jotenkin pakollisena tai vastenmielisenä?
Kommentit (86)
Minkälainen mies vastaa tuolla tavalla? Aiotko itse jatkaa tuollaisessa suhteessa? Mikä ylipäätään sai sinut niin epätoivoiseksi, että kosit itse?
No sano että ei oo pakko, vaan ihan haluaisit että mies menee vapaaehtoisesti sun kanssa naimisiin. Törkeä vastaus.
En tiedä miehesi huumoria, joten vähän vaikea sanoa mitään.
Tässä se nähdään, vastaapa naiselle rehellisesti niin heti alkaa spekulaatiot. Kai teit selväksi että sinun kanssasi naimisiin eikä naapurin mirmelin, naiset ovat joskus vaikeaselkoisia...
No itse toteaisin, että "Ei suinkaan, ei missään nimessä ole pakko." Ja ottaisin kosinnan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies vastaa tuolla tavalla? Aiotko itse jatkaa tuollaisessa suhteessa? Mikä ylipäätään sai sinut niin epätoivoiseksi, että kosit itse?
Kaikki, miksi kukaan mies haluisi naimisiin?
M45
Törkeä vastaus. Itse sanoisin tuohon, että ei ole pakko, eikä ole pakko enää ylipäätään olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ei ehkä haluisi, mutta toiset vaan ei haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Minun mieheni kyllä nimenomaan halusi kanssani naimisiin. Moni mies rakastuu. Lisäksi kaikki avioliiton juridiset hyödyt ovat yhtä lailla hyötyjä miehille.
No itse vastasin vaimoni kosintaan näin: Eipä mulla nyt muitakaan ehdokkaita ole tarjolla, käyhän se. Olemme nyt olleet 15-vuotta onnellisesti naimisissa.
Olihan tuo nyt hyvin erikoinen vastaus. Ehkä mies hämmentyi ja suusta pääsi sammakko? Ehkä hän oli yllättynyt, että nainen kosi?
Ehdottomasti kannattaa kysyä, mitä tarkoitti tuolla. Sillätavalla lempeästi.
Eli ei ole todellakaan innoissaan vaan tyytyy sinuun. En todellakaan menisi naimisiin jos saisin tuollaisen vastauksen. Tuskin on suurta intoa ja intohimoa luvassa myöhemminkään.
Ehkä se halus itse kosia ja ainoa mitä sai ulos oli tuo?
huumorimiehiä kirjoitti:
No itse vastasin vaimoni kosintaan näin: Eipä mulla nyt muitakaan ehdokkaita ole tarjolla, käyhän se. Olemme nyt olleet 15-vuotta onnellisesti naimisissa.
Onnellisuus on suhteellista.
:D no oisin kyl pikkasen loukkaantunut! kun ei ainakaan itelle oo itestään selvyys että naisena kosin, vaan yleisesti ottaen toivoisin et mies tekee sen, mut jos alkaisin ite kosimaan ja keräisin siihen sitä rohkeutta ja oottaisin et on oikea hetki ja kaikkea ja sit vastaus ois tuo. Niin ois kyllä itku herkässä ja voisi tulla aika kipakka vastaus takasin, että antaa sitten olla, jos kerta on "pakko" ?!
Toki jos virne naamalla vitsinä tuon on murjassut niin ihan eri juttu. Kun ei tiedä millainen miehesi on muuten ja teidän huumori niin vaikea sanoa. Mutta ilmeisesti ei ollut vitsi kun ap tästä tänne kirjoittaa. En ehkä miestä tästä syystä välittömästi jättäisi, mutta kyllä siitä pitäs keskustella et miksi näin vastasi. Että jos se on hänelle vaan pakko, niin ei sitten todellakaan tarvi pakosti suostua. Toivottavaa olis että vapaaehtosesti haluais...
Tökerö vastaus mut vaikee sanoa mistä johtuen, kun voi olla yhtä hyvin vaa hämmennyksestä tai todellisesta vastentahtosuudesta kyse. Ehkä kannattaa jutella sen kanssa ja yrittää saada selvyys.
Kai se on pakko mennä naimisiin kun kerran rakastaa. Ei mies muuten naimisiin mene, muttei tuppisuuna uskalla rakkautta tunnustaakaan, muuten kuin naimisiin menemällä. Taitaa olla miehiä, jotka osoittaa rakkautensa teoilla, eikä sanoilla. Niitä suomessa riittää.
Naiset odottavat jotain yltiöromanttista hetkeä tuossa kosintatilanteessa. Liikaa lueskelleet jotain romanttisia kirjoja, joissa naisten tukka hulmuaa tarunomaisesti miehen ruskeiden silmien katsoessa naista silmiin, samalla naisen jalat tutisevat rakkauden huumasta. Mies kysyy tahdotko? Ja nainen vastaa oih, minä tahdon ja virtsaa alleen onnellisuuden tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
huumorimiehiä kirjoitti:
Onnellisuus on suhteellista.
Kaikki on suhteellista.
Voi herranjestas. Sait myöntävän vastauksen, olisit tyytyväinen! Mies olisi varmasti kieltänyt jos ei haluaisi. Ei ehkä ole niin täysillä menossa naimisiin kuin sinä, mutta riittävän täysillä mennäksen kanssasi naimisiin. Joten ole vaan tyytyväinen äläkä analysoi yhtään pidemmälle, kun menee kuitenkin pieleen...