Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi sen tyttöystävä on nuorempi kuin heikin omat lapset.
Aika paljonkin, eikös vanhin lapsi ole 46-vuotias! Eli hänellä voisi olla tuon naisystävänsä ikäinen lapsenlapsi. Nice. 😜
Monta pappaa tai mummua oot tavannu joiden lapsenlapsi on syntynyt heidän olleessaan 35 vuotiaita?
Itse tiedän pikkukaupungissamme parikin tapausta. Sehän tahtoo olla niin, että tuo nuorena lapsen tekeminen on jossain määrin periytyvä tapa.
Onhan Suomessa paljon nuorempiakin mummoja: https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/305194-ninasta-tuli-mummo-31-vu…
.
Sais heikki tulla myös vähän kitaroimaan mua ;)
Terveisiä Pirkkalasta, huomionhakuinen pyrkyrihän tuo nainen on. Googlatkaa huviksenne hänen gradunsa, melkoista settiä!
Vierailija kirjoitti:
HESSU SAI OMAISHOITAJAN
JES EHDIN ENSIN
Vahva veikkaukseni on, että tällä mimmillä on tavoitteet hieman korkeammalla, kuin omaishoitajuudessa. Tämän keissin pohjalta nimi lehteen ja sitä kautta ilmaista vaalimainontaa kevään eduskuntavaaleihin. Jos paikka arkadianmäellä aukeaa, niin tämä suhde on täyttänyt tehtävänsä ja Mauno Ahonen saa etsiä itselleen uuden omaishoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tuolla Silvennoisella noita naisia on ollut, ja lapsiakin iso liuta. Liekö jo isoisä?
On ollut isoisä jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Salee Hessukin kerkee vielä lapsia saamaan niin kuin Salekin sai
Tämä.
Mitä mammat nyt vinkuu vaikka 70v seniilikin puskee lapsia myöhäis 30v poliitikkokollegan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.
Itseä ainakin asia painaisi.
Ovat usein valmiita antamaan puolet omaisuudestaan näille hupakoille. Sormukset sormessa nopeaan.
Eikö Heikki oo sanonu jossain haastattelussa että vaikka kroppa vanhenee nii mieli on kuin 16-vuotiaalla
Nainen näyttää ikäistään vanhemmalta. Ei taitaisi saada ikäisiään julkkiksia.
Yli-ikäiset kaljut kurppanat parveilee leuka tutisten kuolaamassa uutisen äärellä!
Että oikeen Fitness 🤓🤓🤓
Voi ukot, nyt lähti ruostunut mielikuvitus hölköttämään. Ei muuta kuin pilleri naamariin ja kohta saa pyyhkiä liimat sormista...
Onko ihme, että naiset häipyvät ulkomaille, minne vaan, katselemaan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Heikki oo sanonu jossain haastattelussa että vaikka kroppa vanhenee nii mieli on kuin 16-vuotiaalla
...ja järki kuin 4-vuotiaalla?
Joo. Sanoi.
Mä katos luulin että heikki styylaa kahilaisen kanssa
Täytyyhän uskottavalla rock-tähdellä olla nuorempi tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän uskottavalla rock-tähdellä olla nuorempi tyttöystävä.
En tiiä onko kauhean uskottava kun pelleilee gaaloissa sun muissa
Seurustelee siis 29-vuotiaan aikuisen naisen kanssa. Mikä tässä oli niin järkyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Silvennoinen siitä innostuisi itsekin salille.
Joo, Heikin olisi kyllä tosiaan hyvä alkaa vähän treenaamaan ja tarkistamaan ruokavaliotaan. Toivottavasti uusi ihmissuhde kannustaa siihen.
Miksi?
Heikin puolelta en tuota nyt ihmettele, mutta taitaa julkisuus korvata paljon, kun en tuota naamavärkkiä itse ainakaan komeaksi voi mieltää.
Ei silti mun makuuni oo nää silikonipallo-"povipommit" kisakireyksineen. Ennemmin rehellisesti rehevä, ryntävä ja persevä mulle kiitos :) Mut mukava luonne on must ja nätti naama on suuri plussa.
m30v
Ihanat mammat ovat mustasukkaisia 😍
Uusimmassa Seiskassa lukee, että Jasmi Qvick seurustelee Esko Eerikäisen ja Heikki Silvennoisen kanssa. Yhtä aikaa vai erikseen?
Veetuttaa ku koko syksyn tulee telkkarista paskaa höystettynä silvennoisen lärvillä ja vielä kuustonenki joka ohjelmassa, ois pysyny vaan siinä paskoissa ja vielä paskemmissa uutisissa, ei ois tarvinnu änkee suomiloveenkin.