Olin mieheni kanssa kaupungilla viikolla ja näin sairaan hyvännäköisen miehen
siellä. Katseemme kohtasivat, mutta ajattelin että ei tuollainen adonis mua vilkaisisikaan, olin löysissä farkuissa, ilman meikkiä. No nyt pe iltana baarissa törmään taas tuohon mieheen...Tulee iskemään meikäläistä ja kuulemma kiinnitti huomiota muhun sillon aiemmin ja olen kuulemma LUONNONKAUNIS!
Kommentit (36)
kakkosella ei taida olla syytä olla kateellinen! saahan sitä ottaa imartelut vastaan, mikäs sen kivempaa, mutta on hyvä pitää mielessä että sillä voi olla myös taka-ajatuksensa. jos kuitenkin olet kovin tottumaton ottamaan vastaan kohteliaisuuksia, ymmärrän kyllä reaktiosi!
oikea nainen ei anna imartelijan uida liiveihinsä vaan ottaa sen ylpeydellä vastaan ja selättää miehen vasta myöhemmin kun siltä tuntuu!
Vierailija:
Sinkkuvuosina saanut kymmeniä kehuja miehiltä. ?
Siis sairasta, varattuna et käy baareissa? Taidat muistuttaa colaakittaavaa valasta, jonka elämä on loppunut siihen mieheen.... Huh... Itsetunto on kunnossa, mutta olipa mahtavaa kun tosi komea nuorimies tulee kehumaan meitsiä kauniiksi :))))))))))))
huippua!
ap
kehuilla. Minulla kotona kehuu oma mies, ja se riittää.
2
Kiva että sinua on kehuttuap! Ei niitä komeita miehiä joka oksalla ole, eikä luonnonkauniita naisiakaan. Tuo ap:n mollaaminen on jo läpinäkyvää...ne on nämä elämäänsä ja vaipparalliin kykllästyneet jotka jaksavat natista...
sanoisin kuitenkin aplle että kiva saada kehuja. jos kehujen antajaa ei kuitenkaan tunne, kannattaa ne ottaa vastaan ihan " vaan" kehuina. ja kivaltahan se tuntuu ja pitääkin tuntua!
eikö vain?
Eli 23 ei ole ap, vaan joku colaakittaava elämäänsäkyllästynyt TAPAUS:)
Joku mamma ei voi hyväksyä että jotain on kehuttu! Säälittävyyden huippu!
t. sivusta seuraaja
tänne av:lle niillä elvistelemään? En ymmärrä pointtiasi.
Tuli selville jo, että oli kova pala sinulle kun minua kehuttiin=) Mutta saatiinpa tässä miehen kanssa päivän naurut tästä PROVO-AP:STA!!
:) ap
Tää palsta on täynnä piraijoita, jotka kaluaa sut lihoistas hetkessä, kun et nähtävästi vielä osaa pitää puoliasi.
Vierailija:
Tää palsta on täynnä piraijoita, jotka kaluaa sut lihoistas hetkessä, kun et nähtävästi vielä osaa pitää puoliasi.
Mä oon tän palstan vakiokalustoa jo vuodesta -99, joten pälli ei levinny:) Olet vain huvittava, tai surkuhupaisa, kun et voi hyväksyä, että hyvännäköiset miehet tulevat iskemään..se on hys hys-juttuja...
Mut hauska kattoo kauanko PROVO-AP jaksaa mollata...oikeesti!
ap
miksei sitten mennyt imartelemaan muita kun oli baari täynnä tyttösiä;)?