Vastenmielisin maistamasi ruoka tai juoma?
Mikä on vastenmielisin ruoka tai juoma, jota olet koskaan maistanut?
Kommentit (113)
Kinkkukiusaus. Rasvainen, ällöttävä mössö.
Vietnamilainen ruoka oli muuten hyvää, mutta kananmunakeitto, joka oli kyllä suurustettu maissijauhoilla tms, mutta oli koostumukseltaan kuin raakaa kananmunaa (mitä sisälsikin)....Vaikea selittää, mutta se koostumus oli vaan tottumattomalle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän kaikki tuntemani miehet inhoavat paprikaa. Mä rouskuttelen niin vaan.
Me ei sitten ilmeisesti tunnetakaan?
M 44
Pinaattikeitto...hyi olkoon. En oo ikinä pystyny sitä syömään.
Makaronivelli.
Tekee pahaa jo pelkästään kirjoittaa se.
Viili. Kuin isoa määrää räkää söisi.
Henkilökohtaisesti sanoisin salmiakin ja hapansilakan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islantilaisten Hakarl ja siitä tehdyt ruoat, yök! Maksalaatikko on myös tosi iso iljetys.
Ei hakarlista tehdä ruokaa, se on lähinnä perinteinen kuriositeetti sielläkin.
Vähänkuin lipeäkala täällä. Ei siitä moni tykkää eikä varmasti ota joulupöytäänsä, mutta perinne se on.
Lipeäkalahan on hyvää ja ilman sitä ei ole oikeaa joulua.
Mustatorvisienikeitto. Söin kohteliaisuudesta, nielin varmaan ne sienet kokonaisina.
Vierailija kirjoitti:
Makaronivelli.
Tekee pahaa jo pelkästään kirjoittaa se.
En ole tainnut maistaa makaronivelliä sitten lapsuuteni pahimman nirsoiluiän. Silloin kumma kyllä jotenkin tykkäsin siitä.
Maksalaatikko ja muutkin maksa- ja sisäelinruoat.
Söisittekö ruokaa, jonka nimi olisi haimalaatikko?
Niinpä.
Miten joku voi inhota tonnikalamakaronivuokaa, mä teen sen spagetista, tonnikalasta ja maustetusta kermasta, päälle vielä juustoraastetta. Se on mun lohturuoka ja tilaan sitä myös joskus ravintolassa. Harmi, että sinun kokeilusi meni pieleen. Kokeile vaikka uudelleen. Joskus laitan siihen sekaan myös paistettua sipulia ja sieniä ja sitten vaan uuniin😊
Tilliliha oli koulussa ainoa ruoka, joka ällötti. Se on syöpynyt mieleen kamalana ruokana. Nykyään sitä ei kouluissa olekaan, eikä ole näkynyt muuallakaan?
Silli, lipeäkala ja sellainen peruskalja. Ns. kotikaljaa voin juoda.
Maksakastike on pahin ruoka. Juomista sitten kaikki viinit.
Vierailija kirjoitti:
Haineväkeitto Singoporessa. Tapettiliisteriä.
Sama, yök.
Mikä siinä tillilihassa niin monia inhotti? Sehän on klassikkoinhokki useille.
Itse pidin sitä ihan tavallisena, neutraalina. Naudanlihapaloja tillikastikkeessa (maitopohjaisessa?).
Kanaviillokkia inhosi myös moni, ja siitä pidin paljonkin mustaherukkahillon kanssa.
Kaalipiirakka