Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghoustaus, kuinka päästä yli (taas)?

Vierailija
13.10.2018 |

Tapailin useamman viikon fiksun oloista miestä. Sovittiin että tällä viikolla nähtäisiin taas leffan ja yhdessäolon merkeissä. Yhtäkkiä hiljeni, ei tullut mitään viestiä. Suhde oli siis jo intiimi ja sovittu ettei ole pelkkä panosuhde. Nyt katosi ja hiljeni. Kuinka useiden tällaisten hiljenemisten jälkeen estää itseään muuttumasta kyyniseksi??? Onko vielä miehiä jotka kohtelevat naisia kunnioittavasti??? Vitutuskäyrä huipussaan, montako kertaa yksi ihminen jaksaa näitä pettymyksiä.

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alffojen ja fuckmachinien kanssa kärsit aina. Luo katseesi joskus meihin kiltteihin ja ujoihin miehiin.

Juu ei meillä välttämättä tatskoja ole tai 1000 fb kaveria, mutta moni meistä on hellä, huomioonottava ja kahden kesken todella puheliaita.

Vierailija
22/209 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kuollut, niin parempi ettei ghoustaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/209 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 lisää, että en myöskään halua pelata mitään typeriä pelejä ihmisten kanssa. Jos tykkään jostain, niin haluan oikeasti uskaltaa myös näyttää sen, enkä miettiä, että onko soveliasta ottaa nyt kädestä, jos vaikka tuota alkaa ahdistaa. Tai jos haluan mennä nyt sänkyyn, niin ghostaako se minut huomenna.

Vierailija
24/209 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pelkkä pano ja goodbye!

Vierailija
25/209 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
26/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi harmi, että et päässyt suhteessa eteenpäin noin huippu tyypin kanssa! Olisi varmasti ollut tosi ihana elämänkumppani. :P 

Vierailija
27/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus on kyllä tosi killing itsetunnolle,

Jeepers, creepers and golly gee, taas yksi puolikielinen.

Vierailija
28/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies alussa esittää mitä huvittaa.

Vierailija
29/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "sovittu ettei pelkkä panosuhde"? Se sopimus oli mielikuvitusmiehen kanssa.

Vierailija
30/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan koin todella vaikeaksi tilanteet, kun käyt treffeillä ja yrität nätisi rivien välistä kertoa, että en usko homman natsaavan. Mutta toinen onkin ihan fiiliksissä, suunnittelee innolla seuraavia treffejä jne.

On muuten oikeasti karmea tilanne, koska millä tyylillä tahansa kieltäydytkin, niin joudut olemaan se k*sipää, joka särki sen toisen unelman alkavasta suhteesta.

Jotkut varmasti ajautuvat vielä seuraavillekin treffeille, kun eivät vaan kehtaa sanoa sitä "kiitti, mutta ei nähdä enää", kun toinen ilmoittaa jo fiiliksissä, että mitkä päivät voisi käydä seuraaviin deitteihin, ja mennäänkö vaikka siihen ja siihen ravintolaan.

Onneksi nykyään naimisissa, niin ei tarvitse enää miettiä.

Toisaalta, on aika paljon kunnioittavampaa ja toista säästävää sanoa siitä. Minulla ei ole mitään katkeruutta tai negatiivisia tunteita heitä kohtaan, jotka ovat suoraan sanoneet ettei nyt nappaa. Ikuisesti kusipäitä, ilkeitä ja loukkaavia ovat he, jotka häipyvät kesken treffien, lopettavat vastaamisen, eivät vain ilmesty paikalle ja niin edelleen. Kyllä, on vaikeaa sanoa että eipä kuule tavata enää, mutta vielä vaikeampaa on sillä joka vain jätetään tyhjän päälle, tapahtui se missä vaiheessa tahansa.

Minulla on ollut käytössä valkoisia valheita, joilla pyrin säästämään toisen tunteita. Okei, ehkä on julmaa valehdella mutta minä olen kokenut ne valheet paljon helpommiksi. Toki mistäpä tiedän onko syy lopettaa tapailu oikeasti valhe, mutta joistain on vahva epäily. No hard feelings. Kuitenkin ne katoajat ovat saaneet vähän jo katkeroitumaan, enkä voisi toiselle tehdä niin ilman oikeasti hyvää syytä.

Vierailija
31/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä ghostattuja fiksuja miehiäkin.

Anteeksi teille. Itseäni ei ole vielä koskaan ghostattu, mutta olen itse tehnyt niin aika monta kertaa. Toivon jo kasvaneeni tuosta toimintatavasta yli. Itse olen siis ghostannut miehiä, joissa olen jo ensitapaamisesta nähnyt virheitä, mutta jotka ovat olleet niin mukavia, että olen koettanut vain sopeutua näihin epämiellyttäviin asioihin ja toivoa, että ehkä itsekin ihastuisin tai ehkä toinenkin olisi lopulta vain kaverimielessä liikkeellä. Kun tarpeeksi monet treffit on koettanut esittää mukavaa, mutta hieman etäistä, ja toinen näyttää vain ihastuvan kahta kamalammin, olen kokenut ainoaksi vaihtoehdoksi vain kadota.

