Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin mieheni kanssa kaupungilla viikolla ja näin sairaan hyvännäköisen miehen

Vierailija
07.05.2006 |

siellä. Katseemme kohtasivat, mutta ajattelin että ei tuollainen adonis mua vilkaisisikaan, olin löysissä farkuissa, ilman meikkiä. No nyt pe iltana baarissa törmään taas tuohon mieheen...Tulee iskemään meikäläistä ja kuulemma kiinnitti huomiota muhun sillon aiemmin ja olen kuulemma LUONNONKAUNIS!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaat hyökkäävät!!!!

Säälittäviä nämä jotkut

Vierailija
22/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onkin kivaa kun kehuttiin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

47

Vierailija
25/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla

Vierailija
26/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun tiedän etten ole. mua on tasan kaks miestä sanonu kauniiks, kumpikaan niistä ei oo mun oma mies, se on tainnu kerran sanoa että oon mä ihan nätti. joten kyllä musta tuntuu kuitenkin ihan kivalta jos joku kehuu mun ulkonäköä, vaikka mä en niitä kehuja osaakaan ottaa vastaan.

Vierailija
27/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kirjoitellut yhä edellennkään...

ap

Vierailija
28/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen iloinen puolestasi ap!

Vierailija
29/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itsetunto-ongelmahan on noilla, jotka eivät voi sulattaa että toinenkin on kaunis. Onko se itseltä pois jos toinen on kaunis/pärjää/menestyy? EI.

ap

Vierailija
30/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea ja kaunis, hyvällä itsetunnolla varustettu nainenko sitten tulee oikeasti tänne kertomaan kun on kerran saanut kehuja humalaiselta mieheltä? minä en tiedä miltä ap näyttää, mutta itsetuntonsa ei taida olla ihan kohdillaan jos ensi ajatus oli " mutta ajattelin että ei tuollainen adonis mua vilkaisisikaan" .

olen puhunut. tarkoitukseni ei ole loukata, mutta koska ap on varattu, nyt on kesä ja suuri osa suomalaisista kiimassa, ajattelin vain varoittaa että aina imartelu ei ole pyyteetöntä.

Vierailija
31/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nuori&nätti, persoonallisen " kaunis" ja oma mieheni täällä kotona ON varsinainen adonis. Tuo oli vain ilmaisu tuos adonis-juttu. Kyllä minulla on itsetunto ihan kohdillaan, ihmetyttää millaisen raivonpuuskan tämä kirvoitti ihmisissä...vaikeaa vissiin jos jollain muulla pyyhkii hyvin.

Samanlaisen raivon ja haukut saa se, joka täällä kertoo vaihtaneensa uuden auton. Pakkohan se on haukkua ja kertoa että itsellä on vielä parempi.

ap

Vierailija
33/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että sinulle vain yritettiin sanoa, että kokemusta löytyy imartelusta..toistan kuitenkin sen mitä sanoin jo aiemmin: oikea nainen osaa ottaa imartelun imarteluna!

anyway, itsehän tiedät mitä teet! käsittääkseni kirjoitit viestin saadaksesi vahvistusta käsityksellesi kateellisista naisista. et vaivautunut lukemaan ajatuksella viestejä (osa toki oli ihan suoran hyökkääviä, mutta ei kuitenkaan minun).

- 9 ja 62

btw. kohteliaisuuksia voi opetella ottamaan vastaan, sen taidon kun omaat olet entistä viehättävämpi!

Vierailija
34/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sen taidon kun omaat olet entistä viehättävämpi!

Vierailija
35/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" entistä viehättävämpi" tarkoittaa suomeksi että joku _viehättävä_ henkilö voi mahdollisesti olla _entistä viehättävämpi_.

ja viehättävyyttä arvioin aapeen omin sanoin. hän kun sanoo olevansa viehättävä. sanoin sitä tai tätä niin aina meni väärin. oletkin siis vain provo. nyt menen neuvomaan muualle missä niitä jaksetaan lukea ajatuksella.

9, 62 ja joku muukin

Vierailija
36/36 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan.(esim. 62, 68 )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme