Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokakaupan tuotteita, joita et ole kenenkään nähnyt....

Vierailija
16.10.2018 |

...koskaan ostavan etkä tiedä ketään, joka tuotetta käyttäisi. Aloitan: aromisuola.

Kommentit (292)

Vierailija
241/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmis lettujauhe (lisää vain maito ja munat) ja nyt on tullut markkinoille vielä entistä kalliimpi muumimamman lettujauhe.

Siinä tulee jauholle kova kilohinta!

Valmiiseen lettujauheeseen tarvitaan lisäksi vain vettä. Sisältää maitojauhetta ja kananmunajauhetta.

Vierailija
242/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekeekin mieli mennä ostamaan aromisuolaa, lapsuuden kodissa ja mummolassa oli aina sitä, mutta itse ei ole vuosiin tullut ostettua, jotenkin nostalginen maku

Turha ja terveydelle haitallinen natriumglutamaatti!

Kuten liikaa nautittuna mikä tahansa, jopa vesi.

Aromisuolassa on suolaa ja mm. selleriä, katso sisältö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit.

Vierailija
244/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halva

Vierailija
245/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hiuslakkapullon tapaisessa pullossa oleva kermavaahto (edellinen tarkoitti varmaan samaa?). Ostin sitä kerran, en muista enää edes mihin tarkoitukseen, ja oli aivan hirveää! Maistui vain pikkuisen pahalta, ei miltään muulta, ja muuttui vedeksi suussa. Ilmeisesti sitäkin joku silti ostaa, koska sitä kaupan hyllystä löytyy.

Meillä käytetään vallan. Hyvää ja pysyy koostumuksessaan. Valmislettujakin ostetaan usein. Keitot tehdään vallan valmiista perunavihannespussista. Aromisuolaa käytetään lähes pelkästään ruuanlaitossa. Kieltä olen joskus maistanut, toista kertaa en sitä virhettä tee. Ankankoivet tulee kokeiluun.

Mikä firma tämä Valla on joka valmistaa perunavihannespakasteita ja keinotekoista kermavaahtoa? En ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
246/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kondomeja, nonparelleja ja joskus vuosia sitten myös halvaa, kunnes tulin allergiseksi pähkinälle ym. mitä se sisältää.

Ikinä en ole ostanut sardiineja, kookosmaitoa tai kuivahiivaa, mutta ymmärrän, että joku niitäkin haluaa ostaa.

Henk.koht. en ole nähnyt kenenkään ostavan näitä uusavuttomien tai reumakätisten tuotteita, kuten valmiiksi viipaloituja hedelmiä tai kasviksia heviosastolta.

Vierailija
247/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on hyvin harvoja tuotteita joita olen nähnyt kenenkään ostavan.

Vierailija
248/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kondensoitu maito, sellainen pienehkö metallinen purkki. mitä ihmettä sillä voi edes tehdä?

Jäätelöä oon siitä tehny.

Vierailija
249/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tillilihakastike on minun herkkuani. Aina ei jaksa tehdä yhdelle, koska lihalla pitkä keittoaika.

Vierailija
250/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut kondomeja, nonparelleja ja joskus vuosia sitten myös halvaa, kunnes tulin allergiseksi pähkinälle ym. mitä se sisältää.

Ikinä en ole ostanut sardiineja, kookosmaitoa tai kuivahiivaa, mutta ymmärrän, että joku niitäkin haluaa ostaa.

Henk.koht. en ole nähnyt kenenkään ostavan näitä uusavuttomien tai reumakätisten tuotteita, kuten valmiiksi viipaloituja hedelmiä tai kasviksia heviosastolta.

Mä en ole ikinä ostanut kondomeita. Muijilla yleensä on. Mutta se kyllä häkellyttää kuinka moni tyttö sitten kun tilanne on edennyt siihen että ne lopulta jalat levällään sanoo, että voin laittaa sisään paljaallakin. Häkellyttää.

Vierailija
251/292 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommentoineille. Olen lapsen kanssa sairaalassa, vasta sivulla 5 ja nauranut monta kertaa jo.

En osaa itse aiheeseen kommentoida juuri mitään. En tiennyt, että keitettyjä kananmunia myydään yksittäin tai lettujauhoja.

Olen kuitenkin yksi hajustenenäliinojen ostaja. Mielestäni se eukalyptus on ihana avaaja flunssassa.

Vierailija
252/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aromisuolaa kurkkusiivujen päällä "snackinä". Ei ehkä se kaikkein terveellisin, mutta kuitenkin terveellisempi kuin sipsit. 

Vierailija
253/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin tuotteita, mitä en ole nähnyt ihmisten ostavan, kun en kamalasti kiinnitä huomiota toisten ostoksiin.

Vierailija
254/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mä syön aromisuolaa kurkkusiivujen päällä "snackinä". Ei ehkä se kaikkein terveellisin, mutta kuitenkin terveellisempi kuin sipsit. 

Jos minun ruokaan eksyy aromisuolaa niin alan yskiä limaa kurkusta ja lopulta sitä nousee keuhkoputkesta asti palloina. Välillä se lyö myös nenän tukkoon tai aiheuttaa hengenahdistusta. Siinä on niin paljon aromivahventeita ja juuri ne aiheuttaa tuollaisen reaktion. Jotkut teolliset rasvat tekevät samaa.

Vierailija
255/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljonkin tuotteita, mitä en ole nähnyt ihmisten ostavan, kun en kamalasti kiinnitä huomiota toisten ostoksiin.

Jaa, yleensä sen näkee kyllä ihan vaan siitä että mitkä pakkaukset seisoo kaupan hyllyisssä pitkään ja pölyttyy.

Vierailija
256/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikymmeniin nähnyt kenenkään ostavan kanelikorppuja tai vesirinkeleitä (sellaisia kiiltäväpintaisia kuivia mautomia rinkeleitä). Lapsuudessani niitä syötiin mökillä, kun vanhemmat olivat köyhiä.

Vierailija
257/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmis lettujauhe (lisää vain maito ja munat) ja nyt on tullut markkinoille vielä entistä kalliimpi muumimamman lettujauhe.

Siinä tulee jauholle kova kilohinta!

Heh, eikö nuo ole kuitenkin tyyliin "lisää vain vesi"? 

Eihän tuossa muuten ole mitään järkeä. Sama kuin olisi helppo kaurapuuroaines, myydään vesikippo "lisää vain kaurahiutaleet ja keitä". 

Vierailija
258/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä ainoa suomalainen, joka ei tiedä, mitä on aromisuola? En muista ikinä nähneeni tai maistaneeni sitä missään. Se on siis suolaa, jossa on... jotain aromia? :D

Vierailija
259/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22992 kirjoitti:

Entäpä ne purkkicroissantit? Miten ne edes toimii? (En epäile etteikö olis hyviä, ainahan croissantit on)

Ne eivät muistuta yhtään croissanteja. Semmoista pullaa se on.

Vierailija
260/292 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan mä ainoa suomalainen, joka ei tiedä, mitä on aromisuola? En muista ikinä nähneeni tai maistaneeni sitä missään. Se on siis suolaa, jossa on... jotain aromia? :D

Aromat-suola. Semmoinen keltavihreä pöytäsuolapurkin kokoinen muovipurkki? Kai se siellä suolahyllyssä on :)