Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä jolla on hirveät elarit kolmesta lapsesta!!

Vierailija
15.10.2018 |

Elarit on kuukaudessa liki tonnin. Mies on työssään johtavassa asemassa ja kolmasosa palkasta menee elareihin. Kuulemma joutuu elämään hyvin niukkaa elämää jotta saa elarit maksettua. On eronnut ex-vaimosta pari vuotta sitten ja lapset ovat joka toinen viikonloppu hänellä ja muuten exällä.

Niiden elareiden takia mies ei voi matkustella, ei käydä juurikaan maksullisissa paikoissa yms.

Kuulostaako teistäkin kohtuuttomalta?

Kommentit (338)

Vierailija
41/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma yhdessä ollessaan elättivät lapset edullisesti. Vaatteita tuli serkuilta ilmaiseksi, jotain ostivat alennusmyynneissä lisäksi. Tekivät itse kotiruokaa. Ei mennyt paljoa rahaa.

Ap

No, noin meilläkin, kunnes lapset vähän kasvoi.. ei enää kelvannutkaan ville-serkun toppahaalari 90-luvulta 😃

Samoin oli asumiskustannukset pieniä, kun lapset ei kaivanneet omaa tilaa. Eikä syöneetkään niinkuin teinit.

Ei se johdu erosta ja exäatä, että ne kasvaa... vaikka exää onkin kiva kaikesta syyttää.

Vierailija
42/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää paskapuhetta.

Jos exällä on uusi avopuoliso, ei isä maksa tonnin elareita ellei ole todella tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte mun viestejä?

Ap

Vierailija
44/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä alat sen kanssa oleen niin muutaman vuoden kuluttua on sillä vielä isommat elarit kun ensin teette pari muksua ja sit se lähtee...   Mieti nyt hyvä ihminen!

Vierailija
45/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettaa sinua.  Jos jää 2 tonnia käteen lasten menojen jälkeen, ei pitäisi olla rahavaikeuksia.

Minulla oli samanmoinen mies. Esitti minulle köyhää ja pihiä vaikka oli yhtä suuret tulot elareiden jälkeen kuin tällä sinun miehellä. Varmaan siksi, että koki exansä myös häntä kuppaavan, ja varmisteli, etten ole samanlainen. Minulla oli omat rahani, en ollut kuppaamassa koskaan häntä, mutta tuollainen esitys ja teeskentely pisti vi----n siinä määrin, että jätin hänet.

Mielestäni hyvässä suhteessa ei saa olla sellaisia asioita, joista ei avoimesti pystytä puhumaan. MItään ei saa mielestäni piilotella taikka valehdella toiselle, vaan välien täytyy olla avoimet ja rehelliset.

Vierailija
46/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää paskapuhetta.

Jos exällä on uusi avopuoliso, ei isä maksa tonnin elareita ellei ole todella tyhmä.

Tämä on kyllä ihan totta. Olen itse nähnyt niitä päätöksiä. Mies ei todellakaan ole tyytyväinen mutta oikeuskuluihin on mennyt niin paljon rahaa ettei uskalla enää kokeilla sitä kautta.

Ap

Vierailija
47/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis raksalla jonkun parin alaisen esimies? Ei ole mikään "johtava asema", vaan esimiesasema.

Älä tyttöressu maksa miehen menoja. Sehän yrittää maksattaa elarinsa sulla. Elarit, jotka oikeus on oikeudenmukaisina vahvistanut.

Tosin, jos ex-vaimon uusi mies nostaa ex-vaimon tuloja, niin varmaan sinäkin sitten nostat miehesi tuloja. Win-win ex-puolisoille.

Vierailija
48/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko teillä on vauvan tekoprosessi työn alla?

No ei ole kun vasta tapaillaan ja alkaa kyllä mietityttää jo koko suhde. Erostakin on vielä niin katkera. Pui usein sitä miten ex kohteli häntä niin huonosti liiton aikana ja vielä huonommin eron aikana ja jälkeen. Erosivat lopulta yhteisestä päätöksestä. Exän mielestä mies oli hankala ja sitten taas päinvastoin.

Ja toi kun tuntuu ettei rahaa ole yhtään mihinkään elareiden jälkeen ja minä joudun ikään kuin surkutella ja hyvillä sitä.

Ap

Miksi tapailet miestä? Parempaa ei ole tarjolla?

Vierailija
49/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ihastumaan häneen. Mietin silti olisko se jo tässä. Ehkä löydän paremman. Ehkä.

Ap

Vierailija
50/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää paskapuhetta.

Tämä on kyllä ihan totta. Olen itse nähnyt niitä päätöksiä. Mies ei todellakaan ole tyytyväinen mutta oikeuskuluihin on mennyt niin paljon rahaa ettei uskalla enää kokeilla sitä kautta.

Ap

Mikä helmi, taistelee oikeudessa loputtomiin, ettei vaan tarvitsisi maksaa lapsenvalvojan taulukoihin perustuvia elatusmaksuja, koska "hänen lapsistaan on poikkeuksellisen vähän kuluja".

Varmaan kupannut exäänsä liiton ajan eikä osallistunut silloin lasten kuluihin (jotka sitten eron jälkeen miestä niin pöyristyttävät) ja nyt kuppaa sinua.

Jos olet oikeuden päätökset nähnyt, niin olet varmaanlukenut päätöksen perustelut myös?

Vierailija
51/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin ihastumaan häneen. Mietin silti olisko se jo tässä. Ehkä löydän paremman. Ehkä.

Ap

Lähes jokainen lapsenton mies on parempi vaihtoehto :D Ja varsinkin nuo exän haukkujat tulisi heti unohtaa vaikka heillä ei lapsi olisikaan.

Vierailija
52/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma yhdessä ollessaan elättivät lapset edullisesti. Vaatteita tuli serkuilta ilmaiseksi, jotain ostivat alennusmyynneissä lisäksi. Tekivät itse kotiruokaa. Ei mennyt paljoa rahaa. Kaiken huipuksi exänsä on uudessa suhteessa ja asuu yhdessä uuden miehen kanssa joten asumiskulutkaan ei jää yksin exällä tai no miehenihän niistä varmaan valtaosan maksaa. Hyi.

Meidän juttuihin ei rahat riitä vaan jos haluan miehen kanssa vaikka leffaan ja syömään niin minä maksan koska elarit. Ruotsia pidemmälle ei voi matkustaa koska elarit. Miehellä on auto tosiaan työmatkojen ja lasten hakujen takia. Asuu nyt vuokralla ja siihen menee 850 e kuussa pieni kaksio.

Pakko tässä mun itseänikin on miettiä ja tulee mieleen onko 3 lapsen eronnut isä väkisin hylkiö johon ei kenenkään naisen kannata sortua!?

Ap

Ei kai äidin uuden avopuolison tule maksaa miehesi lasten kuluja.

Vierailija
53/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti AP tuota suhdetta vielä muutaman kerran.

Kaveri retkahti samanlaisessa tilanteessa olevaan mieheen.

Käytännössä mies sitten elätti itsensä tällä kaverilla. Ei osallistunut asumiskuluihin eikä ruokakuluihin. Maksoi vain omat ruokansa vaikka heillä oli yhteisiä lapsia ja olivat naimisissa. Sen verran teki remonttia taloon (jonka kaverini oli ostanut ennen miehen tapaamista), että sai erossa puolet talosta.

Syynä erolle oli miehen löytämä uusi rakkaus.

Ja nyt kaveri on itse yh ja saa sen miehen mukaan hirveitä elareita. Tosiasiassa mies maksaa ihan minimiä, silloin kun maksaa. Hyppyyttää tuttavaani niillä elareilla ja lasten tapaamisilla. Ei hae lapsia sovitusti, ja sitten kun oikeasti ottaa lapset luokseen, soittelee aivan ihmeellisiin aikoihin että nyt pitää lapset heti hakea pois. Ja kaverin on pakko hypätä miehen pillin tahtiin etteivät lapset jää heitteille, eikä itselle tule syytettä tapaamisten estämisestä. Kotona on päivystettavä aina kun miehen pitäisi hakea lapset.

Ja se mies.

Hänen uusi rakkautensa ei kantanut, mutta ei huolta, nopeasti löysi seuraavan uhrin.

Nyt on tämän seuraavan uhrin talo myyty ja rahoilla ostettu pieni huoneisto yhteiseksi kodiksi miehen kanssa. En tiedä miten nainen suostui siihen. Hän on pienyrittäjä, eikä pysty harjoittamaan ammattiaan siinä uudessa kodissa. Tila ei riitä.

Ehkä hän on rakastunut. Ja kohta saa lapsenkin tälle miehelle.

Tämä mies on todella taitava mustamaalaamaan entisiä vaimojaan. Ja valittaa hirveästi epäreiluista elareista.

Suurituloinen kaveri tämäkin.

Vierailija
54/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi miestä, joka on hylännyt tuolla tavoin lapsensa.

Millainen isä suostuu siihen, että tapaa lapsiaan vain joka toinen viikonloppu? Minusta tuossa ei ole ongelmana raha, vaan surkea mies.

Yök.

Olen itse eronnut ja oli itsestäänselvää, että lapset ovat vuoroviikoin kummankin vanhempansa kanssa. Molemmat meistä vanhemmista halusivat säilyttää läheiset suhteet lapseensa ja lapsilla on oikeus molempii vanhempiinsa.

Vierailija
55/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla oli kans suhteenpoikanen miehen kanssa jolla oli kolme lasta ex-liitosta. En jaksanut kahta kuukautta kauempaa katsella sitä säätöä ja rahashowta ex-muijan kanssa. Itsellänikin on 2 lasta, mutta en kisko exältäni elareita vaan maksamme lasten kulut puoliksi.

Vierailija
56/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti AP tuota suhdetta vielä muutaman kerran.

Kaveri retkahti samanlaisessa tilanteessa olevaan mieheen.

Käytännössä mies sitten elätti itsensä tällä kaverilla. Ei osallistunut asumiskuluihin eikä ruokakuluihin. Maksoi vain omat ruokansa vaikka heillä oli yhteisiä lapsia ja olivat naimisissa. Sen verran teki remonttia taloon (jonka kaverini oli ostanut ennen miehen tapaamista), että sai erossa puolet talosta.

Syynä erolle oli miehen löytämä uusi rakkaus.

Ja nyt kaveri on itse yh ja saa sen miehen mukaan hirveitä elareita. Tosiasiassa mies maksaa ihan minimiä, silloin kun maksaa. Hyppyyttää tuttavaani niillä elareilla ja lasten tapaamisilla. Ei hae lapsia sovitusti, ja sitten kun oikeasti ottaa lapset luokseen, soittelee aivan ihmeellisiin aikoihin että nyt pitää lapset heti hakea pois. Ja kaverin on pakko hypätä miehen pillin tahtiin etteivät lapset jää heitteille, eikä itselle tule syytettä tapaamisten estämisestä. Kotona on päivystettavä aina kun miehen pitäisi hakea lapset.

Ja se mies.

Hänen uusi rakkautensa ei kantanut, mutta ei huolta, nopeasti löysi seuraavan uhrin.

Nyt on tämän seuraavan uhrin talo myyty ja rahoilla ostettu pieni huoneisto yhteiseksi kodiksi miehen kanssa. En tiedä miten nainen suostui siihen. Hän on pienyrittäjä, eikä pysty harjoittamaan ammattiaan siinä uudessa kodissa. Tila ei riitä.

Ehkä hän on rakastunut. Ja kohta saa lapsenkin tälle miehelle.

Tämä mies on todella taitava mustamaalaamaan entisiä vaimojaan. Ja valittaa hirveästi epäreiluista elareista.

Suurituloinen kaveri tämäkin.

Tuttua, mun lasteni isäkin maksaessaan minimiä lapsistaan luuli näiden elävän pyhästä hengestä. Valitti kaikille kun joutuu maksaa..säälittävä onneton ukko, onneksi ei tarvi enää katsella mokomaa.

Vierailija
57/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

AP! Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, siis siinä, että maksaa kolmesta elareita tonnin. Hyvin moni ihmisistä maksaa asuntolainaa, elättää lapset ja maksaa myös talouden kulut.

Jos mies on muuten hyvä, niin anna mennä vaan:)

Vierailija
58/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elarit on vahvistettu lastenvalvojalla ja oikeudessa.

Ja onhan tämä pettymys tietysti. Mies johtavassa asemassa ja elareiden jälkeen käteen jää pikkupikkutuloisen ihmisen pikkupalkka.

Lasten äiti on kotona lastensa kanssa. Toivottavasti elarit siitä pienenee kunhan saa itsensä töihin.

Ap

Ei ne yleensä pienene.

Vierailija
59/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eronnut mies, viikonloppuisä, jolla on 3 lasta ja maksaa niistä elareita vajaan tonnin kuussa. Summaa alennettiin kerran lastenvalvojalla, kun hänen tulonsa vähenivät, miehen aloitteesta, exä olisi halunnut lisää. Sinällään kunnon mies ja kustantaa lapsilleen kakkkea ylimääräistäkin kuten matkoja ja kännyklötä ja tietokoneita jne, jos saa jostain lisää rahaa. Ero heille tuli, kun ex-vaimo petti ja muutti uuden miehen luokse asumaan.

Eli mies on sinällään hyvä tyyppi ja hyvä isä, mutta näiden elareiden jälkeen ei jää paljon käyttörahaa. Mitään omaisuutra hänellä ei ole. Meillä ei ollut varaa ostaa asuntoa yhdessä, joten mä jouduin ostamaan yksin omilka rahoillani tarpeeksi ison uusperheelle. Välillä olin sillä kannalla, että mies hyväksikäytti mua taloudellisesti. Nykyään ajattelen, että jääpähän asunto mulle, jos mekin erotaan. Kaikenkaikkiaan milla on tunne, että elätän välillisesti myös niitä miehen etälapsia, kun mahdollistan, että mies käyttää kaiken liikenevän rahan heidän juttuihinsa ja minä kustannan nämä isot peruskulut. Toisaalta olen saanut sen kuvan, että raha on miehellä oikeasti välillä tiukilla. Olemme naimisissa ja puolisoilla on lain mukaankin elatusvelvollisuus. Ikävänä lisäbonuksena inhoan hänen lapsiaan.

Ellet ole todelka rakastunut ap, niin saattaa olla helpompi kiertää kaukaa nuo etäisät.

Vierailija
60/338 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elarit on kuukaudessa liki tonnin. Mies on työssään johtavassa asemassa ja kolmasosa palkasta menee elareihin. Kuulemma joutuu elämään hyvin niukkaa elämää jotta saa elarit maksettua. On eronnut ex-vaimosta pari vuotta sitten ja lapset ovat joka toinen viikonloppu hänellä ja muuten exällä.

Niiden elareiden takia mies ei voi matkustella, ei käydä juurikaan maksullisissa paikoissa yms.

Kuulostaako teistäkin kohtuuttomalta?

Eli miehelle jää 2000 €/kk niiden elareiden jälkeen nettona käteen.

Jos noilla tuloilla yksin asuva ihminen ei pysty matkustelemaan eikä käymään maksullisissa paikoissa (?), on elämänhallinnassa jotain vikaa.

Kun lapsia hankkii, niin heidän elatuksestaan joutuu huolehtimaan. Niin se vaan menee, että silloin kun lapset ovat vielä lapsia, niin iso osa tuloista menee niihin lapsiin.

Kuulostaa todella pahalta, jos vanhemmat eivät halua elättää omia lapsiaan.

Sinun tilanteessasi miettisin tarkkaan haluanko suhdetta jo. miehen kanssa.

Itse en jatkaisi, vaan juoksisin kauas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme