Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko munamaitoon tehty makaroonilaatikko riskinottoa sukujuhlissa? Vaikka käyttäisi soijarouhetta?

Vierailija
20.06.2023 |

mietin kun on niin paljon alegrioita

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele jumalauta kirjoittamaan

Vierailija
2/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele jumalauta kirjoittamaan

oho, menipäs tunteisiin, helle taitaa ärsyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy saa tana onko niitä allergioita. Ja mitä hel vet tiä, makaronilaatikkoa tarjoat?

Vierailija
4/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen makaronilaatikon ihan vaan soijamaitoon. En ole vuosiin tehnyt sitä munamaidolla, vaikka sekasyöjä olenkin, koska mä vaan tykkään soijamaitoversiosta. Mä en pidä perinteisestä makaronilaatikosta just sen vuoksi, että munamaito tekee siitä sellaista massaa. Soijamaito jättää makaronit irrallisiksi, mutta kuitenkin tekee laatikosta vähän kiinteää.

Vierailija
5/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijarouhe ei kuulu makaronilaatikkoon. Jos sitä käytät, niin se on sitten soijamakaronilaatikko, joka yrittää epätoivoisesti olla jauhelihamakaronilaatikko.

Vierailija
6/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soijarouhe ei kuulu makaronilaatikkoon. Jos sitä käytät, niin se on sitten soijamakaronilaatikko, joka yrittää epätoivoisesti olla jauhelihamakaronilaatikko.

Ei aloittaja mitään jauhelihasta puhunut. Makaroonilaatikkoa oli tekemässä kahdella oolla.

Vierailija
7/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista soijapaskaa ja veke juttuja mihinkään työntää? Ovat hirveätä p.

Vierailija
8/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soijaa mihinkään! Tai ainakin siitä pitää erikseen varoittaa, jolloin soijaa karttavat voivat jättää syömättä.

Vierailija
9/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen makaronilaatikon ihan vaan soijamaitoon. En ole vuosiin tehnyt sitä munamaidolla, vaikka sekasyöjä olenkin, koska mä vaan tykkään soijamaitoversiosta. Mä en pidä perinteisestä makaronilaatikosta just sen vuoksi, että munamaito tekee siitä sellaista massaa. Soijamaito jättää makaronit irrallisiksi, mutta kuitenkin tekee laatikosta vähän kiinteää.

Ei tee, jos osaa laittaa ruokaa. Sä et vaan osaa.

Vierailija
10/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on monelle ongelma, samoin soija.

Vierailija
11/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän liha- tai kasvislientä samasta syystä. 

Vierailija
12/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soija-allergiaa on monilla.

Vierailija
13/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito on monelle ongelma, samoin soija.

Ja gluteeni, muistathan käyttää gluteenitonta pastaa!

Vierailija
14/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee, jos osaa laittaa ruokaa. Sä et vaan osaa.

En ole väittänytkään osaavani. :D

Vierailija
15/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ei tietenkään voi syödä jos on vegaani, maidoton tai munaton.. Tai soijaton tai vannoutunut lihansyöjä. Jos korvaat munat ja maidon kasviperäisellä, voi nämä 3 ihmisryhmää syödä sitä. Sitä on meidän mahdoton tietää mikä ruokavalio sukulaisillasi on.

Vierailija
16/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk tää tämmöttii munamait simmotti jommotti kiertoilmaus siemenneestel?

Vierailija
17/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto!

Vierailija
18/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko on niin arkinen ruoka, että en tarjoaisi sitä juhlissa. Riippuu tietysti, minkä kaltaiset juhlat. Talkooruoaksi sopii hyvin!

Vierailija
19/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän liha- tai kasvislientä samasta syystä. 

Karseeta!

Vierailija
20/23 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroonilaatikkojuhlat! Varmaan ikimuistoiset kekkerit :D :D :D Olisko sitten juomaksi laihaa Mehukattia ja jälkkäriksi marie-keksi :D