Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvokaa naiset tapailuasiassa

Vierailija
15.10.2018 |

Jos pitäisi selvittää, onko naisen tarkoitus "kamupojittaa" minut, vai pelkääkö nainen jotain, niin miten tätä voi kysyä?

Tiedän, että jos kysyn viestilä jotain sen tyyppistä, että "onko sulla huonoja kokemuksia miehistä, pelottaako sua joku?", niin keskustelu loppuu siihen paikkaan, ja nainen luultavasti lopettaa yhteydet kokonaan. Samoin, jos kysyn naiselta, että "millaista suhdetta hän haluaisi, mitä hän haluaisi suhteelta ja elämältä yleensä?", niin se on varmaan sit siinä.

Eli ongelma on se, että tiedän millaisilla asioilla saisin keskusteltua vaivaavat asiat läpi, jos nainen vastaisi suoraan suoriin kysymyksiin. Mutta samalla tiedän, että nainen ei tule vastaamaan mitään hyödyllistä suoriin kysymyksiin, ja luultavasti homma menee vain hyvin negatiiviseksi ja vaivaantuneeksi samantien, jos kysyn.

En haluaisi lähteä tuolle suorien kysymysten linjalle vielä, koska en tosiaan usko siitä jäävän käteen muuta kuin nainen, joka sen jälkeen välttelee kontaktia. En ole tähän mennessä ainakaan omissa suhteissani enkä tapailuissani tavannut naista, joka olisi vastannut suoriin kysymyksiin. Naiset ovat kyllä kysyneet minulta vaikeita kysymyksiä, joihin olen usein vastannut siitä huolimatta, että hävettää avata itsesensä sillä tavalla. Mutta edes se, että minä olen vastannut naisten kysymyksiin, ei ole saanut naista vastaamaan takaisinpäin minulle niihin vaikeisiin kysymyksiin.

Eli joku kiertotie pitäisi saada asioiden selvittämiseen. Pidän naisesta, ihan silleen kunniallisesti enkä ole pelkästään pillua metsästämässä. En vain toivo näin tylsää loppua jutulle mukavan naisen kanssa. Auttakaa naiset!

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin tuollaisia isoja asioita ei todellakaan kysellä millään viesteillä.

Vierailija
2/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä et voi kysyä, vielä, vaan joudut malttanaan mielesi ja odottamaan.

Älä painosta, anna tilaa.

Juttu kehittyy hiljalleen, jos kehittyy, ja jossain vaiheessa voi luottamusta olka tarpeeksi, että voit kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin tuollaisia isoja asioita ei todellakaan kysellä millään viesteillä.

Välimatkan takia pakollista.

Vierailija
4/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jättäisin tuollaisen sian, joka tuollaisia kysyy.

Vierailija
5/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on ollut tapana kertoa suoraan, jos mies on ok vain kaverina, tuskin tätä tarvitsee tiedustella erikseen. Muuten kuulostaa vähän siltä, että tykkäät keskustella negatiivisista asioista, edellisistä suhteista, peloista jne. Itseä ei moiset aiheet hirveästi sytytä.

Vierailija
6/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välimatkan takia pakollista.

Sitten asia kysytään soittamalla tai odotetaan siihen asti, että näette.

7/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että naiset kyllä kyselee?

Vierailija
8/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensin tutustutaan. Ei heti kysellä henkilökohtaisia. Paitsi minulta. Multa vois kysyy mitä vaan, oon vilkas ja ulospäin suuntautunut ja kokenut todella traumaattisia asioita jotka on saanu minut tälläseksi. On minullakin asioita jotka loukkaavat minua mutta täytyy olla tosi läheinen pitkällä aikavälilä tai arvaaja jos voisi loukata.

Toiseksi en ymmärrä mitä asioita on ap selvitettävänä jossei edes tunne naista?

Vierailija
9/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän auttaa ap:ta ja siihen ei kuulu viesteily tuollaisissa asioissa. En voi sille mitään, että sun naiset ovat kyselleet viesteillä, mutta niin ei kuuluisi tehdä.

Vierailija
10/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttämättä et voi kysyä, vielä, vaan joudut malttanaan mielesi ja odottamaan.

Älä painosta, anna tilaa.

Juttu kehittyy hiljalleen, jos kehittyy, ja jossain vaiheessa voi luottamusta olka tarpeeksi, että voit kysyä.

Paljoa en tiedä naisista, mutta sen verran kuitenkin, että jos itse menen siihen kaverimoodiin mitä naiset väittävät haluavansa rauhallisella tahdilla, niin se on suhteen loppu. Tätä on turha kenenkään naisen minulle väittää toisin, sillä olen nähnyt kuinka tosi rauhalliset ja jopa ujotkin naiset on tarpeen tullen varsin aktiivisia.

"Anna tilaa ja ole kaveri" ei siis ole vaihtoehto. Mieluummin olen sitten kokonaan ilman. Toivottavasti jokainen naisvastaaja, joka haluaisi minut tuohon loukkuun ajaa, tajuaa että en ole sitä tekemässä. Mieluummin olen sitten kokonaan ilman tätä naista, vaikka se sattuukin.

t. AP

11/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän auttaa ap:ta ja siihen ei kuulu viesteily tuollaisissa asioissa. En voi sille mitään, että sun naiset ovat kyselleet viesteillä, mutta niin ei kuuluisi tehdä.

Eikö ap kirjoittanut, että naiset kyselee vaikeita asioita kyllä häneltä.

Vierailija
12/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh miksi tuollaista haluaisit edes kysyä? Kauanko olette tapailleet?

Vierailija
13/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ollut tapana kertoa suoraan, jos mies on ok vain kaverina, tuskin tätä tarvitsee tiedustella erikseen. Muuten kuulostaa vähän siltä, että tykkäät keskustella negatiivisista asioista, edellisistä suhteista, peloista jne. Itseä ei moiset aiheet hirveästi sytytä.

Harmi että aloit minua syyttämään siitä, että haluaisin ratkaista pattitilanteen, joka on tulossa mahdollisesti hyvänkin ihmissuhteen tielle. En voi kertoa tilannetta tarkasti, mutta tiedän että on kaksi vaihtoehtoa miksi tämä nainen käyttäytyy kuten käyttäytyy: joko hän ei tunne minua kohtaan mitään ja haluaa tehdä minusta kaverimiehen (johon en aio suostua), tai hän pelkää tai epäröi jotain minussa tai suhteessamme vaikka sinänsä pitäisikin minusta.

t. AP

Vierailija
14/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo itseltäni on kyllä naiset tällaisia kyselleet. Myös viestillä. Takaisinpäin en ole saanut mitään vastauksia.

t. AP

Vierailija
15/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo itseltäni on kyllä naiset tällaisia kyselleet. Myös viestillä. Takaisinpäin en ole saanut mitään vastauksia.

t. AP

Minkä ikäinen olet ap ja minkä ikäisiä olet tapaillut? Aikuinen, ei mies eikä nainen, lähettele vain viestejä. Ne on ihan ok, kun kysytään Mites päivä on mennyt tms, mutta ei ne kaikkeen kommunikaatioon sovi.

Vierailija
16/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kysyin heti nykyiseltä mieheltä on, kun ekoilla treffeillä oltiin, että mitä hän haluaa parisuhteelta.

Vierailija
17/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Minkä ikäinen olet ap ja minkä ikäisiä olet tapaillut? Aikuinen, ei mies eikä nainen, lähettele vain viestejä. Ne on ihan ok, kun kysytään Mites päivä on mennyt tms, mutta ei ne kaikkeen kommunikaatioon sovi.

Jos nyt ette takertuisi siihen viestittelyasiaan. Voin minä puhua asioista puhelussakin, muttei se käsittääkseni naisen suhtautumista mihinkään muuta. Tarvitsen siis puheluunkin jonkun keinon, jolla naisen saisi puhumaan asioista.

t. AP

Vierailija
18/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen varovaisuus ja pelkääminen. Jos joku ei kestä että häneltä kysytään asioita niin ei hän luultavasti ole edes tosissaan kiinnostunut.

Vierailija
19/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään typeriä kiertoteitä tarvitse. Senkun alat viettämään aikaa sen naisen kanssa ja katsot mihin tilanteet kehittyy. Älä tyrkytä itteäsi liikaa äläkä lähde negatiivisten väitteiden polulle, jossa on mukana joku idiottimainen oletus naisen toiminnan syistä, juuri tyyliin "onko joku pahoittanut sun mieltäsi, kun olet tuollainen".

Siis ihan vain änkeät itsesi sen naisen seuraan, josta olet kiinnostunut. Ehdota vaikka johonkin tapahtumaan menoa, leffaan menoa ja lopeta tuollainen turhanpäiväinen asioiden ylianalysointi: se jos mikä karkottaa naiset, kun alkaa tuntua ettei ole yhtään tilaa olla oma itsensä, kun mies yrittää analysoida kaiken jonkun ihmeellisen käännöskoneen kanssa.  Ja naiset eivät muuten tarkoita kaverimoodia sillä, että haluavat rauhallista tahtia. Kaverin kanssa ei tarvita mitään erilaisia tahteja.

Vierailija
20/112 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että aloit minua syyttämään siitä, että haluaisin ratkaista pattitilanteen, joka on tulossa mahdollisesti hyvänkin ihmissuhteen tielle. En voi kertoa tilannetta tarkasti, mutta tiedän että on kaksi vaihtoehtoa miksi tämä nainen käyttäytyy kuten käyttäytyy: joko hän ei tunne minua kohtaan mitään ja haluaa tehdä minusta kaverimiehen (johon en aio suostua), tai hän pelkää tai epäröi jotain minussa tai suhteessamme vaikka sinänsä pitäisikin minusta.

t. AP

Ding ding ding! Sä ootkin sitä ihmistyyppiä, joka esittää naisen "kaveria" vaikka oikeasti haluavat jotain ihan muuta ja sitten selittävät kaverivyöhykkeelle jättämisestä. Puhut naisista kuin he olisivat jotain seuraavaa kaveripojitusuhriaan alati väijyviä saalistajia. Et tarvitse neuvoja tapailemiseen vaan rehellisyyttä ihmissuhteisiisi.