Neuvokaa naiset tapailuasiassa
Jos pitäisi selvittää, onko naisen tarkoitus "kamupojittaa" minut, vai pelkääkö nainen jotain, niin miten tätä voi kysyä?
Tiedän, että jos kysyn viestilä jotain sen tyyppistä, että "onko sulla huonoja kokemuksia miehistä, pelottaako sua joku?", niin keskustelu loppuu siihen paikkaan, ja nainen luultavasti lopettaa yhteydet kokonaan. Samoin, jos kysyn naiselta, että "millaista suhdetta hän haluaisi, mitä hän haluaisi suhteelta ja elämältä yleensä?", niin se on varmaan sit siinä.
Eli ongelma on se, että tiedän millaisilla asioilla saisin keskusteltua vaivaavat asiat läpi, jos nainen vastaisi suoraan suoriin kysymyksiin. Mutta samalla tiedän, että nainen ei tule vastaamaan mitään hyödyllistä suoriin kysymyksiin, ja luultavasti homma menee vain hyvin negatiiviseksi ja vaivaantuneeksi samantien, jos kysyn.
En haluaisi lähteä tuolle suorien kysymysten linjalle vielä, koska en tosiaan usko siitä jäävän käteen muuta kuin nainen, joka sen jälkeen välttelee kontaktia. En ole tähän mennessä ainakaan omissa suhteissani enkä tapailuissani tavannut naista, joka olisi vastannut suoriin kysymyksiin. Naiset ovat kyllä kysyneet minulta vaikeita kysymyksiä, joihin olen usein vastannut siitä huolimatta, että hävettää avata itsesensä sillä tavalla. Mutta edes se, että minä olen vastannut naisten kysymyksiin, ei ole saanut naista vastaamaan takaisinpäin minulle niihin vaikeisiin kysymyksiin.
Eli joku kiertotie pitäisi saada asioiden selvittämiseen. Pidän naisesta, ihan silleen kunniallisesti enkä ole pelkästään pillua metsästämässä. En vain toivo näin tylsää loppua jutulle mukavan naisen kanssa. Auttakaa naiset!
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuollainen varovaisuus ja pelkääminen. Jos joku ei kestä että häneltä kysytään asioita niin ei hän luultavasti ole edes tosissaan kiinnostunut.
Toivon lähinnä, että joku kertoisi miten asioita voi lähestyä niin, että keskustelu ei katkea heti. En minä pelkää; satun vain tietämään, että naiset ovat kaksinaismoralisteja tässä asiassa, ja sallivat itselleen sellaista käyttäytymistä, jota eivät mieheltä katselisi.
t. AP
Peräseinäjoki on tunnettu jumalattaristaan. Käy siellä hakemassa heila itsellesi.
Muutama vastaaja siinä yläpuolella: tämä on jo tapailuvaiheessa, en tarvitse neuvoja treffeille pyytämiseen.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuollainen varovaisuus ja pelkääminen. Jos joku ei kestä että häneltä kysytään asioita niin ei hän luultavasti ole edes tosissaan kiinnostunut.
Toivon lähinnä, että joku kertoisi miten asioita voi lähestyä niin, että keskustelu ei katkea heti. En minä pelkää; satun vain tietämään, että naiset ovat kaksinaismoralisteja tässä asiassa, ja sallivat itselleen sellaista käyttäytymistä, jota eivät mieheltä katselisi.
t. AP
En ymmärrä, että sinulla on tuollaisia kokemuksia, että keskustelu katkeaa. En tunnista itsessäni yhtään tuollaista. Mutta mulla onkin aika paljon kokemusta parisuhteista. Joten neuvoni on, että jos haluat kysyä jotain, niin kysy.
T. Nainen 34 , 1 parisuhde 15 vuotta, 2 parisuhde 2 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ollut tapana kertoa suoraan, jos mies on ok vain kaverina, tuskin tätä tarvitsee tiedustella erikseen. Muuten kuulostaa vähän siltä, että tykkäät keskustella negatiivisista asioista, edellisistä suhteista, peloista jne. Itseä ei moiset aiheet hirveästi sytytä.
