Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa

Kommentit (328)

Vierailija
161/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetuttaa ku koko syksyn tulee telkkarista paskaa höystettynä silvennoisen lärvillä ja vielä kuustonenki joka ohjelmassa, ois pysyny vaan siinä paskoissa ja vielä paskemmissa uutisissa, ei ois tarvinnu änkee suomiloveenkin.

Vierailija
162/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi sen tyttöystävä on nuorempi kuin heikin omat lapset.

Aika paljonkin, eikös vanhin lapsi ole 46-vuotias! Eli hänellä voisi olla tuon naisystävänsä ikäinen lapsenlapsi. Nice. 😜

Monta pappaa tai mummua oot tavannu joiden lapsenlapsi on syntynyt heidän olleessaan 35 vuotiaita?

Itse tiedän pikkukaupungissamme parikin tapausta. Sehän tahtoo olla niin, että tuo nuorena lapsen tekeminen on jossain määrin periytyvä tapa.

Onhan Suomessa paljon nuorempiakin mummoja: https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/305194-ninasta-tuli-mummo-31-vu…

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais heikki tulla myös vähän kitaroimaan mua ;)

Vierailija
164/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Pirkkalasta, huomionhakuinen pyrkyrihän tuo nainen on. Googlatkaa huviksenne hänen gradunsa, melkoista settiä!

Vierailija
165/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HESSU SAI OMAISHOITAJAN

JES EHDIN ENSIN

Vahva veikkaukseni on, että tällä mimmillä on tavoitteet hieman korkeammalla, kuin omaishoitajuudessa. Tämän keissin pohjalta nimi lehteen ja sitä kautta ilmaista vaalimainontaa kevään eduskuntavaaleihin. Jos paikka arkadianmäellä aukeaa, niin tämä suhde on täyttänyt tehtävänsä ja Mauno Ahonen saa etsiä itselleen uuden omaishoitajan.

Vierailija
166/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tuolla Silvennoisella noita naisia on ollut, ja lapsiakin iso liuta. Liekö jo isoisä?

On ollut isoisä jo pitkään.

Vierailija
167/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salee Hessukin kerkee vielä lapsia saamaan niin kuin Salekin sai

Tämä.

Mitä mammat nyt vinkuu vaikka 70v seniilikin puskee lapsia myöhäis 30v poliitikkokollegan kanssa?

Vierailija
168/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Itseä ainakin asia painaisi.

Ovat usein valmiita antamaan puolet omaisuudestaan näille hupakoille. Sormukset sormessa nopeaan.

Vierailija
169/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Heikki oo sanonu jossain haastattelussa että vaikka kroppa vanhenee nii mieli on kuin 16-vuotiaalla

Vierailija
170/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näyttää ikäistään vanhemmalta. Ei taitaisi saada ikäisiään julkkiksia.

Vierailija
171/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-ikäiset kaljut kurppanat parveilee leuka tutisten kuolaamassa uutisen äärellä!

Että oikeen Fitness 🤓🤓🤓

Voi ukot, nyt lähti ruostunut mielikuvitus hölköttämään. Ei muuta kuin pilleri naamariin ja kohta saa pyyhkiä liimat sormista...

Onko ihme, että naiset häipyvät ulkomaille, minne vaan, katselemaan miehiä?

Vierailija
172/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Heikki oo sanonu jossain haastattelussa että vaikka kroppa vanhenee nii mieli on kuin 16-vuotiaalla

...ja järki kuin 4-vuotiaalla?

Joo. Sanoi.

Vierailija
173/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katos luulin että heikki styylaa kahilaisen kanssa

Vierailija
174/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän uskottavalla rock-tähdellä olla nuorempi tyttöystävä.

Vierailija
175/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän uskottavalla rock-tähdellä olla nuorempi tyttöystävä.

En tiiä onko kauhean uskottava kun pelleilee gaaloissa sun muissa

Vierailija
176/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelee siis 29-vuotiaan aikuisen naisen kanssa. Mikä tässä oli niin järkyttävää?

Vierailija
177/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Silvennoinen siitä innostuisi itsekin salille.

Joo, Heikin olisi kyllä tosiaan hyvä alkaa vähän treenaamaan ja tarkistamaan ruokavaliotaan. Toivottavasti uusi ihmissuhde kannustaa siihen.

Miksi?

Vierailija
178/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikin puolelta en tuota nyt ihmettele, mutta taitaa julkisuus korvata paljon, kun en tuota naamavärkkiä itse ainakaan komeaksi voi mieltää.

Ei silti mun makuuni oo nää silikonipallo-"povipommit" kisakireyksineen. Ennemmin rehellisesti rehevä, ryntävä ja persevä mulle kiitos :) Mut mukava luonne on must ja nätti naama on suuri plussa.

m30v

Vierailija
179/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat mammat ovat mustasukkaisia 😍

Vierailija
180/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa Seiskassa lukee, että Jasmi Qvick seurustelee Esko Eerikäisen ja Heikki Silvennoisen kanssa. Yhtä aikaa vai erikseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi