Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valitatte sellaisista ongelmista, jotka voisitte itse poistaa?

Vierailija
18.10.2018 |

Puhelinmyyjät. Hankkikaa se suoramarkkinointikielto. Mutta kun on periaate, että sellaisesta ei pitäisi joutua maksamaan. Se maksaa jotain euron vuodessa, ei kenenkään talous siihen kaadu! Ja jos silti on se periaate, niin älkää sitten kuormittako muita ihmisiä valittamalla, vaan kärsikäö hiljaa.

Facebook. Siellä ei ole pakko olla, tai sieltä voi piilottaa ärsyttävät sivut/ihmiset/mainokset.

WhatsAppissa tulee koko ajan ryhmäviestejä, edes yöllä ei saa nukkua rauhassa! Kuvitteletteko olevanne niin tärkeitä ihmisiä, että teidän on pakko olla koko ajan tavoitettavissa? Yksittäiset ryhmät voi hiljentää, tai niistä voi jopa poistua. Kukaan ei kaipaa juuri sinua. Olen aina lukenut viestit silloin kun minulla on oikeasti aikaa pysähtyä.

Keksittekö lisää? Ymmärrän kyllä jos haluaa purkaa sydäntään ja valittaa, jos jokin asia harmittaa, ja sille ei oikein voi itse tehdä mitään, mutta miksi pitää tehdä ongelma jostain, johon voi itse vaikuttaa, ja joka ei edes ole oikeasti mikään ongelma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kesällä ei voi nukkua koska on niin kuumaa ja valoisaa"

Itselläni on ollut yli 15 vuotta sekä pimennysverhot että ilmastointilaite.

Nukun mukavasti ja rennosti kaikki kesät pimeässä ja viileässä makuuhuoneessa.

Kaksi ostosta piti tehdä eikä ole tarvinnut kertaakaan ruikuttaa sen jälkeen.

Vierailija
2/5 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea puhelinmarkkinointikielto ei maksa mitään. Nuo maksulliset on huijausta. Eli oikeastaan sitä tyhmempää valittaa, koska kyse ei ole edes rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hankala tuo Facebook. Haluaisi olla lojaali Facekavereille ja tykkäillä heidän julkaisuistaan ja muutenkin ajatella hyvää. Mutta kun sielläkin moni ihminen takertuu kaavoihinsa eli samasta pihalaiturista on se epäselvä kuva lähes joka päivä tai joku päivittää sadannen päivityksen päivässä seinälleen niin tuntuu että pää poksahtaa. Sinällään ei ole näitä ihmisiä vastaan mitään ja haluaisi ajatella heistäkin positiivisesti mutta moni vaan alkaa ärsyttämään vuosien jälkeen ihan samalla tavalla kuin saattaa joskus live-elämässäkin oman kumppanin pinttyneet tavat alkaa ärsyttää.

Vierailija
4/5 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuusta ongelmissa piilee myöös järkeä. Minuustaa ongelmat, autttaminen jaa selviytyminen on syyy miksi mitäään kannatta tehdä.

Vierailija
5/5 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että suomalaismiehet olisivat hoikkia ja liikunnallisia.

En tiedä miten vaikuttaisin tilanteeseen sinkkuna.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi