Meghan sitten ilmoitti raskaudestaan Eugenien hääpäivänä....
Mitä mieltä mammat? Minin mielestäni olisivat voineet odottaa ilmoituksen kanssa hyvinkin häiden yli. Eugeniehan jo siirsi häitään Meghanin ja Harryn takia.
Kommentit (877)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eigenieta ja siskoaan on aina käsitelty julkisuudessa hyvin ilkeästi.
Hän oli tyylikäs ja kaunis ja arvokas häissään. Jotka oli tyylikkäämmät ja arvokkaammat kuin kummankaan serkkunsa.
Morsian oli tyylikäs ja pariskunta hyvin onnellisen oloinen, mutta vihkimistilaisuus oli aika tylsä. Musiikkinä lähinnä virsiä ja kuuluisa oopperalaulaja lauloi kaksi maailmankaikkeuden tylsintä ja puhkikulutetuinta viisua. Ja vihittävät kuitenkin aikas nuoria ihmisiä eikä edes vielä keski-ikäisiä. Harrylla ja Meghanilla mielenkiintoisempi ohjelma.
Ai se kamala huutava hikinen musta pappi?
Mitä jäi mieleen prinsessahäiden papin puheesta? Ei mitään.
Häävieraiden ilmeet. En muista itse vuodatuksesta mitään. Tuskin siinä mitään ns uutta olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005866929.html
Siinä teille feikkiä narsistia, leipoo itse tuliaiset ja pitää miehelleen sateenvarjoa. Lehdet rakastaa.
Meghan osaa hienosti esiintyä kameroille, manipuloida ja laskelmoida, siitähän tässä huomion varastamisesta Eugenialtakin juuri oli kysymys: oikea vaatetus, jotta yleisö ja lehdistö varmasti huomaa raskauden ja tieto raskaudesta kerrotaan lähisuvulle häissä, jotta hovi laittaa siitä tiedotteen ensimmäisenä arkipäivänä ja huomio Eugenien onnistuneiden hääjuhlien ja upean hääpuvun sijaan siirretty Meghanissa itseensä. Sitten esitetään herttaista, pullantuoksuista ihannepuolisoa, joka huomio miestään pitämällä tälle sateenvarjoa...
Maanantaina Meghan ja Harry lähtivät pitkälle ulkomaanmatkalle, joten milloinkahan asiasta olisi sinun mielestäsi pitänyt ilmoittaa? Siitäpä olisit riemastunut, jos olisivat kertoneet ennen häitä...
Ihan oikeasti minä veikkaan, että oikeat prinsessat eivät mittaile palstasuosiotaan viivoittimen kanssa.
Meghan ei ole mikään oikea prinsessa, vaikka toki sellaista mielellään esittääkin olevansa.
Raskaus ei ole vielä niin pitkällä, etteikö siitä olisi voinut ilmoittaa vasta matkan jälkeen.
Mitä tulee suosion mittaamiseen, niin kirkosta julkaistulla videolla joku vieraista todellakin vertaa Eugenien ja Jackin häiden suosiota Harryn ja Meghanin vastaaviin eli vaikka ei uskoisi, niin vertailu ja kilpailu suosiosta on varmasti kovempaa kuin hovin jäsenet itsekään ymmärtävät tai haluavat myöntää.
Ehkäpä elämä suljetussa hovimaailmassa rajoitteineen on Meghanille jo niin tylsää, että hän kaipaa luettavaksi uutisia itsestään, jotta tuntee elävänsä. Hänhän oli aiemmin aktiivinen sometiliensä päivittäjä ennen kuin joutui sulkemaan tilinsä.
Mistä sinä tiedät kuinka pitkällä raskaus on? Ja koska siitä voi ilmoittaa?
Edessä edustusmatka ja varmasti helpompi kieltäytyä syömästä/juomasta mitkä eivät raskaana olevalle sovi. Lisäksi kauhea syressi pukeutumisesta, jos olisi tarvinnut miettiä ettei raskausmaha saa näkyä.
Mitä tulee hääpukeutumiseen ni se on aivan sama millaisessa asussa sinne olisi mennyt, vatsan seutua on kuvattu jo viikkotolkulla ja täällä aaveellakin aiheesta monta avausta. Eli jos olisi ollut tiukempi asu niin sä olisit varmaan jauhanut asiasta kahta kauheemmin mikä tyrkky on.
Sinänsä en ymmärrä miksi häntä haukutaan, kun kulaan ei kuitenkaan häntä tunne. Sen takia minä yleensä olen tälläisten ihmisten puolelle kun en siedä että jotain haukutaan/lynkataan vain iltalehden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/bc750219-2e9a-4cb4-bab3-a20325b…
Olisi tosiaan voinut vähän tarkemmin katsoa minä päivänä sen uutisen kertoo.