Vierailija
32/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit liian helppo nakki ja hävisit siksi pelin. Römpsää ei pidä levitellä noin helposti, pitää tutustua paremmin ja antaa miehen saalistaa, seksiä vasta sitten kun suostuu parisuhteeseen tai postaa julkisesti someen jotain yhteisiä juttuja, että muut tinder-hórot näkevät kenen kanssa mies hengailee. 

"Antaa miehen saalistaa" saa 50 yläpeukkua! :D :D

Vierailija
33/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaus on kyllä arsesta, mutta oikeasti, aika raukkis pitää olla että sitä harrastaa (olen itsekin harrastanut ja myönnän selkärangattomuuteni asiassa). 

Vanha viisaus (jota nykynaiset eivät kylläkään halua kaikessa voimaantuneisuudessaan kuulla) on, että jalat ristiin kunnes "tapailusta" on tullut oikeaa seurustelua, niin ei sitten niin kovin vituta. Ja jos oikeasta seurustelusuhteesta ghostaa, niin sitten voi varmaan jo ghostatuksi tullut lohduttautua sillä että on täynnyt kaverilla viirata päässä ja pahasti.

Ai raukkis? Kuinkahan usein nainen kertoo mikä miehessä oikeasti on vialla?

Vierailija
34/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ghostanneeni kerran. Eräs mies ei vaan tajunnut, etten halua enää jatkaa viestittelyä, enkä tavata. Sen sijaan että olisi luovuttanut, mun vastaukset vain lisäsi hänen intoaan, vaikka olin sanonut asiat suoraan. Lopulta oli vain pakko jättää vastaamatta, vaikka se on tosi epäkohteliasta.

Vierailija
35/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on ghostattu vain kerran, mutta sekin kokemus oli riittävän traumaattinen. Puolen vuoden tapailun jälkeen ghostaus, syynä tietysti se että mies löysi mielenkiintoisemman, minkä sain lopulta selville somesta. Mulla meni vuosi, että käsittelin sen. Eihän ongelma ole se, että löytyy parempi -se on vain elämää- vaan kysymys on siitä, että ei koe sitä toista riittävän arvokkaana ansaitsemaan edes yhtä suoraa, rehellistä viestiä. Jättää vaan toisen miettimään että mitä tein väärin. Helppohan tässä on jälkikäteen miettiä että hyvähän se oli että pääsin tyypistä niin helposti eroon, mutta ei se silloin helpottanut, kun tilanne oli päällä. Koin kyllä olevani ihan arvoton.

Tsemppiä kaikille ghostatuille. Parempaa on luvassa!

Vierailija
36/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei kai enää ole ghostaamista, kun vaikka ihan puskista sanoo, ettei enää halua nähdä, antaa ehkä jonkinlaisen syyn ja toivottaa hyvää jatkoa? Sen jälkeen estää kaikissa viestintävälineissä eikä enää vastaa minkäänlaiseen yhteydenottoon. Sillä tavoin ei ainakaan jätä ketään roikkumaan. Paitsi kun se toinen sitten kysyy kaverilta neuvoa, ja kaveri neuvoo, että varmasti X nyt vain hätäpäissään sanoi noin oikeasti sitä tarkoittamatta.

Vierailija
37/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti ghoustatuksi tulleet voivat etsiä syytä itsestään

Vierailija
38/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minulla ei mene kaaliin, että miksi miesten pitää esittää viikkotolkulla, ehkä jopa kuukausia, että on kiinnostunut ja sitten jättää ilman mitään selityksiä.

Vierailija
39/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se minulla ei mene kaaliin, että miksi miesten pitää esittää viikkotolkulla, ehkä jopa kuukausia, että on kiinnostunut ja sitten jättää ilman mitään selityksiä.

Ovat kiinnostuneita aluksi mutta kiinnostus lopahtaa. Kummallinen ajatus että miehet vain esittäisi olevansa kiinostuneita

Vierailija
40/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kiinnostuneita aluksi mutta kiinnostus lopahtaa. Kummallinen ajatus että miehet vain esittäisi olevansa kiinostuneita

Tämä. Miehet ovat usein paljon naisia lyhytnäköisempiä. He oikeasti uskovat, että tässä on elämäni nainen ja tämän naisen kanssa menen naimisiin, kunnes se ihastus yhtäkkiä vain katoaa. Ainakin tältä se kuulostaa, kun juttelee miespuolisten kavereiden kanssa kuulumisia. "Rakastuminen" tapahtuu salamannopeasti ja mies sokeutuu kaikelle muulle, eikä osaa pitää vaihtoehtona, että se voisi yhtäkkiä vain hälvetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi