Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokakaupan tuotteita, joita et ole kenenkään nähnyt....

Vierailija
16.10.2018 |

...koskaan ostavan etkä tiedä ketään, joka tuotetta käyttäisi. Aloitan: aromisuola.

Kommentit (292)

Vierailija
201/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Prisman myyjänä sanon että Tescon tuotteita ei osta kukaan. Paitsi superhalpuutettuna.

Eikö? Höh, Tescon keksit ja myslipatukat on ainakin omia suosikkeja.

Vierailija
202/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa asuessani lähimarketissa myytiin pakkauksia jossa oli hapankaalia ja suklaata. Siis samassa paketissa purkki hapankaalia ja kyljessä suklaalevy, molemmat yhteiseen muoviin pakattuna :D En nähnyt koskaan kenenkään ostavan tuota, ja hintakin oli tuplasti sen, kuin jos olisi vaan ostanut ne molemmat omilta hyllyiltään. En vielä tänä päivänä käsitä tuon yhdistelmän ideaa. Jos joku keksii, kertokaa minullekin!

Oli ihan pakko googlata sauerkraut +chocolate ja tulokseksi tuli ainakin saksalaisia hapankaali-suklaakakku reseptejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi keitetyt ja kuoritut kananmunat yksittäispakattuna.

Minä ostan noita usein.

Tämän ketjun aihe on älytön, koska se että joku yksittäinen ihminen ei ole nähnyt kenenkään jotain tuotetta ostavan, tai ei tiedä sitä kenenkään käyttävän, ei kerro yhtään mitään. Jos sitä tuotetta kaupassa on, niin satavarmasti sitä ostaa niin paljon ihmisiä että sitä kannattaa valikoimassa pitää. Hyllytila on niin kallista että takuulla valikoimasta karsitaan vauhdilla sellaiset tuotteet joita kukaan ei osta.

Kerro oi miksi ostat kananmunan keitettynä ja yksittäispakattuna?? Hirveä turhisroska.

Vierailija
204/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa lukea kun jotkut äimistelevät ihmisten "uusavuttomuutta" täällä ja kehuskelevat, että osaavat kyllä keittää kananmunansa itse ja että kuka kumma ostaa valmiiksi paistettua jauhelihaa. Maailmankuvanne on melko kapea. Suomessa asuu vaikka millä mitalla vanhuksia ja vammaisia, jotka eivät pysty tekemään kovin monimutkaisia ruokia. Heille on suuri helpotus, että joitain ruoka-aineksia voi ostaa melko valmiina.

Juuri näin, eräskin vanha rouva ostaa valmiiksi kuorittuja ja jopa esikeitettyjä perunoita, koska se mahdollistaa hänen yksinasumisensa paremmin. Sormet eivät taivu kuorintaan, ja näin saa kuitenkin niitä asioita mitä itse haluaa ja pysyy itsenäisenä pidempään. Kyllä monet hulluiltakin tuntuvat tuotteet ovat syntyneet tarpeesta ja kysynnästä. Ei montaa juttua tule mieleen jota en olisi jonkun nähnyt ostavan, hauskaa oli kun itse en koskaan ollut ostanut purkkisardiineja, mutta mainittuani asiasta miehelleni, hänen alkoi tehdä niitä mieli ja nyt ostaa useinkin :DD

Norjassa ne laittoi tomaattikastike-purkkisardiineja ruisleivän päälle. Ruisleipä, voita ja purkista lopuksi vaan tomaattisardiinit päälle :)

Mäkin laitan! N36v

Vierailija
205/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläinen hapankaali lasipurkissa. Ehkä venäläiset asiakkaat ostavat, itse en uskalla vaikka rakastan hapankaalia.

Miksi et uskalla? Etkö uskalla syödä muutakaan venäläistä elintarviketta, vai mistä on kyse? Tuo on herkullista!

Vierailija
206/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkitettu mustekala.

Vierailija
207/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Prisman myyjänä sanon että Tescon tuotteita ei osta kukaan. Paitsi superhalpuutettuna.

Eikö? Höh, Tescon keksit ja myslipatukat on ainakin omia suosikkeja.

Tescolla on myös kosmetiikkaa myynnissä. Halpaa ja hyvätasoista.

Ohis

Vierailija
208/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankankoivet niissä valtavissa säilyketölkeissä

Makujauhepillit

Työkaveri osti tölkissä olevia ankankoipia Hulluilta Päiviltä ja kehui niiden makua.

En muista, että olisin koskaan syönyt ankkaa.

Ankankoipipurkki on ihan parasta! Helppo ja herkullinen ateria hetkessä. Kansi avataan kokonaan, käännetään purkki nurin vaikka vokkipannuun, puhkastaan reikä toiselle puolelle ja koko komeus putoaa pannulle. Sitten vain lämmitetään koivet rasvassaan ja ovat valmiita syötäväksi.

Itse nostan rasvan sulattua koivet syrjään ja paistan pieniä perunoita tai lohkoja rasvassa kullanruskeiksi ja loppuvaiheessa lisään koivet päälle lämpiämään pariksi minuutiksi.

Vierailija
209/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on raputikkuja pakkasessa! Teini tekee niistä sushia ja itse saatan pilkkoa niitä katkarapurisottoon. Säilötyt simpukat jätän silti hyllyyn.

Mutta vieläkö joku ostaa pakastealtaasta verta?

Pakasteverta köytetään koirien treenaukseen nykyään varmaan enemmän kuin ihmisravinnoksi. Sitä menee kyllä ihan hyvin lumettomana aikana vuodesta.

Verilätyt on helpo tehdä itse ja ovat hyvän makuisia

Vierailija
210/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankankoivet purkissa on meidän perheen herkkuruoka. Suussa sulavia. Pitää vaan antaa rasvan sulaa ennen kuin alkaa irrottelemaan koipia. Silloin ne pysyvät ehjinä.

Vierailija
211/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveli teki aina spagettia ja säilykelihapullia jos oli lastenvahtina! :D vielä joskus vuosienkin jälkeen alkaa tehdä mieli niitä, pitää joskus nostalgian vuoksi ostaa.

Vierailija
212/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen, kaikella on ostajansa. Hitaammin menee ehkä jotkut erikoisemmat kastikkeet. Työskentelin vuosia kaupan elintarvikeosastolla ja tavaraa tilatessa tuli huomattua monenlaista.

Vierailija
213/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on yllätys yllätys,täynnä vauvapalstan Gourmetkokkeja, jotka eivät varmasti osta eineksiä ja tietävät mitä muidenkin pitäisi syödä. Muuten olis ollu ihan mielenkiintoinen ketju, ilman näitä olevinaan maailman parhaita kaikessa.

214/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä ne purkkicroissantit? Miten ne edes toimii? (En epäile etteikö olis hyviä, ainahan croissantit on)

Vierailija
215/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on yllätys yllätys,täynnä vauvapalstan Gourmetkokkeja, jotka eivät varmasti osta eineksiä ja tietävät mitä muidenkin pitäisi syödä. Muuten olis ollu ihan mielenkiintoinen ketju, ilman näitä olevinaan maailman parhaita kaikessa.

No jos anonyyminä päteminen helpottaa jonkun päivää niin hyvähän se vain on. Itsekin nuorempana kaupan kassalla työskenneellenä tiedän, että esim. valmisruokia ja puolivalmisteita ostetaan paljon, niitä ostavat paitsi vanhukset, myös nuoremmat ja perheelliset. Gourmetkokitkin pystyisivät päättelemään niiden hyvän menekin siitä miten paljon niitä kaupassa on myynnissä, mutta ehkä niiltä pystyy sulkemaan silmänsäkin kun tekee niin pahaa ;)

Vierailija
216/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22992 kirjoitti:

Entäpä ne purkkicroissantit? Miten ne edes toimii? (En epäile etteikö olis hyviä, ainahan croissantit on)

Hyviä on ja helppo tehdä. Laitan itse joskus sisään juustoa tai aurajuustoa, niin ovat vielä parempia. Purkki auki ja siellä sisällä rulla, joka aukaistaan ja siitä sitten pätkäistään croisantit.

Vierailija
217/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinenpisara kirjoitti:

Järkisärkeä ihmettelin, munaxeja, härkis, kaikki uudet näillä vuosina tullut. Surimeja niitä raputikkuja ja en kokeile toista kertaa. Kanajauheliha.. ehkä toimii? Fazerin juuresleivät on huippuja ja turkkilaisetjogurtit kun ei ennen mennyt.

Oudoista parhaat meni lapsena mätitahna, Aromisuolaa meni pottumuusiin, simpukat, oijoi katkaravut leivänpäällä :X aaaw keitetty kalmari!!<3 ikävä mutta nyt ei enää mene ku lohi ja graavilohi. Nyt tarvii ruokaa --->

En noista muista tiedä, mutta härkishän on ihan mahtava kasviproteiini. Suosittelen kyllä kokeilemaan jos et ole maistanut. 

Vierailija
218/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ankankoipivinkistä! Menee kokeiluun ehdottomasti.

Vierailija
219/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen muovikennoisia kananmunia. Miksi ihmeessä? Varmasti tällekin on joku syy, mutta en vaan voi käsittää, että miksi toimiva ja ennenkaikkea MAATUVA normaali pahvikenno pitää vaihtaa muoviseen? Mitä lisäarvoa se tuo? Ja siis oikeasti olen utelias, jos tiedät niin pliis valaise minua!

Vierailija
220/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala hiutaleina! En tiedä ketään joka ostais muuten kuin vahingossa. Itsellekin on liian monta kertaa päätynyt hiutalepurkki tonnikalapalojen sijaan kotiin. Kiusaksiko se on sinne hyllyyn laitettu? Vai keksiikö joku oikeesti sellaselle kalajätemuhjulle käyttöä?