Voi jestas 🙄 minusta aina on hyvä hetki kertoa vauvasta, uusi elämä alkamassa. Mutta vissiin parempi kun eivät kertoisi ollenkaan. Siitäkin nousisi sivutolkulla marinaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli tyylikäs ja kaunis ja arvokas häissään. Jotka oli tyylikkäämmät ja arvokkaammat kuin kummankaan serkkunsa.
Morsian oli tyylikäs ja pariskunta hyvin onnellisen oloinen, mutta vihkimistilaisuus oli aika tylsä. Musiikkinä lähinnä virsiä ja kuuluisa oopperalaulaja lauloi kaksi maailmankaikkeuden tylsintä ja puhkikulutetuinta viisua. Ja vihittävät kuitenkin aikas nuoria ihmisiä eikä edes vielä keski-ikäisiä. Harrylla ja Meghanilla mielenkiintoisempi ohjelma.
Häävieraiden ilmeet. En muista itse vuodatuksesta mitään. Tuskin siinä mitään ns uutta olikaan.
Häävieraiden ilmeet oli kyllä ehdottomasti näkemisen arvoisia. Katellakin oli naurussa pitelemistä ja moni naisvieras yritti pitää pokkansa piiloutumalla hattujensa alle kädessään olevaan ohjelmalehtiseen mukamas kiinnostuneena tuijottaen, osa toki pyöritti silmiään avoimesti katsellen ympärilleen, miten muut vieraat pappiin reagoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005866929.html
Siinä teille feikkiä narsistia, leipoo itse tuliaiset ja pitää miehelleen sateenvarjoa. Lehdet rakastaa.
Meghan osaa hienosti esiintyä kameroille, manipuloida ja laskelmoida, siitähän tässä huomion varastamisesta Eugenialtakin juuri oli kysymys: oikea vaatetus, jotta yleisö ja lehdistö varmasti huomaa raskauden ja tieto raskaudesta kerrotaan lähisuvulle häissä, jotta hovi laittaa siitä tiedotteen ensimmäisenä arkipäivänä ja huomio Eugenien onnistuneiden hääjuhlien ja upean hääpuvun sijaan siirretty Meghanissa itseensä. Sitten esitetään herttaista, pullantuoksuista ihannepuolisoa, joka huomio miestään pitämällä tälle sateenvarjoa...
Koulukiusaaja
Meghanista voisi tosiaan olla koulukiusaajaksikin, ainakin mitä nyt Eugenielle tekemäänsä temppuun tulee. Brittilehdistön sanoin "Onko mitään, mihin Meghan ei halutessaan kykene?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häävieraiden ilmeet oli kyllä ehdottomasti näkemisen arvoisia. Katellakin oli naurussa pitelemistä ja moni naisvieras yritti pitää pokkansa piiloutumalla hattujensa alle kädessään olevaan ohjelmalehtiseen mukamas kiinnostuneena tuijottaen, osa toki pyöritti silmiään avoimesti katsellen ympärilleen, miten muut vieraat pappiin reagoivat.
Katella on ollut aika monessakin tilaisuudessa vaikeuksia pidätellä nauruaan. Kuulemma erityisesti Beatrice ja Eugenie naurattavat häntä. Sellainen sydänten kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssin häät ja prinsessahäät on eri häät.... Kumpi puhe herätti enemmän kiinnostusta :D
Meghan vaikuttaa minusta tosi epäaidolta. En tiedä mistä johtuu. Mulle on aina tullut vibat että hän haluaa olla seuraava Diana. Ehkä se onkin vedonnut Harryyn. Katesta ei ole samoja tunteita tullut.
Ehkä se että Meghan roikkuu Harryssa ja on taantunut nyt ihastuneen pikkutytön tasolle vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Meghan vaikuttaa minusta tosi epäaidolta. En tiedä mistä johtuu. Mulle on aina tullut vibat että hän haluaa olla seuraava Diana. Ehkä se onkin vedonnut Harryyn. Katesta ei ole samoja tunteita tullut.
Ehkä se että Meghan roikkuu Harryssa ja on taantunut nyt ihastuneen pikkutytön tasolle vaikuttaa.
Etkö sinä koskaan kyllästy saman viestin jankkaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh. Etkö ite kyllästy tuohon jankkaukseesi? Tämä oli kyllä minulta eka viesti koko aiheesta :D en ole koko ketjua jaksanut lukea.
Joku täällä kirjoitti, että Eugenian häillä oli enemmän katsojia kuin Meghanin ja Harryn,
Ei ollut. Oli vain 3,9 milj. Harrylla 11,5 ja Williamin häillä yli 24 miljoonaa katsojaa.
BBC oli oikeassa, kun päätti olla näyttämättä häitä juuri pienen katsojamäärän takia. Homman hoiti ITV aamulähetys.
Vieraat siirtyivät kirkosta Windsorin linnaan, jossa Elisabeth tarjosi samppanjabreakfastin/ aikaisen lounaan. Illalla vieraat kokoontuivat prinssi Anrewn kotiin juhlimaan. Kuningatar, prinssi Philip, prinssi Charles, Harry ja Meghan eivät osallistuneet.
