Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri valittaa ihan kaikesta

Vierailija
01.01.2026 |

En tajua. Kaverilla päällisin puolin asiat todella hyvin, mutta hänen omasta mielestään kaikki huonosti.  Kun nähdään, hän valittaa ihan kaikesta: työstä,  asunnosta, perheestä, jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää taustoja 

Vierailija
2/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat sellaisia, eivätkä he välttämättä edes tajua valittavansa. He luulevat että traumadumppaus on normaalia ihmisten välistä kommunikaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valittavat koko ajan. Jos yksi asia elämässä paranee se löytää heti uuden aiheen mistä valittaa. 

Vierailija
4/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä valittamisen malli on opittu ihan jo lapsuudessa vanhempien ja sukulaisten juttuja kuunnellen. 

Koska olen itse ihan kpää luonteeltani, niin varmaan nostaisin kissan pöydälle ja kysyisin, että onko nyt ihan tosissaan kaikki huonosti vai onko tämä nyt vain kuvitelmaa ja opittua. Valittaisin myös takaisin että MULLA vasta on vaikeeta kun mulle aina valitetaan.

Tunnistan kyllä tyypin, ja on oikeasti raskasta kuunnella pidemmän päälle. Ei se haittaisi jos joskus joku avautuisi että kaikki on ihan peestä, mutta ainainen valitus saa mut kyllä ottamaan riskin kaveruuden menetyksestä.

Vierailija
5/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tekemisissä.

Vierailija
6/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras kaveri on tuommoinen. Ei olla yhteyksissä.

Vierailija
7/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valittaa valittajasta. Ironista.

Vierailija
8/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri valittaa facessa kaikesta ja muutenkin. Kun oon itse valittanut facessa facen toiminnasta, kun se on vaan huonontunut vuosi vuodelta, muuten kirjoittelen ihan mjita juttuja, hän tulee aina komentamaan, että lopeta jo se valitus, sinä se aina valitat, etkä muuta osaa. Huvittavaa. 

Vierailija
9/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät tajua tekevänsä tätä. Voisi ehkä huomauttaa, että et jaksa tätä ainaista negatiivisuutta ja vaikka kysyä, oisko mitään hyvää kerrottavaa.

Vierailija
10/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri löysi valittamisen aihetta siitäkin kun adhd lapsensa, joka oikeasti oli todella hankalaa lapsena ja nuorena, aikuistui ja nyt opiskelee yliopistossa ja opinnot menevät mainiosti. Itse olisin niin ylpeä että halkeisin.  Kaveri on sellainen, joka nalkuttaa kaikesta, välillä säälin hänen perhettään. 

Vierailija
11/11 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös yksi tälläinen ystävä, joka ainoastaan valittaa. Hän on aina ollut negatiivinen, joten olen tottunut siihen, että aina kun nähdään tai soitellaan, niin saa kuunnella valitus virttä. Välillä kyllä hyvin raskasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi