Vastenmielisin maistamasi ruoka tai juoma?
Mikä on vastenmielisin ruoka tai juoma, jota olet koskaan maistanut?
Kommentit (113)
Campari on ainakin yksistään greipin ja oksennuksen makuista. Liian kitkerää ja hapanta siis.
Osterit. Etanoita olen maistanut kerran, periaatteessa ihan hyviä olivat eikä koostumuskaan ollut sellainen kuin kuvittelin, mutta periaatteen syistä en saata pistää suuhuni mitään etanoiden, sirkkojen ym. kaltaisia öttiäisiä.
Yleeensä jos odotuukset on korkealla ja tuottaa karvaan pettymyksen niin kyllähän see vtuttaa.
Ruoasta surströmming, juomista Herba.
Ehdottomasti munakoiso sen koostumuksen takia. Olen kasvissyöjä ja nyt näin aikuisena ammattikoulussa kasvisruokiin on tungettu älyttömän paljon munakoisoa. Toisena tulee sitten pinaattikeitto.
Hirveen moni näemmä vihaa maksalaatikkoa, mun mielestä se oli ihan sika hyvää ja yhden kesän ajan söinkin pelkästään sitä. Maksalaatikkoa on kyllä liharuoista ikävä.
Juomista vadelma- ja mansikkamehut sekä lonkero.
ihan tuoreimpana tulee nyt mieleen Puhdistamon Kookosvesi.
Vierailija kirjoitti:
Campari on ainakin yksistään greipin ja oksennuksen makuista. Liian kitkerää ja hapanta siis.
Tämä tuli mullekin samantien mieleen. Melkein kaikkea muuta pystyn juomaan ja syömään.
Kaikki veri- ja sisäelinruuat, hevosenliha, vuohenjuusto, silli, huonolaatuiset camping-tyyliset perunajauhomakkarat sekä halvimmat, teollisilta jatkeilta maistuvat einesruuat
Vierailija kirjoitti:
Se oululaisten oksennuskeitto. Ja pitäähän sitä maistaa hehe.. ompas hyvää.
Nyt heräsi kyllä mielenkiinto, että mitä tuo on. Jos joskus Oulussa tulee käytyä niin voisin kokeilla, mutta tuskin sitä saa tuolla nimellä tilattua (vai tarvitseeko edes mennä Ouluun, jos pyydän vain jotakuta oululaista oksentamaan ja maistan?)
Oma inhokkini on silakkalaatikko.
Ruokia voi tehdä sekä hyvin että huonosti ja vielä hyvin huonosti. Jos on sattunut maistamaan ensimmäisen kerran huonosti tehtyä niin saattaa jäädä paljosta vaille.
Sienisalaatti ja maksakastike kuuluu vastenmielisempien syötävien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Söisittekö ruokaa, jonka nimi olisi haimalaatikko?
Kuulostaa kiinnostavalta, ainakin kokeilisin jos jossakin olisi tarjolla. Muutenkaan en vierasta sisäelinruokia, mutta sianmaksa on liian väkevää minulle.
Fazerin pieni suklaalakritsipatukka. Miedosti pahvin- ja verenmakuinen. Pidän kyllä hyvästä suklaalakritsista, mutta nuo on kamalia.
Joku oikein esanssinen "päärynä"siideri sitten juomapuolen kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
hevosenliha
Mikä siinä hevosenlihassa mättää? Maku jossan naudan ja hirven välillä (eli hyvää). Ja eläinsuojeluteko syödä, mikäli polle on kotimaista.
Purkkisardiinit. Harva ruoka on sellaista ettei pysty syömään yhtään mutta sardiineissa tuli ihan raja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä tillilihassa niin monia inhotti? Sehän on klassikkoinhokki useille.
Itse pidin sitä ihan tavallisena, neutraalina. Naudanlihapaloja tillikastikkeessa (maitopohjaisessa?).
Kanaviillokkia inhosi myös moni, ja siitä pidin paljonkin mustaherukkahillon kanssa.
Harmaita sitkeitä säikeisiä lihapaloja, kuin purukumia suussa, tais olla keitettyä lihaa, ihan kummallista...hrrrr, puistattaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Lastentarhassa oli viikottain verileipäkeittoa. Pieni selvennys ruokaan.
Ruisleipä, joka on veden sijasta leivottu vereen ja isot perunamöhkäleet keitetään keitoksi, jolloin lopputulos on kuraveden ja zombinoksennuksen risteymä ja maku kuin jossain kauan sitten kuolleessa.
Hyi helvetti. Missä päin Suomea tämmöstä tehtiin?
Sopis halloweeniin.
Kuminaruuat saa voimaan pahoin. Maku on järkyttävä.