Onko täällä ketään muuta sivustaeläjää, joka katsoo miten ihmiset toistavat toisiaan? Aivan kopioita toisistaan.
Sitä on joskus erikoista katsella. Se näyttäytyy kuin jokin "toinen" eläisi heissä.
Ovat ehkä mukaviakin, kiinnostavia tms mutta heistä huomaa, että ulostulo on kuin suoraan opittua/lainattua joltain muulta.
Ovat kuin transsissa.
Minä tiedän kyllä, että me kaikki olemme täältä ulkoapäin saamamme peilimme varjoja tai orjia.
Minäkin joissakin asioissa. Yritän välillä saada itseäni heräämään kun huomaan meneväni automaatilla kuin jokin ohjaisi minua. En halua olla sellainen valmiiksi koottu fraasien luettelija.
On erikoista seurata elämää. Tämä tietenkin on tehnyt yksinäiseksi kun tarkkailen ja ihmettelen itsekseni.
Kehityn vielä mutta aikuisena tällainen tullut.
En halua loukata ketään, kohtaan ihmiset kunnioitettavasti, tämän olen päättänyt ja se tulee itsestä. Jos joku ajattelee, että onpa inhottava toisia kyylävä ihminen.
Ihmettelen kyllä kaikkea muutakin. Uteliaisuuttani.
Nämä kaikki sanat, joita käytämme ja kuinka niiden mukaan elämme, jokin sana voi jopa tuhota sisintämme. Sekin on aika hassua kun ajattelee.
Oikeasti kaikki tapahtuu päässämme, siinä miten suodatamme asiat. Kaikki vastaus on meissä itsessämme. Kun vain osaa tarkkailla.
Välillä mietin myös, että on miljardeja galakseja ja niiden sisällä oma maailmansa, avaruutensa ja pallonsa. Miten pienen pieniä olemme.
Silti niin vahvasti tuntevia. Ehkä kaikella on tarkoituksensa, olla osana tätä maailmankaikkeutta.
Jokainen pienikin asia on pyhä ja osa sitä mitä minä tai sinä olet.
Sitä vaan, että eikö ole hauska tutkia tätä elämää?
Mitä te ihmettelette?
Kommentit (17)
Olet herännyt? kuulostaa aikalailla omilta ajatuksilta mitkä alkoivat muutama vuosi sitten kun koin henkisen heräämisen.
Vierailija kirjoitti:
Olet herännyt? kuulostaa aikalailla omilta ajatuksilta mitkä alkoivat muutama vuosi sitten kun koin henkisen heräämisen.
Olen mutta en ole jatkuvasti tietoinen. Havahdun kyllä melko nopeasti kun huomaan rakentavani draamaa päässäni. Sitten tarkkailen.
Olen tasaisempi, onnellinen ja huolettomampi.
On aika vähän asioita mistä jaksan todella stressata.
Hengitän vain sisään ja ulos, yritän tehdä päätöksiä, jotka tuntuvat oikeilta. Joutuu joskus pitkäänkin pureskelemaan, toisinaan en pysty keskittymään tunteisiin saadakseni yhteyden tai lopettamaan ajatuksia. Joskus en jaksa meditoida pitkään aikaan.
Kehityn kyllä. Minulla tämä ehkä avautui noin viisi vuotta sitten mutta nyt vasta olen todella alkanut olemaan "toisella" puolella. Siis enemmän hereillä kuin unessa. Ainakin osaan jo aistia mitä sillä todella tarkoitetaan.
Millainen sinun matka heräämiseen oli?
AP
En halua tarkkailla sellaisia liikaa. Klooneja, laumassa. Tai jonkin energian tai muun possessoimia. Mitä tekisin sillä, en mitään? Pitäisi pysyä itsekin poissa negatiivisten ihmisten keskusteluista, sekin on taajuus. Miten alkoholi vaikuttaa ihmisiin tai AI.
Tämä elokuva taisikin olla faktaa ei fiktiota... ;-)
The Matrix - Blue Pill or Red Pill
Kysele alkuun apua ihan terveyskeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ilman henkistä heräämistä, jotkut näkivät toisten läpi jo silloin. Vaikka kaikki eivät.
Vierailija kirjoitti:
Että joku jaksaa jaaritella tämmöisiä.
Joo, illalla suihkuun ja aamulla töihin eikä mitään muuta. Kunhan toiset hyväksyvät ja on samanlainen kuin kaikki muut eikä mieti mitään joutavia. Mitään ihmeellistä tällaisessa maailmankaikkeudessa ei ole, paskaako sellaisia miettimään. Kuolinvuoteella voi olla ylpeä siitä, ettei koskaan miettinyt mitään ja suoritti tämän elämän robottina läpi.
Ei minua kiinnosta pätkääkään miten muut elävät, olkoon vaan kopioita toisistaan jos haluavat .MInä olen ainutkertainen paras mahdollinen MINÄ!
Olen ollut sivustaeläjä jo yli 10 vuotta,kun lopetin työt ja jäin elämään tuilla.
Henkinen herääminen on luvan antamista itselle paeta todellisuutta mielikuvitusmaailmaan. Jos joku muuta väittää, niin ammentakoon sisältään vastaukset vaikka fyysikoita askarruttaviin "isoihin" kysymyksiin.
Siitä on helppo olla samaa mieltä, että rahalarppauksesta irtaantuneet näkevät miten älytöntä ihmisen touhottaminen on.
Erittäin hyviä ajatuksia.
En nyt tiedä, en varsinaisesti mitään "herätystä" ole ehkä kokenut.
Aina ollut sivullinen ja se on itselle luontaisin olotila.
Ei ikinä saa kiinni, millainen pitäisi olla että kelpaisi.
Kun ei luontaisesti taivu semmoiseen ollenkaan, tökkii niin pahasti.
Toki voi yrittää olla, mutta se ei tee onnelliseksi.
No joo...
Vierailija kirjoitti:
Kysele alkuun apua ihan terveyskeskuksesta.
Ai siksi, kun on vihdoin tervehtynyt kaikesta "normaalista"?
Enkä tarkoita mitään salaliittoteorioita vaan sitä, että huomioi maailmaa tarkemmin kuin ns. keskiverto persoona ( yksityiskohdat, tunnelmat yms.).
Haluaa enemmän ja erityisesti tunteiden tasolla.
Että joku jaksaa jaaritella tämmöisiä.