Kate ja William osallistuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa kirjoittamaan saman! Eiköhän tuo viesti ole ollut tässä ketjussa jo ainakin kerran. Mutta saahan sillä ketjun nostettua taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku riita kumpi kate vai meghan mukavampi? Aikuiset naiset hoi, vähän lapsellista. Kukaan täällä ei tunne kumpaakaan oikeesti. Julkisuuskuva ihan eri kun mitä oikeesti ovat. Dianalla ihan sama homma. Ja charles kärsi.
Kärsi se Dianakin. Eivät olleet todellakaan sopivia toisilleen.
Aiheeseen liittyen: Omituista tämä Kate vs. Meghan -kissanhännänveto. En tunne kumpaakaan, mutta vaikuttavat ihan normaaleilta ihmisiltä. Toivottavasti ovat juuri sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa kirjoittamaan saman! Eiköhän tuo viesti ole ollut tässä ketjussa jo ainakin kerran. Mutta saahan sillä ketjun nostettua taas kerran.
Monella on samanlaisia ajatuksia Meghanista. Toki on ärsyttävää lukea saman tyylisiä viestejä useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahahahahahaaaaaaa 😂😂😂😂
Meghan eli MeAgain mahtaa olla kettuuntunut. Heidän vauvauutisensa eli ole enää brittilehdistön top story - sen on ohittanut tieto siitä että Pippa on mennyt sairaalaan synnyttämään 😂😂😂😂😂
Millä perusteella voit uskoa jotain tuollaista tuntemattomasta ihmisestä? Olen vain utelias tietämään, mikä on ihmisten logiikka / päättelyketju asian suhteen. Toki "saat" ja voit minun puolestani uskoa vapaasti noin. Voit olla täysin oikeassa tai sitten väärässä tai totuus on sitten jossain siellä välillä (tai ulkona :P).
Toinen asia: Luin (muistaakseni) Iltasanomista tai Iltalehdestä, että Eugenie olisi yrittänyt omilla häillään peitota Harryn ja Meghanin häät esim. vierasmäärän suhteen. Tietääkö kukaan, että mihin tämä väite perustuu jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella on samanlaisia ajatuksia Meghanista. Toki on ärsyttävää lukea saman tyylisiä viestejä useita.
Niin, ap:lla ja ap:n sivupersoonilla.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kirjoitti, että Eugenian häillä oli enemmän katsojia kuin Meghanin ja Harryn,
Ei ollut. Oli vain 3,9 milj. Harrylla 11,5 ja Williamin häillä yli 24 miljoonaa katsojaa.
BBC oli oikeassa, kun päätti olla näyttämättä häitä juuri pienen katsojamäärän takia. Homman hoiti ITV aamulähetys.
Vieraat siirtyivät kirkosta Windsorin linnaan, jossa Elisabeth tarjosi samppanjabreakfastin/ aikaisen lounaan. Illalla vieraat kokoontuivat prinssi Anrewn kotiin juhlimaan. Kuningatar, prinssi Philip, prinssi Charles, Harry ja Meghan eivät osallistuneet.
Kate ja William osallistuivat.
Hyvä Kate&William <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahahahahahaaaaaaa 😂😂😂😂
Meghan eli MeAgain mahtaa olla kettuuntunut. Heidän vauvauutisensa eli ole enää brittilehdistön top story - sen on ohittanut tieto siitä että Pippa on mennyt sairaalaan synnyttämään 😂😂😂😂😂
Millä perusteella voit uskoa jotain tuollaista tuntemattomasta ihmisestä? Olen vain utelias tietämään, mikä on ihmisten logiikka / päättelyketju asian suhteen. Toki "saat" ja voit minun puolestani uskoa vapaasti noin. Voit olla täysin oikeassa tai sitten väärässä tai totuus on sitten jossain siellä välillä (tai ulkona :P).
Toinen asia: Luin (muistaakseni) Iltasanomista tai Iltalehdestä, että Eugenie olisi yrittänyt omilla häillään peitota Harryn ja Meghanin häät esim. vierasmäärän suhteen. Tietääkö kukaan, että mihin tämä väite perustuu jne.?
Tuo kommentoija olettaa, että kaikki reagoivat kuten hän. Hän ajattelee, että muiden saama huomio on pois häneltä, joten muidenkin täytyy ajatella niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katen lisänimi oli waitie Katie hänen puuhastellessaan osa-aikaisena ja odotellessaan kosintaa. Mitään uraa hän ei kyllä tehnyt. Ja avioliiton alussa saivat moitteita laiskasta edustamisesta .
Nyttemmin ovat ahkerampia kuningattaren käskystä.
Parempi olla waitie Katie kuin MeAgain Megan.
On se niin kivaa haukkua tuntemattomia ihmisiä lehdistön roskajuttujen perusteella. Todella huvittavaa. -ohis
Näytettiinkin sellainen video vihkikirkosta, jossa Meghan Harrya ojensi jossain sanaharkassa. Ei ollut Harry yhtään onnellisen näköinen.