Harmi että aloit minua syyttämään siitä, että haluaisin ratkaista pattitilanteen, joka on tulossa mahdollisesti hyvänkin ihmissuhteen tielle. En voi kertoa tilannetta tarkasti, mutta tiedän että on kaksi vaihtoehtoa miksi tämä nainen käyttäytyy kuten käyttäytyy: joko hän ei tunne minua kohtaan mitään ja haluaa tehdä minusta kaverimiehen (johon en aio suostua), tai hän pelkää tai epäröi jotain minussa tai suhteessamme vaikka sinänsä pitäisikin minusta.
t. AP
Siis ymmärsinkö oikein? Toivoisit että nainen avautuu sinulle hyvinkin henkilökohtaisista asioistaan, peloistaan ja epäröinneistään, mutta et halua olla hänelle ystävä? Miten ihmeessä luulet että hän voisi vapautua puhumaan sinulle mahdollisesti kipeistäkin asioista, joista yleensä puhutaan ystävien kanssa, jos et halua välillenne ystävyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. AP
Mitähän käyttäytymistä? En voi nyt puhua jokaisen puolesta mutta kyllä minä ainakin haluan että asioista puhutaan ja kysytään suoraan ilman mitään kiertelyitä ja kaarteluita, sellainen alkaa vain ärsyttää.
Kysyt ihan normaalisti jos sinua vaivaa jokin asia? Kerrot mitä mieltä olet ja mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Et sä mitään typeriä kiertoteitä tarvitse. Senkun alat viettämään aikaa sen naisen kanssa ja katsot mihin tilanteet kehittyy. Älä tyrkytä itteäsi liikaa äläkä lähde negatiivisten väitteiden polulle, jossa on mukana joku idiottimainen oletus naisen toiminnan syistä, juuri tyyliin "onko joku pahoittanut sun mieltäsi, kun olet tuollainen".
Siis ihan vain änkeät itsesi sen naisen seuraan, josta olet kiinnostunut. Ehdota vaikka johonkin tapahtumaan menoa, leffaan menoa ja lopeta tuollainen turhanpäiväinen asioiden ylianalysointi: se jos mikä karkottaa naiset, kun alkaa tuntua ettei ole yhtään tilaa olla oma itsensä, kun mies yrittää analysoida kaiken jonkun ihmeellisen käännöskoneen kanssa. Ja naiset eivät muuten tarkoita kaverimoodia sillä, että haluavat rauhallista tahtia. Kaverin kanssa ei tarvita mitään erilaisia tahteja.
Kyllä naiset todellakin voivat sanoa haluavansa "rauhallista tahtia" vaikka oikeasti haluavat miehen kaverivyöhykkeelle. Osa naisista ei sano suoraan asioita.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ollut tapana kertoa suoraan, jos mies on ok vain kaverina, tuskin tätä tarvitsee tiedustella erikseen. Muuten kuulostaa vähän siltä, että tykkäät keskustella negatiivisista asioista, edellisistä suhteista, peloista jne. Itseä ei moiset aiheet hirveästi sytytä.
Harmi että aloit minua syyttämään siitä, että haluaisin ratkaista pattitilanteen, joka on tulossa mahdollisesti hyvänkin ihmissuhteen tielle. En voi kertoa tilannetta tarkasti, mutta tiedän että on kaksi vaihtoehtoa miksi tämä nainen käyttäytyy kuten käyttäytyy: joko hän ei tunne minua kohtaan mitään ja haluaa tehdä minusta kaverimiehen (johon en aio suostua), tai hän pelkää tai epäröi jotain minussa tai suhteessamme vaikka sinänsä pitäisikin minusta.
t. AP
Siis ymmärsinkö oikein? Toivoisit että nainen avautuu sinulle hyvinkin henkilökohtaisista asioistaan, peloistaan ja epäröinneistään, mutta et halua olla hänelle ystävä? Miten ihmeessä luulet että hän voisi vapautua puhumaan sinulle mahdollisesti kipeistäkin asioista, joista yleensä puhutaan ystävien kanssa, jos et halua välillenne ystävyyttä?
Haluaisin ystävyyttä välillemme. En vain voi sille mitään, että käytännössä kaikkien naisten eroottiset/ seksuaaliset tunteet kuolevat ystävyyteen.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut seksiä?
Ei. Se onkin yksi seikka miksi tämä on vaarassa ajautua kaverivyöhykkeelle. Minulle ei olisi sinänsä väliä odottaa vaikka kolme kuukautta vielä seksiä, mutta tiedän että naisen tunteet kuolevat siihen rauhalliseen tahtiin= kaverimiestahtiin, johon nainen yrittää minut pakottaa.
t. AP
Kerro nyt tarkemmin se tilanteenne, eihän tuosta saa mitään tolkkua.
Voiko ihmisestä välittää oikeasti, jos hänestä välittämisen ehtona on saada seksiä?
Näinhän ap sanoo: jos välillämme on seksiä, haluan ko naisen elämääni. Jos seksiä ei ole, en välitä hänestä enkä halua olla hänen ystävänsä. En ymmärrä tuollaista - jos oikeasti jostakin välittää, niin ei kai se ole siitä kiinni pääseekö häntä panemaan vai ei??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. AP
Jahas, että tämmöinen asenne naisiin kävi sitten ilmi. Se selittänee enemmän kuin se, mitä haluat kysyä. N
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä jättäisin tuollaisen sian, joka tuollaisia kysyy.
Sian??? En tajua miksei saisi ap kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut seksiä?
Ei. Se onkin yksi seikka miksi tämä on vaarassa ajautua kaverivyöhykkeelle. Minulle ei olisi sinänsä väliä odottaa vaikka kolme kuukautta vielä seksiä, mutta tiedän että naisen tunteet kuolevat siihen rauhalliseen tahtiin= kaverimiestahtiin, johon nainen yrittää minut pakottaa.
t. AP
Oletat aivan liikaa kaikkea.. sinulla on jo päässäsi miten tilanne tuhoutuu vaikka niin ei ole edes käynyt. Tollaisella asenteella ei siitä ainakaan tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. AP
Haluaisin ystävyyttä välillemme. En vain voi sille mitään, että käytännössä kaikkien naisten eroottiset/ seksuaaliset tunteet kuolevat ystävyyteen.
t. AP
Mitä hittoa?
Mulla on ollut miespuolisia kavereita, joita olen himoinnut.
Mieheni on paras ystäväni.
Ekana iltana, kun sovimme, että alamme seurustella, puhuimme kaikki vakavat asiat kuten mihin tän suhteen on tarkoitus johtaa (avioliittoon) ja etten koskaan halua lapsia, onko se okei. N
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että jos kysyn viestilä jotain sen tyyppistä, että "onko sulla huonoja kokemuksia miehistä, pelottaako sua joku?", niin keskustelu loppuu siihen paikkaan, ja nainen luultavasti lopettaa yhteydet kokonaan. Samoin, jos kysyn naiselta, että "millaista suhdetta hän haluaisi, mitä hän haluaisi suhteelta ja elämältä yleensä?", niin se on varmaan sit siinä.
Eli ongelma on se, että tiedän millaisilla asioilla saisin keskusteltua vaivaavat asiat läpi, jos nainen vastaisi suoraan suoriin kysymyksiin. Mutta samalla tiedän, että nainen ei tule vastaamaan mitään hyödyllistä suoriin kysymyksiin, ja luultavasti homma menee vain hyvin negatiiviseksi ja vaivaantuneeksi samantien, jos kysyn.
En haluaisi lähteä tuolle suorien kysymysten linjalle vielä, koska en tosiaan usko siitä jäävän käteen muuta kuin nainen, joka sen jälkeen välttelee kontaktia. En ole tähän mennessä ainakaan omissa suhteissani enkä tapailuissani tavannut naista, joka olisi vastannut suoriin kysymyksiin.
Olen nainen ja minusta nuo ovat hyvin asiallisia kysymyksiä, ja todellakin niihin voit odottaa vastausta. Jos ei nainen ole valmis tuollaisiin vastaamaan, niin osaako puhua mistään vakavemmasta. Mielelläni itse vastaisin jos joku kysyis multa tuollaisia.
En voi tajuta palstalaisten vastauksia, en millään.
Ainahan täällä sanotaan että pitää käydä keskustelu, määritellä millainen suhde on ja mihin pyritään...ja nyt ei saisikaan. En tajua.
Sorry, mut olet creepy! Juoksisin!
Minusta olisi ihanaa, kun minulta kyseltäisiin suoraan kaikkea ihmissuhteisiin liittyvää.
Voit olla ihan väärässä kun ajattelet, että naisesi ei tykkäisi, kun kysyt.
Sen puoleen tykkään puhua näistä myös miespuolisten kavereiden kanssa. En tajua, miten voisit tuossa ryssiä.